siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa?

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 25)

Showing posts 481 - 500 of3,736
|
Go to last page| Jump to page:
Irdina

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#516
Jun 9, 2010
 
jijik wrote:
mungkin kes ini ada kena mengena dengan "akupunsuke".



Hehehe


SAMBUNG^^
Legend

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#517
Jun 9, 2010
 
Irdina wrote:
<quoted text>
Hehehe
SAMBUNG^^
dr td smbung2 jek. Mai sini sluar ko...hahaha
Bernama

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#518
Jun 9, 2010
 
KUALA TERENGGANU: Serbuan anggota Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Marang ke sebuah rumah di Kampung Rawai, Alor Limbat, Marang, untuk memberkas pengedar dadah membawa penemuan mengejutkan apabila bukan dadah yang ditemui, sebaliknya kira-kira 400 seluar dan baju dalam wanita terpakai.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 pagi kelmarin itu, polis yang menyerbu rumah itu untuk urusan pertuduhan kes dadah menahan seorang lelaki berusia 39 tahun yang bertugas sebagai pembantu kesihatan awam.

Difahamkan, suspek yang pernah bertugas di Dungun dan Marang sebelum ini didapati dua kali positif ujian dadah jenis methamphetamine, malah ketika serbuan dan pemeriksaan di rumahnya, lelaki itu didapati memakai seluar dalam wanita.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Terengganu, Superintendan Roslan Abd Wahid berkata, lelaki itu mengaku mencuri semua pakaian dalam berkenaan daripada ampaian rumah penduduk sekitar Marang dan Dungun.

Menurutnya,‘raja seluar dalam’ itu penagih pil kuda dan gemar memakai pakaian dalam wanita sejak di bangku sekolah menengah, malah dikatakan mempunyai minat pelik dengan mengumpul pelbagai jenis pakaian dalam wanita.

“Dia pernah bertugas di Dungun dan Marang mengaku mengumpul semua 400 pakaian terpakai itu sejak tahun lalu ketika berkhidmat di kedua-dua daerah berkenaan,” katanya.
Bernama

Simpang Ampat, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#519
Jun 9, 2010
 
Sehubungan itu, beliau meminta orang ramai khususnya wanita yang tinggal sekitar dua daerah berkenaan yang mungkin kehilangan pakaian dalam supaya segera membuat laporan polis bagi memudahkan siasatan.
“Kami sedang bekerjasama dengan Bahagian Siasatan Jenayah di kedua-dua daerah berkenaan untuk mengesan kemungkinan terdapat mangsa yang membuat laporan berhubung kehilangan pakaian berkenaan,” katanya.
akupunsuke

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#520
Jun 9, 2010
 
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...

aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..

nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
akupunsuke

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#521
Jun 9, 2010
 
suka_coli wrote:
<quoted text>
Wow bestnya bro...dulu aku penah buat mcm tu..dlm bas mini..mmg best kan bro...lagi pulak kalau awek tu baunya sedap...sedap tu tak semesti bau perfume la kan...rasa mcm nak jilat ketiak dia je kan...
betul la bro..bau sedap pompuan tak semestinya bau minyak wangi je...kekadang tu pompuan kalau mengancam bau ketiak dia yang masam pun berbau sedap...kalau bau seluar dlam..lagi la...memang tak harum langsung tapu bau sedap.....ish aku pun pening..!
akupunsuke

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#522
Jun 9, 2010
 
gila_spender wrote:
bestnyer kalau dapat cium spender lisa surihani
aku rasakan spender maya karin masa dia blum kawin lagi best..pasal ada khabar angin kata badan dia berbau..mesti yang bawah lagi hebat bau dia..
akupunsuke

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#523
Jun 9, 2010
 
jijik wrote:
mungkin kes ini ada kena mengena dengan "akupunsuke".
woi! aku curi bau dia je, fizikal seluar dalam x penah aku curi..sbnrnya aku pernah nak curi satu buat pengubat rindu dikala kesempatan...tapi jantung aku berdebar semacam je..aku pun letak balik....jadi aku rasa curi bau je lah..kena tangkap pun bukannya ada bukti!!

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#524
Jun 9, 2010
 
aku cium strght je kt cipap.xmen kt sluar dlm.ha3
cdfan

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#525
Jun 9, 2010
 
aku suka bau pantis yg blum cuci, x kira ank dara ke mk dara ke jnda, x kisah...yg penting aku tngok dia stim memang cri pluang rembat..kdg2 ade bulu jembut tertnggal kat sluar dlm tu...bestnye!
cdfan

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#526
Jun 9, 2010
 
aku penah cium pantis maya karin...masa tu dia bru jdi artis...pas shooting plak tu..peghh bau dia x leh nk cite tp puashati, memng asyik..

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#527
Jun 9, 2010
 
cdfan wrote:
aku suka bau pantis yg blum cuci, x kira ank dara ke mk dara ke jnda, x kisah...yg penting aku tngok dia stim memang cri pluang rembat..kdg2 ade bulu jembut tertnggal kat sluar dlm tu...bestnye!
da 2 k0 bau pnties ja ka!np x bau trus
cdfan

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#528
Jun 9, 2010
 
bau pantis ngan bau pusy x sama...lain stimnye, bau ni pn tngok org gak..tp pusy smue aku jilat...
cdfan

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#529
Jun 9, 2010
 
pussychubby wrote:
<quoted text>
yg kena jilat pun mesti syok giler...kan?peh!!!
btul..btul..btul..tembam bulu nipis plak tu...;-P
Anonymous

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#530
Jun 9, 2010
 
konpiuss wrote:
<quoted text>
da 2 k0 bau pnties ja ka!np x bau trus
mcmna nko dap cium...
nko keje housekeeping ker?

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#531
Jun 9, 2010
 
spendomendo wrote:
<quoted text>
mcmna nko dap cium...
nko keje housekeeping ker?
hahaha,,x pyh susa2 nk jd h0usekppg ...asal aku buka suar je. Mst da awek pnjt wt 69 ngn aku. Haha.t0o0t
penDer

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#532
Jun 9, 2010
 
ape heboh2 ni..kt pakai yg kt selesa..org lain nak kecoh wat pe

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#533
Jun 9, 2010
 
penDer wrote:
ape heboh2 ni..kt pakai yg kt selesa..org lain nak kecoh wat pe
k0 nie xphm tjuk ke?main redah je.

Since: May 10

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#534
Jun 9, 2010
 
akupunsuke wrote:
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...
aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..
nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
Wow!..kalaulah aku dapat tumpang sekaki...adik ipar ko pakai panties yg mcm mana bro? g-string ke, high cut ke....bra dia amcm bro? 5 panties maknanya 5 bra jugak ke? sedap tak arome nya?
ahhong

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#536
Jun 10, 2010
 
akupunsuke wrote:
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...
aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..
nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
bro... jom share gambar dier broo .... kita wat collection photo

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 481 - 500 of3,736
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

14 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 10 hr balak teguh 666
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 12 hr GuaTempurung telanKS 39,232
don't pray for mh370 12 hr anonim 175
Bandar Seri Begawan: Brunei oil production to f... (Nov '13) 18 hr Bulu idung labat 11
AirAsia flight shoots off runway in Brunei 18 hr Bulu idung labat 13
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 19 hr kenatry 18,966
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 23 hr bossKOJAK3 1,650
•••
•••