Comments
261 - 280 of 2,856 Comments Last updated May 21, 2014
irwin

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#274
Mar 14, 2009
 
Pelobos wrote:
dulu saya pun banyak kali buat sex dengan awek melayu.. adalah dalam 10 orang tapi 1 org pun tiada yg virgin.. kalau tak percaya anda boleh cari awek melayu & try tahap kevirginannya..
alah.batang kecik cakap besar.sudah lah wei
irwin

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#275
Mar 14, 2009
 
Iban Keturunan 14 wrote:
<quoted text>
hahaha tul2...
saya rasa lembu yang diorang pelihara tu lagi bijak..wakakakakaka!!!
btg kulup.pakai sarung.tak sunat.wei...sedar diri lah.
Indon Man

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#276
Mar 15, 2009
 
puki untuk dinikmati & bukannya untuk dimarahi..
moha lutffi bin mustaffa

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#277
Apr 2, 2009
 
some human like to get money like not for halal
Kotep0p

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#278
Apr 2, 2009
 
betul ker............
Kotep0p

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#279
Apr 2, 2009
 
puki mak hang oi..............
Kotep0p

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#280
Apr 2, 2009
 
marah puki mak hang la..........
Kotep0p

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#281
Apr 2, 2009
 
kote busuk......
Kotep0p

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#282
Apr 2, 2009
 
burit mak hang busuk masam
Pantat Hing

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#284
Apr 5, 2009
 
Pengkritik wrote:
kalau peti ais ada puki? mesin basuh?
Ingatlah agama dan tuhan masing-masing. Hidup ini bukan untuk itu shj. Binatang lain la mane ade akal macam manusia. Dia tahu, makan, tidur, memburu dan menhentam betina. kalau sama macam ni, sah biantang.
hahhah
janganlah marah...
aKU

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#285
Apr 9, 2009
 
Ini hari kamu rosakkan anak perempuan orang..rogol, dan sebagainya..But, jgn lupa, akan datang kamu kita semua ada adik / kakak perempuan..Dan suatu hari nnanti bakal ada nak/ cucu perempuan... Perbuatan yang buruk akan dibalas buruk juga akhirnya...
pukima

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#286
May 8, 2009
 
kalo kmu mau yg virgin kamu hantam pantat lelaki lo.......
ynot

Samarinda, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#287
May 8, 2009
 
wakakaak pengakuan bangsa yang katanya beragama tapi akhlaknya benar2 seperti binatang BABI
MALAYA RAYA

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#288
May 9, 2009
 
MARI MAIN JUBOR PULAK..MACAM PAK ANWAR KITA ..AHAHAHAHHAH SODOMIIIII
sinchan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#290
May 16, 2009
 
puki ketat......memang lar sedap! dapat jolok pasti puas.dapat jilat fuh hilang gian.
POWER

Amarillo, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#291
May 16, 2009
 
MALAYA RAYA wrote:
MARI MAIN JUBOR PULAK..MACAM PAK ANWAR KITA ..AHAHAHAHHAH SODOMIIIII
dah ada pengalaman ke dolmat?
eee

Hoboken, NJ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#292
May 16, 2009
 
Bush wrote:
<quoted text>
betul tu.. melayulah bangsa paling teruk di dunia.. nafsu sendiri pun susah nak kawal. lebih baik pelihara babi & hentam babi hari2..
dapat rogol mak kau pun bagus jugak kan?
razlan

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#293
May 22, 2009
 
awak ckp cm 2...mcm pnh wt je????
batang besar

Langkawi, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#295
May 25, 2009
 
siti nurhalizah aku nk seks dgn awak umur saya 15 batang 100 inchi kalah kan batang negero.boleh ko tahan hisap dan masuk dalam puki
marco

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#296
May 27, 2009
 
jangan kata melayu, bangsa lain pun ada juga,di mana-man pun kita ble dapat perempuan mcm 2.
kenapa perempuan-perempuan bodoh sangat bagi lubang tu utk dijolok....
akal ada tapi x nak guna, tahu nak sedap aje hingga menjilat jari.........

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

355 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Title Updated Last By Comments
terungkapnya fakta besar kebohongan islam (Jun '12) 2 min iwannawiwani 1,430
raya dah lalu malontez masih sembunyi jer 2 min _malon_goblok 269
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 3 min CIA Ukraine snipers 857
Formalaysia sudah INTERNATIONALIZED , hari ini? 13 min rakyat indonesia 96
Malaysia itu MISKIN , ada bantah?? 13 min INDONiSIAL 46
Separatists 'willing to talk' 26 min _malon_goblok 1
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 30 min Suka hisap kontol 9,205
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 1 hr Firna 67,921
Club tante girang (Aug '10) 2 hr Adie Gochenk 3,778
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 8 hr yugu male 27,155
•••
•••