xnxx

Malaysia

#2040 Jun 20, 2010
mula mula cari nama saya dalam internet

saya sebagai mat rogol bnyak puki awek pompuan melayu banyak dah bolos tapi puki orang bukan melayu puki lepa sedap
YAHUDI INDONESIA

Mount Morris, MI

#2041 Jun 20, 2010
PUKEK indon sudah saya amput bau tengong kah...kah....kat jakarta ROSSA penyanyi kutu rayap indon..
BUDAK KELANTAN

Mount Morris, MI

#2042 Jun 20, 2010
Puki minah kelantan paling best
iban bodoh

Shah Alam, Malaysia

#2043 Jun 20, 2010
Iban Keturunan 14 wrote:
lobos kena amput bangsa melayu sendiri la..
saper lagi kan??
banyak juga y lobos sejak kecil lagi..
dlm nespaper pun salu dgr..ish2 mmg terukla bangsa melayu ni..betul2 anjing n babi..
korang jgn ingat mlayu je yag slh...bangsa2 lain pn bnyak buat msalah..klu korng nak tau iban lah babi dan anjing..korang jgn sskali menghina melayu..korang ingat bangsa korang tu suci sangat ke...korang pikir lah dgn mendalam..wasallam
iban bodoh

Shah Alam, Malaysia

#2044 Jun 20, 2010
korang jgn ingat mlayu je yag slh...bangsa2 lain pn bnyak buat msalah..klu korng nak tau iban lah babi dan anjing..korang jgn sskali menghina melayu..korang ingat bangsa korang tu suci sangat ke...korang pikir lah dgn mendalam..wasallam
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

#2045 Jun 21, 2010
Pukek melayu dan iban tak sedap. Pukek minah kelantan paling best
ardy

Pontianak, Indonesia

#2047 Jun 21, 2010
puki madura ngisap oeyyyy
Perogol Bersiri

Malaysia

#2048 Jun 21, 2010
puki madura tak best... puki awek sunda baru best oooooo.... peterporn kebanyakannya meloboskan puki awek sunda...
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

#2049 Jun 21, 2010
Aku dah rasa semua puki. Puki melayu paling best
MSIA JIPLAK BENDERA USA

Indonesia

#2051 Jun 21, 2010
xnxx wrote:
mula mula cari nama saya dalam internet
saya sebagai mat rogol bnyak puki awek pompuan melayu banyak dah bolos tapi puki orang bukan melayu puki lepa sedap
JADI KEPALA WANITA MELAYU TERTUTUP, PUKINYA TERBUKA ALIAS DAH BOLOS?, HEHEHEH,
mah

Kuala Lumpur, Malaysia

#2052 Jun 21, 2010
BUDAK KELANTAN wrote:
Aku dah rasa semua puki. Puki melayu paling best
x best pun puki minah kelantan..byk dah kene tebuk
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

#2053 Jun 21, 2010
mah wrote:
<quoted text>x best pun puki minah kelantan..byk dah kene tebuk
puki kelantan juga best.
Viagra

Malaysia

#2054 Jun 21, 2010
MSIA JIPLAK BENDERA USA wrote:
<quoted text>
JADI KEPALA WANITA MELAYU TERTUTUP, PUKINYA TERBUKA ALIAS DAH BOLOS?, HEHEHEH,
betul tu mas.. biasalah remaja zaman sekarang....
wak

Ipoh, Malaysia

#2055 Jun 22, 2010
melayu bukan tak pandai tapi tak pandai menggunakan kepandaian. dan melayu memang senang dipujuk tapi oleh lelaki pembela bangsa dan agama kunun.......
Perogol Bersiri

Petaling Jaya, Malaysia

#2056 Jun 22, 2010
wak wrote:
melayu bukan tak pandai tapi tak pandai menggunakan kepandaian. dan melayu memang senang dipujuk tapi oleh lelaki pembela bangsa dan agama kunun.......
betul tu bro... apapun puki awek melayu tetap sedap dijilat kerana tiada bulu puki..
IBAN SARAWAK

Santa Clara, CA

#2057 Jun 23, 2010
Bangkai punya org semenanjung. kau punya menteri tan najib penipu. bagus lagi tan sri taib mahmud. dah lah jual minyak loji sarawak kat brunei. CILAKA PUNYA NAJIB MAKAN BABI.KAH...KAH...
KongKai

Kuala Lumpur, Malaysia

#2058 Jun 23, 2010
Perogol Bersiri wrote:
<quoted text>
betul tu bro... apapun puki awek melayu tetap sedap dijilat kerana tiada bulu puki..
Sedap tu saya setuju betul bro... tapi yang kau kata tiada bulu tu tidak semestinya. Awek yang pernah aku ceritakan tu pukinya berbulu lebat.... kalau nak jilat atau masukkan batang kena selak dulu bulunya. Dia ada mencadang nak cukur bulu tapi saya tak setuju, bagi saya lagi berbulu lagi ada umppp..
kingkong

Malaysia

#2059 Jun 23, 2010
semua puki sedap,hanya puki awek indon saja tak sedap..hairan sungguh aku..kneper yer??
bangang korang smua

Malaysia

#2060 Jun 23, 2010
puki puki ketahui la korang tu lahir dari puki mak korang paham tak? tp dlm henset majoriti melayu je yg buat sial tu. Islam plak tu. sya pon islam tp baik dari org melayu tu. rugi dapat kahwin dengan org melayu skng ne kecik2 da lunyai.sy pun pernah main ngan aweks melayu umur 14 thn.tp lunyai da..
tu le melayu mudah lupa pukinya lunyai kekekeke
bangang korang smua

Malaysia

#2061 Jun 23, 2010
budak klate lg teruk. pas main ngan suami kt bilik sebelah,suami ge kerja je dia masuk bilik aku lak tu minta dikerjakan... ne la keadaan sebenar yg dilalui di pelabuhan klang bodoh bangang korang smua hehehehehe

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 2 min G_Mada 100,981
PESAWAT AIRASIA hilang hubungan di surabaya.. 2 min makdatok 11
gigolo surabaya-malang (Jul '12) 10 min Gay 876
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 28 min Mohd Am 1,822
(forum lesbian) share, buat Pompuan/Cew Lesbi, ... (Aug '13) 30 min Mona 13
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 38 min lelaki melayu 4,526
Ahmed Deedat lumpuh & bisu sehabis menghujat Ye... (Sep '13) 40 min hamba Allah 63
pesawat malon jatuh lagi dan lagi 1 hr pesawat celaka 27
Ngaku-Ngaku Airasia Milik Indon - TAK TAHU MALU ! (Oct '09) 1 hr novia 33
More from around the web