Posted in the Malaysia Forum
Comments (Page 1,706)
|
Satellite Provider |
dh lama tggu ni share2 la trick gna pc. Jgn ckp nk share pas 2 hlg tah ke mana pl.
|
|
Satellite Provider |
nk trick gna pc ada x? Law ada share2 la bos. |
|
Since: Apr 11
Satellite Provider |
yes bro.aku sokong kata2 hang tu bro |
|
Satellite Provider |
nk trick gna adroid ada x? Law ada share2 la bro. |
|
Satellite Provider |
apa yg nak dikomen..... |
|
Satellite Provider |
damai itu aman..hehe.. |
|
Satellite Provider |
ada trick tok android tp ko nk yg celcom? Yg maxis? Yg dg? 2 je yg aku taw n ada. Nk bg kt mana? Nk hembur kt sini ke? |
|
Satellite Provider |
owh my otai sudah muncul. Pa habap paklong. |
| |
|
Satellite Provider |
settings dalam handler Frontquery : mms.celcom.net .my.etern1ty.ru/cgi-bin/nph- proxy.cgi/0a/http/ TICK kt remove port. Pilih : Host Proxy server letak ni mms.celcom.net .my PILIH CELCOM 3G INTERNET PASTU EDIT.... IKUT SEPERTI TERTERA DI BAWAH... NAME: CELCOM OPERA APN: Celcom3g PROXY: 141.0.011.253 PORT: 80 MMSC: http://mms.celcom.net.my.etern1ty.ru/ cgi-bin/nph-proxy.cgi/0a/http/ AUTHENTICATION: PAP APN TYPE: Default,supl,mms ini settings untuk sony ericsson Xperia X8... ANDROID YG LAIN... MGKN LAIN CKIT JE.. TP YG PENTING KORG ISI BENDA KAT ATAS NI.. YG LAIN JGN USIK...... p/s: sila pastikan anda arif menggunakn hpone android anda.. sila pastikn anda telah deactive kn runnings apps yg menggunakn internet... jika tidak... kredit anda akan ditelan selepas anda activekn data connection hpone anda walaupun hakikatnya anda belun lg membuka opera mini... kredit potong atas tanggung jwb sendiri... sy galakkn guna masa krdt xda k.. |
|
Satellite Provider |
cantik. |
|
Satellite Provider |
angkut bakul sendiri ke keling... |
|
Satellite Provider |
mmg betol otai copypaste |
|
Satellite Provider |
simple sgt trick ko bg ni,bg yg advance la,nk aku tolong ke? thee..hee..hee.. |
|
Satellite Provider |
ak try trik ni x bole ar..bid tlong bntu ye |
|
Satellite Provider |
itu klon daa.. |
|
Satellite Provider |
bapok mu gna lain la. Aku dh tak klon nick2 org pn ;) |
|
Satellite Provider |
haiyaa'lasolah, haiyaa'lasolah, haiyaa'lasolah;)
|
|
Satellite Provider |
dh mula blik jd kanak2 rebina.. Dewasa sekejap je.
|
|
Satellite Provider |
bia kn je la dia nk angkat apa pn.. Bkn nyusah kn kita pn. Dia pn dh hlg mcm 2 je pl. |
|
Satellite Provider |
cuba lah jd dewasa,bulu kt koteh dah panjang jgn jd kanak2 rebina.ada yg aku isap gak koteh korang ni
|
|
Tell me when this thread is updated: |
|
Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.
| Topic | Updated | Last By | Comments |
|---|---|---|---|
| Rupa2nya indon ditipu TNI dan AMERIKA soal hiba... | 2 min | Agent123 | 146 |
| [Cianyer] my_dear PM SENYUM SAJALAH sambil MEWEK.. | 2 min | malon dongo | 1,283 |
|
|
2 min | SRIWIJAYA - MAJAPAHIT | 105 |
| malaysia DITIPU NEGARA PRODUSEN SENJATA | 3 min | vandelezep | 3 |
| Industri Musik Indonesia tak Kreatif | 3 min | sabah merdeka | 10 |
| KEHAIBATAN TENTERA MSIA !!INDON JANGAN IRI!!xD | 3 min | indo malay bersatu | 1,319 |
|
|
4 min | sundul terus | 708 |
|
|
4 min | Muhammad Taik asu | 201,179 |
|
|
16 min | akuadalahaku | 19,741 |
|
|
47 min | WAFFEN-SS | 396 |