Irdina

Mount Morris, MI

#516 Jun 9, 2010
jijik wrote:
mungkin kes ini ada kena mengena dengan "akupunsuke".



Hehehe


SAMBUNG^^
Legend

Santa Clara, CA

#517 Jun 9, 2010
Irdina wrote:
<quoted text>
Hehehe
SAMBUNG^^
dr td smbung2 jek. Mai sini sluar ko...hahaha
Bernama

Malaysia

#518 Jun 9, 2010
KUALA TERENGGANU: Serbuan anggota Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik, Ibu Pejabat Polis Daerah Marang ke sebuah rumah di Kampung Rawai, Alor Limbat, Marang, untuk memberkas pengedar dadah membawa penemuan mengejutkan apabila bukan dadah yang ditemui, sebaliknya kira-kira 400 seluar dan baju dalam wanita terpakai.

Dalam kejadian kira-kira jam 2.30 pagi kelmarin itu, polis yang menyerbu rumah itu untuk urusan pertuduhan kes dadah menahan seorang lelaki berusia 39 tahun yang bertugas sebagai pembantu kesihatan awam.

Difahamkan, suspek yang pernah bertugas di Dungun dan Marang sebelum ini didapati dua kali positif ujian dadah jenis methamphetamine, malah ketika serbuan dan pemeriksaan di rumahnya, lelaki itu didapati memakai seluar dalam wanita.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Terengganu, Superintendan Roslan Abd Wahid berkata, lelaki itu mengaku mencuri semua pakaian dalam berkenaan daripada ampaian rumah penduduk sekitar Marang dan Dungun.

Menurutnya,‘raja seluar dalam’ itu penagih pil kuda dan gemar memakai pakaian dalam wanita sejak di bangku sekolah menengah, malah dikatakan mempunyai minat pelik dengan mengumpul pelbagai jenis pakaian dalam wanita.

“Dia pernah bertugas di Dungun dan Marang mengaku mengumpul semua 400 pakaian terpakai itu sejak tahun lalu ketika berkhidmat di kedua-dua daerah berkenaan,” katanya.
Bernama

Malaysia

#519 Jun 9, 2010
Sehubungan itu, beliau meminta orang ramai khususnya wanita yang tinggal sekitar dua daerah berkenaan yang mungkin kehilangan pakaian dalam supaya segera membuat laporan polis bagi memudahkan siasatan.
“Kami sedang bekerjasama dengan Bahagian Siasatan Jenayah di kedua-dua daerah berkenaan untuk mengesan kemungkinan terdapat mangsa yang membuat laporan berhubung kehilangan pakaian berkenaan,” katanya.
akupunsuke

Malaysia

#520 Jun 9, 2010
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...

aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..

nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
akupunsuke

Malaysia

#521 Jun 9, 2010
suka_coli wrote:
<quoted text>
Wow bestnya bro...dulu aku penah buat mcm tu..dlm bas mini..mmg best kan bro...lagi pulak kalau awek tu baunya sedap...sedap tu tak semesti bau perfume la kan...rasa mcm nak jilat ketiak dia je kan...
betul la bro..bau sedap pompuan tak semestinya bau minyak wangi je...kekadang tu pompuan kalau mengancam bau ketiak dia yang masam pun berbau sedap...kalau bau seluar dlam..lagi la...memang tak harum langsung tapu bau sedap.....ish aku pun pening..!
akupunsuke

Malaysia

#522 Jun 9, 2010
gila_spender wrote:
bestnyer kalau dapat cium spender lisa surihani
aku rasakan spender maya karin masa dia blum kawin lagi best..pasal ada khabar angin kata badan dia berbau..mesti yang bawah lagi hebat bau dia..
akupunsuke

Malaysia

#523 Jun 9, 2010
jijik wrote:
mungkin kes ini ada kena mengena dengan "akupunsuke".
woi! aku curi bau dia je, fizikal seluar dalam x penah aku curi..sbnrnya aku pernah nak curi satu buat pengubat rindu dikala kesempatan...tapi jantung aku berdebar semacam je..aku pun letak balik....jadi aku rasa curi bau je lah..kena tangkap pun bukannya ada bukti!!

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

#524 Jun 9, 2010
aku cium strght je kt cipap.xmen kt sluar dlm.ha3
cdfan

Mount Morris, MI

#525 Jun 9, 2010
aku suka bau pantis yg blum cuci, x kira ank dara ke mk dara ke jnda, x kisah...yg penting aku tngok dia stim memang cri pluang rembat..kdg2 ade bulu jembut tertnggal kat sluar dlm tu...bestnye!
cdfan

Mount Morris, MI

#526 Jun 9, 2010
aku penah cium pantis maya karin...masa tu dia bru jdi artis...pas shooting plak tu..peghh bau dia x leh nk cite tp puashati, memng asyik..

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

#527 Jun 9, 2010
cdfan wrote:
aku suka bau pantis yg blum cuci, x kira ank dara ke mk dara ke jnda, x kisah...yg penting aku tngok dia stim memang cri pluang rembat..kdg2 ade bulu jembut tertnggal kat sluar dlm tu...bestnye!
da 2 k0 bau pnties ja ka!np x bau trus
cdfan

Mount Morris, MI

#528 Jun 9, 2010
bau pantis ngan bau pusy x sama...lain stimnye, bau ni pn tngok org gak..tp pusy smue aku jilat...
cdfan

Mount Morris, MI

#529 Jun 9, 2010
pussychubby wrote:
<quoted text>
yg kena jilat pun mesti syok giler...kan?peh!!!
btul..btul..btul..tembam bulu nipis plak tu...;-P
Anonymous

Malaysia

#530 Jun 9, 2010
konpiuss wrote:
<quoted text>
da 2 k0 bau pnties ja ka!np x bau trus
mcmna nko dap cium...
nko keje housekeeping ker?

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

#531 Jun 9, 2010
spendomendo wrote:
<quoted text>
mcmna nko dap cium...
nko keje housekeeping ker?
hahaha,,x pyh susa2 nk jd h0usekppg ...asal aku buka suar je. Mst da awek pnjt wt 69 ngn aku. Haha.t0o0t
penDer

Kuching, Malaysia

#532 Jun 9, 2010
ape heboh2 ni..kt pakai yg kt selesa..org lain nak kecoh wat pe

Since: Jun 10

Santa Clara, CA

#533 Jun 9, 2010
penDer wrote:
ape heboh2 ni..kt pakai yg kt selesa..org lain nak kecoh wat pe
k0 nie xphm tjuk ke?main redah je.

Since: May 10

Location hidden

#534 Jun 9, 2010
akupunsuke wrote:
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...
aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..
nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
Wow!..kalaulah aku dapat tumpang sekaki...adik ipar ko pakai panties yg mcm mana bro? g-string ke, high cut ke....bra dia amcm bro? 5 panties maknanya 5 bra jugak ke? sedap tak arome nya?
ahhong

Kuala Lumpur, Malaysia

#536 Jun 10, 2010
akupunsuke wrote:
berita tadi menyebabkan aku teringat balik kat blog ni...
aktiviti aku seperti biasa..ada peluang ..tak lepaskan..
nampaknya adik ipar aku makin malas...kadang2 5 helai skali yang x basuh dia simpan..rejeki..rejeki..atau sebenarnya memang dia tunggu aku cium dulu baru nak basuh???
bro... jom share gambar dier broo .... kita wat collection photo

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Motosikal modenas GT128 vs Yamaha LC135 (Nov '10) 3 hr din_gt 31
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 5 hr wak lu 76,407
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 14 hr haikal 808
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 16 hr pija 19,010
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 20 hr lanciau 533
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 22 hr spandex boy 733
73% gadis BRUNEI TIDAK LAGI DARA sebelum kahwin... (Feb '12) Sat Unknown93 222

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE