Malon

Santa Clara, CA

#338 Jun 30, 2009
Puki korang malaysia semua.hahahahahahahaa
Aneurysm666

Kuala Lumpur, Malaysia

#339 Jun 30, 2009
hidup MELAYU wrote:
woi korg sume..pelobos,dr ng seat,sape2 la yg anti melayu..apahal korg dengki sgt ni??...aku tau korg bkn cina tp buniputra gak kn??..org iban kan??..korg sume lgla x maju,umah atas pokok n pakai cawat lg..siap terjulur byg kote korg..pegi mampus same korg..org melayu x sume cmtu ok..korg dengki,same je cm indon..baik korg balik indon la beb..pantat!!!
woi... ko ckap baik2 sikit ar.. mmg ko ni masih lagi katak bawah tempurung... klu ko pi sarawak, bumiputera dia pun pandai speaking english... nenek tua pun pandai ckap thank you.. ko? apa yg ko ada? aku betul2 heranlah.. napa ko ckap org sarawak still tinggal atas pokok? ko pernahkah ni pi sarawak?@ naik flight pi sana? opss... terlupa, ko tiada duit bah kan? hehehe... kasian.. cuba ko korek lubang pantat mama mu.. ada tu emas putih.. N suruh dorang balik indon? are you sure? takut ja nnt kamu endak ada duit malaysia nnt... kan kamu mo kikis hutan kayu balak dorang kan? betul kah?
Pele jantan

Kuala Lumpur, Malaysia

#340 Jun 30, 2009
irwin wrote:
<quoted text> alah.batang kecik cakap besar.sudah lah wei
Kat campus ramai aku tibai aweks, Melayupun ramai cipap ketat gila lagi...Pacak batang tak tembus gak, kena rodok kuat baru tembus. Main sekalitu belum sampai senak kena 3 rounds baru senang keluar masuk. Jgnlah buruk2kan bangsa, hati sendiri tanya dulu. Semua bangsa ada nafsu, kalau nak rasa pandailah cari.
Pele jantan

Kuala Lumpur, Malaysia

#341 Jun 30, 2009
aku sigat wrote:
kebanyakan puki melayu bau tengik,hitam,berbulu lebat!
layak utk di rogol sesama monyet, bapak rogol anak datuk rogol cucu..betapa tidak bertamadunnya melayu..
super duper Yuckkkyyy!
Kepala hotak kau...aku tonyoh kepala kau kat cipap melayu, nanti ko jugak yang terkedang2 mampus ...
asg

Kuala Lumpur, Malaysia

#342 Jul 1, 2009
kepale bapak kau. kau igt bangse kau yg tamak tu bgs sgt. dpn buat muke manis tp kat blakang nak tikam org. pegi jahanam la kau. Dr Konon
penggemar puki

Santa Clara, CA

#343 Jul 1, 2009
Pele jantan wrote:
<quoted text>
Kat campus ramai aku tibai aweks, Melayupun ramai cipap ketat gila lagi...Pacak batang tak tembus gak, kena rodok kuat baru tembus. Main sekalitu belum sampai senak kena 3 rounds baru senang keluar masuk. Jgnlah buruk2kan bangsa, hati sendiri tanya dulu. Semua bangsa ada nafsu, kalau nak rasa pandailah cari.
aku dah coba puki india,cina,indo,melayu.yang paling best adalah puki melayu
mimpiku

Kuching, Malaysia

#344 Jul 1, 2009
hidup melayu
penggemar puki

Santa Clara, CA

#345 Jul 1, 2009
mimpiku wrote:
hidup melayu
walau lobos.puki melayu tetap nikmat
HAMBA_ ALLAH

Malaysia

#346 Jul 1, 2009
Cmni je la sume 2 trjadi sbb hukum Allah letak kt tepi...2 bru skit BALA yg tuhan bg,kalu hukum Allah msh letak kt tepi bala yg besar ag akn d trun,tgk j la slsema babi plak melanda...
puki puki

Santa Clara, CA

#347 Jul 3, 2009
hidup puki melayu
puki

Santa Clara, CA

#348 Jul 4, 2009
hehe
puki korang

Santa Clara, CA

#349 Jul 4, 2009
awek melayu sekarang memang payah jaga virgin.yang pakai tudungpun banyak yang lobos
CIBAI

Shah Alam, Malaysia

#350 Jul 5, 2009
awek indon sekarang susah nak cari yang virgin. semuanya dah loboh.. tangan pun bisa masuk..
Tumpang sekaki

Johor Bahru, Malaysia

#351 Jul 5, 2009
Wah marah melayu nampak..

Kenapa jadi begitu?

1. Mungkin mak, adik kakak atau sewaktu dengannya kena gangbang oleh kaum melayu.

2. Mungkin bapak dia bunuh diri pasal kalah tender dengan orang melayu.

3. Mungkin masa sekolah dulu kena buli, keroyok kena liwat dlm tandas oleh kaum Melayu.

4. Mungkin tangkap syok dengan gadis melayu tapi diketawakan sebab butu kolop atau kuat makan babi hingga tersebar virus H1N1.

5. Atau kepingin mau isap butu melayu tapi kempunan...

Banyak kemungkinan lagi yang tak leh muat dlm post ni, jadi jangan tunjukkkan kelemahan diri sendiri..yek..atau mungkin anda adalah seorg provocator yg hina?

kwang kwang kwang kwang....
perogol bersiri

Santa Clara, CA

#352 Jul 5, 2009
CIBAI wrote:
awek melayu sekarang susah nak cari yang virgin. semuanya dah loboh.. tangan pun bisa masuk..
cam ni memang awek sekarang,semua batang masuk
perogol

Santa Clara, CA

#353 Jul 5, 2009
penggemar puki wrote:
<quoted text>walau lobos.puki melayu tetap nikmat
aku sokong
Kangmasprabu

Indonesia

#354 Jul 5, 2009
cam ni memang awek sekarang,semua batang masuk
budak kelantan

Santa Clara, CA

#355 Jul 7, 2009
paling best adalah puki awek kelantan
abglee_com

Kuala Lumpur, Malaysia

#356 Jul 7, 2009
semua dalam pos ni bodoh anak haram jadah
tak kira la batang sunat ke atau tak sunat ke
semua BODOH dan BANGANG,.....
ha kan abg dah MARAH dah. Ko Orang Buat apa nak heboh-heboh loboske tak loboske,...
yang belasah puki tu sapa tolong pikir sikit..
Otak tak da la ko orang ni..
malas nak layan

Petaling Jaya, Malaysia

#357 Jul 8, 2009
budak kelantan wrote:
paling best adalah puki awek kelantan
kalau nama nya perempuan melayu, segala jenis batang pun boleh masuk..mmg puki melayu harga murah dan senang dicucuk.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
Kenapa suku Manado memiliki kulit yg paling put... (Jun '11) 6 min Manado Bingung 1,559
PESAWAT AIRASIA hilang hubungan di surabaya.. 7 min makdatok 60
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 8 min buku mata ente 101,172
istilah istilah malontez yang aneh (Oct '13) 25 min indoq 519
malayshit vs indonesia 35 min Pemuda Pancasila ... 1
Missing flight is 3rd Malaysia-linked incident 39 min Pemuda Pancasila ... 1
Malaysia vs Thailand 59 min apasaja 79
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 1 hr Pemerhati 1,879
Ngaku-Ngaku Airasia Milik Indon - TAK TAHU MALU ! (Oct '09) 4 hr malingsia 40
pesawat malon jatuh lagi dan lagi 4 hr budak malon 46
More from around the web