kenapa Puki ppn lebih lebat bulunya drpd lelaki

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 13 of13
herOes

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 5, 2011
 

Judged:

1

1

1

sila komen kawan2..

saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..

katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
johan

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

1

btul k blu roma lebat, bulu burut pun lbat
Tuah

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

1

1

kasi share sama laa. mau rasa jugak.
banzai cheras

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

ciritt ang....
Mat Chok

Puchong, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 6, 2011
 
Tengok janggut lebat keno kor Bapok GALLI!!!!
puki sabah

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 22, 2012
 
puki sy dah bnyk kali main dngn bf msih ketat lg n bulu pun xda.. siapa mamat mau tray bleh bah
gay

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 31, 2012
 
brg laki lg best lau bulu lebat
ah keong

Kota Bharu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Feb 13, 2012
 
herOes wrote:
sila komen kawan2..
saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..
katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
apa helan,memang wah ada jumpa yang takda bulu punya. steem oohhh...

Since: Jun 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 13, 2012
 
Malon otak bf
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 13, 2012
 
yess malaysia otak Pelacur !!! aku tidka suka malaysia !!!

Since: Jun 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 13, 2012
 
Woi kojak sial,ngape ko ni? Aku tdk ada minta setuju ko bongang! Kemana aku kau ikut,memang syial ko ni,ko homo kh?
phuja

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Feb 13, 2012
 
itu tidak betol jantina malayan sememangnya otak pukimak itu aku setuju hehe
phuja

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Feb 13, 2012
 
gay wrote:
brg laki lg best lau bulu lebat
peliklah negeri ni banyak homo cam ni

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 13 of13
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

5 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 2 hr putra 01126209759 18,953
Hukum hudud?? What the hell.. 3 hr The Death 51
Brunei Lawmakers Postpone Violent Anti-Gay Measure 4 hr The Death 9
62% tanah2 di brunei sudah di miliki cina... (Mar '12) 5 hr ISLAM MAN 89
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 5 hr LOKMAN bks AM Intake 14 3,240
KOJAK3 bodoh (Nov '11) 5 hr LOKMAN bks AM Intake 14 370
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 7 hr bond jb 127,761
•••
•••
•••
•••