wanita kelantan paling CANTIK di malaysia

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 59
Next Last
KAGHI

Jakarta, Indonesia

#1 Jun 22, 2008
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,

Since: Jun 08

Seremban, Malaysia

#2 Jun 22, 2008
ye ke?
leh thn ar....
apakondapuashati

Sandakan, Malaysia

#3 Jun 22, 2008
puih, aku ludah
KAGHI

Jakarta, Indonesia

#4 Jun 22, 2008
si miller pernah berkata wanita di indo khususnya jakarta cantik2 dan modis.., mau di mall ataupun di tempat nanapun banyak jumpa wanita cantik..,

si miller juga ingin menjadi WNI jika kelak nikah sama cewe indo..,

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

#5 Jun 22, 2008
KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
kenapa kau tanya??

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

#6 Jun 22, 2008
KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
tergantung gak. ade yang kata dari sabah cantik.
mata and selera orang mana sama bai..

“Ketua Penyamun”

Since: Jun 08

Living In A Dream

#7 Jun 22, 2008
Tak suka pompuan kelate....telinga dia bau budu :)
JOE

Malaysia

#8 Jun 22, 2008
marcel
Oslo, Norway Reply
|Report Abuse |Judge it!|#1 1 hr ago
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Wuchun


Joined: Mar 14, 2008
Comments: 1203
Kuala Lumpur, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#2 1 hr ago
marcel wrote:
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Hmmm, ada juga yang cantik..bukan semuanya yang hodoh..seperti di Indonesia sahaja kan?? ada orang cantik dan sederhana..

seperti dimana-mana didunia.
JOE
Petaling Jaya, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#3 1 hr ago
KALAU DIBANDINGKAN DENGAN SIAPA TUH ??
DATANGLAH KE KELANTAN KITA TENGOK SAPA LAWA SAPA HODOH !!

kangi=kanji please check !
JOE

Malaysia

#9 Jun 22, 2008
KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
indon adalah bangsa manusia yang banyak menimbulkan fitnah dan haru-biru.

apa yang terjadi sebentar tadi adalah fitnah dari indon

AWAS FITNAH DARI INDON !!
AWAS FITNAH DARI INDON !!
AWAS FITNAH DARI INDON !!

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

#10 Jun 22, 2008
JOE wrote:
marcel
Oslo, Norway Reply
|Report Abuse |Judge it!|#1 1 hr ago
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Wuchun
Joined: Mar 14, 2008
Comments: 1203
Kuala Lumpur, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#2 1 hr ago
marcel wrote:
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Hmmm, ada juga yang cantik..bukan semuanya yang hodoh..seperti di Indonesia sahaja kan?? ada orang cantik dan sederhana..
seperti dimana-mana didunia.
JOE
Petaling Jaya, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#3 1 hr ago
KALAU DIBANDINGKAN DENGAN SIAPA TUH ??
DATANGLAH KE KELANTAN KITA TENGOK SAPA LAWA SAPA HODOH !!
kangi=kanji please check !
aku tak faham ar?

Since: Jun 08

Seremban, Malaysia

#11 Jun 22, 2008
awek kelate biase jer...tp lg cantik dr awek indon...

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

#12 Jun 22, 2008
KAGHI wrote:
si miller pernah berkata wanita di indo khususnya jakarta cantik2 dan modis.., mau di mall ataupun di tempat nanapun banyak jumpa wanita cantik..,
si miller juga ingin menjadi WNI jika kelak nikah sama cewe indo..,
yelah tu. cewek indo semua cantik...
:)
prev

Malaysia

#13 Jun 22, 2008
BIBIK wrote:
<quoted text>aku tak faham ar?
kita tak kata perempuan kelantan paling cantik tapi datang kelantan kita tengok sapa cantik sapa hodoh !!
prev

Malaysia

#14 Jun 22, 2008
SICKolah wrote:
awek kelate biase jer...tp lg cantik dr awek indon...
hang pandai !!
ya memang orang Malaysia pandai semuanya dan jauh lebih bijak kalau dibandingkan dengan indon !
eva kristina

Tangerang, Indonesia

#15 Jun 22, 2008
eist jangan cakap macam itu..., cewek indonesia or cewek malaysia ( melayu ) itu sama saja .. yang paling penting hatinya bukan fitnahnya. ingat nanti kalau sdh tua dan mati jgn betengkar trusss, damai sajalah !( please discus 08569935157 )

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

#16 Jun 22, 2008
pompuan indo yang cantik tu semuanya orang kaya. dia orang ni hidup tai tai pinggan sebiji pun tak penah cuci. hari2 asyik gi spa, manicure, facial ngan buat rambut je. sebab tu lawa. cuba kalau tak mekap....

“Ketua Penyamun”

Since: Jun 08

Living In A Dream

#17 Jun 22, 2008
eva kristina wrote:
eist jangan cakap macam itu..., cewek indonesia or cewek malaysia ( melayu ) itu sama saja .. yang paling penting hatinya bukan fitnahnya. ingat nanti kalau sdh tua dan mati jgn betengkar trusss, damai sajalah !( please discus 08569935157 )
no apa tu..passport ke :)
KAGHI

Jakarta, Indonesia

#18 Jun 22, 2008
di jakarta sendiri banyak bgt cewek cantik..

“Ph4nt0m, who?”

Since: Mar 08

Kuala Lumpur

#19 Jun 22, 2008
tak tahu..tak pernah jumpa perempuan kelantan hanya tahu yang orang kelantan ada accent kelantan dlm bM sahaja.
JOE

Malaysia

#20 Jun 22, 2008
KAGHI wrote:
di jakarta sendiri banyak bgt cewek cantik..
Dia orang kerja apa ?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 59
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
Club tante girang (Aug '10) 1 hr ALDO 3,921
Making Malays & Islam Proud? Instead of speech,... 1 hr Just a guy 20
KESIAN, INDONESIA DIPIMPIN Oleh DEWA BADUT JOKOWI 1 hr melawanjokowi 2,468
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 1 hr richo alexsandro 27,851
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 2 hr Cbr 250 Keren 92,436
PENGALAMAN JiLAT PUKI (Aug '11) 3 hr wahyu allah 12
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 3 hr man 4,135
Bagaimana Cara Ngocok Kontol Yg Nikmat ? (Dec '11) 15 hr valen 3,518
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 17 hr ricky 13,321

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE