tukang telek

Santa Clara, CA

#27 Oct 12, 2010
ari ni no bertuah ialah 1110,1637,2901,4427 mkt punya..... Beli tau.... Gua da jampi baik punya....
awg

Alor Setar, Malaysia

#28 Nov 25, 2010
tak payah main la bukan nak kena pun.baik beli makan pun kenyang.yang untung tauke...
sdg

Malaysia

#29 Dec 7, 2010
wk luuuuuuuuuuuuu
wan

Kota Bharu, Malaysia

#30 Jan 2, 2011
kalau nak bagi nom tu bagi lah untuk esok 03.01.2011
wan

Kota Bharu, Malaysia

#31 Jan 2, 2011
kulau aku menang aku bagi 2 dgn korg
boyz jb

Alor Gajah, Malaysia

#32 Jan 5, 2011
btoh larh....itu cra abis duit aku je....tngok mcam aku bli no je kena...cara dia snang je tdur 1 blan pas 2 bngun bngun tngok buah ple...hahahaha
kaki nombor

Kota Kinabalu, Malaysia

#34 Feb 14, 2011
kalau kamu mau kena selalu..cuba kamu ambil tarik masa pembelian nombor..contoh 22.2.2011 jadi nombornya 2222...selamat mencuba.
jagendas 6 jaham dah

Banting, Malaysia

#35 Feb 19, 2011
mcmana lah kena labur dah bnyk niiiiiiii?
kaki nombor

Kota Kinabalu, Malaysia

#36 Feb 23, 2011
Lagi kalau mau kena.cuba beli satu saja nombor atau senang cakap mau pilihara itu no.mesti beli dengan rm1 pemermulaan. dan selapas 60 cabutan tidak mengena baru naik pembelian jadi RM2.dan selepas 120 cabutan tidak juga mengena.naik lagi RM3.cara ini kalau pun kena hadiah RM60.00 anda pasti belum rugi sebab pembelian anda dapat balik .selamat mencuba.
Dukunpower

Kuala Lumpur, Malaysia

#37 Mar 8, 2011
Caranya susah tapi peluang nak menang 85%. Mula2 korang catat nombor yang menang minggu ni katakan 5862, lepas tu tunggu nombor minggu seterusnya katakan 3442. nombor yang akan naik seterusnya memang takkan ada satu pun nombor kedua-dua minggu tadi. jadi nombor yang berkemungkinan naik ialah 1,9,0,7. Korang try la mana2 kombinasi nombor antara empat tadi. mungkin 1907, mungkin 1079. aku penah menang 6 kali guna cara ni. peluang nak menang adalah 1 dalam seratus.
ak th cara cara nk menang

Malaysia

#38 Mar 15, 2011
ak dh byk kali menang no 1...
senang je....
buka seluar nmpk spender..
buka spender de nombor 1..
pendang bawah de number 2...
pandang lg bawah de nmpk x number hitam2 2...
sem0ga anda menjd kaya dgn teknik ini...hahahahah
berfikir

Malaysia

#39 Mar 15, 2011
number yg paling bagus dtg dari dubur kita...
apabila kita berak de number yg terkeluar..
tafsirkan la..
semoga kekayaan itu milik anda....
Melayu Boleh

Santa Clara, CA

#40 Mar 15, 2011
Ini malam nombor 1180 ma..
amieng

Europe

#42 Jul 16, 2011
biz kaya wrote:
BERITA HEBAT UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA
PELUANG MENJANA PENDAPATAN SECARA CEPAT, MUDAH, PANTAS, BERKESAN DAN BERKUALITI. TANPA MENJUAL, TAK PERLU JUMPA ORANG. HANYA DAFTAR, JOIN, TUNGGU, LIHAT DAN TERUS DAPAT DUIT SERTA MENIKMATI PENDAPATAN TANPA SEMPADAN.
PERTAMA DI MALAYSIA, DIPERKENALKAN DAN DIBUKA UNTUK KITA DENGAN MODAL YANG CUKUP RENDAH DI MANA SEBELUM NI DIPELOPORI OLEH ORANG KAYA SAHAJA. SEKARANG ANDA JUGAK BOLEH DAN KAMI AKAN BANTU ANDA UNTUK BERUBAH DAN MENIKMATI PANDAPATAN BERTERUSAN. SEMUANYA KAMI AKAN LAKUKAN UNTUK ANDA.
KETERANGAN LANJUT SILA
TAIP
LOG BIZ
HANTAR KE
36653
KEHIDUPAN ANDA BERUBAH DENGAN LANGKAH PERTAMA
MASALAH KEWANGAN
ANDA BUNTU MEMIKIRKAN MASALAH KEWANGAN MENGHANTUI DIRI ANDA. KESEMPITAN WANG MUNGKIN MENYEBABKAN ANDA KEHILANGAN SEGALA-GALANYA. KINI KAMI SEDIA MEMBANTU ANDA. DENGAN HANYA SATU NOMBOR BERTUAH DAPAT MENGUBAH SEGALA-GALANYA. KAMI AKAN MENILAI DARI SEGI PANDUAN METAFIZIK BERPANDUKAN NAMA DAN TARIKH LAHIR ANDA. KETEPATAN ADALAH 99%. GUNAKAN UNTUK KEBAIKAN DAN SEBAIK MUNGKIN. KEJAYAAN MILIK ANDA KEKAYAAN MENGUBAH SEGALANYA. RAMAI YANG TELAH BERJAYA DAN MENDAPAT HASIL DENGAN NOMBOR YANG KAMI BERI.
KAMI SEDIA MEMBANTU ANDA UNTUK MENDAPAT NOMBOR BERTUAH ATAS DIRI SENDIRI.
TAIP
LOG LUCKY
HANTAR KE
36553
ANDA MAHU MENGUBAH NASIB ANDA
KAMI SEDIA MEMBANTU
aku pn de tknik tp lum leh tgk lg ke pau ni yg nk cri yg bgus ckt
atuk nyanyok

Muar, Malaysia

#43 Jul 22, 2011
kpd kaki nombor sapa yg nak menag tu kena beli buku cina yg berjudul 4D RECORD BOOK kat dalam tu kau orang tengok no 1.2.3. yang belum naik tahun lepas dia akan nauk tahun ini. kerna menber aku ni wat macam ni selalu kena tapi modal kena banyak sebab nak tahu pangkal berapa dia akan naik kena banyak kira .dalam buku tu ada tunjuk no1.2.3 sahaja jadi kalau kena semua atas bawah x main punya
wan

Penang, Malaysia

#44 Feb 4, 2012
arini no pa???
Gonjeng

Kajang, Malaysia

#45 Feb 5, 2012
Hari ni 1981 .. Confirm kena.
Ajib

United States

#46 Mar 8, 2012
Berikan nomer4d ya bertuah
fahmy

Petaling Jaya, Malaysia

#47 Apr 30, 2013
Saya nak merasa kena nombor satu kat toto sebab tak pernah kena banyak tolong bagi bagaimana caranya
zack tanduk

Petaling Jaya, Malaysia

#48 May 4, 2013
ini no baik punyer 7381 , beli jangan tak beli

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 6 hr Mamat Sembawang 76,435
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 11 hr Biru Muda 745
ramalan prediksi togel brunei 4d.5d.6d 16 hr Jauhi Syirik 3
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Thu faraj basah 19,016
Kelab bolasepak di brunei Thu Teraju 3
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Thu Pankreas 3,790
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Dec 17 aku_kaya 128,107
More from around the web