irwin

Klang, Malaysia

#274 Mar 14, 2009
Pelobos wrote:
dulu saya pun banyak kali buat sex dengan awek melayu.. adalah dalam 10 orang tapi 1 org pun tiada yg virgin.. kalau tak percaya anda boleh cari awek melayu & try tahap kevirginannya..
alah.batang kecik cakap besar.sudah lah wei
irwin

Klang, Malaysia

#275 Mar 14, 2009
Iban Keturunan 14 wrote:
<quoted text>
hahaha tul2...
saya rasa lembu yang diorang pelihara tu lagi bijak..wakakakakaka!!!
btg kulup.pakai sarung.tak sunat.wei...sedar diri lah.
Indon Man

Shah Alam, Malaysia

#276 Mar 15, 2009
puki untuk dinikmati & bukannya untuk dimarahi..
moha lutffi bin mustaffa

Penang, Malaysia

#277 Apr 2, 2009
some human like to get money like not for halal
Kotep0p

Penang, Malaysia

#278 Apr 2, 2009
betul ker............
Kotep0p

Penang, Malaysia

#279 Apr 2, 2009
puki mak hang oi..............
Kotep0p

Penang, Malaysia

#280 Apr 2, 2009
marah puki mak hang la..........
Kotep0p

Penang, Malaysia

#281 Apr 2, 2009
kote busuk......
Kotep0p

Penang, Malaysia

#282 Apr 2, 2009
burit mak hang busuk masam
Pantat Hing

Shah Alam, Malaysia

#284 Apr 5, 2009
Pengkritik wrote:
kalau peti ais ada puki? mesin basuh?
Ingatlah agama dan tuhan masing-masing. Hidup ini bukan untuk itu shj. Binatang lain la mane ade akal macam manusia. Dia tahu, makan, tidur, memburu dan menhentam betina. kalau sama macam ni, sah biantang.
hahhah
janganlah marah...
aKU

Kuala Lumpur, Malaysia

#285 Apr 9, 2009
Ini hari kamu rosakkan anak perempuan orang..rogol, dan sebagainya..But, jgn lupa, akan datang kamu kita semua ada adik / kakak perempuan..Dan suatu hari nnanti bakal ada nak/ cucu perempuan... Perbuatan yang buruk akan dibalas buruk juga akhirnya...
pukima

Johor Bahru, Malaysia

#286 May 8, 2009
kalo kmu mau yg virgin kamu hantam pantat lelaki lo.......
ynot

Samarinda, Indonesia

#287 May 8, 2009
wakakaak pengakuan bangsa yang katanya beragama tapi akhlaknya benar2 seperti binatang BABI
MALAYA RAYA

Kuala Lumpur, Malaysia

#288 May 9, 2009
MARI MAIN JUBOR PULAK..MACAM PAK ANWAR KITA ..AHAHAHAHHAH SODOMIIIII
sinchan

Kuala Lumpur, Malaysia

#290 May 16, 2009
puki ketat......memang lar sedap! dapat jolok pasti puas.dapat jilat fuh hilang gian.
POWER

Happy, TX

#291 May 16, 2009
MALAYA RAYA wrote:
MARI MAIN JUBOR PULAK..MACAM PAK ANWAR KITA ..AHAHAHAHHAH SODOMIIIII
dah ada pengalaman ke dolmat?
eee

Peekskill, NY

#292 May 16, 2009
Bush wrote:
<quoted text>
betul tu.. melayulah bangsa paling teruk di dunia.. nafsu sendiri pun susah nak kawal. lebih baik pelihara babi & hentam babi hari2..
dapat rogol mak kau pun bagus jugak kan?
razlan

Klang, Malaysia

#293 May 22, 2009
awak ckp cm 2...mcm pnh wt je????
batang besar

Malaysia

#295 May 25, 2009
siti nurhalizah aku nk seks dgn awak umur saya 15 batang 100 inchi kalah kan batang negero.boleh ko tahan hisap dan masuk dalam puki
marco

Kuala Lumpur, Malaysia

#296 May 27, 2009
jangan kata melayu, bangsa lain pun ada juga,di mana-man pun kita ble dapat perempuan mcm 2.
kenapa perempuan-perempuan bodoh sangat bagi lubang tu utk dijolok....
akal ada tapi x nak guna, tahu nak sedap aje hingga menjilat jari.........

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
(hebat) DOKTRIN JOKOWI 2 min HANZIP_RONDA 86
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 3 min John 99,197
Forumer Malaysia SUJUD kepada JOKOWI?? 8 min HANZIP_RONDA 36
Mengapa Cewek Cina suka Baju SEKSI di tempat um... 9 min kontoculai 8
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 19 min Henrie 4,184
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 23 min Henrie 1,172
Mengapa Malaysia MEMUJA TV INDONESIA??? (Dec '12) 50 min Henrie 70
Jokowi PIDATO , Dunia Berdecak KAGUM ada yang I... 1 hr Henrie 759
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 7 hr Aldi 13,373
More from around the web