Puki Awek Melayu Banyak Yang Dah Lobos..

Posted in the Malaysia Forum

Comments (Page 97)

Showing posts 1,921 - 1,940 of2,850
|
Go to last page| Jump to page:
xnxx

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2040
Jun 20, 2010
 
mula mula cari nama saya dalam internet

saya sebagai mat rogol bnyak puki awek pompuan melayu banyak dah bolos tapi puki orang bukan melayu puki lepa sedap
YAHUDI INDONESIA

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2041
Jun 20, 2010
 
PUKEK indon sudah saya amput bau tengong kah...kah....kat jakarta ROSSA penyanyi kutu rayap indon..
BUDAK KELANTAN

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2042
Jun 20, 2010
 
Puki minah kelantan paling best
iban bodoh

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2043
Jun 20, 2010
 
Iban Keturunan 14 wrote:
lobos kena amput bangsa melayu sendiri la..
saper lagi kan??
banyak juga y lobos sejak kecil lagi..
dlm nespaper pun salu dgr..ish2 mmg terukla bangsa melayu ni..betul2 anjing n babi..
korang jgn ingat mlayu je yag slh...bangsa2 lain pn bnyak buat msalah..klu korng nak tau iban lah babi dan anjing..korang jgn sskali menghina melayu..korang ingat bangsa korang tu suci sangat ke...korang pikir lah dgn mendalam..wasallam
iban bodoh

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2044
Jun 20, 2010
 
korang jgn ingat mlayu je yag slh...bangsa2 lain pn bnyak buat msalah..klu korng nak tau iban lah babi dan anjing..korang jgn sskali menghina melayu..korang ingat bangsa korang tu suci sangat ke...korang pikir lah dgn mendalam..wasallam
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2045
Jun 21, 2010
 
Pukek melayu dan iban tak sedap. Pukek minah kelantan paling best
ardy

Pontianak, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2047
Jun 21, 2010
 
puki madura ngisap oeyyyy
Perogol Bersiri

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2048
Jun 21, 2010
 
puki madura tak best... puki awek sunda baru best oooooo.... peterporn kebanyakannya meloboskan puki awek sunda...
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2049
Jun 21, 2010
 
Aku dah rasa semua puki. Puki melayu paling best
MSIA JIPLAK BENDERA USA

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2051
Jun 21, 2010
 
xnxx wrote:
mula mula cari nama saya dalam internet
saya sebagai mat rogol bnyak puki awek pompuan melayu banyak dah bolos tapi puki orang bukan melayu puki lepa sedap
JADI KEPALA WANITA MELAYU TERTUTUP, PUKINYA TERBUKA ALIAS DAH BOLOS?, HEHEHEH,
mah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2052
Jun 21, 2010
 
BUDAK KELANTAN wrote:
Aku dah rasa semua puki. Puki melayu paling best
x best pun puki minah kelantan..byk dah kene tebuk
BUDAK KELANTAN

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2053
Jun 21, 2010
 
mah wrote:
<quoted text>x best pun puki minah kelantan..byk dah kene tebuk
puki kelantan juga best.
Viagra

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2054
Jun 21, 2010
 
MSIA JIPLAK BENDERA USA wrote:
<quoted text>
JADI KEPALA WANITA MELAYU TERTUTUP, PUKINYA TERBUKA ALIAS DAH BOLOS?, HEHEHEH,
betul tu mas.. biasalah remaja zaman sekarang....
wak

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2055
Jun 22, 2010
 
melayu bukan tak pandai tapi tak pandai menggunakan kepandaian. dan melayu memang senang dipujuk tapi oleh lelaki pembela bangsa dan agama kunun.......
Perogol Bersiri

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2056
Jun 22, 2010
 
wak wrote:
melayu bukan tak pandai tapi tak pandai menggunakan kepandaian. dan melayu memang senang dipujuk tapi oleh lelaki pembela bangsa dan agama kunun.......
betul tu bro... apapun puki awek melayu tetap sedap dijilat kerana tiada bulu puki..
IBAN SARAWAK

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2057
Jun 23, 2010
 
Bangkai punya org semenanjung. kau punya menteri tan najib penipu. bagus lagi tan sri taib mahmud. dah lah jual minyak loji sarawak kat brunei. CILAKA PUNYA NAJIB MAKAN BABI.KAH...KAH...
KongKai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2058
Jun 23, 2010
 
Perogol Bersiri wrote:
<quoted text>
betul tu bro... apapun puki awek melayu tetap sedap dijilat kerana tiada bulu puki..
Sedap tu saya setuju betul bro... tapi yang kau kata tiada bulu tu tidak semestinya. Awek yang pernah aku ceritakan tu pukinya berbulu lebat.... kalau nak jilat atau masukkan batang kena selak dulu bulunya. Dia ada mencadang nak cukur bulu tapi saya tak setuju, bagi saya lagi berbulu lagi ada umppp..
kingkong

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2059
Jun 23, 2010
 
semua puki sedap,hanya puki awek indon saja tak sedap..hairan sungguh aku..kneper yer??
bangang korang smua

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2060
Jun 23, 2010
 
puki puki ketahui la korang tu lahir dari puki mak korang paham tak? tp dlm henset majoriti melayu je yg buat sial tu. Islam plak tu. sya pon islam tp baik dari org melayu tu. rugi dapat kahwin dengan org melayu skng ne kecik2 da lunyai.sy pun pernah main ngan aweks melayu umur 14 thn.tp lunyai da..
tu le melayu mudah lupa pukinya lunyai kekekeke
bangang korang smua

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2061
Jun 23, 2010
 
budak klate lg teruk. pas main ngan suami kt bilik sebelah,suami ge kerja je dia masuk bilik aku lak tu minta dikerjakan... ne la keadaan sebenar yg dilalui di pelabuhan klang bodoh bangang korang smua hehehehehe

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1,921 - 1,940 of2,850
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

303 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Club tante girang (Aug '10) 19 min zuzu 3,621
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 40 min Linggis Terbang 62,106
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 41 min Aries Madiun 8,636
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 50 min Admiral Prawiro 50,356
..TNI VS ATM.. Seimbangkah? 1 hr MASIH BELAJAR 58
[Malu] KADAR KEPEMILIKAN KERETA (CAR) DI MALAYS... 1 hr RED JAGUAR 13
RAHASIA Ketololan Malaysia Kes MH370 1 hr CNN Breaking News 706
SRIWIJAYA asal dari Thailand. (Dec '10) 1 hr malun malon manyun 23,015
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 3 hr nucky112 12,273
•••
•••
•••
•••