zdinar

Seri Kembangan, Malaysia

#18421 Apr 12, 2011
RV..tetap..RV
mat

Mount Morris, MI

#18422 Apr 12, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
NI lagi satu bengap!!! dok nak posting berita ni lagi.. Dah terang2 aku cakap berita ni berita palsu.. Aku yang buat.. Gramar tunggang langgang pun ko baca sedap je.. Bengap punya manusia.. Samapai just hopin pun dah sahkan berita ni palsu... bodoh bodoh bodoh!!!!
yg buat berita palsu ni sbnrnya yg bengap.bengap...sebengap bengapnya.
Cebey tun lepat

Shah Alam, Malaysia

#18423 Apr 12, 2011
Cebeiiii ko tun lepat.... Dah la pengemis kat kajang.... Pergii cyber cafe x bayar oiii oi bayar la
Tun Lepat Buruk

Selangor, Malaysia

#18425 Apr 12, 2011
Soronok layan peminat2 lepat kat dalam forum ni.. nak bukak Tun Lepat Fun lepas ni.. hihihi
Pdinar

Seri Kembangan, Malaysia

#18426 Apr 12, 2011
emmm
Tun Lepat Buruk

Selangor, Malaysia

#18427 Apr 12, 2011
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la

Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

#18428 Apr 12, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la
Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
ni versi sah alam..........
dh naik hangit nunggu dinar ni..........
dari dulu tak laku2.........
ceh!! kena tipu ngan ali maidin jer..........
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

#18429 Apr 12, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
MAna Tun Lepat versi Johor, Melaka, Negeri Sembilan, Perak, Perlis Kelantan Terengganu Pahang - Register la
Pendaftaran dibuka sekarang. Percuma je...
jom lepat!!

gua ngan guni gua, nk gi bank..........

yahooooooooo.........aku kaya..........
yeeaazzzaaa

Kuala Lumpur, Malaysia

#18431 Apr 12, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
ni versi sah alam..........
dh naik hangit nunggu dinar ni..........
dari dulu tak laku2.........
ceh!! kena tipu ngan ali maidin jer..........
siaper ali maidin nie...tak kenal pun?
pemerhati d

Kuala Lumpur, Malaysia

#18432 Apr 12, 2011
tolongla berforum dgn penuh hikmah jgn jadikan forum ini tempat org bercakap seperti mereka yang tak beriman malula go rv
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

#18433 Apr 13, 2011
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
siaper ali maidin nie...tak kenal pun?
ali maidin tu bapak tiri laki mak ekau ler.....

kui kui kui..........
yeeaazzzaaa

Kuala Lumpur, Malaysia

#18437 Apr 13, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
ali maidin tu bapak tiri laki mak ekau ler.....
kui kui kui..........
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

#18439 Apr 13, 2011
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
alaa.......marah pulak, gurau sikit pun nk marah....

jgn marah2 nti cpt tua....

itu pun nk marah, butang baju aku mana pah..........
Tun Lepat Buruk

Kuala Lumpur, Malaysia

#18440 Apr 13, 2011
Anwar bukanlah individu yang terkenal dengan perbuatan dan amalan maksiat berbanding sebahagian pemimpin Umno.
hafiz

Kuala Lumpur, Malaysia

#18441 Apr 13, 2011
NOTE 10K
4 PCS=RM240.
10PCS=RM550.
20PCS=RM1000.
NOTE 25K
4 PCS=RM500.
10PCS=RM1200.
20PCS=RM2100.
Pos 1 malaysia.
COD Petaling jaya,
Penghantaran by hand untuk pembelian terpilih kl/slgr.
0136372016 Hafiz
little-G

Jakarta, Indonesia

#18443 Apr 13, 2011
Aucton..auction...

The latest daily currency auction was held in the Central Bank of Iraq on the 13-APR-2011. The results were as follows:
DETAILS NOTES
Number of banks 17
Auction price selling dinar / US$ 1170
Auction price buying dinar / US$—–
Amount sold at auction price (US$) 166,630,000
Amount purchased at Auction price (US$)—–
Total offers for buying (US$) 166,630,000
Total offers for selling (US$)—–

RV bila?
Tun Lepat Buruk Puchong

Kuala Lumpur, Malaysia

#18444 Apr 13, 2011
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
alaa.......marah pulak, gurau sikit pun nk marah....
jgn marah2 nti cpt tua....
itu pun nk marah, butang baju aku mana pah..........
Woooo lawaknya..... kui kui kui kui kui cuka nih cuka nih..
yako

Malaysia

#18446 Apr 13, 2011
da RV daaa..
kuca koci

Ipoh, Malaysia

#18450 Apr 13, 2011
yeeaazzzaaa wrote:
<quoted text>
Ko kalau mak bapak ko tak ajor budi bahasa ko kuar lah dari sini.... cuba cakap tu ber lapik... ko suke main kan mak bapak orng kan ... ko marah tak kalau mak bapak ko org main kan... ingat ko kalau org tua tak der ko pun x der tau....ingat tu...
ko main je ngn mak dak lepat tu,dea bkn kesah pn...kn lepat kn,aku pn cm ko gak lepat benci dinar,tu smua karut je...bullshit..b'mula arini aku akn backup lepat...hahahhahaaa...
jutawan dinar iraq

Kuala Lumpur, Malaysia

#18451 Apr 13, 2011
Daripada apa yang di maklumkan dalam DinarDaddy ... Iraq telah di terima menganggotai WTO ... ini bermakna IQD akan RV tak lama lg .... huhuhu .... Insyaallah..
Di sini disertakan petikan chatting berhubung isu di atas:
Enorrste] According to what I’ve heard, Iraq is now officially in the WTO (this means that the RV is done, IMO)

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
ramalan prediksi togel brunei 4d.5d.6d 2 hr Wilma 2
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 15 hr faraj basah 19,016
Kelab bolasepak di brunei 23 hr Teraju 3
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 23 hr Pankreas 3,790
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) Thu skinsuitman 738
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Wed A Aziz E 76,431
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Wed aku_kaya 128,107
More from around the web