Comments
1 - 20 of 31 Comments Last updated Jan 18, 2014
First Prev
of 2
Next Last
cari puki

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 22, 2012
 
Sesiapa ada puki plastik tex k gua mau beli
sex giler

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Apr 22, 2012
 
aku ada beg plastik kalau mau
boleh cal 999
Pengali Kubur

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 22, 2012
 
Ada kat kubur tempat aku ni banyak.Lubang kubur, dgn kau2 sekali boleh masuk..dah ready da..tunggu kau masuk je. mana pegi la kepala otak kau ni.
bini_tertipu

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Apr 23, 2012
 
kenapa ko cri puki plastik?nda lgi laku kh?.ataupun nda g nyaman palirmu.
cari puki

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Apr 23, 2012
 
Puas sudah ku merasa puki yg betul memang sedap tapi aku teringin hendak mencuba puki plastik ni
Bapa Tiri KOJAK

Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 27, 2012
 
Menurut cerita kaling restoran, kalau durang gian kan main dengan bini di India, durang beli daging bulat 2 kilo, cucuk bagi lubang pakai pisau lepas atu durang ancuk tia sampai keluar mani. Bila sudah selesai, daging atu dibersihkan semula dan dimasak untuk dijual direstoran. Sebab atu aku inda pernah makan daging/ayam direstoran kaling. Kau boleh tiru idea atu.

Since: Mar 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 27, 2012
 
pucungnya dmit malu ya kn bamput iath dcrinya puki plastik a2...puki plastik nada p klu puki kayu ada ne mo kh? biar susuran...ah kojak3 ah...cpalui40 ah...

Since: Mar 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Apr 27, 2012
 
Bapa Tiri KOJAK wrote:
Menurut cerita kaling restoran, kalau durang gian kan main dengan bini di India, durang beli daging bulat 2 kilo, cucuk bagi lubang pakai pisau lepas atu durang ancuk tia sampai keluar mani. Bila sudah selesai, daging atu dibersihkan semula dan dimasak untuk dijual direstoran. Sebab atu aku inda pernah makan daging/ayam direstoran kaling. Kau boleh tiru idea atu.
p tarung timun apa ko mkn?? smajua 2 durg msukkn kjubur durg...klu kmu tliat ada tarung msak sambal jaga2 ah sal sambal sma tahi lbih kurg 2...hahaha

Since: Mar 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 27, 2012
 
msane slamat dh mkn daging dkdai kaling sal mama ckojak3 pgi2 buta dh bdiri dblkng dpur tuk mlayan durg...alum brus gigi trus main bkain2 kaling ah...cit poraaa...
penjual puki plastik

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 22, 2012
 
hubungi di 000
mak kau punya puki

Singapore, Singapore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Nov 21, 2012
 
aku tak suka nonok aku suka main juboh awek
sesiapa nak kasi aku main juboh awek korang call aku
juboh sedap
ari

Mojokerto, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Dec 7, 2012
 
seperti apa puki plastik?
lela manja

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jan 15, 2013
 
Wow knapa puki plastik yg u cari I kn ada hehe
kojak3 jual pantat

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 20, 2013
 
lela manja wrote:
Wow knapa puki plastik yg u cari I kn ada hehe
boleh kh lela manja??? mcm mna tu mau kn berjmpa tu ah??hehehe
ayie363

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 20, 2013
 
if anyone intrested to buy Chip poker zynga for facebook game..im selling it..thanks :)
Febri

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Feb 15, 2013
 
Di jalang
haikal _lan

Damansara, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Mar 9, 2013
 
lela manja wrote:
Wow knapa puki plastik yg u cari I kn ada hehe
lela manja bg la no hp 2 ..... no hp abg 0194060376 call n sms bila2 leh layan
Bdx liaq

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Mar 15, 2013
 
Peh,puki ori lebh sdp doh dri puki plastx.
arjuna_LD

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Mar 15, 2013
 
sapa2 cewek area Lahad datu just call me.01114187478
Anonymous

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Mar 29, 2013
 
lela manja wrote:
Wow knapa puki plastik yg u cari I kn ada hehe
hai lela contact la sy,01123220642

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 5 hr kamal 671
pantun kasih sayang (Sep '10) 7 hr Biatch 21
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 17 hr behia 1,655
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 17 hr Manusia Keparat 127,984
toto magnum 4d 5d 6d malaysia 20 hr muhamad nasir 1
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Mon lisa 18,973
ingin menjual syiling lama (Dec '07) Mon stanly 2,394
•••
•••