Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4,953)

Showing posts 99,041 - 99,060 of127,750
|
Go to last page| Jump to page:
Wak Jawa Batu Pahat

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105379
Dec 27, 2011
 
waduhhh2????...loo kok ngobrol kosong2 ajaaa yaaa...masih ada yang belom jadi sugeh(kaya)....jangan jadi roti inti kaya yaaa...nanti keno ngap?????....
Wak Jawa Batu Pahat

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105380
Dec 27, 2011
 
aku senyum wrote:
3jan2012 omomg kosong je @ ngomong jowo...
03/01/2011 cuma angka saja....ora eneng opo2...seng aneng ngobrol kosong koyok tin sadin?????
bila nak dapat

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105381
Dec 27, 2011
 
tarikh sebelum-belumnya pun hari selasa, hmmm, lepas 3/1/12(selasa)...tarikh seterusnya 17/1/1012(selasa). kencing selasa ka ni
Wak Jawa Batu Pahat

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105382
Dec 27, 2011
 
waduhhh2...salah yooo 03/01/2012 bukan 03/01/2011..ampun yoo....
arjuna

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105383
Dec 27, 2011
 
tipu ade balasannya...percalah...
Sengal

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105384
Dec 27, 2011
 
Bodoh
bila nak dapat

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105385
Dec 27, 2011
 
Wak Jawa Batu Pahat wrote:
waduhhh2...salah yooo 03/01/2012 bukan 03/01/2011..ampun yoo....
lepas tu 31/1/2012 (selasa jugak)
Sengal

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105386
Dec 27, 2011
 
dh tau tipu buat aper join.....fikir la secara pro..is not logik..you inv 1K and will earn 10Billion....it is really nonsence...

kalau aku jutawan pun aku x nak bg...come on la org melayu...masuk tandas pun bayar tau...nie 1k return 10 billion.

Memang terang2 tipu la...

Fuhhh...susah org melayu nak faham tp senang org melayu kena tipu...

Aper laa.....ade akl tp x nk guna..

Melayu...melayu.....tamak x habis2..
XXX

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105387
Dec 27, 2011
 
Kelender baru tahun 2012. Isnen-Rabu-khamis-Jumaat-Sabtu dan Ahad tak ada selasa.
Upin

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105388
Dec 27, 2011
 
Sengal wrote:
dh tau tipu buat aper join.....fikir la secara pro..is not logik..you inv 1K and will earn 10Billion....it is really nonsence...
kalau aku jutawan pun aku x nak bg...come on la org melayu...masuk tandas pun bayar tau...nie 1k return 10 billion.
Memang terang2 tipu la...
Fuhhh...susah org melayu nak faham tp senang org melayu kena tipu...
Aper laa.....ade akl tp x nk guna..
Melayu...melayu.....tamak x habis2..
betul3...tapi seronok juga berangan yea..memang sah kna tayapawau.
Pendekar Arjuna

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105389
Dec 27, 2011
 
Bon Tinggal setapak 2 jari 3 kuku jekk.. harap bersabar..!! belum sampai ke tahap CAGU.. Kalau dah sampai paras CAGU.. dah dekat2 dah tu.. maksudnya tinggal secubit rasa jee.. Kenapa..!! Tak caya ehh..!! Wakakakak
Rakter

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105390
Dec 27, 2011
 
Hello semua...... aku nak hisap kote aji jasman boleh?
Rakter

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105391
Dec 27, 2011
 
Wak Jawa Batu Pahat wrote:
waduhhh2????...loo kok ngobrol kosong2 ajaaa yaaa...masih ada yang belom jadi sugeh(kaya)....jangan jadi roti inti kaya yaaa...nanti keno ngap?????....
Ok tak kalau aku tutuh jubur george bush? mesti ko stim kan?
Sengal

Asia/Pacific Region

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105392
Dec 27, 2011
 
dh x payah tunggu...ni sume benda menagarut....kalau btl ader knp information x sampai kat semua rakyat malaysia...knp perlu sekat2 information?...
Hiesssss..susah btl la...org melayu nie....suka sangat kene tipu..bodoh btl...guna la akalyg sempurna tu btl2..
fikir logik....melayu....melayu....m elayu....mmg mudah lupa.
Sbb tu la x maju2...
Enigma

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105393
Dec 27, 2011
 

Judged:

1

Sengal wrote:
dh tau tipu buat aper join.....fikir la secara pro..is not logik..you inv 1K and will earn 10Billion....it is really nonsence...
kalau aku jutawan pun aku x nak bg...come on la org melayu...masuk tandas pun bayar tau...nie 1k return 10 billion.
Memang terang2 tipu la...
Fuhhh...susah org melayu nak faham tp senang org melayu kena tipu...
Aper laa.....ade akl tp x nk guna..
Melayu...melayu.....tamak x habis2..
Sebab dah tau tipu ler kita org join.Ni bukan sebarang tipu tau..tipu berbaiah nama nya.Apa ler bebal benau kau ni...
Enigma

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105394
Dec 27, 2011
 
baca dan percayalah wrote:
sesekali aku menyelinap kesini untuk melihat kebodohan bangsaku yang tak habis2 masih percaya kepada bond yang walaupun sudah berulang kali ditipu dengan tarikh dan asbab yang bongok....kesian
maaf kerana terkasar bahasa....sebab dah tak tahan dengan kebongokkan bangsaku.
Hek elehh..kita org nak jadi bongok pun kau jelous apasal pulak???Apalaa punya musibat kau ni..jadi pandai pun salah,jadi bongok pun salah.pasni aku nak transform jadi Transformer 3 phase 21KV aku nak pijak pijak perut kau keluar kentut nak???
wahid

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105395
Dec 27, 2011
 
3jan2012 akan menjelma, ribuan pelabur asb akan berasak menuju kekaunter untuk melihat hasila pelaburan yang boleh dicairkan sepanjang tahun kecuali sabtu,ahad,public holiday & 15Dis.
tunggubon

Kulai, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105396
Dec 27, 2011
 
rujuk mastika keluaran jan 2012. Rezeki ke bala ke akan turun dari langit pada 7.1.2011 dan 14.11.2011. bersedia semua. Calling for comming soon disaster. No bond forever!
Pendekar Arjuna

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105397
Dec 27, 2011
 
Sengal wrote:
dh x payah tunggu...ni sume benda menagarut....kalau btl ader knp information x sampai kat semua rakyat malaysia...knp perlu sekat2 information?...
Hiesssss..susah btl la...org melayu nie....suka sangat kene tipu..bodoh btl...guna la akalyg sempurna tu btl2..
fikir logik....melayu....melayu....m elayu....mmg mudah lupa.
Sbb tu la x maju2...
Ayat Kurang CUN.. Ayat CUN adalah.. MELAYU MUDAH TIPU, MUDAH TIPU MELAYU, TIPU MELAYU MUDAH.. Tonggang Tebalik itu lah MELAYU..

Ibarat.. Ada Otak macam TENOK
Bila Guna macam CIPAN..

Karam Singa Paria Melaporkan.. Dari TV TIGO..
Rakter

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105398
Dec 28, 2011
 
Enigma wrote:
<quoted text>
Hek elehh..kita org nak jadi bongok pun kau jelous apasal pulak???Apalaa punya musibat kau ni..jadi pandai pun salah,jadi bongok pun salah.pasni aku nak transform jadi Transformer 3 phase 21KV aku nak pijak pijak perut kau keluar kentut nak???
Nak kote?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 99,041 - 99,060 of127,750
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

48 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 57 min khai 536
62% tanah2 di brunei sudah di miliki cina... (Mar '12) 1 hr KOJAK3 ANTI Nurse 75
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 1 hr KOJAK3 ANTI Nurse 26
mencari rumah sewa johor bahru (Jan '11) 4 hr Mohd Raffi 83
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 5 hr diri 76,329
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) 5 hr Kojak3 asli 492
kesedapan jubur adikku, nina 6 hr KOJAK3 ANTI Nurse 11
•••
•••
•••
•••