cara cara menyantet orang sampai mati mendadak

Posted in the Malaysia Forum

Comments (Page 6)

Showing posts 101 - 120 of187
|
Go to last page| Jump to page:
Kuching kualalumpur

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#107
Sep 8, 2012
 
penyodom zubor wrote:
<quoted text>gw juga mau ngaji nih. al quran besar di bawah jubor gw, nyaman banget didudukin. di bawah kaki dua masing masing satu qur'an kecil gw jadiin alas kaki. gw mau baca al baqoroh nih tapi gw cari kog ga ada, keknya kemaren udah kesobek buat ngelap tai
SILA HAYATI BETUL2 HAKIKAT INI:

…Then Gabriel came to the Messenger of God and said,‘Muhammad, what have you done? You have recited to the people that which I DID NOT BRING TO YOU FROM GOD, and YOU HAVE SAID THAT WHICH WAS NOT SAID TO YOU’.

……but that when he (Muhammad) recited (the Message) Satan cast words into his (Muhammad’s) recitation (umniyyah). God abrogates what Satan casts. Then God established his verses. God is knower, wise.

(History of Tabari [1192-1193], vol. 6, pp. 108-110)

The above accounts are particularly interesting in light of the following verses in the Quran

39"(Iblis) said ‘O my Lord! Because Thou hast put me In the wrong, I will make (wrong) fair-seeming to them on the earth, and I will put them all in wrong.– 40"Except Thy servants among them, sincere and purified (By thy grace).’ 41(God) said:‘This (Way of My sincere servants) is indeed a way that leads straight to me. 42For over My servants no authority shalt thou have, except such as put themselves in the wrong and follow thee. 43And verily, Hell is the promised abode for them all! To it are seven gates: for each of those gates is a (special) class of sinners assigned.’" S. 15:39-43 (Yusuf Ali)

According to these Islamic traditions Muhammad was deceived by Satan and was bewitched by a sorcerer. Thus it is clear that Satan exercised some degree of authority over him. Since Surah 15:42-43 states that Satan has no authority over Allah’s servants, but Satan only has authority over those who put themselves in the wrong and follow Satan, and that THE FOLLOWERS OF SATAN WILL BE CAST INTO HELL, one can therefore logically deduce whom Muhammad followed and where he is today.

Are you sure that you really want to follow Muhammad?
rangga

Palembang, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#108
Sep 27, 2012
 
woii PILAT !!!@penyodom zubor wrote & @REZKY KESATRIA SRIWIJAYA lu tu punya agama kagak ??!!!
kagak ada tuhan ato allah ato sjenisnya ngajarin bwat saling menghina n ngejek.
lu ber-2 tu sama aja kayak KAFIR.
anjing lu pada.
sesama agama harus saling menghormati n tolong menolong, bukannya berantem, ribut.
babi lu !!!!!!
jesus is death

Bengkulu, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#109
Oct 5, 2012
 
kenapa jesus disalib pake kolor aja karna kontolnya kulup belum disunat ntar habis suster dikentoti sekalian buah potnya masuk ke vagina suster
Cewek Sexy

Bogor, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#110
Oct 19, 2012
 
penyodom zubor, ngentot yuk!
No Name

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#111
Oct 23, 2012
 
Lakuning tumindak iku tansah kasaliro marang pangucaping lisan, dining kabeh kang sarwo dumadi.
NB: ora usah podo ngumbar wicoro, yen pengen sinau bab santet/teluh telp 081228447786.
jack

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#112
Oct 30, 2012
 
loe bedua pada mau berantem w sediain golok ama samurai
Penengah

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#113
Nov 2, 2012
 
Orang manusia aja di sembah,, tolol itu sich kristen..mang tuhan u bisa nyiptaiin siang dan malem hari.. Gk bisa khan ?? Orang manusia.. Manusia di sembah,, mending bokap gua nichh u sembah,, kali u di kasih duit gopek an.. Ha&#8206;&#8203;&# 9827;&#59208;&#293; &#479;ª=))&#59201; &#293;&#479;ª=))&# 59203;&#293;&#479;ª &#65532;:D=D
&#8206;&#8203;&#82 03;&#59002;&#720;& #791;=D&#720;&#790;/`. .&#59126;
_/&#59150;__,&#59033; <3•&#771;&#8995;• &#771;<3&#8206; &#8203;&#8203;&#82 03;&#8203;&#8203;& #8203;&#8203;=))&#8206 ;&#8203;&#59002;H& #261;&#261;=))..&#5912 6;H&#261;
mcvxxxiii

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#114
Nov 2, 2012
 
penyodom zubor emang mantep
mcvxxxiii

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#115
Nov 2, 2012
 
buat nyantet guru di sekolah, biar suka sama kita, jadi nilai nya dinaikin terus ...xixixix

Since: Jul 08

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#116
Nov 2, 2012
 
No Name wrote:
Lakuning tumindak iku tansah kasaliro marang pangucaping lisan, dining kabeh kang sarwo dumadi.
NB: ora usah podo ngumbar wicoro, yen pengen sinau bab santet/teluh telp 081228447786.
coba santet ane, mas jancok. kalo ane mules mules dua minggu aja, ane mau berguru
yuliamri nasution

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#117
Nov 13, 2012
 
pengalaman ilmu anda cukup bagus saya terkesan dan mohon dikirimkan ilmu lainnya
yesus berburik

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#118
Nov 16, 2012
 
penyodom zubor wrote:
<quoted text>gw juga mau ngaji nih. al quran besar di bawah jubor gw, nyaman banget didudukin. di bawah kaki dua masing masing satu qur'an kecil gw jadiin alas kaki. gw mau baca al baqoroh nih tapi gw cari kog ga ada, keknya kemaren udah kesobek buat ngelap tai
mulot kau ... tengok dulu tuhan lo yg di siksa oleh ciptaannya ... udah cuman pake kolor nyangkut di tiang jemuran... kasian jadi tuhan maha goblok
wew wew

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#119
Nov 16, 2012
 
wong kristen wrote:
<quoted text>
Elo tu yg ga waras, kan jaman dulu belom ada baju kayak jaman sekarang njing... Emang lo njing jaman udah maju ibadah atau sembayang masih pake baju kayak pocong hahhahhaa loncat2 dong capek cinnnnn hahhahhahaha
wkwkwk ...da goblok baju pada jaman itu. Cuma si yesus lho d telanjangin,kacian banget sih.
Sampe thun 2012 ja tetap g pake baju.xixixi

“TASAWUF itu RUHnya ISLAM”

Since: Jan 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#120
Nov 16, 2012
 

Judged:

1

1

1

YESUS BANGKAI KURAP DI TIANG SALIB DI SEMBAH

Makanya umat domba ini bego-bego

BANGKAI DI SEMBAH
ABCD

Yogyakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#121
Dec 1, 2012
 
Azab Allah akan menimpamu.
dedi sanyoto

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#122
Dec 16, 2012
 
penyodom zubor wrote:
apabila kita disakiti orang lain dan kita tidak bisa melawan atau memukul balik kita sebaiknya memasrahkan kepada allah swt. tapi kalau itu berlarut larut dan daripada terus terusan hidup menderita karena org tsb ya santetlah dg tulus iklas
mantap
haji

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#123
Dec 16, 2012
 
Kalian orang2 sakit,,,
domba Allah

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#124
Dec 23, 2012
 
Kasiannya See rizky otak nya pendek, bukan Kh Agama Islam adalh Agama teroris pembunuh,pemerkosa, DI indonesia 99% Agama Islamlah Yg sllu mmbuat maslah, FAKTA,
nabi muhammad

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#125
Dec 23, 2012
 
namanya Nabi ko' istrinya bnyk, apalagi aisah Orng smua tau' DI apain Sama Nabi...??? Lihat Nabi muhammad Mati slmanya krn punya bnyk dosa sehingga tidk DI bangktkn lagi untk naik Ke surgan, kasian banget sii loeeee...

“TASAWUF itu RUHnya ISLAM”

Since: Jan 12

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#126
Dec 24, 2012
 

Judged:

1

1

1

Namanya orang bodoh ,komentarnya pasti bodoh

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 101 - 120 of187
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••