Eritrean girl Fcuking Sucking BBC

Posted in the Eritrea Forum

First Prev
of 3
Next Last
EritreanLion

Scarborough, Canada

#1 Sep 14, 2012

Since: Aug 12

Toronto, Canada

#2 Sep 14, 2012
EritreanLion wrote:
Get out of here you agame,you have no right to be called "eritrean lion".You agames are working hard to give Eritreans a bad name,she doesn't even look Eritrean,she's probably a typical hiv agame or amhara.Our women have pride and wouldn't even dare to put videos like these.And I notice your from scarborough,all you guys look like crackheads with no shame.

Since: Sep 12

Location hidden

#3 Sep 14, 2012
Oh my Good lord! Look what we've got ourselves. The next TOP ERITREAN PORN START.

It seems like there is more of Eritrean/Ethiopian/Somalian videos on da same website

Yamy Yamy
Noah

UK

#4 Sep 15, 2012
I'm Eritrean currently living in England, and i hate dispora Eritrean girls they are ghetto biitchs specialy the ones that live in the USA! They love to sck none Eritrean diiick they are shame to my country! I know more than 20 eritrean biitchs in america none of them have Eritrean men, they all have black boyfriends, they love some who acts like a thug. So i Advice every Eri men to fck those dispora biitcks then dump them and when u want serious relationship go back and bring beautiful Eri girl. Btw I am marring to Indian girl.
Eri4Eva

Scarborough, Canada

#5 Sep 15, 2012
Noah wrote:
I'm Eritrean currently living in England, and i hate dispora Eritrean girls they are ghetto biitchs specialy the ones that live in the USA! They love to sck none Eritrean diiick they are shame to my country! I know more than 20 eritrean biitchs in america none of them have Eritrean men, they all have black boyfriends, they love some who acts like a thug. So i Advice every Eri men to fck those dispora biitcks then dump them and when u want serious relationship go back and bring beautiful Eri girl. Btw I am marring to Indian girl.
I agree 1000 %. I live in USA and I have also visited UK , Australia and Canada. Now a days particularly not only Eritreans but also Ethiopian and Somali women are adopting a new fashion of dating and having babies from thugs and gangster Jamaicans, Nigerians , Ghanainas and African Americans..etc. When I visited UK could not believe the number of young and teenage Habesha and Somali women pushing a baby stroller and sadly all of them had a baby from Black guys. Sad...Sad... If I have a daughter here I am buying a one way ticket to Eritrea.
lol

Bowie, MD

#7 Sep 15, 2012
I came looking for an Eritrean. Instead i find an out of shape agame adgi suckin monkey dk.
true

Bowie, MD

#8 Sep 15, 2012
Noah wrote:
I'm Eritrean currently living in England, and i hate dispora Eritrean girls they are ghetto biitchs specialy the ones that live in the USA! They love to sck none Eritrean diiick they are shame to my country! I know more than 20 eritrean biitchs in america none of them have Eritrean men, they all have black boyfriends, they love some who acts like a thug. So i Advice every Eri men to fck those dispora biitcks then dump them and when u want serious relationship go back and bring beautiful Eri girl. Btw I am marring to Indian girl.
Yeah, girls from back home are the best. Pure and uncorrupted.
COMANDO

Brussels, Belgium

#9 Sep 17, 2012
EritreanLion wrote:
is she Suxkin The Gawuna dk For free Like her AnsseBa SisTas? YeeeeWakkkkkkkkkkkkkk!!! TuFu GualTa AtariT Tebuabit Shilho!!
COMANDO

Brussels, Belgium

#10 Sep 17, 2012
true wrote:
<quoted text>
Yeah, girls from back home are the best. Pure and uncorrupted.
Yea! But Not any more! Thanx To SaWa!eh True Story Hurts!
Noah

UK

#11 Sep 17, 2012
COMANDO wrote:
<quoted text>
is she Suxkin The Gawuna dk For free Like her AnsseBa SisTas? YeeeeWakkkkkkkkkkkkkk!!! TuFu GualTa AtariT Tebuabit Shilho!!
I am Sorry for your lost, your god meles is died, Ata komal agame lol. How come you're back so early, you should be Mouring for ur god at least for a year, ain't u from abay tigray (adwa):)?
help_zem

Bowie, MD

#12 Sep 17, 2012
COMANDO wrote:
<quoted text>
Yea! But Not any more! Thanx To SaWa!eh True Story Hurts!
I like practicing on agame girlz till I am ready for marriage.
help_zem

Bowie, MD

#13 Sep 17, 2012
Noah wrote:
<quoted text>I am Sorry for your lost, your god meles is died, Ata komal agame lol. How come you're back so early, you should be Mouring for ur god at least for a year, ain't u from abay tigray (adwa):)?
Lol midget loss hurtz
Noah

UK

#14 Sep 17, 2012
Eri4Eva wrote:
<quoted text>
I agree 1000 %. I live in USA and I have also visited UK , Australia and Canada. Now a days particularly not only Eritreans but also Ethiopian and Somali women are adopting a new fashion of dating and having babies from thugs and gangster Jamaicans, Nigerians , Ghanainas and African Americans..etc. When I visited UK could not believe the number of young and teenage Habesha and Somali women pushing a baby stroller and sadly all of them had a baby from Black guys. Sad...Sad... If I have a daughter here I am buying a one way ticket to Eritrea.
Tbh Ethiopian and Somali biitchs are worst, but Ethiopians love Eri men out here and are chasing us Everywhere we go though to me they are all the same self hatred habesha whorees who sleeps around with many none habesha men. Infact the number of Eri men married to ethiopian women is getting bigger than eri men married to Eri women because the agames treat us like kings while Eri biitchs busy hating on us and dating none habeshas. Funny thing about Eri girls tho, when they get older over 25, they desprately want to get Eri men to marry them lol and i think we don't respect that so they end up being single for life, or a single mom of none eri baby sad but its true.
QoFo

Brussels, Belgium

#15 Sep 18, 2012
Noah wrote:
<quoted text>I am Sorry for your lost, your god meles is died, Ata komal agame lol. How come you're back so early, you should be Mouring for ur god at least for a year, ain't u from abay tigray (adwa):)?
Ati Qonach mitri Derbay AnsseBa come and suxck ma amazin AgaminDo Shilho like yo chenawiT SisTa. Then i'll Slapp Yo Hungry AnsseBa Makor Tow Times a Day Haha.
QoFo

Brussels, Belgium

#16 Sep 18, 2012
help_zem wrote:
<quoted text>
I like practicing on agame girlz till I am ready for marriage.
Yeah.keep on Usin Yo Hand as usual Cuz Dat is Yo Favorite Agame Girl.eh True Sory.
ahhh

Bowie, MD

#17 Sep 18, 2012
QoFo wrote:
<quoted text>
Yeah.keep on Usin Yo Hand as usual Cuz Dat is Yo Favorite Agame Girl.eh True Sory.
She has small hand but good mouz!
ahhh

Bowie, MD

#18 Sep 18, 2012
Noah wrote:
<quoted text>Tbh Ethiopian and Somali biitchs are worst, but Ethiopians love Eri men out here and are chasing us Everywhere we go though to me they are all the same self hatred habesha whorees who sleeps around with many none habesha men. Infact the number of Eri men married to ethiopian women is getting bigger than eri men married to Eri women because the agames treat us like kings while Eri biitchs busy hating on us and dating none habeshas. Funny thing about Eri girls tho, when they get older over 25, they desprately want to get Eri men to marry them lol and i think we don't respect that so they end up being single for life, or a single mom of none eri baby sad but its true.
Agame women r so easy
Noah

UK

#19 Sep 18, 2012
QoFo wrote:
<quoted text>
Ati Qonach mitri Derbay AnsseBa come and suxck ma amazin AgaminDo Shilho like yo chenawiT SisTa. Then i'll Slapp Yo Hungry AnsseBa Makor Tow Times a Day Haha.
Gay agame! I will shoot you in the head if you don't stop abusing tigringa. Meles was tigrayans god and you were worshiping him admit it weyal abaq tegraway kumal sahsah << lool. Once your god passed away you passed away with him last month that shows how much you love your partener maleass zenawi zemenawi nay tegray geroro's diiick hahaha..
RaZa

Brussels, Belgium

#20 Sep 19, 2012
ahhh wrote:
<quoted text>
Agame women r so easy
Wrong.AnsseBa women are Soooooo Easy TRUST ME.
Aneeye

Sandnes, Norway

#22 Oct 5, 2012
EritreanLion wrote:
Man, i can tell u that u will find lots of Africans, ethiopians and even somalis fucked up around the internet, but this is JUST SHAME FOR ALL PEOPLE THEY DOING THIS...with out mentioning where they come from..
anyway..this lady, i personaly checked on internet payment website sex, is latina. her name is ''prettyeri'' and coz of eri word in last, means not she is <eritrean.
real ethio---s u can find, and i feel realy sad of them. ethio_chick or sfucksk at cam4

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 3
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Eritrea Discussions

Title Updated Last By Comments
do eritrean women marry somali dudes 17 hr Russell 13
What do you think of name Melina for baby girl? 20 hr Adria 3
Letter from Africa: Emptying Eritrea Mon Christian 1
State Department updates travel warning for Eri... Mon comanDonkey 2
i wish we eritreans had the chance to vote for ... Mon comanDonkey 5
Hello, i need a translation from english to Tig... (Dec '11) Sun Micheal 33
is inter-racial marriages frown upon by eritreans? (Nov '12) Sep 26 teddy 51

Eritrea People Search

Addresses and phone numbers for FREE