Haha LAGI-LAGI Malon Jadi MALING-Roti Arab Diklaim

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 2
Next Last

Since: Jun 11

Location hidden

#1 Jun 25, 2011
PHUKET, 25 Jun (Bernama)-- Roti Arab buatan sebuah syarikat kecil dan sederhana di Malaysia melebarkan perniagaannya di Asean selepas menembusi pasaran Brunei, Singapura dan Thailand.

Pengurus Sayyidah Enterprise Mohd Fakhruddin Abdullah berkata syarikat itu berjaya menjual 1,200 bungkus Roti Arab setiap bulan ke Brunei dan Singapura sejak tahun lepas.

Beliau berkata sebanyak 600 bungkus Roti Arab pula dieksport ke Thailand setiap bulan sejak diperkenalkan tiga bulan lepas.

Syarikat SME berpangkalan di Perlis itu merupakan sebahagian daripada 30 peserta pameran Malaysia di Forum Halal Antarabangsa Phuket dan Ekspo Muslim Andaman yang berakhir Sabtu.

"Roti sejuk beku itu mendapat sambutan baik di tiga pasaran berkenaan kerana ia tidak mengandungi bahan pengawet, telur dan minyak, selain berupaya tahan sehingga setahun. Ia lebih lembut daripada Roti Arab yang asli dari Timur Tengah," katanya.

Mohd Fakhruddin berkata syarikat itu telah berkecimpung dalam perniagaan roti sejak lima tahun lepas, dan mampu menjual 20,000 bungkus Roti Arab di Malaysia setiap bulan.

Sementara itu, Dkawi Chocolate Hut berhasrat memperkenalkan coklat buatan Malaysia ke pasaran Thailand.

Pengurus Pemasarannya, Shahrin Ariff berkata ini kali pertama syarikat yang ditubuhkan 13 tahun lepas itu cuba meneroka pasaran eksport.

Since: Jun 11

Location hidden

#2 Jun 25, 2011
..hahaha sekarang produk arab diklaim..bentar lagi onta gan..

Since: Jun 11

Location hidden

#3 Jun 25, 2011
,,hahaha takdir jadi bangsa maling sampai kiamat...

“wong jowo asli”

Since: Apr 11

di Pulau Jawa

#5 Jun 25, 2011
Najib Agen VCD Bokep wrote:
Ia lebih lembut daripada Roti Arab yang asli dari Timur Tengah," katanya.
--->yang boneng gan?
Najib Agen VCD Bokep wrote:
Sementara itu, Dkawi Chocolate Hut berhasrat memperkenalkan coklat buatan Malaysia ke pasaran Thailand.
--->ini hasil riset, pengembangan atau hasil klaim?
Ritchie Kotzen

Tangerang, Indonesia

#6 Jun 26, 2011
..tell me..why those thrashbags always stealing everything?

“kima..!”

Since: May 10

malaysia camsial

#7 Jun 26, 2011
YA...AMPUUUUN.....
MALING DAH JADI KEBIASAN.....
SUNGGUH TERLALU MALAS_YA INI..
TOBAAAT LON...
PRIKITIEW
moon girls

Malaysia

#8 Jun 26, 2011
Lohh sebodoh2 anjing mengenali tuannya. Sebodoh2 indon ? Bodoh lagi anjingnya.

Kisah ruyati belum tamat . Silang ke masjid saja ya baca yaasin dari stress berat di topix tanpa keruan .

Arab dan mlaysia bersepakat dlm pnagai produk .
Dan mereka langsung tak kisah ngara2 islam asia yg lain mmperkenalkan produk berupa makanan dll . kilang arab yg mmbuka cawangan berupa makanan byk dimlaysia di sbbkan kmi ada sijil halal .

Ada arab kecoh kami guna pkataan arab , saudi arabia , dan lain2 ??

oh my god . Indon selamanya bodoh menjulang kelangit hihihi . Nama pun indon , otaknya bertaik . Lucunya
moon girls

Malaysia

#9 Jun 26, 2011
Malon beruk wrote:
YA...AMPUUUUN.....
MALING DAH JADI KEBIASAN.....
SUNGGUH TERLALU MALAS_YA INI..
TOBAAAT LON...
PRIKITIEW
hidup lahi haiwan ni . kesian ^^

Since: Jun 11

Location hidden

#10 Jun 26, 2011
moon girls wrote:
Lohh sebodoh2 anjing mengenali tuannya. Sebodoh2 indon ? Bodoh lagi anjingnya.
Kisah ruyati belum tamat . Silang ke masjid saja ya baca yaasin dari stress berat di topix tanpa keruan .
Arab dan mlaysia bersepakat dlm pnagai produk .
Dan mereka langsung tak kisah ngara2 islam asia yg lain mmperkenalkan produk berupa makanan dll . kilang arab yg mmbuka cawangan berupa makanan byk dimlaysia di sbbkan kmi ada sijil halal .
Ada arab kecoh kami guna pkataan arab , saudi arabia , dan lain2 ??
oh my god . Indon selamanya bodoh menjulang kelangit hihihi . Nama pun indon , otaknya bertaik . Lucunya
hahahaha ketemu lagi kamu ling...sudah makan roti arab made in maling belum?..oooh kalau boleh tebak bangsa kamu mau nak maling lagi kat arab...nak klaim onta ya? atau kat egypt..pyramid?...hahaha

“kima..!”

Since: May 10

malaysia camsial

#11 Jun 26, 2011
moon girls wrote:
<quoted text> hidup lahi haiwan ni . kesian ^^
wahahahaha...kenapa si moron girl..ini marah sangat kat ane...yach...

Apa dosa gw lon.....

Kah..kah..

Prikitiew....ngox...

Since: Jun 11

Location hidden

#12 Jun 26, 2011
hahahaha si pengkid moonyet girl jauh jodoh nak cari pejantan disini..semue lelaki malon gay semue..hahaha

Since: Jun 11

Location hidden

#13 Jun 26, 2011
e_ek goreng wrote:
<quoted text>
--->yang boneng gan?
<quoted text>
--->ini hasil riset, pengembangan atau hasil klaim?
..hahahaha 100% benar gan..jadi maling lagi..ck..ck..ck
Westerling

Tangerang, Indonesia

#14 Jun 26, 2011
..benar2 takde malunyer malon..
EE GORENG MENTEGA

Indonesia

#15 Jun 26, 2011
....... PERANG BACOT JAH TRUSSS, GA ADA ABISNYA
Westerling

Tangerang, Indonesia

#16 Jun 26, 2011
EE GORENG MENTEGA wrote:
....... PERANG BACOT JAH TRUSSS, GA ADA ABISNYA
hihihi ampe malingnya tobat gan
TNI perut buncit says

Shah Alam, Malaysia

#17 Jun 26, 2011
indon aka indog alwayz BABU in malaysia..
indon aka indog loser 4 ever!!

malaysia alawyz can beat indon aka indog!!!! its truely don
Najib botax

Asia/Pacific Region

#18 Jun 26, 2011
Yahhh hahahhaha
Si pakcik buncit ngebacot... Jom isap lagi dadahny pakcik. Maboknya kurang pakcik....
Birnya tuang lagi dong ah!! Mumpung masih malam... Mumpung halal... Biar tu perut makin buncit pakcik kakakkakakakak
INTELIJEN MALON

Indonesia

#19 Jun 26, 2011
pancung donggggg tangannya.... udah ketahuan malingggg...!! biar sekalian malon gak bisa colly nantinya... hehhee.. sadis gannnn..
TNI perut buncit says

Shah Alam, Malaysia

#20 Jun 26, 2011
indog sudah strees tidak dapat terima kenyataan...
sabar ya indog..
jangan menyalak seperti bapak president kamu yang KORUPSI ya..
sabar ya kerna kamu dilahirkan di indonesial dan jadi warga INDOG LOL
indon serupa najis

Shah Alam, Malaysia

#21 Jun 26, 2011
ya...indon aka indog sudah kalah mahu strees...LOL

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 5 min Cbr 250 Keren 92,699
tante,ibu kesepian bekasi yuk masuk!! (Jan '14) 54 min bayu 21
KENAPA MALON SUKA MEMBELA SUKU ACEH DAN MiNANG?? (May '11) 1 hr Farhan 275
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 2 hr ranbir kapoor 2,551
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 2 hr katampang0173764020 4,144
khusus buat germo,bispak,gigolo,tante yg ada di... (Jul '10) 2 hr aries 1,653
1 Kristen Sanggup Melawan 10 Islam dalam Debat (Mar '11) 3 hr Haji Muhammad Abd... 1,055
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 3 hr zabur 13,323
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 3 hr senditaputra 27,855
BENTROK LAMPUNG TENGAH: SUKU LAMPUNG Vs JAWA! (Nov '12) 15 hr penyidik 225

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE