Mari Belajar Ilmu Batin Dengan Bang Dukun Agung

Posted in the Brunei Forum

First Prev
of 33
Next Last
Dukun agung

Malaysia

#2 Sep 21, 2010
bang agung tunggu sampai kol 12 mlm, kalau tak de respon, kita buka lagi esok...khas2 untuk paranormal2 dan orang yang terdesak sahaja, sesunguhnya bang agung hanya membantu, yang selebihnya serah kepada Allah serta niat yang tertanam dalam hati masing2,,nawwaitu tu penting,,,
Semutnakal

Santa Clara, CA

#3 Sep 21, 2010
Ajar ilmu no 15..email semutnakal1989@yahoo.com
Dukun Agung

Malaysia

#6 Sep 21, 2010
guru batang wrote:
ilmu batin untuk mengeraskan dan membesarkan batang butuh ada ke? i nak belajar sangat ilmu batin ni...
bagus soalan anda, masalah zakar kecil pendek dan tak power memang selalu jadi masalah kepada kaum lelaki macam kita ni, tapi alhamdulillah, bang agung memang dilahirkan mempunyai zakar yang bolehlah dikatakan power,

tapi apa yang bang agung ajarkan ini bukanlah berkaitan dengan mistik, tetapi hanya rawatan tradisional untuk lelaki2 yang mempunyai masalah seperti yang di atas, dan cara ini juga sesuai untuk lelaki yang lanjut usianya..

bahan yg perlu anda sediakan ialah:

1.ambil kepala belut 2ekor
2.5 pucuk benalu cemara
atau benalu yang
melekat pada pohon
limau nipis
3.1 sudu adas dan
pulosari(ini adalah sejenis harba, sebab bang agung pun tak tahu nama melayunya, bolehlah korang cari image dekat google, bang dukun rasa2 ada kot)

cara membuat:
dua ekor kepala
belut di panggang di atas
api hingga jadi arang lalu
di gerus lembut
belut dan adas pulosari
di tumbuk halus di perah
untuk dapat di ambil
airnya
ambil serbuk/abu kepala
belut setengah
sudu teh campurkan
dengan perahan air di atas
gaul ramuan tersebut
hingga rata dan
campurkan dengan ludah
basi
gunakanlah ramuan ini
untuk mengurut batang
zakars anda iaitu dari pangkal
sampai hujung zakar
esok harinya buatlah
ramuan baru
lakukanlah cara ini selama
1 bulan.

insyaallah, berjaya, bang dukun series ni, bukan main2
suka ilmu ghaib

Ipoh, Malaysia

#7 Sep 22, 2010
Bro dukun agung, sy nak ilmu spt di bawah...
4. ilmu melihat alam ghaib
5. ilmu melihat jin
10. ilmu bersetubuh dalam mimpi...
sila email kan ke abgkeraslah at yahoo dot com
Dukun Agung

Malaysia

#9 Sep 22, 2010
suka ilmu ghaib wrote:
Bro dukun agung, sy nak ilmu spt di bawah...
4. ilmu melihat alam ghaib
5. ilmu melihat jin
10. ilmu bersetubuh dalam mimpi...
sila email kan ke abgkeraslah at yahoo dot com
ilmu ke 4 adalah ilmu yang sangat di minati oleh para penuntut ilmu ghaib dan batin, namun bang agung tak pasti adakah kau minta ilmu kasyaf, ataupun ilmu melihat alam jin???

berikut ini bang agung ajarkan cara2nya melihat alam ghaib, bagaimana cara membuka pandangan ghaib..sehingga ku boleh nampak bangsa halus, begitu juga jelmaan malaikat, ini di ajarkan oleh seorang tokoh sufi, semuanya di ambil dari Al Quran, tiada penyimpangan ayat (silalah baca dalam email anda)

ilmu ke 5 memerlukan kekuatan otak, dan juga persediaan yang rapi, agung tak pasti kenapa kau nak ilmu ni, adakah kau sudah mempunyai ilmu pembakar dan penghalang jin?? persoalan ini terpulang kepada kamu bang agung menuntut 2 ilmu pemanggil jin, yang pertama dari jawa, dan yang ke dua dari orang bugis, bang agung lebih selesa memakai ilmu dari jawa,

namun bang agung akan bagi tahu bagaimana cara2nya memanggil dan melihat jin, pertama yg harus kamu lakukan adalah niat, nawaitu kamu mestilah benar2 kuat ingin melihat jin, dan kamu mesti yakin!! yang kedua, ambil wuduk kemudian masuk ke dalam bilik anda,(bersendirian) bukan dengan teman, dan sila pilih keadaan yang sunyi, seperti tengah malam , dan jangan lupa matikan lampu, biar keadaan samar, jika ada cahaya yang masuk dari celah2 pintu atau tingkap, itu tidaklah mengapa, tapi janganlah terang benderang, gelap lebih elok.

kemudian baca zikir pemagar diri sebanyak 21x dengan menahan nafas (seperti mentera yg bang agung bagi dalam email)

kemudian baca mentera pemanggil jin sebanyak 444x (seperti yg bang agung bagi dalam email)

jika anda belum bersedia maka, kuatkanlah keimanan anda dahulu kerana bang agung bukan cakap kosong, kau boleh cuba kalau kau yakin dan berani, serta ada "isi"

ilmu yang ke 10, adalah ilmu yang sangat keramat,..bang agung akan ceritakan kelebihan ilmu ini, namun diharap anda jangan gunakannya sesuka hati, kalau anda belajar ilmu ini dgn seorang dukun, nescaya pengerasnya besar sekali, tapi dengan bang agung, bang agung akan bagi free je, pengerasnya kita bincangkan kemudian. ingat!! ilmu tanpa pengeras bagaikan manusia yang tak ada roh...
tapi kau boleh cuba je...

berikut ini adalah cara2 mengunakan ilmu yang kesepuluh:

jika kau berkenan pada seorang gadis maka ambilah tanah di mana tempat bekas tapak kaki dia memijak, kemudian tanah itu kau basahkan/larutkan dalam air(letak kat mangkok pun boleh)
p/s: jangan sampai orang lain nampak

kemudian kau ambil tebu hitam, kemudian kau bentukan seperti patung, kalau kau nak bentuk seperti pocong pun tak jadi masalah, tapi mestilah macam patung manusia, kemudian kau siram patung tu dengan air tanah yang kau proses seperti kat atas tu

dan proses terakhir ialah tepat tengah malam, kau baca mentera seperti apa yang bang agung bagi dalam email sambil kau usap2 patung tu , o.k...

kalau iman perempuan tu tak kuat, maka dia akan minta anda jadikan dia isteri,

ini adalah salah satu dari 2 cara pengirim mimpi bersetubuh, bang agung juga punya ilmu yang lain

selamat mencuba
Dukun Agung

Malaysia

#11 Sep 22, 2010
bang agung boleh ajarkan apa2 je ilmu, termasuk ilmu membela toyol, ubat orang kena sihir, cara nak elak pukau, dan macam2 lagi...ilmu dari al quran, ilmu khodam dan sebagainya,

bang agung tunggu sampai pukul 12 tengah malam, kalau tak ada para pengemar ilmu mistik, maka bang agung buka lagi esok hari insyaallah selepas tengahari
klue

Kuala Lumpur, Malaysia

#12 Sep 22, 2010
salam bang agung ada x ilmu di permudah kan rezeki supaya rezeki sentiasa masuk dari segenap penjuru dan x di sangka2 juga ada x ilmu nak wat no ramalan 4d atau ilmu gerak hati yg tepat.tp jika no ramalan x de pun x pe sedang susah ni hutang banyak
fauzi

Malaysia

#15 Sep 23, 2010
Dukun agung asalamualaikum tuan tolong ajarkan ilmu no.3,10,15 dan 20..email: fauzihakimy@yahoo.com...w,sala m

Since: Oct 07

Shah Alam, Malaysia

#16 Sep 23, 2010
ilmu bunuh musuh secara ghaib ada ke?

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#19 Sep 24, 2010
aku hensem wrote:
ilmu bunuh musuh secara ghaib ada ke?
maaf dik, ilmu itu sudah bang agung blacklist kan dari pelajaran kita, kerana bang agung tidak mahu membunuh jiwa dan membantu orang lain membunuh jiwa,

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#21 Sep 24, 2010
anta ilmu lain yang bang agung ajarkan ialah:

# mahabah garam
# ilmu INTI LEBUR SAKHETI
# ilmu selasih hitam
# ilmu JARAN GOYANG
# AMALAN SEMAR MESEM
# DOA MAHABBAH ROKOK “WAJIN AH WAJIN”
# ilmu BANDUNG BONDOWOSO
# ilmu ANJAN KUMAYAN
# ilmu AGNI WAIROCANA
# CARA MUDAH MELIHAT MAKHLUK halus
* TENAGA DALAM PUKULAN ANGIN
* ILMU PEMIKAT BULAN BINTANG
* ILMU pemikat TELUR AYAM HITAM
* AMALAN MEMBANGKITKAN NAFSU SEX JARAK JAUH
* ILMU NGRAGA SUKMA’
* AMALAN AGAR SEGERA PUNYA KETURUNAN
* pemikat KALAJENGKING WULUNG
* pemikat semar kuning
* pemikat kirim mimpi
* memahami tentang buluh perindu
* pemikat PANDANGAN MATA
* TERAWANGAN DAN HATIF ( SUARA TANPA WUJUD )
* ASMA MALAIKAT
* ILMU INTI BESI KURSANI
* ASMA INTI NURBUAH
* DOA UNTUK MENDATANGKAN Rezeki
* Salawat ISMUL A’DHOM
* ILMU KEBAL NAMA BESI
* AMALAN AGAR ISTERI TIDAK KAWIN LAGI
* AMALAN pengasih PANDANGAN PERTAMA
* ilmu ciung wanara
* SILAT HADIRAN silat ghaib
* MENTRA SEMEDI
* AMALAN ASMARA PANDANGAN PERTAMA
* pengasih buluh perindu dan bulu perindu sukma
* AMALAN MAGHROBI istimewa
* Pengasih Pelintiar lada
* ilmu PENGASIHAN ASMARA WANITA
* ilmu PENGASIHAN TARUB JODOH
* AMALAN PENOLAK ilmu PENGASIHAN
* AMALAN MENGUBATI AMANDEL
* AMALAN Pengasih MABUK CINTA DARI ACEH
* AMALAN AGAR zakar Boleh EREKSI
* ILMU KEKUATAN MATA
* ILMU PANGASIHAN MALAIKAT SI BAYANG-BAYANG
* pengasih AJI ASMORO WENGI
* MAHABBAH KHUSUS
* pengasih mahabbah sulthoniyah
* ilmu ni bragola
* ilmu panca sona
* ilmu pangleyakan sanghyang sarasajiwa maya
* ilmu panglimunan
* ilmu rempg galunggun
* ilmu saipi angin
* ilmu segoro macan
* ilmui sri widara pengasiha khusus wanita
* ilmu tapak geni/api
* ilmu tunggeng balik
* ilmu tunggeng mogok
* ilmu welut putih
* Pengasih mahabbah al mulk
* Mahabbah syeh maghrobi
* ilmu cakrajaya mahkota rasul
* ilmu gelap ngampar dan Ajian lembu sekilan
* ilmu gendring songgo buwono
* ilmu kantong/poket penglaris
* ilmu lampah lumpuh
* ilmu macan siliwangi
* ilmu nini blorong
* ilmu sirep begananda
* ilmu seket kalanjana
* ilmu tameng waja
* ilmu WARINGIN SUNGSANG
* pengasih belibis putih
* pengasih Alis dan Bayangan
* pengasih Tiup Bahu
* Putar Giling Sukma
* Asmara Menyan Putih
* Pengasih Rasa Nur Sejati
* Mandi Nur Ijabah
* pengasihan untuk istri
* ilmu pengasihan jaka burba
* Mentra Siluman/jelmaan
* Mentera mandi pembuka aura
* Mantera Melayu ( 5)
* Mantera Penarik Harta
* Pagar Ghaib
* Ramuan Obat Santet/Sihir
* ilmu rezeki untuk orang yang terdesak
* Cara Mudah Menangkal Ilmu Sirep
* Asmak Dhorbiylin
* Asmak nurul iman/guru sejati
* Asma Kurung
* Pengasihan sodo lanang
* Pengasih Rokok
* pengasih Si Luh Jonggo
* ilmu pengasih Pancer Sukma
* Pengasihan untuk berdagang
* ilmu pengasihan asmara wanita
* Mantera Ilmu Pengasih Birahi cili
* Pengasihan klenting mungil
* Aji Sembogo Pengasihan
* Rajah pengasihan
* Rajah keteguhan badan
* Pengasihan Asma Khodam
* mantra pengasih bulu perindu
* Qiyam Ramadhan
* amalan memohon rezeki
* mantra bulu perindu sukma
* Mantra membuat wanita Orgasme
* Berlatih Melihat Aura pribadi
* ilmu pengasih Setan Kober
* Pengasih Pancer Sukma
* ilmu Sang Katresnan
* pengasih Rokok II
* pengasih Melayu
* mantra pengasih mimpi basah
* Pengasih Pangkanang
* pengasih kirim mimpi asmara tentera
* ILMU PUTER GILING SUKMA
* Meningkatkan energi melalui sedulur papat
* MANTRA PENGASIHAN KUN JALI

dan banyak lagi,,,,

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#22 Sep 24, 2010
* Pengasih doa yusuf
* Pengasih mahabbah ampuh
* Pengasih DAYAK
* ilmu rengka gunung
* Tata cara menulis rajah/jimat
* ilmu pengasih suku banjar
* pengasih ilmu Liler Nabi Daud
* ilmu pengasihan ayat 15
* ASMA UNTUK MENCARI RHIDO ALLAH
* SYAHADAT SERBA GUNA
* ILMU GERAK MURNI
* ASMA KURUNG
* ASMA JALJALUT
* ASMA DZULFAQOR
* ASMA WALI SONGO
* ILMU SIREP
* SEDULUR PAPAT LIMA PANCER DAN SISTEM KEMALAIKATAN....
* SEDOLOR PAPAT LIMO PANCER Dari Kitab Kidungan
* ILMU Pengasih MAKANAN,MINUMAN DAN ROKOK
* ILMU TERAWANGAN
* ilmu BRAJA MUSTI
* PENGASIHAN SENYUMAN
* ilmu PUKULAN/GERTAK NUR
* PENGASIHAN TEJA ASMARA
* SUSUK PENGASIH NYAI SINGA BAWUK
* AJI RAJAH KALACAKRA
* HIZIB ILMU HIKMAH PENAHLUK RAJA JIN
# ILMU LUDAH PUTIH
# ilmu JAYA BRAMA
# PENGASIHAN MERUKUNKAN ORANG YANG MAU BERCERAI
# ilmu BENGKELENG
# ilmu QULHU GENI DAN QULHU DERGA BALIK
# ilmu GELAP SAYUTA
# MANTRA HIPNOTIS
# CARA MENANGKAL/MENGHINDARKAN HIPNOTIS(GENDAM)
# ilmu PEMBANGKIT NAFSU WANITA
# ilmu KOMARA GENI
# ilmu INTI LEBUR SHAKETI
# Ilmu JALA SUTRA
# ilmu BADA'TUBI
# menutralkan GUNA GUNA YANG DI tanam DI TEMPAT anda.
# AMALAN UNTUK MEMANCARKAN INER BEAUTY
# SUSUK ISLAMI

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#23 Sep 24, 2010
# Pengasih DARI TANAH MELAYU
# BULU PERINDU
# MANTERA MANTERA PENDEK MELAYU.
# HIKMAT, RAHSIA DAN KHASIAT SURAH DAN AYAT AL'QURAN
# REIKI KUNCI 7 KALIMAT PUSAKA
# ILMU TONGKAT NABI MUSA AS
# KELEBIHAN SURAH AL-MULK
# KELEBIHAN SURAH AL-WAQIAH
# RAHSIA MENDAPATKAN ANAK UNGGULAN
# ilmu MAUNG SADEWO
# ilmu SI BANGO THONG-THONG
# ilmu GELAP NGAMPAR
# ilmu PANCASONA
# ilmu JAYA BRAMA
# ilmu KESERABAAN
# AMALAN/CARA MENGEMBALIKAN BARANG YANG HILANG
# CARA MEMBUANG SUSUK DALAM TUBUH
# CARA MENGISI BATU AKIK
# CARA MELIHAT JIN
# AYAT PEMBUKA PANDANGAN GHAIB
# AMALAN PEMBUKA PINTU KHASAF
# AMALAN UNTUK MENCARI PETUNJUK ORANG YANG HILANG
# AMALAN UNTUK MEMPERMUDAH MENGHAFAL
# PAGAR GHAIB
# AMALAN PAGAR MALAIKAT
# AMALAN MENDEKATKAN/MENDATANGKAN JODOH
# AMALAN MENDATANGKAN BALA BANTUAN GHAIB
# MENGUBATI KESURUPAN/KEMASUKAN JIN
# TENAGA DALAM PUKULAN ANGIN
# AMALAN MENGEMBALIKAN GUNA-GUNA/santet
# CARA MENANGKAL ILMU HITAM
# ILMU KHADAM YAA SIIN
# KHASIAT SURAT AL'IKLAS
# MohonJodoh danKeturunanyang Baik
# WIRID KEREZEKIAN AMALAN WIRID TARIK KEKAYAAN
# RAMUAN UNTUK UBAT LUKA
# RAMUAN UNTUK KENCING BATU
# RAMUAN UNTUK KANSER PERUT
# RAMUAN UNTUK KANSER RAHIM
# RAMUAN UNTUK KANSER PAYUDARA
# RAMUAN UNTUK AMANDEL
# MENGURANGI LEMAK DALAM TUBUH
# RAMUAN UNTUK AROMA VAGINA YANG KURANG SEDAP
# RAMUAN SIAP SETIAP SAAT DI ATAS RANJANG
# RAMUAN UNTUK MEMPERBESAR ZAKAR
# UBAT LUAR UNTUK JERAWAT
# UBAT UNTUK BUASIR KERING
# AGAR TIDAK CEPAT LELAH
# MENGHILANGKAN BEKAS LUKA
# UBAT TIDUR NYENYAK
# SEMANGGI UNTUK KESEHATAN
# RAMUAN BANGKITKAN GAIRAH ISTRI
# RAMUAN UNTUK KENCING NANAH
# RAMUAN AGAR VAGINA PEKA/PERASA DAN SENSITIF
# MENGHILANGKAN BENGKAK PADA VAGINA
# UBAT PENYAKIT KELAMIN
# RAMUAN PENCEGAH KEHAMILAN
# MAKAN UNTUK JANTAN DAN PERKASA
# SALAWAT UNTUK KESIHATAN/KESEMBUHAN DAN BENTENG DIRI
# PENGASIHAN SODO LANANG
# ILMU SEMBOGO PENGASIHAN
# PENGASIHAN PEMBANGKIT GAIRAH SEX WANITA
# PENGASIHAN KLENTING MUNGIL
# PENGASIHAN MELALUI BANTAL
# PENGASIHAN UNTUK UMUM
# PENGASIHAN BISSMILLAH
# PENGASIHAN DENGAN ASMAUL HUSNA
# PENGASIHAN AS SAJDAH
# PENGASIHAN DEWANING ASMORO
# PENGASIHAN NYUWITA
# PENGASIHAN AGUNG
# ILMU PENGASIHAN UNTUK USAHA
# AJIAN PEMBANGKIT NAFSU WANITA
# CARA MEMBANGKITKAN INDRA KE ENAM
# Menyembuhkan Kesurupan/Kemasukan Jin
# TANGKAL/TOLAK PEngasih DAN SANTET
# ubat Tradisional Untuk Kuat Sex
# ubat Tradisional Untuk Mengubati Impotensi
# ubat Tradisional Untuk Anak-anak
# ubat Tradisional Untuk Mengubati Keputihan
# Mentra ilmu Kekal Lestari
# ilmu NUR CAHYANE RASUL
# ilmu KETAN HITAM
# ilmu TALI JIWA
# ilmu Pengasih DARI TANAH MELAYU

siap2 kalau mahu belajar
OBS

Malaysia

#25 Sep 24, 2010
boleh tak abang agung ceritakan sedikit latar belakang abang agung...nampaknya abg agung ni mcm mahaguru jee...tapi peliknya belajar tak de kena pengeras...zaman ni ada ke orang mengajar free..?

Since: Sep 10

belajar bomoh online

#26 Sep 24, 2010
OBS wrote:
boleh tak abang agung ceritakan sedikit latar belakang abang agung...nampaknya abg agung ni mcm mahaguru jee...tapi peliknya belajar tak de kena pengeras...zaman ni ada ke orang mengajar free..?
abang agung hanyalah manusia biasa,, setiap kali bang agung berhijrah ke sesutu tempat, ataupun berguru, bang agung pasti menemui hal2 yang baru, maka semuanya bang agung kumpulkan dalam satu kitab, tentang pengerasnya sudah bang agung katakan didalam posting ke 9, jadi sendiri mahu faham. walaupun pengerasnya sekecil hanya 3 batang jarum dan duit siling 3sen untuk ilmu yang kecil, dan secawan darah dan kematian anak pertama, serta kematian orang di sayang dalam kemalangan serta anak kesayangan menjadi gila, tidur dengan mayat makan isi perut mayat, makan janin, tidur di lubang kubur dan sebagainya hanya untuk ilmu yang paling besar... ada juga ilmu yang bang agung tidak dapat sempurnakannya kerana kawasan tempat kediaman bang agung tidak sesuai untuk melakukan ritual2 tersebut, jadi pokoknya, walaupun sekecil apa pun ilmu itu, kalau tak ada kuncinya, maka tak boleh buka, bukankah sudah bang agung katakan "bagaikan manusia tanpa roh". namun ada ilmu yang telah bang agung ubah pengerasnya, bang agung ubah pengerasnya hanya kepada puasa dan solat serta di iringi mentera2 tertentu sebelum dan sesudah solat. begitulah penjelasan bang agung,

untuk yang ingin berbicara secara peribadi dengan bang agung, maka bolehlah emailkan pertanyaan anda di (dukun.agung @ yahoo . com)

atau tinggalkan saja pesan anda di topix messagers
obs

Malaysia

#27 Sep 25, 2010
abg agung ada tak membuat kursus untuk mempelajari ilmu diatas...atau ada ke web untuk durujuk...tq
pendekar hawauain

Beijing, China

#28 Sep 25, 2010
salam kiai,, saya mohon ajarilah saya ilmu tenaga dalam apa apa sahaja yg boleh membuatkan saya bersilat dengan sendirinya dan melancarkan jurus angin jarak jauh, jika boleh saya inginkan ilmu karang sewu, ilmu ibu gayung kipas nandung dan sebagainya,, wasalam
syahid

Kuala Lumpur, Malaysia

#30 Sep 28, 2010
bang agung,leh tak ajar kan ilmu nombor ramalan?
syahid

Kuala Lumpur, Malaysia

#31 Sep 28, 2010
abg.ajar kan saya juga ilmu untuk kuatkan ktahanan diri...plez
Wak Kormen

Shah Alam, Malaysia

#33 Sep 29, 2010
pendekar hawauain wrote:
salam kiai,, saya mohon ajarilah saya ilmu tenaga dalam apa apa sahaja yg boleh membuatkan saya bersilat dengan sendirinya dan melancarkan jurus angin jarak jauh, jika boleh saya inginkan ilmu karang sewu, ilmu ibu gayung kipas nandung dan sebagainya,, wasalam
ilmu karate tengkuk mau gak..?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 33
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
mencari kenalan orang brunei (Jan '10) 11 hr ridha 228
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 11 hr amr 796
nak cari awek area ipoh (Oct '07) 23 hr ayie 263
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Wed Hong Wilaheng 76,381
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Wed Arc 3,775
sapa nak jual tanah ?? aku nak beli ni (Jun '07) Wed hassan 1,638
*** SENARAI SlTES LUCAH BRUNEI - INDO - MALAY *** Wed nirwana 5

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE