kenapa Puki ppn lebih lebat bulunya drpd lelaki

Posted in the Brunei Forum

Comments
1 - 13 of 13 Comments Last updated Feb 13, 2012
herOes

Perai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 5, 2011
 

Judged:

1

1

1

sila komen kawan2..

saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..

katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
johan

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

1

btul k blu roma lebat, bulu burut pun lbat
Tuah

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

1

1

kasi share sama laa. mau rasa jugak.
banzai cheras

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 6, 2011
 

Judged:

1

ciritt ang....
Mat Chok

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 6, 2011
 
Tengok janggut lebat keno kor Bapok GALLI!!!!
puki sabah

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 22, 2012
 
puki sy dah bnyk kali main dngn bf msih ketat lg n bulu pun xda.. siapa mamat mau tray bleh bah
gay

Port Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Jan 31, 2012
 
brg laki lg best lau bulu lebat
ah keong

Kerteh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Feb 13, 2012
 
herOes wrote:
sila komen kawan2..
saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..
katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
apa helan,memang wah ada jumpa yang takda bulu punya. steem oohhh...

Since: Jun 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Feb 13, 2012
 
Malon otak bf
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Feb 13, 2012
 
yess malaysia otak Pelacur !!! aku tidka suka malaysia !!!

Since: Jun 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Feb 13, 2012
 
Woi kojak sial,ngape ko ni? Aku tdk ada minta setuju ko bongang! Kemana aku kau ikut,memang syial ko ni,ko homo kh?
phuja

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Feb 13, 2012
 
itu tidak betol jantina malayan sememangnya otak pukimak itu aku setuju hehe
phuja

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Feb 13, 2012
 
gay wrote:
brg laki lg best lau bulu lebat
peliklah negeri ni banyak homo cam ni

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
*** SENARAI SlTES LUCAH BRUNEI - INDO - MALAY *** 1 hr jakarta 2
don't pray for mh370 14 hr rudi 215
MALAYSIA PALING BANYAK PELIHARA BABI...kenapa?? (Mar '12) 16 hr Kojak 3 28
khas untuk isteri , janda dan anak dara gersang (Feb '11) Thu boy358 114
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Thu sarip dol 716
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) Thu sarip dol 332
Malaysia sells Petronas assets to Brunei nation... (Dec '13) Thu KOJAK3 35

Search the Brunei Forum:
•••