Wanita LUBANG TANDUK

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4)

Showing posts 61 - 80 of167
|
Go to last page| Jump to page:

Since: Oct 08

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#67
Apr 2, 2010
 
kite try tgok sape climax dulu la janda resah. ada brani sahut cabaran

Since: May 09

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#68
Apr 6, 2010
 
janda resah wrote:
kalau nak kat i..batang mesti basar n panjang..main kena lama jangan baru kulum dah nak pancut
Belum tengok belum tahu...
Belum rasa belum tahu...
takut nanti ketagih pulak..wkhakakakakaka

tapi klu janda resah ni dah berumur 35 keatas...lupakan saja
mengabiskan ayo aja wkhahakakakaka
janda resah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#69
Apr 6, 2010
 
org laki ni cakap je bukan-bukan kat cni..atas katil baru nengok i naked dah nak pancut

“الشبح الأصفر”

Since: Jun 08

パハン州

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#70
Apr 6, 2010
 
ni info ttg lubang tanduk>>> http://petuabonda.blogspot.com/
SukaPorno

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#71
Apr 6, 2010
 
heheh wrote:
wanita luabgn tanduk nie biasa nya tak puas kalau anu kecik. Silap silap kalau anu suami kecik dia cari makan luar dgn orang orang banglas, arab ngan pakistan yang anu besar ... nie pengalaman aku berkwan dgn pompuan ada luabg tanduk ..
ko biar betul!yg ko dpt tu kalu x puas dgn konek kecil...tu bkn lubang tanduk tp LUBANG BULUH atau LUBANG BOTOL kot kah kah kah.lubang tanduk makin sempit bila kedlm.lubang botol luar kecil tp bila masuk dlm lobos.buluh plak dr luar sampai kedlm sama je rasa dia.
terr

Selangor, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#72
Apr 6, 2010
 
siapa yang berminat...sila email me

dragonn98@yahoo.com
tok kadi

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#73
Apr 6, 2010
 
SukaPorno wrote:
<quoted text>ko biar betul!yg ko dpt tu kalu x puas dgn konek kecil...tu bkn lubang tanduk tp LUBANG BULUH atau LUBANG BOTOL kot kah kah kah.lubang tanduk makin sempit bila kedlm.lubang botol luar kecil tp bila masuk dlm lobos.buluh plak dr luar sampai kedlm sama je rasa dia.
kakaka...kelako la lu.
abu nawas

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#74
Apr 6, 2010
 
tok kadi wrote:
<quoted text>
kakaka...kelako la lu.
ko jgn main2 ngan tanduk ni.kang ditanduknya ko.terpelanting ke dinding.wa...ka...ka...
abu nawas

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#75
Apr 6, 2010
 
botok wrote:
<quoted text>
Haa..ahh
ko cuba melacap pakai clorox
jangan campur air tau
huuu....
gerenti putih kote ko.pas tu tanggal sikit2.tinggal lah puntung dan buah tergolek2 2 biji.hu....hu....
abu nawas

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#76
Apr 6, 2010
 
aku pikir kan kita cucuk lubang hidung lagi baik.lebih sempit dr LT.
budi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#77
Apr 6, 2010
 
botok wrote:
<quoted text>
halooooo.
niza, abang call banyak kali dah..
kenapa tak angkat
tak nak rasa ker
ni barang baik,
besar, teguh dan peramah...
24 jam sehari
7 hari seminggu..
botok ko keja jaga kat standard chartered ke?
i punya

Batu Caves, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#78
Apr 7, 2010
 
janda resah wrote:
org laki ni cakap je bukan-bukan kat cni..atas katil baru nengok i naked dah nak pancut
bagi u punya phone atau e.mail..kt boleh bincang
anwar

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#79
Apr 13, 2010
 
alaaa jgn gaduh. pantat lubang tanduk bila kau masukkan konek rasa mcm kau main kt lubang bontot je. sedap mmg sedap tp kalo kering x shiok.
gerudi

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#80
Apr 24, 2010
 
janda resah wrote:
lubang i pun lubang tanduk...jomla..
korek sendiri
gerudi

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#81
Apr 24, 2010
 
wat l mn yg ptut
botak

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#82
Apr 29, 2010
 
macam2 lea...kalo yg kuat seks tu bukan lubang tanduk tp bongkok sabut ni yg org lelaki nak kena jaga2...http://pherox.42y.biz
botak

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#84
Apr 29, 2010
 
betul tu org laki2 ni..ego jangan cakapkan nak main sejam 5 minit pun belum tentu...mula lea beli gambir sarawak lea...mcm2 ubat kat kaki lima dibelinya
NaNie single MuM

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#85
May 9, 2010
 
geli nanie dgr...
nanie ni masa baru kawen dulu sumi kata lobang tanduk,dah kata sakit tp sumi nanie belasah gak.geram katanya..akibatnya seminggu nanie demam.
so lelaki tlg jgn ganas sgt klu dpt isteri lobang camni.
sian wanita tau.korang mana tau.
cactus

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#86
May 9, 2010
 
semua yang diatas mmg tepat...
mummy LT

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#87
May 14, 2010
 

Judged:

1


BURIT PEREMPUAN TERBAHAGI KEPADA 3 JENIS LUBANG.1)lubang buloh 2)lubang buyong 3)lubang tanduk.Tanyalah orang-orang tua mana sekali pun benda ni benar.Lubang buloh iaitu perempuan yang mempunyai lubang yang sama luas dari luar sampai dalam.lubang buyong iaitu perempuan yang mempunyai lubang yang ketat diluar tetapi rongga didalam.Lubang tanduk ialah perempuan yang mempunyai burit yang menirus ke dalam,makin masuk makin sempit,Perempuan inilah yang susah dicari munkin 1 dalam 1000.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 61 - 80 of167
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

6 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
UN criticises Brunei over tough new... 1 hr Perang urat saraf 5
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 5 hr KOJAK3 5
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 6 hr Sultan Melaka 127,737
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 7 hr rabak 76,324
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 8 hr org PERLIS 3,680
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 15 hr zul 530
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 20 hr GuaTempurung telanKS 39,156
•••
•••
•••
•••