Comments
16,441 - 16,460 of 20,435 Comments Last updated Apr 10, 2014
zdinar

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18421
Apr 12, 2011
 
RV..tetap..RV
mat

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18422
Apr 12, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
NI lagi satu bengap!!! dok nak posting berita ni lagi.. Dah terang2 aku cakap berita ni berita palsu.. Aku yang buat.. Gramar tunggang langgang pun ko baca sedap je.. Bengap punya manusia.. Samapai just hopin pun dah sahkan berita ni palsu... bodoh bodoh bodoh!!!!
yg buat berita palsu ni sbnrnya yg bengap.bengap...sebengap bengapnya.
Cebey tun lepat

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18423
Apr 12, 2011
 
Cebeiiii ko tun lepat.... Dah la pengemis kat kajang.... Pergii cyber cafe x bayar oiii oi bayar la
Tun Lepat Buruk

Selangor, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18425
Apr 12, 2011
 
Soronok layan peminat2 lepat kat dalam forum ni.. nak bukak Tun Lepat Fun lepas ni.. hihihi
Pdinar

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18426
Apr 12, 2011
 
emmm
Tun Lepat Buruk

Selangor, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18427
Apr 12, 2011
 
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la

Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18428
Apr 12, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la
Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
ni versi sah alam..........
dh naik hangit nunggu dinar ni..........
dari dulu tak laku2.........
ceh!! kena tipu ngan ali maidin jer..........
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18429
Apr 12, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la
Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
jom lepat!!

gua ngan guni gua, nk gi bank..........

yahooooooooo.........aku kaya..........
yeeaazzzaaa

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18431
Apr 12, 2011
 

Judged:

1

1

1

Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
ni versi sah alam..........
dh naik hangit nunggu dinar ni..........
dari dulu tak laku2.........
ceh!! kena tipu ngan ali maidin jer..........
siaper ali maidin nie...tak kenal pun?
pemerhati d

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18432
Apr 12, 2011
 
tolongla berforum dgn penuh hikmah jgn jadikan forum ini tempat org bercakap seperti mereka yang tak beriman malula go rv
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18433
Apr 13, 2011
 
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
siaper ali maidin nie...tak kenal pun?
ali maidin tu bapak tiri laki mak ekau ler.....

kui kui kui..........
yeeaazzzaaa

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18437
Apr 13, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
ali maidin tu bapak tiri laki mak ekau ler.....
kui kui kui..........
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18439
Apr 13, 2011
 
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
alaa.......marah pulak, gurau sikit pun nk marah....

jgn marah2 nti cpt tua....

itu pun nk marah, butang baju aku mana pah..........
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18440
Apr 13, 2011
 

Judged:

1

Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.
hafiz

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18441
Apr 13, 2011
 

Judged:

1

1

1

NOTE 10K
4 PCS=RM240.
10PCS=RM550.
20PCS=RM1000.
NOTE 25K
4 PCS=RM500.
10PCS=RM1200.
20PCS=RM2100.
Pos 1 malaysia.
COD Petaling jaya,
Penghantaran by hand untuk pembelian terpilih kl/slgr.
0136372016 Hafiz
little-G

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18443
Apr 13, 2011
 
Aucton..auction...

The latest daily currency auction was held in the Central Bank of Iraq on the 13-APR-2011. The results were as follows:
DETAILS NOTES
Number of banks 17
Auction price selling dinar / US$ 1170
Auction price buying dinar / US$—–
Amount sold at auction price (US$) 166,630,000
Amount purchased at Auction price (US$)—–
Total offers for buying (US$) 166,630,000
Total offers for selling (US$)—–

RV bila?
Tun Lepat Buruk Puchong

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18444
Apr 13, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
alaa.......marah pulak, gurau sikit pun nk marah....
jgn marah2 nti cpt tua....
itu pun nk marah, butang baju aku mana pah..........
Woooo lawaknya..... kui kui kui kui kui cuka nih cuka nih..
yako

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18446
Apr 13, 2011
 
da RV daaa..
kuca koci

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18450
Apr 13, 2011
 
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
ko main je ngn mak dak lepat tu,dea bkn kesah pn...kn lepat kn,aku pn cm ko gak lepat benci dinar,tu smua karut je...bullshit..b'mula arini aku akn backup lepat...hahahhahaaa...
jutawan dinar iraq

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18451
Apr 13, 2011
 
Daripada apa yang di maklumkan dalam DinarDaddy ... Iraq telah di terima menganggotai WTO ... ini bermakna IQD akan RV tak lama lg .... huhuhu .... Insyaallah..
Di sini disertakan petikan chatting berhubung isu di atas:
Enorrste] According to what I’ve heard, Iraq is now officially in the WTO (this means that the RV is done, IMO)

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
MALAYSIA PALING BANYAK PELIHARA BABI...kenapa?? (Mar '12) 1 hr Kojak 3 28
khas untuk isteri , janda dan anak dara gersang (Feb '11) 9 hr boy358 114
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 17 hr sarip dol 716
cari bohsia kedah,janda d teman seks (Sep '10) 17 hr sarip dol 332
Malaysia sells Petronas assets to Brunei nation... (Dec '13) 19 hr KOJAK3 35
TERASA GIAN pada KAKAK BILA melihat TV bersama ... (Sep '12) 19 hr KOJAK3 22
@HanZip , Malaysian Pengotor di sini, pulanglah (Feb '13) 20 hr rakyat indonesia 3

Search the Brunei Forum:
•••