balu

Cheras, Malaysia

#16303 Oct 5, 2010
Adam wrote:
<quoted text>
cari kaum hawa
siti hawa majid ke?
Wak Kormen

Kajang, Malaysia

#16304 Oct 5, 2010
manusia wrote:
<quoted text>
yang kau berani jamin ni, kau jamin orang keluar lokap ke!
itu 'ikat jamin' ini jamin.. kan lain tu..
Adam

Johor Bahru, Malaysia

#16305 Oct 5, 2010
balu wrote:
<quoted text>
siti hawa majid ke?
kenal ke?
balu

Malaysia

#16306 Oct 5, 2010
kenal sgt
Buah Berangan

Malaysia

#16307 Oct 5, 2010
hawa wrote:
YA ALLAH SEKIRANYA REZEKI KU MASIH DILANGIT ..KAU TURUNKAN LAH..JIKA MASIH DI DALAM BUMI KAU KELUARKAN LAH..JIKA SUKAR PERMUDAHKANLAH..JIKA JAUH DEKATKANLAH..JIKA HARAM KAU HALALKAN LAH...AMINNN...
Ish2.....emmmmmm....subahanall ah....
Ikhlas

Malaysia

#16308 Oct 5, 2010
Yg haram tetap haram yg betul ialah "jika ianya haram maka bersihkanlah"
heman

Malaysia

#16309 Oct 5, 2010
dah le tu. mulai esok, dapat atau tk, lupakanlah dana ni. halalkan je duit korang yg dh bg pd leader/ pm/ hj. tu. jdla sh yg pemurah dn baik hati. salam dh bgtau esk dpt, kalau tk dpt, ada yg dh doa pendek umoq, jg2 tu.
salam

Malaysia

#16310 Oct 5, 2010
golden ratio wrote:
<quoted text>
bro, knapa perlu bagitau info camni kat sini.. kan dah pesan banyak kali.. jgn layan org2 yg kita tak tau niat matlamat nya. kang delay lg kata pengurusan lemah. JANGAN BRO PLEASE JANGAN BAGITAU APA2 PUN KAT SINI. org2 yg bising2 MESTI pergi cari org yg perkenalkan benda ni kat dia.
salam bro bukan den yang bagi info esok ... dah ramai yo tahu .. jadi esok laaa kito tengok kemano arah yo setaip SH nak poi lopas ni... bukan den nak menghasut atau ado niat yo tak baik. berforum ni yo kone adil bagi duo duo pihak bersuara dan lopeh kan apo yang terbuku dalam hati. sekurang yo kito dongar buek iktibar. yo tak join pun nanti jugak tu.

semua yo nak cari kebonaran .. den cayo tak do niat tak baik ... yang pro yo nantikan kebonaran dana yang pembangkang yo nantikan kebonaran tiada dana. karo ni dah lamo dah tapi yo jadi pesoalan yang besau pada diri den dan para forumer.

ekau jangan takut jang ... tak kemano heh .... kalu nak melotup dah lamo dah melotup umah hj jasman tu.

“Kita sdh menghampiri kejayaan.”

Since: Feb 07

Kejayaan sdh mehampiri kita...

#16311 Oct 5, 2010
Berita terkini lagi sensasi...
Disebabkan ramai SH yg tidak sabar untuk menunggu esok hari...maka saya HAji JAsman akan melewatkan tarikh pembayaran kerna SH tidak sabar2 untuk di tipu lagi pada esok hari..6.10.2010..kalu x percaya tunggu je lah...saya akan terus berterusan menipu tuan2 sekelian..
Sekian...
golden ratio

Kuala Lumpur, Malaysia

#16312 Oct 5, 2010
Ikhlas wrote:
Yg haram tetap haram yg betul ialah "jika ianya haram maka bersihkanlah"
betul. maafkan post saya tadi. manusia mmg banyak silap. Allah Maha Berkuasa Maha Sempurna.
salam

Malaysia

#16313 Oct 5, 2010
heman wrote:
dah le tu. mulai esok, dapat atau tk, lupakanlah dana ni. halalkan je duit korang yg dh bg pd leader/ pm/ hj. tu. jdla sh yg pemurah dn baik hati. salam dh bgtau esk dpt, kalau tk dpt, ada yg dh doa pendek umoq, jg2 tu.
jangan silap baco yo man, den tak kato dapat yo esok, den kato dongan tiada kepastian ... yo bonarkah. jadi yo kito sambung forum esok lopeh kul 5 ... nanti kito yo gulung buek kesimpulan tongah malam.

selamat yo semua
salam

Malaysia

#16314 Oct 5, 2010
Mie Janggut penang wrote:
Berita terkini lagi sensasi...
Disebabkan ramai SH yg tidak sabar untuk menunggu esok hari...maka saya HAji JAsman akan melewatkan tarikh pembayaran kerna SH tidak sabar2 untuk di tipu lagi pada esok hari..6.10.2010..kalu x percaya tunggu je lah...saya akan terus berterusan menipu tuan2 sekelian..
Sekian...
sabor yo mie esok tak lamo .... skit yo lagi ... ekau yo jangan lari .... nanti den suh ikan bilis kojar ekau dongan batang pancing. ekau jangan nakal nakal yo.
Ikhlas

Malaysia

#16315 Oct 5, 2010
SH dr johor ada dngr berita leader2 turun KL mlm tadi?
Adam

Johor Bahru, Malaysia

#16316 Oct 5, 2010
balu wrote:
kenal sgt
boleh berkenalan
xxxxx

Kuala Lumpur, Malaysia

#16317 Oct 5, 2010
Hantu Sampuk wrote:
aku jamin korang tak dapat bond sampe bila2.
bodoh! ramai yg ber bai'ah setakat6260 nak guna jamin... po..po..podddah!!!
balu

Malaysia

#16318 Oct 5, 2010
Adam wrote:
<quoted text>
boleh berkenalan
bole sgt
akuler

Kuala Lumpur, Malaysia

#16319 Oct 5, 2010
saya sebenarnya dah lama masuk dari bulan 1 lagi.......
tarikh delay nie dah lali dalam telinga.......
so tak sabar juga nak tunggu masuk kea tak esok.......
atau didelaykan lagi........sebab hj jasman meninggal..........
Ikhlas

Malaysia

#16320 Oct 5, 2010
Sy lama sikit bln 12 thn lps tapi minggu lps sy ckp dgn leader kat johor dia masih kata benda ni benar cuma kena sabar tunggu jgn
heboh2 dan bising2 dlm internet Ni utk orng melayu. Bnyk red tape dah lepas cuma tinggal final step aje. Dia kate dia sendiri yg tengok surat tu dia bagi reassurance pd sy sbb sy tanya lagi bende ni betul ke

“Kita sdh menghampiri kejayaan.”

Since: Feb 07

Kejayaan sdh mehampiri kita...

#16321 Oct 5, 2010
Ikhlas wrote:
Sy lama sikit bln 12 thn lps tapi minggu lps sy ckp dgn leader kat johor dia masih kata benda ni benar cuma kena sabar tunggu jgn
heboh2 dan bising2 dlm internet Ni utk orng melayu. Bnyk red tape dah lepas cuma tinggal final step aje. Dia kate dia sendiri yg tengok surat tu dia bagi reassurance pd sy sbb sy tanya lagi bende ni betul ke
Hahha..nampaknya saudara begitu yakin...tapi bagi saya..itu semua dusta..x percaya...terpulanglah...
xxxxx

Kuala Lumpur, Malaysia

#16322 Oct 5, 2010
Mie Janggut penang wrote:
<quoted text>
Hahha..nampaknya saudara begitu yakin...tapi bagi saya..itu semua dusta..x percaya...terpulanglah...
Bodoh xtertahan

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 8 hr nora 535
Brunei to build high rise apartment? 20 hr Zul kampung mentiri 11
Edinen Membuat Skim Penipuan Saham Amas Tipu Du... (Jul '12) Tue Gamen 953
ingin menjual syiling lama (Dec '07) Tue mizan 2,400
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Tue wan seman pan asian 76,413
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Mon mak datin 813
Asean summit begins Mon BEADY BUM AUTORIF... 28

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE