Ilmu Tarik Duit

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 6)

Showing posts 101 - 120 of230
|
Go to last page| Jump to page:
Al-Paccino

Kuwait, Kuwait

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#119
May 14, 2010
 
CARA ORANG INDON TARIK DUIT

Sebelum anda kata MENGARUT, try layan video ni...zass

http://www.youtube.com/watch...

Layan video ini pulak...siap keluar di TVRI lagi..

http://www.youtube.com/watch...

Terbakar bro!!! Indon dah mula kira Dolar ... dah x main Rupiah...

Di India & Indonesia dah MELETUP!!!! Jadi, giliran kita nak terjah 1 Malaya pulak.

Untuk maklumat lanjut klik link di bawah (pada setiap masa lebih dari 30,000 orang

melayari web TVI Express dari seluruh dunia)

http://www.tviexpress.com/cicone
ekamatra

Temerloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#121
Jul 17, 2010
 
aku tenguk sekarang ni ramai org tarik duit..boleh kata hari-hari, tiapminit org tarik duit...kalau ko org nak tenguk org tarik duit ni mudah je...ko pi kat mesin ATM...pasti ko akan nampak org tarik duit...kalau dia org tak tarik nanti mesin telan balik...heheheheh
ekamatra

Temerloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#122
Jul 17, 2010
 
dalm dunia ni tiada yg mustahil...
Hantu Raya

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#125
Jul 18, 2010
 
hendak yg lebih jimat gunakan yg ada MEPS....

tariklah sebanyak mana yg dihendaki...asalkan masih ada balance....

terima kasih...
lingkup

Kuala Terengganu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#126
Jul 18, 2010
 
betul ke salah? aku pun jahil....tapi dr cerita sorang yg kerjayanya menyiasat kes ni, mmg bole masuk akal gak... bukan takat duit, emas pun bole d tarik...kalau handal la. khabarnya, duit yg ditarik tu hampir sama dgn duit betul...cuma beza nya bau nya wangi, saiz kecil sikit je, dan no siri yg belom dikeluarkan oleh bank negara...satu yg aku musykil, d malaysia hanya rm dan sin dollar je bole di tarik....betul ke?
janda gebu

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#127
Jul 18, 2010
 
kenape org pandang hina sgt dgn aku
lingkup

Kuala Terengganu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#128
Jul 18, 2010
 
x semua...
lone_ranger

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#129
Jul 18, 2010
 
tarik dgn apa?? towing car ke??byk sgt ke duit tu smp kena tarik?
red bull

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#130
Jul 18, 2010
 
aku 50/50 ah..lum abis ngaji lagi.
1two3

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#131
Jul 26, 2010
 
lingkup wrote:
betul ke salah? aku pun jahil....tapi dr cerita sorang yg kerjayanya menyiasat kes ni, mmg bole masuk akal gak... bukan takat duit, emas pun bole d tarik...kalau handal la. khabarnya, duit yg ditarik tu hampir sama dgn duit betul...cuma beza nya bau nya wangi, saiz kecil sikit je, dan no siri yg belom dikeluarkan oleh bank negara...satu yg aku musykil, d malaysia hanya rm dan sin dollar je bole di tarik....betul ke?
erm, x semestinya rm n sgd je.... aku penah dpt usd.. xbnyk la sekitar usd3k...
Hantu Sampuk

Kajang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#132
Jul 26, 2010
 
ekamatra wrote:
dalm dunia ni tiada yg mustahil...
termasuk la perkara sihir.. ye tak..?
zen77

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#133
Aug 11, 2010
 
pernah ke terjadi ilmu tarik duit ni.....
Hantu Raya

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#134
Aug 13, 2010
 
mungkin yg sering terjadi adalah di kawasan mesin ATM...itu adalah SAHIH...

Terima kasih
blur

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#136
Aug 13, 2010
 
Hantu Raya wrote:
mungkin yg sering terjadi adalah di kawasan mesin ATM...itu adalah SAHIH...
Terima kasih
nyibukkkk je
Hantu Raya

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#138
Aug 13, 2010
 
manusia yg PEMALAS sering kali akan menjadi jalan untuk menjadi KAYA dgn cara yg MUDAH....

Adalah lebih baik DIPERKAYAKAN diri dgn AMALAN2 yg akan membantu kita di SANA kelak tambahan pula bersempena RAMADHAN yg mulia ini....
blur

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#139
Aug 13, 2010
 
Hantu Raya wrote:
manusia yg PEMALAS sering kali akan menjadi jalan untuk menjadi KAYA dgn cara yg MUDAH....
Adalah lebih baik DIPERKAYAKAN diri dgn AMALAN2 yg akan membantu kita di SANA kelak tambahan pula bersempena RAMADHAN yg mulia ini....
nak tunjuk pandai la tuuuuu bila di tanya x nak jawap n x tahu nak jawap he he
Hantu Raya

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#140
Aug 14, 2010
 
blur wrote:
<quoted text>nak tunjuk pandai la tuuuuu bila di tanya x nak jawap n x tahu nak jawap he he
Mungkin juga YA dan mungkin juga TIDAK, jika berdasarkan kpd persoalan tersebut....

Namun yg jelas, diRamadhan yg berkesempatan ini adalah peluang yg lebih baik digunakan secukupnya untuk mencari atau menambah amalan yg akan dilipat gandakan pahalanya oleh ALLAH s.w.t....dan bukannya untuk menambah activity untuk MENARIK DUIT.....

terima kasih...
33 thn

Semerah, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#141
Aug 14, 2010
 
ilmu tarik duit sekarang dah dipelopori oleh MLM jadi awas wang anda mungkin sedang ditarik hehe
along mau tolong

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#142
Aug 14, 2010
 
aku penah buat dulu,amik duit sekeping rm10 dlm dompet,kemudian photostat banyak2,ikat ngan tali,korang tarik tali tu pelahan lahan.mesti jadi punya tarik duit.
Hantu Raya

Penang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#143
Aug 14, 2010
 
33 thn wrote:
ilmu tarik duit sekarang dah dipelopori oleh MLM jadi awas wang anda mungkin sedang ditarik hehe
segalanya berkemungkinan jika persoalan DUIT di utarakan....

teringat jenaka teman ana..."dimesin ATM sahih dah duit yg keluar tu mesti kena tarik..jika tak tarik buzzer akan berbunyi...itulah yg sebenar2nya tentang TARIK DUIT..."

Terima kasih...selamat berpuasa

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 101 - 120 of230
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

16 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 40 min KOJAK3 5
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 1 hr Sultan Melaka 127,737
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 3 hr rabak 76,324
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 3 hr org PERLIS 3,680
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 10 hr zul 530
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 15 hr GuaTempurung telanKS 39,156
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 23 hr din poi 18,948
•••
•••
•••
•••