mari kongsi no telefon janda or bohsia

Posted in the Malaysia Forum

First Prev
of 612
Next Last
alexi-laiho

Batu Pahat, Malaysia

#1 Sep 11, 2008
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
Tibai

Shah Alam, Malaysia

#2 Sep 11, 2008
.
.
.
Dalam senarai mamat Tibai ada 10 nombor telefon!
.
.
Tapi bohjan punya!
.
.
Mau?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

#3 Sep 11, 2008
mk ade no telefon tehBOH!
.
.
.
.
nak gak ker?
.
aik?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

#4 Sep 11, 2008
no telefon rumah rehak kat JANDA baik pong ada ni...
.
.
.
.
nak tak ni weh???

“gue pun indon dong”

Since: Jun 08

Location hidden

#5 Sep 11, 2008
alexi-laiho wrote:
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
siot tol,bulan pose nie,ko nak wt menda nie,ko nak penaya ke org ke,krg naya ko kena ngan aku,aik
bob marley

Putrajaya, Malaysia

#6 Sep 11, 2008
alexi-laiho wrote:
hahaha...ade sesiape yang nak sedekah no telefon janda or bohsia??hehehe...
pertanyaan lo sudah basi ....
pergi cari awek cina kat pub bawa balik hayun ...
awek cina suka bertakuk byk rasa kalau kulup kurang rasa dah biasa jilat dan enterview...
ABDULLAHKOK LANAS

Petaling Jaya, Malaysia

#7 Sep 11, 2008
bob marley wrote:
<quoted text>pertanyaan lo sudah basi ....
pergi cari awek cina kat pub bawa balik hayun ...
awek cina suka bertakuk byk rasa kalau kulup kurang rasa dah biasa jilat dan enterview...
taiwan lagi kaukpunya sebab tu ramai mp bn gi taiwan
alexi-laiho

Batu Pahat, Malaysia

#8 Sep 11, 2008
kalau ade bagi r...jgn cakap nak ke x??letak jek nti sekejap buat jalan keje...hahhaa....

“gue pun indon dong”

Since: Jun 08

Location hidden

#9 Sep 11, 2008
maria kambeng wrote:
no telefon rumah rehak kat JANDA baik pong ada ni...
.
.
.
.
nak tak ni weh???
boleh gak,nnt boleh aku bawak bermalam ngan ko kat situ,kakakk

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

#10 Sep 11, 2008
copy_paste wrote:
<quoted text>
boleh gak,nnt boleh aku bawak bermalam ngan ko kat situ,kakakk
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))

“gue pun indon dong”

Since: Jun 08

Location hidden

#11 Sep 11, 2008
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
bulan pose lah sesuai,kakakak
ash

Ulu Tiram, Malaysia

#12 Sep 11, 2008
hai ade no tepon pompuan best tak??bg kt ak...
ko dok kt ner??gurl kn??
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
ash

Ulu Tiram, Malaysia

#13 Sep 11, 2008
hai...ak mau leh??
Tibai wrote:
.
.
.
Dalam senarai mamat Tibai ada 10 nombor telefon!
.
.
Tapi bohjan punya!
.
.
Mau?

“f0RGiv3N, n0t F0rgotT3n”

Since: Sep 07

KUala Lumpur n0 1

#14 Sep 11, 2008
huish!
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

#15 Sep 11, 2008
08567169723

Tuh nomor Gigolo di Jakarta...telp aja..tarifnya terjangkau lho..
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

#16 Sep 11, 2008
08811592399

nih juga

“gue pun indon dong”

Since: Jun 08

Location hidden

#17 Sep 11, 2008
Boshia Jakarta wrote:
08567169723
Tuh nomor Gigolo di Jakarta...telp aja..tarifnya terjangkau lho..
xmaulah,bulan ramadhan nie x baik tau penaya org,dah,jgn bg no sesaper lagi
Boshia Jakarta

Jakarta, Indonesia

#19 Sep 11, 2008
CALL THIS BOSHIA..081.326.86.36.18
bob marley

Malaysia

#20 Sep 11, 2008
maria kambeng wrote:
<quoted text>
.
HUH!
.
.
soshial! ko memang soshial sepah-2 camni erk?
.
.
huwaaaaaaa... ingat weh, bulan p0se ni..
.
((pas bulan p0se leh gak.. tp len-2 bilik r..))
marea kambing barang sudah luss takda rasa lagi...
kalau hayun kena keadaan gelap sebab kalau terang tengok pun tak selera gelebeh dan berkurap.....

“gue pun indon dong”

Since: Jun 08

Location hidden

#21 Sep 11, 2008
bob marley wrote:
<quoted text>marea kambing barang sudah luss takda rasa lagi...
kalau hayun kena keadaan gelap sebab kalau terang tengok pun tak selera gelebeh dan berkurap.....
mana ade camtu,ko nie fitnah org x baik

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 612
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
mencari janda kaya ada g yah (Jul '11) 22 min stealthmovic 8
nak gadis yang suka chat seks (May '09) 30 min stealthmovic 1,337
list fon no cikaro bohsia jande 2011 (Jan '11) 35 min stealthmovic 325
mengapa agama islam merupakan agama sesat? (Sep '10) 36 min Swt anjing 1,227
senarai no hp janda- janda sekitar penang kedah (Aug '08) 49 min rina angelina 883
AKU GAY mau isap KONTOL/KOTE (Mar '10) 1 hr ady 9,571
GAY JAKARTA, ayo berhimpun disini (Oct '11) 1 hr EMILIO DANUTIRTA EXC 2,519
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 2 hr Zack 3,818
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 3 hr PRADITA 83,702
ALUTSISTA RAHASIA buatan INDONESIA (Aug '12) 9 hr Sulaiman 62,869
Saya baby mila , cewek bispak (Apr '08) 9 hr aldi 13,201

Malaysia People Search

Addresses and phone numbers for FREE