kenapa Puki ppn lebih lebat bulunya drpd lelaki

Posted in the Brunei Forum

Comments
1 - 13 of 13 Comments Last updated Feb 13, 2012
herOes

Perai, Malaysia

#1 Jan 5, 2011
sila komen kawan2..

saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..

katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
johan

Kuala Lumpur, Malaysia

#2 Jan 6, 2011
btul k blu roma lebat, bulu burut pun lbat
Tuah

Penang, Malaysia

#3 Jan 6, 2011
kasi share sama laa. mau rasa jugak.
banzai cheras

Malaysia

#4 Jan 6, 2011
ciritt ang....
Mat Chok

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 Jan 6, 2011
Tengok janggut lebat keno kor Bapok GALLI!!!!
puki sabah

United States

#6 Jan 22, 2012
puki sy dah bnyk kali main dngn bf msih ketat lg n bulu pun xda.. siapa mamat mau tray bleh bah
gay

Port Klang, Malaysia

#7 Jan 31, 2012
brg laki lg best lau bulu lebat
ah keong

Kerteh, Malaysia

#8 Feb 13, 2012
herOes wrote:
sila komen kawan2..
saya pernah menjumpai ppn umo 20 tahun, tapi bulu puki langsung tak de..saya kata kat dia..cukur ker tak..
katanya, tak cukur lagi bang..time tu awek ler..sekarang ni awek aku lagi lebat bulu nya..rasa geli pon ada..tapi syok ler dapat barang free...
apa helan,memang wah ada jumpa yang takda bulu punya. steem oohhh...

Since: Jun 11

Location hidden

#9 Feb 13, 2012
Malon otak bf
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#10 Feb 13, 2012
yess malaysia otak Pelacur !!! aku tidka suka malaysia !!!

Since: Jun 11

Location hidden

#11 Feb 13, 2012
Woi kojak sial,ngape ko ni? Aku tdk ada minta setuju ko bongang! Kemana aku kau ikut,memang syial ko ni,ko homo kh?
phuja

Malaysia

#12 Feb 13, 2012
itu tidak betol jantina malayan sememangnya otak pukimak itu aku setuju hehe
phuja

Malaysia

#13 Feb 13, 2012
gay wrote:
brg laki lg best lau bulu lebat
peliklah negeri ni banyak homo cam ni

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
don't pray for mh370 46 min rudi 250
khas untuk isteri , janda dan anak dara gersang (Feb '11) 47 min wan 122
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 11 hr cain 743
indonesia babi (Dec '09) Sun begitu begini 27
Brunei larang bukan Islam tutur 19 perkataan Sun Halim Asnawi 3
Salam Perkenalan dgn Janda (Aug '09) Sun Janda Ipoh 170
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Sun Tan Sri Long Kang 128,015
•••
Enter and win $5000
•••

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••