Al-Paccino

Kuwait, Kuwait

#119 May 14, 2010
CARA ORANG INDON TARIK DUIT

Sebelum anda kata MENGARUT, try layan video ni...zass



Layan video ini pulak...siap keluar di TVRI lagi..

http://www.youtube.com/watch...

Terbakar bro!!! Indon dah mula kira Dolar ... dah x main Rupiah...

Di India & Indonesia dah MELETUP!!!! Jadi, giliran kita nak terjah 1 Malaya pulak.

Untuk maklumat lanjut klik link di bawah (pada setiap masa lebih dari 30,000 orang

melayari web TVI Express dari seluruh dunia)

http://www.tviexpress.com/cicone
ekamatra

Kuantan, Malaysia

#121 Jul 17, 2010
aku tenguk sekarang ni ramai org tarik duit..boleh kata hari-hari, tiapminit org tarik duit...kalau ko org nak tenguk org tarik duit ni mudah je...ko pi kat mesin ATM...pasti ko akan nampak org tarik duit...kalau dia org tak tarik nanti mesin telan balik...heheheheh
ekamatra

Kuantan, Malaysia

#122 Jul 17, 2010
dalm dunia ni tiada yg mustahil...
Hantu Raya

Ipoh, Malaysia

#125 Jul 18, 2010
hendak yg lebih jimat gunakan yg ada MEPS....

tariklah sebanyak mana yg dihendaki...asalkan masih ada balance....

terima kasih...
lingkup

Kuala Terengganu, Malaysia

#126 Jul 18, 2010
betul ke salah? aku pun jahil....tapi dr cerita sorang yg kerjayanya menyiasat kes ni, mmg bole masuk akal gak... bukan takat duit, emas pun bole d tarik...kalau handal la. khabarnya, duit yg ditarik tu hampir sama dgn duit betul...cuma beza nya bau nya wangi, saiz kecil sikit je, dan no siri yg belom dikeluarkan oleh bank negara...satu yg aku musykil, d malaysia hanya rm dan sin dollar je bole di tarik....betul ke?
janda gebu

Shah Alam, Malaysia

#127 Jul 18, 2010
kenape org pandang hina sgt dgn aku
lingkup

Kuala Terengganu, Malaysia

#128 Jul 18, 2010
x semua...
lone_ranger

Malaysia

#129 Jul 18, 2010
tarik dgn apa?? towing car ke??byk sgt ke duit tu smp kena tarik?
red bull

Johor Bahru, Malaysia

#130 Jul 18, 2010
aku 50/50 ah..lum abis ngaji lagi.
1two3

Melaka, Malaysia

#131 Jul 26, 2010
lingkup wrote:
betul ke salah? aku pun jahil....tapi dr cerita sorang yg kerjayanya menyiasat kes ni, mmg bole masuk akal gak... bukan takat duit, emas pun bole d tarik...kalau handal la. khabarnya, duit yg ditarik tu hampir sama dgn duit betul...cuma beza nya bau nya wangi, saiz kecil sikit je, dan no siri yg belom dikeluarkan oleh bank negara...satu yg aku musykil, d malaysia hanya rm dan sin dollar je bole di tarik....betul ke?
erm, x semestinya rm n sgd je.... aku penah dpt usd.. xbnyk la sekitar usd3k...
Hantu Sampuk

Kuala Lumpur, Malaysia

#132 Jul 26, 2010
ekamatra wrote:
dalm dunia ni tiada yg mustahil...
termasuk la perkara sihir.. ye tak..?
zen77

Kuala Lumpur, Malaysia

#133 Aug 11, 2010
pernah ke terjadi ilmu tarik duit ni.....
Hantu Raya

Melaka, Malaysia

#134 Aug 13, 2010
mungkin yg sering terjadi adalah di kawasan mesin ATM...itu adalah SAHIH...

Terima kasih
blur

Kuala Lumpur, Malaysia

#136 Aug 13, 2010
Hantu Raya wrote:
mungkin yg sering terjadi adalah di kawasan mesin ATM...itu adalah SAHIH...
Terima kasih
nyibukkkk je
Hantu Raya

Kota Bharu, Malaysia

#138 Aug 13, 2010
manusia yg PEMALAS sering kali akan menjadi jalan untuk menjadi KAYA dgn cara yg MUDAH....

Adalah lebih baik DIPERKAYAKAN diri dgn AMALAN2 yg akan membantu kita di SANA kelak tambahan pula bersempena RAMADHAN yg mulia ini....
blur

Kuala Lumpur, Malaysia

#139 Aug 13, 2010
Hantu Raya wrote:
manusia yg PEMALAS sering kali akan menjadi jalan untuk menjadi KAYA dgn cara yg MUDAH....
Adalah lebih baik DIPERKAYAKAN diri dgn AMALAN2 yg akan membantu kita di SANA kelak tambahan pula bersempena RAMADHAN yg mulia ini....
nak tunjuk pandai la tuuuuu bila di tanya x nak jawap n x tahu nak jawap he he
Hantu Raya

Penang, Malaysia

#140 Aug 14, 2010
blur wrote:
<quoted text>nak tunjuk pandai la tuuuuu bila di tanya x nak jawap n x tahu nak jawap he he
Mungkin juga YA dan mungkin juga TIDAK, jika berdasarkan kpd persoalan tersebut....

Namun yg jelas, diRamadhan yg berkesempatan ini adalah peluang yg lebih baik digunakan secukupnya untuk mencari atau menambah amalan yg akan dilipat gandakan pahalanya oleh ALLAH s.w.t....dan bukannya untuk menambah activity untuk MENARIK DUIT.....

terima kasih...
33 thn

Kuching, Malaysia

#141 Aug 14, 2010
ilmu tarik duit sekarang dah dipelopori oleh MLM jadi awas wang anda mungkin sedang ditarik hehe
along mau tolong

Kuala Lumpur, Malaysia

#142 Aug 14, 2010
aku penah buat dulu,amik duit sekeping rm10 dlm dompet,kemudian photostat banyak2,ikat ngan tali,korang tarik tali tu pelahan lahan.mesti jadi punya tarik duit.
Hantu Raya

Penang, Malaysia

#143 Aug 14, 2010
33 thn wrote:
ilmu tarik duit sekarang dah dipelopori oleh MLM jadi awas wang anda mungkin sedang ditarik hehe
segalanya berkemungkinan jika persoalan DUIT di utarakan....

teringat jenaka teman ana..."dimesin ATM sahih dah duit yg keluar tu mesti kena tarik..jika tak tarik buzzer akan berbunyi...itulah yg sebenar2nya tentang TARIK DUIT..."

Terima kasih...selamat berpuasa

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) 3 hr syuk 366
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 4 hr jack 538
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 5 hr Biru Muda 772
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 7 hr macha al perumal 76,447
Brunei yakin jadi negara maju 11 hr Junior santana 4
No hp bini" gatal (Jul '12) 20 hr Anonymous 52
this is Hudud! No Christmas decorations in Brunei 22 hr santa 1
More from around the web