astagaaaaa.......aku wat lawak jer der.......<quoted text> ko ni ape la , aku ni bukan minat kaum sjenis mcm ko .. Adesss jijik la ko men bapok .. Astagaaaa insaf2
Posted in the Malaysia Forum
Comments (Page 1,917)
|
United States |
astagaaaaa.......aku wat lawak jer der....... |
|
United States |
hahaha .. Ok2 aku dh gelak ni .. Ape da ko ni bro .. Salam kenalan bro .. Aku terubuk masin .. Laris dipasaran bro .. Cecah ngn smbl blacan pun trangkat bro .. Kehkeh keh |
|
United States |
kehkehkeh.....salam perknln jg....aku asam laut,duk dlm laut,kadang2 naik ke darat jd buaya darat.... |
|
United States |
Oh mcm dlm iklan tu bro .. Ikan dilaut asam didarat .. Dlm periuk kite jd santapan manusia la bro .. Hahahaha .. Eh bro , knapa topix ni sunyi je skrg bro .. Mane pegi semua org ??
|
|
Poland |
Jekyll and Hyde
|
|
United States |
sunyi ka? biasalh sorg kt wap nie.lg sorg kt wap tu.jdla sunyi..yg terer ade,tp usha camtu2 jew... |
|
Europe |
waner?
|
|
United States |
naper macis tak bule dunlot dari semalm hah ?
|
|
United States |
tah..... |
|
United States |
salam semua... sesapa bleh share ucweb maxis tak?? adoihai...maxis ni dah makin pelik la.
|
|
United States |
naper? opera ko pon doh x boler dunlot juga? |
|
United States |
mobishare.webege.com/uploads.php ko carilah sendiri kat dalam nie |
|
Since: Jan 11
United States |
update system |
|
United States |
Ok jek ku pnya opmin,openg,uc,fbhndler,opmod, ibrowser,qqbrowser...smua stabil smjak aku tkar apn ke fibremaxis
|
|
United States |
huuga..huga huga...
|
|
United States |
huga.. huga.. hugaaa....
|
|
United States |
kencing memancut mancut diladang koko..haha haha |
|
Jementah, Malaysia |
opera aku pom ok..
|
|
United States |
teri chut marni he muje mera land teri chut fad de itna mota he.agar tu mera land muh me legi to mera land tere muh me ja kar teri chut se bahar nikaluga me boll tuje mera land chahiye, sari rat me teri cht me se pani nikal ke chut ko khali karuga.teri chut ki pyas bujaunga.teri gand bhi marunga gand me land jayega to tere muhse |
|
United States |
hahaha... |
|
Tell me when this thread is updated: |
|
Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.
| Topic | Updated | Last By | Comments |
|---|---|---|---|
| khusus buat germo,bispak,gigolo,tante yg ada di... (Jul '10) | 5 min | Victor | 658 |
| Diskusi Transportasi awam Malaysia VS Indonesia (Sep '12) | 5 min | apasaja | 132 |
| Bocoran Intel: Malaysia bakal beli PAK-FA! | 5 min | Malon pancut bibik uganda | 732 |
|
|
6 min | aseek | 10,752 |
| Malaysia perang dengan Indonesia 100% indon KALAH | 7 min | indon-ni-sial | 50 |
| IQ indo VS malaysia SIAPA LEBIH TINGGI? | 8 min | Anti Negara Islam | 275 |
| knp saat debat agama islam selalu kalah ? (Jan '12) | 8 min | Rudi | 577 |
|
|
10 min | BIKSU BERKEPALA KONTOL | 7,462 |
|
|
11 min | gondes | 34,380 |
|
|
23 min | Malon pancut bibik uganda | 618 |
|