wanita kelantan paling CANTIK di malaysia

Posted in the Malaysia Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of1,163
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
KAGHI

Tangerang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 22, 2008
 
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,

Since: Jun 08

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 22, 2008
 
ye ke?
leh thn ar....
apakondapuashati

Sandakan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 22, 2008
 
puih, aku ludah
KAGHI

Tangerang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jun 22, 2008
 
si miller pernah berkata wanita di indo khususnya jakarta cantik2 dan modis.., mau di mall ataupun di tempat nanapun banyak jumpa wanita cantik..,

si miller juga ingin menjadi WNI jika kelak nikah sama cewe indo..,

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 22, 2008
 
KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
kenapa kau tanya??

“Kangen sama mereka....... ”

Since: May 07

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jun 22, 2008
 
KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
tergantung gak. ade yang kata dari sabah cantik.
mata and selera orang mana sama bai..

“Ketua Penyamun”

Since: Jun 08

Living In A Dream

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jun 22, 2008
 
Tak suka pompuan kelate....telinga dia bau budu :)
JOE

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jun 22, 2008
 
marcel
Oslo, Norway Reply
|Report Abuse |Judge it!|#1 1 hr ago
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Wuchun


Joined: Mar 14, 2008
Comments: 1203
Kuala Lumpur, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#2 1 hr ago
marcel wrote:
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Hmmm, ada juga yang cantik..bukan semuanya yang hodoh..seperti di Indonesia sahaja kan?? ada orang cantik dan sederhana..

seperti dimana-mana didunia.
JOE
Petaling Jaya, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#3 1 hr ago
KALAU DIBANDINGKAN DENGAN SIAPA TUH ??
DATANGLAH KE KELANTAN KITA TENGOK SAPA LAWA SAPA HODOH !!

kangi=kanji please check !
JOE

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 22, 2008
 

Judged:

1

KAGHI wrote:
kata si joe dari petailing jaya malaysia wanita kelantan cantik2.., benar ga seeh..,
indon adalah bangsa manusia yang banyak menimbulkan fitnah dan haru-biru.

apa yang terjadi sebentar tadi adalah fitnah dari indon

AWAS FITNAH DARI INDON !!
AWAS FITNAH DARI INDON !!
AWAS FITNAH DARI INDON !!

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 22, 2008
 
JOE wrote:
marcel
Oslo, Norway Reply
|Report Abuse |Judge it!|#1 1 hr ago
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Wuchun
Joined: Mar 14, 2008
Comments: 1203
Kuala Lumpur, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#2 1 hr ago
marcel wrote:
kenapa wajah2 perempuan melayu malaysia tak ada yang cantik?
Hmmm, ada juga yang cantik..bukan semuanya yang hodoh..seperti di Indonesia sahaja kan?? ada orang cantik dan sederhana..
seperti dimana-mana didunia.
JOE
Petaling Jaya, Malaysia Reply
|Report Abuse |Judge it!|#3 1 hr ago
KALAU DIBANDINGKAN DENGAN SIAPA TUH ??
DATANGLAH KE KELANTAN KITA TENGOK SAPA LAWA SAPA HODOH !!
kangi=kanji please check !
aku tak faham ar?

Since: Jun 08

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jun 22, 2008
 
awek kelate biase jer...tp lg cantik dr awek indon...

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Jun 22, 2008
 
KAGHI wrote:
si miller pernah berkata wanita di indo khususnya jakarta cantik2 dan modis.., mau di mall ataupun di tempat nanapun banyak jumpa wanita cantik..,
si miller juga ingin menjadi WNI jika kelak nikah sama cewe indo..,
yelah tu. cewek indo semua cantik...
:)
prev

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 22, 2008
 

Judged:

1

BIBIK wrote:
<quoted text>aku tak faham ar?
kita tak kata perempuan kelantan paling cantik tapi datang kelantan kita tengok sapa cantik sapa hodoh !!
prev

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 22, 2008
 
SICKolah wrote:
awek kelate biase jer...tp lg cantik dr awek indon...
hang pandai !!
ya memang orang Malaysia pandai semuanya dan jauh lebih bijak kalau dibandingkan dengan indon !
eva kristina

Tangerang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 22, 2008
 
eist jangan cakap macam itu..., cewek indonesia or cewek malaysia ( melayu ) itu sama saja .. yang paling penting hatinya bukan fitnahnya. ingat nanti kalau sdh tua dan mati jgn betengkar trusss, damai sajalah !( please discus 08569935157 )

Since: Jun 08

JAHAT tapi BAIK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jun 22, 2008
 
pompuan indo yang cantik tu semuanya orang kaya. dia orang ni hidup tai tai pinggan sebiji pun tak penah cuci. hari2 asyik gi spa, manicure, facial ngan buat rambut je. sebab tu lawa. cuba kalau tak mekap....

“Ketua Penyamun”

Since: Jun 08

Living In A Dream

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jun 22, 2008
 
eva kristina wrote:
eist jangan cakap macam itu..., cewek indonesia or cewek malaysia ( melayu ) itu sama saja .. yang paling penting hatinya bukan fitnahnya. ingat nanti kalau sdh tua dan mati jgn betengkar trusss, damai sajalah !( please discus 08569935157 )
no apa tu..passport ke :)
KAGHI

Tangerang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jun 22, 2008
 
di jakarta sendiri banyak bgt cewek cantik..

“Ph4nt0m, who?”

Since: Mar 08

Kuala Lumpur

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 22, 2008
 
tak tahu..tak pernah jumpa perempuan kelantan hanya tahu yang orang kelantan ada accent kelantan dlm bM sahaja.
JOE

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Jun 22, 2008
 
KAGHI wrote:
di jakarta sendiri banyak bgt cewek cantik..
Dia orang kerja apa ?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of1,163
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

200 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Topic Updated Last By Comments
Malaysia Not Under Pressure To Quickly Conclude... 13 min Supremeliberal 2
Australia signals deeper search for Malaysian jet 24 min Petal Power 7
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 28 min Murtadin 51,232
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 1 hr Jaksel- tangsel 26,181
allah swt bangsat anjing kampret sempak teroris... (Aug '13) 1 hr Kkk 52
masuk islam, Angelina Sondah wanita terbodoh (May '09) 1 hr dewaboy 178
SRIWIJAYA asal dari Thailand. (Dec '10) 1 hr Bigg 23,342
RAHASIA Ketololan Malaysia Kes MH370 1 hr Zacky 781
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 2 hr Cawat sakti 62,161
Catat ! Bahaya ! INI ALASAN PRABOWO HARUS DIC... 2 hr mat bloon 174
•••
•••
•••
•••