projek keli organik dalam kanvas.....!

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 8)

Showing posts 141 - 160 of2,878
|
Go to last page| Jump to page:
kriMMoz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#158
Aug 29, 2007
 
saper nak kembes utk ternakan ikan keli sila cal me at my email krimmoz@yahoo. harga RM295.00
kriMMoz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#159
Aug 29, 2007
 
sekiranya ada saper2 yg ingin membeli ikan keli (bersih lg suci *makan pelet) sila hntrkan email ke krimmoz@yahoo.
taugey

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#160
Aug 30, 2007
 
kriMMoz wrote:
saper nak kembes utk ternakan ikan keli sila cal me at my email krimmoz@yahoo. harga RM295.00
mcm dah frust nak bela ikan keli je...!
tok Mudim

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#161
Aug 30, 2007
 
kriMMoz wrote:
sekiranya ada saper2 yg ingin membeli ikan keli (bersih lg suci *makan pelet) sila hntrkan email ke krimmoz@yahoo.
Cubooooo ko buek ikan koli dlm tin..tontu org ramai boli...tok cumo bg cadangan,tu pun kalo ko nk doga...tny skt,dh sunat lom?kalu lom copek sunat,nanti di sogek kek ikan koli ko...padan muko ko..kjp ehhhh tok nak bg kambing tok minum susu.
sue

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#162
Aug 30, 2007
 
sy baru nak try buat ternak ikan keli nie, tp x tau lagi kolam tu nak buat jenis mcm mane, samada kanvas atau kolam tanah, kawasan yg nak jlnkan tu tanah gambut, jd ade sape2 yg ade info tentang ternak ikan keli kat tanah gambut nie, kemudian permulaan modal sy hanya ada 5k dahulu, ade sape2 yg boleh advise?
tok Mudim

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#163
Aug 30, 2007
 
sue wrote:
sy baru nak try buat ternak ikan keli nie, tp x tau lagi kolam tu nak buat jenis mcm mane, samada kanvas atau kolam tanah, kawasan yg nak jlnkan tu tanah gambut, jd ade sape2 yg ade info tentang ternak ikan keli kat tanah gambut nie, kemudian permulaan modal sy hanya ada 5k dahulu, ade sape2 yg boleh advise?
aaaaaa lobih baik ko bg tok duit tu,buek2 la pahalo skt and jgn cari balo yo kojo nyo..jap tok tgh botokan kain...nk terjatuh laaaaaaaaa.Abihhhh telanjang bulat den....kambing2
sue

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#164
Aug 30, 2007
 
kenapalah nak patahkan semangat sy, sy bersemangat nak ubah nasib org melayu..
zuhardam

Kluang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#165
Aug 30, 2007
 
pagi tadi pergi jumpa ngan peg perikanan kat jb..tak berapa memuaskan hati..jab perikanan tak berapa support sangat..yang selebihnya banyak kepada penternak..jika program ngan berintam ada masalah..jab perikanan tak tolong...so pandai2lah carik pembeli..kalau buat 10 kolam...ada 2000kg..banyak wooo..satu kilo ikan keli..makan lebih kurang 2 kg pallet..lagi lambat harvest..banyaklah modal nak kasi makan..

Since: Aug 07

Relau, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#167
Aug 31, 2007
 
Assalamualaikum, baru nak join
hafiz

Batu Caves, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#168
Sep 1, 2007
 
saya betul2 berminat mengenai projek na.boleh tak bagi num phone tuk saya contact.nak tahu lebih lanjut mengenai ni.my phone num 0122847517

Since: May 07

jb ....johore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#169
Sep 1, 2007
 
zairrul wrote:
ada sesiapa tahu ttg keli organik dalam kanvas......!aku sangat berminat ni...!
aku pon minat...

Since: May 07

jb ....johore

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#170
Sep 1, 2007
 
sue wrote:
kenapalah nak patahkan semangat sy, sy bersemangat nak ubah nasib org melayu..
elexxx...tu semua cabaran....
bawak banyak b saba...

“emas99”

Since: Jul 07

seremban

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#171
Sep 1, 2007
 
Dapatkan pendapatan tetap rm 1600 sebulan..

Assalamualaikum...menjana income datanglagi...
saya nak berkongsi peluang perniagaan dengan kawan kawan diluar sana.Disini saya nak kongsi peluang kepada sesiapa yang berminat untuk memohon loan dari bank.Buat masa ni kami menguruskan pinjaman melalui skim mikro kredit dengan pihak bank.Apa yang menarik sekali anda tak perlu membayar pinjaman diluluskan.dan apa yang penting sekali anda pula akan dapat pendapatan tetap setiap bulan selama 5 tahun sebanyak rm 1600.Bayangkanlah ..
Kami gerenti dengan konsep ini anda dijamin 100% akan mendapat keuntungan setiap bulan.
Syarat di perlukan :
1 berumur lebih dari 18 tahun dan tidak blacklist.
2.Salinan IC dua keping dan salinan buku bank.
Mybank ,CIMB dan Publick bank
3 Nama ,alamat, dan no tel anda dan pewaris
setip bulan anda akan dapat pulangan...ada perjanjian dgn bank..
berminat sila hubungi saya 0162221370
penduga arus

Kulim, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#172
Sep 2, 2007
 
saya baru nak mula projek ini....dalam bulan sept ne.. x payah pi krusus le janji ada modal n minat boleh mula....
fizz

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#173
Sep 2, 2007
 
btol ker berintam ni kencing.... aku bru nk g khusus dia ni....
Rose

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#174
Sep 2, 2007
 
Hai...fyza_kaylie, ikan keli hang dah masuk ke pada 30/08/2007 lps?
fyza_kaylie

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#175
Sep 3, 2007
 
ehmmm permulaan yang pertama..aku asyik diberi tarikh baru oleh pn jamilah..sepatutnya dia kata nk mai dtg pasang kat umah aku pd 30/08/07...tapi hampeh sampai ke ari ni aku masih dijanjikan dgn janji palsu...

aku try cal pn jamilah tanyer bile nak dtg nk pasangkan kat umah aku...dia kata akan dtg pasang dlm minggu ni sebelum 7 hb 9....

aku nk tengok adakah betoi ataupun tak..aku sempat sound pn jamilah ...jangan asyik dok kejar duit nk buat kursus je....

itu laa perkembangan berita terkini dari aku utk semua org kat forum..apa-apa info aku akan ceritakan pada korang semua..jangan risau....
kairul anuar

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#176
Sep 3, 2007
 
berintam banyak yang dah kena tipu
fyza_kaylie

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#177
Sep 3, 2007
 
entah laa kairul..bagi aku dah mula separuh jalan dah tak leh patah balik dah...apa2 hal aku kena teruskan jugak....

mungkin selepas ni kalau berjaya nasib aku...kalau terlangkup pun dah nasib aku....

harap2 tu semoga anak melayu berjaya...
kanvas

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#178
Sep 3, 2007
 
Ok ke ternakan keli dalam kanvas ni. Berapa harga benih? Berapa saiz benih? Berapa kos makanan?(Kos operasi)(tak kira kos tetap lagi seperti kanvas/ peralatan ternakan) Berapa pula hasil nya?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 141 - 160 of2,878
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

26 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 20 min rabak 76,332
don't pray for mh370 29 min KOJAK3 ANTI Nurse 15
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 1 hr KOJAK3 ANTI Nurse 30
62% tanah2 di brunei sudah di miliki cina... (Mar '12) 1 hr KOJAK3 ANTI Nurse 77
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 7 hr khai 536
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 10 hr Bond Jb 127,750
mencari rumah sewa johor bahru (Jan '11) 11 hr Mohd Raffi 83
•••
•••
•••
•••