cara yang betul masa jilat cipap

Posted in the Brunei Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of32
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
penjilat

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 11, 2011
 

Judged:

1

1

1

hehe marilah kongsi2 idea, aku tengah belajar cam mana nak jilat cipap dgn cara yang betul...
BERANI BENAR

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Apr 12, 2011
 

Judged:

2

penjilat wrote:
hehe marilah kongsi2 idea, aku tengah belajar cam mana nak jilat cipap dgn cara yang betul...
bodoh bedukang....ko jilat puki mak ko...basug...
ha ha ha

Temerloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 14, 2011
 

Judged:

1

penjilat wrote:
hehe marilah kongsi2 idea, aku tengah belajar cam mana nak jilat cipap dgn cara yang betul...
kau pegi cari lembu betina... jilat cipap lembu tu dulu haha ha
si tangguk

Beirut, Lebanon

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Apr 14, 2011
 
kite kena blajar..nanti lau tak puas jangan salahkan sape2..
D dr

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Apr 15, 2011
 

Judged:

1

Mudah je, mula2 anda mesti menyuruh teman wanita anda membasuh cipap mereka biar bersih dari bakteria berbahaya, yang kedua, cipap mestilah dibasuh dengan pencuci yang diluluskan KKM, saya syorkan awek anda menggunakan pencuci cipap yang penyanyi indonesia iaitu rossa slalu guna, yang ketiga ialah jiruskan dengan air paip kemudian lap dengan tuala bersih, selepas lap cipap sampai kering, galakan teman anda supaya mencium tuala yang digunakan untuk lap cipap itu, sekiranya diyakini bersih dari segala rasa bau dan warna yang kurang menyenangkan anda boleh memulakan aktiviti menjilat... Sekian tq
raja cipat

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 16, 2011
 
hang pi trainig dgn lembu dulu sekurang2 sebulan.lau lembu tu stim hang test kambing plak.lau kambing pun stim hang try test jilat cipat bini hang hang lepas kencing.kalau boleh kira pass dah tuuu
D dr

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 19, 2011
 
raja cipat wrote:
hang pi trainig dgn lembu dulu sekurang2 sebulan.lau lembu tu stim hang test kambing plak.lau kambing pun stim hang try test jilat cipat bini hang hang lepas kencing.kalau boleh kira pass dah tuuu
bro, kami tahu anda suka sex luar tabie, lebih2 lg dengan lembu, so... Jgnlah ajar kami perkara2 yang melangar fitrah manusia...
Tun Lepat Buruk

Sungai Buloh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 19, 2011
 
D dr wrote:
<quoted text>bro, kami tahu anda suka sex luar tabie, lebih2 lg dengan lembu, so... Jgnlah ajar kami perkara2 yang melangar fitrah manusia...
mak ko manusia atau lembu??

kalu manusia ko jilat ler.....

kui kui kui..........
D dr

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Apr 19, 2011
 
Tun Lepat Buruk wrote:
<quoted text>
mak ko manusia atau lembu??
kalu manusia ko jilat ler.....
kui kui kui..........
jgn kacau aku, sebab aku tengah jilat cipap mak ko muehehhehe

Since: Mar 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Apr 19, 2011
 
kah kah kah.. adoila.. lawak sungguh threadni..
kudus

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Apr 21, 2011
 
jilat amoi punya la sedap..
analisis

Houston, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
May 2, 2011
 
http://command/command=fullimg ?url=http%3A//www.dvd-porno-sh op.net/tgp/photo/d16.jpg&r eferrer=http%3A//www.dvd-porno -shop.net/tgp/photo/d16.jpg
.
Fuh.... Cipap yg satu ni mmg cipap yang paling comel pernah aku lihat, kalau tengok daripada saiz cipap kat atas ni, awek ni berumur lingkungan 18 tahun, aku sangat2 cemburu dengan anak patung yang kat sebelah cipap tu. Selain itu cairan air mazi pelincir yang keluar dari lubang cipap menyebabkan cipap bertambah cantik. Satu pemandangan yang sangat indah, lubang cipap juga berwarna pink, cipap yang bersih dan layak mendapat pujian melambung 100 markah. Bayangkanlah kalau anda sembam kan muka anda kat cipap ni, lepas tu korang jilat dan hidu bau yang keluar dari cipap yang sungguh indah ini. Mueheheheh
umngukukik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
May 3, 2011
 
The term HyperText was coined by Ted Nelson who in turn was inspired by Vannevar Bush's microfilm-based "memex". Tim Berners-Lee first proposed the "WorldWideWeb" project — now known as the World Wide Web. Berners-Lee and his team are credited with inventing the original HTTP protocol along with the HTML and the associated technology for a web server and a text-based web browser. The first version of the protocol had only one method, namely GET, which would request a page from a server.[3] The response from the server was always an HTML page.[4]

The first documented version of HTTP was HTTP V0.9 (1991). Dave Raggett led the HTTP Working Group (HTTP WG) in 1995 and wanted to expand the protocol extended operations, extended negotiation, richer meta-information, tied with a security protocol and got more efficient by adding additional methods and header fields.[5][6] RFC 1945 officially introduced and recognized HTTP V1.0 in 1996.

The HTTP WG planned to publish new standards in December 1995[7] and the support for pre-standard HTTP/1.1 based on the then developing RFC 2068 (called HTTP-NG) was rapidly adopted by the major browser developers in early 1996. By March 1996, pre-standard HTTP/1.1 was supported in Arena,[8] Netscape 2.0,[8] Netscape Navigator Gold 2.01,[8] Mosaic 2.7,[citation needed] Lynx 2.5[citation needed], and in Internet Explorer 3.0[citation needed]. End user adoption of the new browsers was rapid. In March 1996, one web hosting company reported that over 40% of browsers in use on the Internet were HTTP 1.1 compliant.[citation needed] That same web hosting company reported that by June 1996, 65% of all browsers accessing their servers were HTTP/1.1 compliant.[9] The HTTP/1.1 standard as defined in RFC 2068 was officially released in January 1997. Improvements and updates to the HTTP/1.1 standard were released under RFC 2616 in June 1999.
HTTP session

An HTTP session is a sequence of network request-response transactions. An HTTP client initiates a request. It establishes a Transmission Control Protocol (TCP) connection to a particular port on a host (typically port 80; see List of TCP and UDP port numbers). An HTTP server listening on that port waits for a client's request message. Upon receiving the request, the server sends back a status line, such as "HTTP/1.1 200 OK", and a message of its own, the body of which is perhaps the requested resource, an error message, or some other information.[1]
Request message

The request message consists of the following:

* Request line, such as GET /images/logo.png HTTP/1.1, which requests a resource called /images/logo.png from server
* Headers, such as Accept-Language: en
* An empty line
* An optional message body

The request line and headers must all end with <CR><LF> (that is, a carriage return followed by a line feed). The empty line must consist of only <CR><LF> and no other whitespace.[10] In the HTTP/1.1 protocol, all headers except Host are optional.

A request line containing only the path name is accepted by servers to maintain compatibility with HTTP clients before the HTTP/1.0 specification in RFC1945.[11]
Request methods
umngukukik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
May 3, 2011
 
Wahabi dari tulisan budak bodoh yang tak habis pun Sekolah Agama petang Johor
Nov 16th, 2009 | By admin | Category: Artikel & Rencana
Wahabi ? Apa ke alah tu? Wahabi sesat? Sesat macam ayah pin tu ke? Napa sesat? Dia kata diorang Tuhan ke? Diorang kata tak payah sembahyang ke? Diorang kata kena buat teko besar ke?
Tapi itu kata orang-orang Jakim (khususnya Zamihan), kata orang JAIS, kata Yadim, kata Mufti-mufti, kata orang-orang tarekat iaitu Wahabi SESAT.
Kata sapa tah kat Utusan harini (7.11.09) Wahabi dah muncul kat Semenanjung Malaysia (dulu Tanah Melayu) sejak 1940-an lagi. Napa la aku tak pernah dengar tentang Wahabi ni kat sekolah agama dulu?
Mungkin sebab aku sampai darjah 4 sekolah agama mungkin tak habis mengaji (belajar) apa yang boleh kata sesat apa yang kata tak sesat. Kalau aku belajar rajin-rajin mungkin kat darjah 5 atau darjah 6 atau darjah khas ada ajar tentang wahabi. Nanti aku tanya kat kawan-kawan aku yang khatam sampai darjah khas apa tu Wahabi. Mesti diorang tau sebab kat Johor ni kalau khatam darjah khas dah boleh jadi ustaz.
Sementara waktu ni aku google je la…Wahabi atau Wahhabi. Ishh banyak juga, kalau tulisan orang putih semuanya memuji wahabi ni tapi kalau tulisan orang Malaysia ada yang puji dan ramai jugak yang keji.
Tapi aku rumuskan wahabi ni bukanlah ‘ajaran’ hanyalah satu gerakan. Jadi tak sesuai kata ajaran wahabi, sebenarnya hanyalah satu gerakan wahabi. Macam kita ada gerakan anti-PPSMI atau gerakan mansuhkan ISA. Cam tu la.
Wahabi dan King Al-Saud
Wahabi ni disandarkan kepada Muhammad bin Abdul Wahab seorang member baik kepada King Abd Aziz al-Saud, King Arab Saudi pertama. Mereka berdua nil ah yang mengasaskan Kerajaan Arab Saudi ni sekarang.
Saud ni bukanlah keturunan sultan ke atau mana2 dinasti islam sebelumnya, dia ni ketua kabilah saud je. Mereka berdua ni telah mengajak kesemua kabilah-kabilah arab menentang king hussien bin ali al-hashemi , King of Hejaz.
Pada zaman pengakhiran dinasti turki uthmaniyyah, emperor terbesarnya memanglah ada duduk kat Istanbul tu, tapi pada waktu yang sama kat wilayah-wilayah lain ada wakil masing-masing kekadang di panggil gabenor kekadang dipanggil sultan.
Jadi wakil tanah hejaz adalah King Hussien ni yang kebetulan memangpun keturunan Nabi Muhammad bin Abdullah. Yang menariknya anak King Hussien ni, iaitu King Faisal, King Syria dan Iraq yang beri tanah Palestin kat Israel pada perjanjian Balfour dulu.
K berbalik pada gerakan Wahhabi ni. Pada zaman kemerunduman kerajaan Turki Uthmaniyyah ni korupsi bermaharajalela, sufi dan tarekat berkembang biaknya, kurafat aduh dahsyat sekali.
Kurafat, Bidaah mencemari ketulenan akidah dan fikah
Ada yang memuja-muja Imam-Imam dan tokoh-tokoh agama secara melampau. Kubur-kubur dihias macam rumah, diorang ke kubur dan ke imam-imam mengangis-nangis minta simpati dan minta pertolongan. Kalau nak berdoa pun secara tawassul (melalui orang macam paderi Kristian la). Diorang tak minta tolong direct pada Tuhan, mintak tolong melalui si alim tu la si alim ni la. Pastu diorang percaya pada mimpi-mimpi wali (diorang mengaku diorang wali), apa kata mimpi wali tu karamah la maksudnya iaitu dapat petunjuk dari Allah.
Pastu diorang banyak berbuat amalan-amalan yang takde paedah kononnya nak dapat berkat tapi tak pernah pun nabi buat amalan tu.
Kalau amalan-amalan ibadat yang ditokok tambah tu takpela juga. Tapi kalau dah bab akidah macam tawassul, percaya pada mimpi wali tu dah berat. Siap diorang kata Nabi Muhammad itu nur (cahaya) bukanlah manusia dari tanah, tapi nur dari Allah. Konsep Nur Muhammad ini kononnya adalah sebahagian dari hakikat muhammadiah. Pernah tak dengar konsep Aurad Muhammadiah oleh al-Arqam tu? Ha inilah dia.
Hakikat Muhammadiah kata, dunia ni dicipta kerana Muhammad. Allah cipta dunia semata-mata kerana Muhammad. Mula-mula Allah cipta Muhammad dari NurNya sendiri lalu dia cipta dunia kerana Muhammad.(Tak caya! Bacalah terjemahan Berzanji. Berzanji amat memuja Hakikat Muhammadiah ni).
umngukukik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
May 3, 2011
 
Kenapa orang-orang Ugama takut Wahabi?

Jadi Wahabi ni bukanlah ajaran baru namun hanyalah satu gerakan yang mengajak masyarakat mengenali Islam sebagaimana Nabi Muhammad mengenali Islam dan sebagaimana dia mengajar pula kepada orang lain. Tak perlu ditokok tambah dan dibelit-belitkan.

Jadi kenapa orang-orang agama ni kemain takut pada Wahabi? Walhal kebanyakan penganut baru di luar sana (di dunia selain Malaysia) mengikut fahaman Salafi (Muhammad Abd Wahab ni berfahaman Salaf iaitu mengikut akidah dan fekah cara dan pemahaman Nabi, Sahabat, Tabiian dan Tabi’ Tabiin).

Arab Saudi, UAE terutama Masjid Nabawi dan Masjidil Haram berfahaman Salafi yang sama dengan fahaman Wahabi. Kalau sesat Wahabi sesatlah Masjidil Haram dan Masjidil Nabawi tu.

Napa ya? Takut kedudukan mereka tergugat? Ialah mereka kan dipuja2 masyarakat. Dipuja hingga maksum. Orang agama mana boleh disoal, berdosa, masuk neraka. Persoalkan orang agama seperti persoalankan agama itu sendiri.

Nanti kalau orang persoalkan habislah diorang tak boleh lagi jadi pengarah kutip zakat. Tak boleh jadi Lembaga Penasihat Syariah. Kini kan kesemua bank2 dan institusi kewangan ada lembaga penasihat syariah. Si Asri ni pun pergi persoalkan sistem kewangan Islam Malaysia, kenapalah dia nak kata Sistem Kewangan Islam Malaysia ni sebenarnya tak Islamik. Kenapalah dia nak kata Sistem Kewangan Islam lebih teruk menindas pengguna dari Sistem Konvensional. Habis camana orang-orang agama ni nak makan.

Si Asri pun tak habis-habis nak kondem penceramah agama yang keluar TV membebel2 tentang akhlak. Kalau tak boleh berceramah, tak boleh jadi lembaga penasihat bank, tak setuju dengan pentadbiran zakat, camana orang-orang agama ni nak survive. Diorang pun nak pakai mercedes nak pakai BMW nak ada banglo mewah, nak pakai TV dan PC IMAC flat screen.

Maka Wahabi ni memang leceh memporak perandakan masyarakat. Masyarakat dah elok2 beriman kepada orang-orang Ugama dan Sultan. Wahabi ni pulak nak menukar alam. Memang mengganggu ketenteraman awam. Memang membahayakan keselamatan.

P.s. Sapa musuh Salaf (juga Wahabi) di Malaysia ni? Jawapannya Sufi, Tarekat, pegangan aliran akidah Asy’ariah, Maturidiah dan Orang-Orang Ugama Yang Menjual Ugama Demi Harta dan Kuasa
umngukukik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
May 3, 2011
 
hik hik hik... baca kisah wahabi la korang... org wahabi dah mengamuk sbb kena tuduh sesat.. ha ha ha.. kalau tak sesat pehal
plak nak mengamuk ni bang wahab ha ha ha.. kui kui .. jgn marah..
umngukukik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
May 3, 2011
 
P.s. Sapa musuh Salaf (juga Wahabi) di Malaysia ni? Jawapannya Sufi, Tarekat, pegangan aliran akidah Asy’ariah, Maturidiah dan Orang-Orang Ugama Yang Menjual Ugama Demi Harta dan Kuasa.

yer ker? pakcik baru tau ni hah.. abih ekau jual apa? jual jubo.. kah kah kah...
penjilat cipan cipan wani

Kota Bharu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Sep 17, 2011
 
jilat cipan anak dara umur 15,,16 tahun best weeeeeeeeeeeee
jubur hang pecah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Sep 17, 2011
 
cara terbaik yang disarankan oleh seorang pakar menjilat cipap@burit dari BN ialah...campurkan mayonis dengan sedikit krim keju dan letak antara belahan cipap macam tauhu sumbat. tunggu cipap berair dan jilat semua ramuan tadi hingga kering, pastu bubuh pula campuran madu dan lada putih. ulang lagi dan jilat sampai habis.
umangai

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Oct 22, 2011
 
lidah kasi kebas dulu baru sedapp jilat kelentit derr........

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of32
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

32 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 51 min balak teguh 666
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 3 hr GuaTempurung telanKS 39,232
don't pray for mh370 3 hr anonim 175
Bandar Seri Begawan: Brunei oil production to f... (Nov '13) 8 hr Bulu idung labat 11
AirAsia flight shoots off runway in Brunei 8 hr Bulu idung labat 13
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 9 hr kenatry 18,966
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 14 hr bossKOJAK3 1,650
•••
•••