indognesialan gebrek

Malaysia

#617 Jun 17, 2010
indon pbawa aids dlm konek & burit masing2...

“sang sultan demak jaka tingkir”

Since: May 10

kesultanan demak, jayakarta

#618 Jun 17, 2010
indognesialan gebrek wrote:
indon pbawa aids dlm konek & burit masing2...
puas tak sex di hutan, hahahahah
Cekcebor

Santa Clara, CA

#619 Jun 17, 2010
Indon makhluk yg bengap xda otak. Anda bukalah laman web 'oh!tidak.com' lihatlah 1entire btajuk maria ozawa bertudung. Dah sah2 dia pelakun lucah jepun dan diundang dtang ke indon serta dipakai tudung n buat iklan ucap selamat bpuasa. Mcm mghina islam! Bodola indon dan 1 lagi megi berperisa ayam babi 50peratus halah 50peratus haram... Ape cer? Yg haram jdi halal. Mmang sah indon xda otak. Itu pasal byak trima bencana! Astafirrullahallazim! Laknatullah!
Raja Malaysia

Tangerang, Indonesia

#620 Jun 17, 2010
he korang apa nak cakap ke Indon, dia tu adalah raja-raja kita jaman dulu, malaysia ni hanyalah budak yang bisa dibeli oleh orang indon, jadi korang jangan macem-mcm sama orang indon,. malaysia hanya budak yang dulunya menghisap lubang dubur indon setelah indon buang air besar...
rembo

Malaysia

#621 Jun 17, 2010
indocool wrote:
hxxp://xxx.youtube.com/watch?v =lYOLdFFO9vA
enjoy juragan :)
orang Malaysia memang seperti binatang :)
mkn bleh sbrg mkn kawan. Mulut kne jaga.
indognesialan gebrek

Malaysia

#622 Jun 17, 2010
Jaka tingkir wrote:
<quoted text>
puas tak sex di hutan, hahahahah
peh indon sendiri nggal tau gimana dia puas atau nggak... takde konek ke??? haha...
indognesialan gebrek

Malaysia

#623 Jun 17, 2010
Raja Malaysia wrote:
he korang apa nak cakap ke Indon, dia tu adalah raja-raja kita jaman dulu, malaysia ni hanyalah budak yang bisa dibeli oleh orang indon, jadi korang jangan macem-mcm sama orang indon,. malaysia hanya budak yang dulunya menghisap lubang dubur indon setelah indon buang air besar...
kami duluan beli kamu dengan rm 1.00.... kalian cuman tau menangguk di tepi bibir jamban saja menadah kotoran kami. hahaha...
Nafi Sahgem

Mexico

#624 Jun 17, 2010
97% dari jumlah pelajar sekolah menengah Indonesia suka dan sudah lihat porn Internet. Sebab itu selalu ada obsessi fasal video sek di Topix Malaysia.

Sikit hari lagi, situs porn mungkin kena block oleh pemerintah Indonesia.
Kelate

Malaysia

#625 Jun 17, 2010
Red warriors
Kelate

Malaysia

#626 Jun 17, 2010
A5dgatj mjgjatj-
Kelate

Malaysia

#627 Jun 17, 2010
Hancur bn umno
botsze

Kuala Lumpur, Malaysia

#628 Jun 17, 2010
Pertama nya....kerana termakan dan sengaja makan & minum makanan & minuman salah...bukan apa apa niat.

Juga salahkan makanan masakan asian terutama makanan thai, vietnam, babu nyoya melaka, penang, indian, yang buat mereka bernapsu.(kerana terlampau pedas, asam, manis, bercampuran macam tanah liat) makanan seperti dari lautan juga membawa padah.(patutlah terjadi malapetaka di lautan kerana napsu manusia yang melampau batas)

kedua, yang lain pula, salahkan iblis yang sentiasa merasut & meminda nya ke orang seterus & ini harus di tamatkan secepat mungkin. merogol itu adalah dari kuasa jahat iblis & ilmu sihir.

haruslah berdoa menghapuskan ilmu iblis tu. juga harus ketepikan makanan yang membawa napsu. coba abaikan nya buat selamanya.

kalau tak mahu dengar, apa bolih buat? jangan merana kerana degil. malaysian harus berpuasa tiap hari supaya tak makan makanan yang membawa maksat & minuman keras.

ketiga, pula, elakkan diri dari melihat gambar bogel. coba hapuskan gambar bogel dari segala merata tempat. secara besar besaran polis & rakyat harus kerjasama musnahkan gambar bogel di poster dinding, majallah, suratkhabar, buku, vcd, mp3, tv, tayangan gambar di panggung, apa saja yang tidak senonok.

keempat, jangan pandang gambar bogel seumur hidup anda semua. jangan sekali pun tak di benarkan. belajar dari saudi arab bagaimana menutupi seluruh badan.

kelima, pembuat kain baju seluar pakaian harus di masukan ke penjara seumur hidup kerana sengaja membuat pakaian menojol nojol bogel. salahkan mereka yang celaka & biadap. harus di tamatkan lesen mereka.

amalkan nasihat di atas jika nak menyelamatkan rakyat & negara malaysia.

salam berobat kepada semua kepala besi yang berkarat.

salam bertobat.

bertobat bersungguh sungguh.
botsze

Kuala Lumpur, Malaysia

#629 Jun 17, 2010
Pertama nya....kerana termakan dan sengaja makan & minum makanan & minuman salah...bukan apa apa niat.
Juga salahkan makanan masakan asian terutama makanan thai, vietnam, babu nyoya melaka, penang, indian, yang buat mereka bernapsu.(kerana terlampau pedas, asam, manis, bercampuran macam tanah liat) makanan seperti dari lautan juga membawa padah.(patutlah terjadi malapetaka di lautan kerana napsu manusia yang melampau batas)
kedua, yang lain pula, salahkan iblis yang sentiasa merasut & meminda nya ke orang seterus & ini harus di tamatkan secepat mungkin. merogol itu adalah dari kuasa jahat iblis & ilmu sihir. haruslah berdoa menghapuskan ilmu iblis tu. juga harus ketepikan makanan yang membawa napsu. coba abaikan nya buat selamanya kalau tak mahu dengar, apa bolih buat? jangan merana kerana degil. malaysian harus berpuasa tiap hari supaya tak makan makanan yang membawa maksat & minuman keras.
ketiga, pula, elakkan diri dari melihat gambar bogel. coba hapuskan gambar bogel dari segala merata tempat. secara besar besaran polis & rakyat harus kerjasama musnahkan gambar bogel di poster dinding, majallah, suratkhabar, buku, vcd, mp3, tv, tayangan gambar di panggung, apa saja yang tidak senonok.keempat, jangan pandang gambar bogel seumur hidup anda semua. jangan sekali pun tak di benarkan. belajar dari saudi arab bagaimana menutupi seluruh badan.kelima, pembuat kain baju seluar pakaian harus di masukan ke penjara seumur hidup kerana sengaja membuat pakaian menojol nojol bogel. salahkan mereka yang celaka & biadap. harus di tamatkan lesen mereka. malkan nasihat di atas jika nak menyelamatkan rakyat & negara malaysia.
salam berobat kepada semua kepala besi yang berkarat. salam bertobat.bertobat bersungguh sungguh.
botsze

Kuala Lumpur, Malaysia

#630 Jun 17, 2010
kaum & adat perosak negara.

Terlampau ramai jenis kaum, agama, di malaysia yang

akan menghancurkan negara ini di hari kelak. Banyak

barangan di bawa masuk ke negara ini tanpa di halang.

Bermacam macam makanan, minuman, ubat ubatan dan

berjenis jenis ribuan ratusan permainan & ajaran

palsu juga di masukkan ke malaysia. Ini salah siapa

ya? salah menteri yang otak belacan dan lihat lah

apa peritasi negara sekarang, semua dah mampus dan

kini dah mampus segala nya dah tamat kerana dari

mula hingga sekarang rakyat & kerajaan nya degil

& tak mahu menerima nasihat dari orang bijaksana.

sekarang apa dah jadi kepada malaysia? jangan

jangan semua rakyat lari keluar dan satu batang

hidung pun tak nampak lambat laun. yang coma

tinggal coma ajib dan nasib dan mahatir & kambing

kambing nya dan tiang tiang kayu tuu.
botsze

Kuala Lumpur, Malaysia

#631 Jun 17, 2010
malu jugak menetap di malaysia.

memapar tourism di dunia konon nya mengharu negara

malaysia supaya orang asing datang. tapi bila mereka

tiba di malaysia apa yang mereka lihat di gambar

gambar tu di negara mereka semua palsu dan tertipu.
menyesal mereka datang..

ini kah permainan taktik dusta cara malaysia membohong negara lain??????????

jawab jika setuju.
Nafi Sahgem

Mexico

#632 Jun 17, 2010
Tetapnya :

Malaysia Truly Asia.
Nafi Sahgem

Mexico

#633 Jun 17, 2010
"botsze" : malu jugak menetap di malaysia.

**********

Sudah pohon untuk migrate ke Arab Saudi?
mr cool from indonesia

Jakarta, Indonesia

#634 Jun 17, 2010
dah kusut semua'y
nama Xde

Putrajaya, Malaysia

#635 Jun 17, 2010
malon itu siapa??
InDOG itu siapa??

saudara-saudara kamu juga...

siapa yang mahu hancurkan bangsa seagama, serumpun jika tidak orang2 kafir...

Jangan begaduh lagi OK..
nama Xde

Putrajaya, Malaysia

#637 Jun 17, 2010
Aku Kesal dengan saudara2 ku yang seagama,serumpun,sebangsa.. bergaduh hanya hal ini.. apa yang buat kita begaduh siapa yang mulakan semua ini. hanya dengan paparan ini, Video di youtube dan macam2 lagi website yang meracuni otak kita sampai kita bergaduh.. ayuh saudara2 ku, berjihat ke jalan Allah itu lebih baik dari kita buang masa bergaduh..
I LOVE ALL
I LOVE INDONESIA
I LOVE MALAYSIA
Orang2 Indonesia Yang pintar2 Bangsa yang Cekal
Orang2 Malaysia Yang Pandai2 Bangsa yang Pantas
Bergabung 1 OTAK 1 SUARA 1 TENAGA...
Untuk Sama2 Terus Maju,Berjaya dan POWER>>>>

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Malaysia Discussions

Title Updated Last By Comments
PESAWAT AIRASIA hilang hubungan di surabaya.. 2 min Henrie 97
No telefon gay 0175322044 (Nov '10) 4 min 3some 4,542
pesawat malon jatuh lagi dan lagi 5 min kontoculai 57
DEBAT ISLAM VS KRISTEN. Fakta: ISLAM GAK AKAN M... (Jun '13) 8 min kristen jongos ya... 101,296
Makan TAHI BERLENDIR..wow..Sedap nyer 12 min kontoculai 63
gigolo surabaya-malang (Jul '12) 15 min coboy 877
HOT.... Mengapa Malaysia Membenci Indonesia , I... (May '13) 46 min Henrie 16
Sriwijaya sudah terbukti berpusat dan bermula d... 1 hr Huwahahaha 1,880
Ngaku-Ngaku Airasia Milik Indon - TAK TAHU MALU ! (Oct '09) 4 hr Indonesia Cinta D... 43
More from around the web