Comments
1 - 20 of 11,859 Comments Last updated Yesterday
First Prev
of 593
Next Last
alexi-laiho

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Sep 11, 2008
 
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
Tibai

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Sep 11, 2008
 

Judged:

1

1

1

.
.
.
Dalam senarai mamat Tibai ada 10 nombor telefon!
.
.
Tapi bohjan punya!
.
.
Mau?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Sep 11, 2008
 

Judged:

2

mk ade no telefon tehBOH!
.
.
.
.
nak gak ker?
.
aik?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Sep 11, 2008
 
no telefon rumah rehak kat JANDA baik pong ada ni...
.
.
.
.
nak tak ni weh???

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Sep 11, 2008
 
alexi-laiho wrote:
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
siot tol,bulan pose nie,ko nak wt menda nie,ko nak penaya ke org ke,krg naya ko kena ngan aku,aik
bob marley

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Sep 11, 2008
 
alexi-laiho wrote:
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
pertanyaan lo sudah basi ....
pergi cari awek cina kat pub bawa balik hayun ...
awek cina suka bertakuk byk rasa kalau kulup kurang rasa dah biasa jilat dan enterview...
ABDULLAHKOK LANAS

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Sep 11, 2008
 

Judged:

1

1

bob marley wrote:
<quoted text>pertanyaan lo sudah basi ....
pergi cari awek cina kat pub bawa balik hayun ...
awek cina suka bertakuk byk rasa kalau kulup kurang rasa dah biasa jilat dan enterview...
taiwan lagi kaukpunya sebab tu ramai mp bn gi taiwan
alexi-laiho

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Sep 11, 2008
 
kalau ade bagi r...jgn cakap nak ke x??letak jek nti sekejap buat jalan keje...hahhaa....

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Sep 11, 2008
 
maria kambeng wrote:
no telefon rumah rehak kat JANDA baik pong ada ni...
.
.
.
.
nak tak ni weh???
boleh gak,nnt boleh aku bawak bermalam ngan ko kat situ,kakakk

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Sep 11, 2008
 
copy_paste wrote:
<quoted text>
boleh gak,nnt boleh aku bawak bermalam ngan ko kat situ,kakakk
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Sep 11, 2008
 
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
bulan pose lah sesuai,kakakak
ash

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Sep 11, 2008
 
hai ade no tepon pompuan best tak??bg kt ak...
ko dok kt ner??gurl kn??
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
ash

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Sep 11, 2008
 
hai...ak mau leh??
Tibai wrote:
.
.
.
Dalam senarai mamat Tibai ada 10 nombor telefon!
.
.
Tapi bohjan punya!
.
.
Mau?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Sep 11, 2008
 
huish!
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Sep 11, 2008
 
08567169723

Tuh nomor Gigolo di Jakarta...telp aja..tarifnya terjangkau lho..
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Sep 11, 2008
 
08811592399

nih juga

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Sep 11, 2008
 
Boshia Jakarta wrote:
08567169723
Tuh nomor Gigolo di Jakarta...telp aja..tarifnya terjangkau lho..
xmaulah,bulan ramadhan nie x baik tau penaya org,dah,jgn bg no sesaper lagi
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 11, 2008
 
CALL THIS BOSHIA..081.326.86.36.18
bob marley

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 11, 2008
 
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
marea kambing barang sudah luss takda rasa lagi...
kalau hayun kena keadaan gelap sebab kalau terang tengok pun tak selera gelebeh dan berkurap.....

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Sep 11, 2008
 
bob marley wrote:
<quoted text>marea kambing barang sudah luss takda rasa lagi...
kalau hayun kena keadaan gelap sebab kalau terang tengok pun tak selera gelebeh dan berkurap.....
mana ade camtu,ko nie fitnah org x baik

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 593
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

429 Users are viewing the Malaysia Forum right now

Search the Malaysia Forum:
Title Updated Last By Comments
Makan TAHI BERLENDIR..wow..Sedap nyer (Mar '09) 7 min Pala kontol 6,050
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 7 min Bibirmelar Bin Nabibirahi 67,500
FORUM LONTE/GIGOLO (Silakan Isi) (Jul '09) 8 min andre 27,131
DAFTAR Nomer HANDPHONE ARTIS INDONESIA. (Oct '11) 12 min David 640
Malaysia Airlines flight MH17 shot down over Uk... 15 min rio 801
kopassus vs brimob mana ya yang menang (Dec '12) 17 min Viki 671
kopasus memotong titit/ kontol anggotanya untuk... (May '13) 32 min Yesus 9
JANGAN BANTAH !!! INI ALASAN KENaPA PRABOWO HA... 1 hr Insan3 1,810
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 1 hr JKT_BRT 9,180
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 6 hr grunge 12,849
•••
•••