sup bontot babi jb

Kuala Lumpur, Malaysia

#101277 Oct 13, 2011
sup bontot babi jb wrote:
<quoted text>nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
Kah Kah Kah

Kuala Lumpur, Malaysia

#101278 Oct 13, 2011
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

#101279 Oct 13, 2011
ayu insaff wrote:
penipu
di tipu
tertipu
menipu
kalau x de ckp je jahhhh
jgn main kan impian orang...bg balik duit modal mereka..
kt sini dh menipu..pndai pulak tengok forex...x guna punya orang...harap terima balasan yg setimpal...
bkn mintk dia sakit ..
cukup lah dgn mimpi ngeri hingga x boleh nan lelapkn mata...termimpikan insan2 yg derita di tipu hidup2..amin
Betul2..nape la nk menipu..kesian kt org yg melabur tu. akan ada balasan nye nnti pd yg menipu tu...
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

#101280 Oct 13, 2011
Kah Kah Kah wrote:
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
Dh kena kencing pun percaya gak lagiii..hahaha
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

#101282 Oct 13, 2011
Jamal Pak Tongkol wrote:
Toyota vellfire 3.5v,l edition,unreg,7 seaters mpv
Make :Toyota
Model :Alphard
Year :2010
Transmission :Auto
Price :RM423,800.00
hahahaha..ini la vellfire yg kwn ku tgk2..angan nye nk bli bila dpt duit tu...leh tumpang sekaki ni...hehe tp dh 5thn tunggu..habuk pun tadak..tayar vellfire pun tak dpt bli..tak dapek den nk nolong de
kih kih kih

Petaling Jaya, Malaysia

#101283 Oct 13, 2011
bon tipu wrote:
AHLI Parlimen Padang Serai yang juga bekas pemimpin setia PKR serta penyokong tegar Anwar Ibrahim, Gobalakrishnan telah mendedahkan pelbagai rahsia dan penyelewengan Ketua Umum PKR dalam satu ceramah di Port Kelang pada Sabtu malam, minggu lalu.
Ceramah yang disampaikannya dalam majlis ‘siri ceramah SSDE’ itu menambahkan lagi kefahaman rakyat mengenai siapa sebenarnya pemimpin ‘gila talak’ bernama Anwar Ibrahim yang jadi sasau kerana mengimpikan kedudukan di Putrajaya selepas PRU-13 nanti.
Rakaman video ucapan Gobala seperti yang termuat di blog Darul Ehsan Today itu menimbulkan dua isu yang agak menarik untuk dikongsi bersama oleh seluruh rakyat Malaysia.
Dua isu yang SM maksudkan ialah mengenai dakwaan bahawa Anwar telah melarikan wang kertas RM500 dan 1000 ke luar negara serta kisah perut buncit Anwar yang dilindungi bengkung.
Pada ceramah itu Gobala mencabar Anwar Ibrahim supaya menyaman beliau di mahkamah kerana menuduh Ketua Pembangkang itu melarikan wang kertas RM500 dan 1000 berjumlah lebih 13 bilion ke luar negara ketika Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Kewangan Malaysia dahulu.
Jelas Gobala, selepas Tun Dr. Mahathir memecat Anwar daripada kabinet, Dr. Mahathir juga telah menarik-balik penggunaan wang kertas Malaysia bernilai RM500 dan RM1000.
“Cuba tuan-tuan dan puan-puan ingat balik peristiwa pada tahun 1998 itu. Kenapa Dr. Mahathir batalkan penggunaan wang 500 dan 1000? Saya katakan bahawa sebelum itu Anwar Ibrahim telah melarikan wang berkenaan ke luar negara, mungkin ke Indonesia dengan menggunakan kapal terbang persendirian dengan jumlah tidak kurang daripada 13 bilion.
“Saya cabar Anwar saman saya kerana kenyataan ini,” katanya sambil disambut tepukan gemuruh para hadirin di majlis berkenaan.
Tak tahulah sama ada dakwaan bekas pemimpin PKR ini benar atau tidak, tetapi dia sanggup disaman oleh Anwar sekiranya dakwaannya itu tidak benar.
Kalau begitu, patutlah Anwar jadi sasau dan gila meroyan kerana nak sangat jadi Perdana Menteri. Rupanya apabila Anwar berjaya jadi PM sudah tentu kebenaran menggunakan wang kertas RM500 dan 1000 akan dibenarkan semula.
Maka terselamatlah wang yang dilarikan itu untuk digunapakai! Begitu kisahnya!
dia orang kena bukak buku balik ni .. bukan anwar yg bawak lagi .. tapi Daim yg bawak .. ko rujuk kes mahkamah ttg kes Daim bawah lari 3 beg penuh duit note 500 and 1000 .. so study dlu b4 post news ni .. kes lama ni beb .. sbb tu la mahathir haramkan duit note tu ..
Bond Johor

Melaka, Malaysia

#101284 Oct 13, 2011
bile dana nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

#101285 Oct 13, 2011
bile dana bond nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

#101286 Oct 13, 2011
bile dana bond nk bayar nie....
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

#101287 Oct 13, 2011
Bond Johor wrote:
bile dana bond nk bayar nie....
Klu betul bond ni wujud, dh lama dh kwn ku kayaraya...ni kayap ada la
Abg dalam forum

Vancouver, Canada

#101288 Oct 13, 2011
Zura85 wrote:
Bile la nk dapat. Kesian abg2 dalam forum ni.
Nak kenal denagn zura85 leh?
upin ipin

Malaysia

#101289 Oct 13, 2011
Abg dalam forum wrote:
<quoted text>Nak kenal denagn zura85 leh?
GATAI NYE ABG NIII
bond to 50-50

Kuching, Malaysia

#101291 Oct 13, 2011
Abg dalam forum wrote:
<quoted text>Nak kenal denagn zura85 leh?
ahahahaha... tergelak aku ko nak kenal dgn zura dia ada belalai la bro..eheheheeekkkee
albab

Malaysia

#101292 Oct 13, 2011
kih kih kih wrote:
<quoted text>
dia orang kena bukak buku balik ni .. bukan anwar yg bawak lagi .. tapi Daim yg bawak .. ko rujuk kes mahkamah ttg kes Daim bawah lari 3 beg penuh duit note 500 and 1000 .. so study dlu b4 post news ni .. kes lama ni beb .. sbb tu la mahathir haramkan duit note tu ..
Orang kalau buta sejarah macamnilah jadinya, salah penyampaian generasi tertipu.. tipu.. tipu.. lagi.
tokseydoh

Malaysia

#101293 Oct 13, 2011
tokseyceritodoh mendaniwahid

Since: Oct 11

Johor Bahru, Malaysia

#101294 Oct 13, 2011
Bile dana bond nie nak bayar..............

Since: Oct 11

Johor Bahru, Malaysia

#101295 Oct 13, 2011
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
adik

Ipoh, Malaysia

#101296 Oct 13, 2011
awal muharram
sabar menanti

Johor Bahru, Malaysia

#101297 Oct 13, 2011
sabo je la......
sh tegang

Europe

#101299 Oct 13, 2011
surat dah sampai ke belum...? Itu ari kata owner dah terima pastu nak tunggu pengesahan pihak tertentu! Alih alih timbul plak citer tunggu surat x sampai lagi...nampak sgt main wayang pekji ni. Mana satu yg x betul ni?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 1 hr kebasi 76,406
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 1 hr haikal 808
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 3 hr pija 19,010
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 7 hr lanciau 533
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) 9 hr spandex boy 733
73% gadis BRUNEI TIDAK LAGI DARA sebelum kahwin... (Feb '12) 20 hr Unknown93 222
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) Fri Kojak palir damit 26,443

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE