Comments
21 - 40 of 953 Comments Last updated Saturday Aug 16
Mangsa

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Aug 11, 2012
 
Info c Dini brtapuk d rumah GF nya d junjungan nama gfnya Marsinah bte Hj Punggut. Bini2 ano kaja setia office. sama jua ni sekepala sma c dinin. Masa ani c Dinin bertapuk and kapar2 ketakutan. N mamanya sendiri kana aga sampai mamanya ckp mengabaikan indungnya sendiri.
Assasin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Aug 12, 2012
 
Nma sebnarnya orng ani Edinin Bin Hj Abidin bknnya Adinin???.....kalau berurusan dengan DUIT hati-hati saja dengan orng ani bnyk sdh kes askar2 di Bolkiah Wrkshop kena tipu oleh orng ani. Dari tahun 2005 sdh orng mncari ia ani tapi belum juo kejumpahan lagi. Bah kalau sapa2 yang tau di mana orng ani tingal masa ani tolong bagi info di sini.
Man who hate scammers

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Aug 13, 2012
 
Hiruka wrote:
<quoted text>
Atu banar tu banyak skot2 ku kana tipu oleh si Edinin ani. Ia ani dulu askar pulang tapi kana buang pasal dadah. Jangan tah pecaya tu apa saja cakapnya semua kan menipu urang saja tu. Kalau kamu jumpa ia tolong post di sini pasalnya kan ku jumpai tarus ku pijara tu puas2 sampai ICU tu uleh ku kanggg. Penipu mati tu si Edinin atu. cakap lagi mcm si banar
Awu lambat laun kejumpaan jua tu karang. Damit Brunei ani. Dari ujung ke ujung inda sampai 3 jam sudah sampai. Ada ia karang kapisan mun kejumpaan dengan orangnya tu kecuali kalau ia ada ilmu kabal.Postkan saja kalau kajumpaan arahnya batapuk.
ok tu

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Aug 13, 2012
 
Npa ia kian
Real Edinin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Aug 13, 2012
 
Nada kmu dapat cari aku tuu...msa ani aku kn lari keluar Brunei ku. Kmu semua yng bodoh smpai senang2ku tipu bodoh2kn hahaha aku kaya sudah semua duit masuk di Bank luar negeri nada lagi di Brunei.Jngn harap aku kn membayar Usin2 kamu berbalik. Paloi lh kmu semua terlalu pecayakn aku senang2.ku menipu Usin kmu semua.
Assasin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Aug 13, 2012
 
Rumah tmpat Edinin bertapuk arh kwasan rmh GFnya jln jungjungan menuju ke kuala luarah rmh no 1725 sebelh kiri banglo mewah pagar batu ada Garage basar luas mengadap sesama sendri.
Perempuan yg tertipu

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#29
Aug 13, 2012
 
Msh lagi ku cari Edinin kesana kemari pasal ia bnyk menipu Duit ku smpai berkikis duit2 dlm Bank ku dn sama ia sdh memakai badanku puas sdh ku ani di tidurinya tpi sdh habiz manis sepah di buangnya dn msa ni ku dngar2 mncri mangsa baru lagi ia si buaya darat ani bh bgi kaum2 Hawa berhati2 tah kmu semua kan si buaya darat ani usulnya saja nmpak baik tu tetapi iatah nmanya lelaki Buaya Darat ni. Semua keluarga2ku mncari kedia msa ni mnyuruh ia mnganti blik semua duit2ku dsn bertngungjwp arhku ni yg jdi bahan mainannya saja. Nasihatku bgi kaum Hawa jgn terpedaya dgn janji mulut manis ia ni pndai bermain kata ni.
Palat mu kojak

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Aug 13, 2012
 
Perempuan yg tertipu wrote:
Msh lagi ku cari Edinin kesana kemari pasal ia bnyk menipu Duit ku smpai berkikis duit2 dlm Bank ku dn sama ia sdh memakai badanku puas sdh ku ani di tidurinya tpi sdh habiz manis sepah di buangnya dn msa ni ku dngar2 mncri mangsa baru lagi ia si buaya darat ani bh bgi kaum2 Hawa berhati2 tah kmu semua kan si buaya darat ani usulnya saja nmpak baik tu tetapi iatah nmanya lelaki Buaya Darat ni. Semua keluarga2ku mncari kedia msa ni mnyuruh ia mnganti blik semua duit2ku dsn bertngungjwp arhku ni yg jdi bahan mainannya saja. Nasihatku bgi kaum Hawa jgn terpedaya dgn janji mulut manis ia ni pndai bermain kata ni.
mun udh ia nipu ko bhpa tah ko sangup sma edinin atu.Ko yg gatal tu sngup sma edinin ah.Pasal duit bh tu ko gatal.Apa rasanya mata duitan tah ko lg.Gatal bnr jua eh.
Assasin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Aug 13, 2012
 
Palat mu kojak wrote:
<quoted text>mun udh ia nipu ko bhpa tah ko sangup sma edinin atu.Ko yg gatal tu sngup sma edinin ah.Pasal duit bh tu ko gatal.Apa rasanya mata duitan tah ko lg.Gatal bnr jua eh.
kau yg palat wang andang kana unjar tu si edinin atu msa ni luang2 byk menipu duit dngan dn merosakn ank dara orng. Pecah krg kpala mu kn ikut cmpur berpihak arh si edinin penipu ani. Jgn2 kau ni yg yokong si edininbni pun bersubahat ni.
Man who hate scammers

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#32
Aug 13, 2012
 
Perempuan yg tertipu wrote:
Msh lagi ku cari Edinin kesana kemari pasal ia bnyk menipu Duit ku smpai berkikis duit2 dlm Bank ku dn sama ia sdh memakai badanku puas sdh ku ani di tidurinya tpi sdh habiz manis sepah di buangnya dn msa ni ku dngar2 mncri mangsa baru lagi ia si buaya darat ani bh bgi kaum2 Hawa berhati2 tah kmu semua kan si buaya darat ani usulnya saja nmpak baik tu tetapi iatah nmanya lelaki Buaya Darat ni. Semua keluarga2ku mncari kedia msa ni mnyuruh ia mnganti blik semua duit2ku dsn bertngungjwp arhku ni yg jdi bahan mainannya saja. Nasihatku bgi kaum Hawa jgn terpedaya dgn janji mulut manis ia ni pndai bermain kata ni.
Kesian jua eh. Gila banar si Edinin atu. Cakapnya macam orang baik-baik saja. Malu kan bini-bini lah dan macam-macam lagi yang baik-baik. Kalau kadapatan, jangan diampuni. Sudahtah duit, madu lagi disiruknya. Gila banar ia atu. Share-share saja kalau ada info menengenai ia.
Mangsa Edinin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Aug 14, 2012
 
Man who hate scammers wrote:
<quoted text>Kesian jua eh. Gila banar si Edinin atu. Cakapnya macam orang baik-baik saja. Malu kan bini-bini lah dan macam-macam lagi yang baik-baik. Kalau kadapatan, jangan diampuni. Sudahtah duit, madu lagi disiruknya. Gila banar ia atu. Share-share saja kalau ada info menengenai ia.
Lurus dh tu jgn di sangkal kn lagi memng sial boata tu orng yg bernma Edinin ani kuat menipu dan rakus buet. Kalau dh keturunan penipu tetap memng penipu juo si buaya darat ni. Sesiapa yg bersubahat dgn ia ni sama tah penipu dan gila buet ni. Ia bertpuk di rumah kwnnya msa ani.Gfnya msa ni utk basahannya saja tu utk melapazkn giannya saja maklum bininya ani kn di singapore ialah kecarian buet juo tu.
Ada info terbaru

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Aug 15, 2012
 
mna ia
Edinin Penipu

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Aug 15, 2012
 
Ada siapa2 yg tahu di mna edinin berada abis duit2 kmi di tipunya.
Real Edinin
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Aug 16, 2012
 
Jgn aku di cari msa ani biar ku lari keluar negeri duit kamu semua sdh ku bwa lari keluar negeri hk inda ku kan membgi balik duit kmu semua atu lagi. Aku kaya raya sdh masa ani.
Mangsa Edinin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Aug 20, 2012
 
Sapa2 yg tahu di mna Edinin tingal msani tolong updatekn dln forum ani.
Assasin

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Aug 26, 2012
 
Si Edinin meng Whatsapp arah bini-bini. Arah laki-laki inda ia Whatsapp. Kambang kali eh. Minta simpati arah bini-bini.Timbul penyakit Kegatalannya kali.
Vampire Puppies

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Aug 26, 2012
 
Info baru c Dinin brdogy sama adinya. Ani lagi gambarnya banyak ku liat kana lakatkn. Macam kambayau angus usulnya.
Edinin hunter

Brunei, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Aug 26, 2012
 
Kalau si Edinin atu inda menipu, inda ia lari dari rumahnya di mata-mata atu. Kalau banar ia jujur, ia inda akan lari dari rumahnya atu. Di telepon sama di sms pun ia inda menjawab.
Perempuan yg tertipu

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Aug 26, 2012
 
Msh lagi ku cari Edinin kesana kemari pasal ia bnyk menipu Duit ku smpai berkikis duit2 dlm Bank ku.

Tapi bukan ani saja ia pun balik2 sudah tidur sama aku secara free. aku mengaku pulang ani salah ku dan suka sama suka. dn sama ia sdh memakai badanku puas sdh ku ani di tidurinya tpi sdh habiz manis sepah di buangnya dn msa ni ku dngar2 mncri mangsa baru lagi ia si buaya darat ani bh bgi kaum2 Hawa berhati2 tah kmu semua kan si buaya darat ani usulnya saja nmpak baik tu tetapi iatah nmanya lelaki Buaya Darat ni.

Semua keluarga2ku mncari kedia msa ni mnyuruh ia mnganti blik semua duit2ku dsn bertngungjwp arhku ni yg jdi bahan mainannya saja. Nasihatku bgi kaum Hawa jgn terpedaya dgn janji mulut manis ia ni pndai bermain kata ni.
Cikgu Chemistry

Brunei, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Aug 27, 2012
 
Ada orang meng-whatsapp nota pasal Edinin atu membuat scam forex 21 hari kononnya ia atu wanted dicari. Begambar lg tu. Ku fikir mula-mula dari Polis tapi bila dilihat inda ada cop polis, mesti orang yg marah tu membuat.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

34 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
don't pray for mh370 25 min RUDY 211
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 2 hr BODYGUARD TUAN KARIM 26,460
MALAYSIA PALING BANYAK PELIHARA BABI...kenapa?? (Mar '12) 2 hr KOJAK3 THE great 24
Stars boycott hotels over Brunei Islamic law 2 hr DK Melati MTSSR 254
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 7 hr GuaTempurung telanKS 39,310
Salam Perkenalan dgn Janda (Aug '09) Mon Lonelyman_always 168
Spell properly..! (Dec '09) Mon Anak Osama 100
•••
•••