Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4,758)

Showing posts 95,141 - 95,160 of127,749
|
Go to last page| Jump to page:
Orang lama

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101268
Oct 12, 2011
 
kahkahkah..
team terminated guna psikologi menagih simpati nak kais info
kahkahkah..
aku cerita sket pasal dana ni..
sebenarnya...
itu je team terminated boleh tahu
kahkahkah...
team terminated mana boleh tau cerita selok belok
KAHKAHKAHKAHKAH !!!
Haji Meroyan King

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101269
Oct 12, 2011
 
dalam 10 kedai tayar... satu jer kedai melayu

dalam 10 kedai motosikal... satu jer kedai melayu

dalam 10 bengkel... satu jer kedai melayu

dalam 10 kedai bahan binaan... satu jer kedai melayu

dalam 10 kedai 2 hinggit... satu jer kedai melayu..

dalam 10 kedai perabot... satu jer kedai melayu..

dalam 10 mini market... 1 jer mini market melayu

dalam 10 aper aper sahaja.... mana la orang melayu ni... kat dalam negara sendiri ni... ker dah jadik tokey beso gajikan orang jer jaga kedai???? Yang ada kedai melayu... harga potong leher... untung nak beso sangat macam besok nak tutup terus kedai..

Tak pelah... mungkin dah ditentukan... mungkin blom sampai masa lagi... dan segunung mungkin yang lain....

Luahan Hati.........

Jangan Marah HOH
mr k

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101270
Oct 12, 2011
 
katanya ptg ni pula nak buat kenduri kat bunian, entah ya entah tidak TAPI kalau ikut sejarah yg lalu banyak yg PALSU termasuklah infonya berulang-ulang kalah cerita TAMIL.
Tapai

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101271
Oct 12, 2011
 
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
Surat Asian FDI baru sampai kat Putera Jaya????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
apa kena mengena Putera Jaya dengan BNM????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
nak bagi Tun Mahathir tingok ker????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
nak bagi rosmah sign terima kurrier ker???
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
nak bagi najib bukak surat tu ker????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
nak tingok bersama2 ker???....Tun mahatir+ najib+ rosmah ker????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
atau + dengan Aji2 Kencing Bercabang????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
atau + dengan PM/L hancing????
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
kahhh!...kahhh!...Kahhh!....
Hj Tapai

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101272
Oct 12, 2011
 
Orang lama wrote:
kahkahkah..
team terminated guna psikologi menagih simpati nak kais info
kahkahkah..
aku cerita sket pasal dana ni..
sebenarnya...
itu je team terminated boleh tahu
kahkahkah...
team terminated mana boleh tau cerita selok belok
KAHKAHKAHKAHKAH !!!
kah kah kah
Ko pun itu aje yg ko tahu
Kah kah kah
Orang lama juragan

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101273
Oct 12, 2011
 
Utk keterangan lanjut bleh jumpa sy jam 1430 di kebun teh briani hause.baju merah,seluar kelabu.
sup bontot babi jb

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101274
Oct 12, 2011
 
Haji Meroyan King wrote:
Kenapa Hairy dapat dulu.....
Sebab Sistem Agihan Berkomputer... yang sibok topup marin... dier le salah sorang yang carik duit nak bayonyer... yang tolong dia dapat balik cash tu... bontang takde tolak tolak (kalau dapat)
Kenapa ramai vendor luar (omputih) kononnyer lepak kat BNM???
Sebab nak bikin sistem tu la... custom made siap security... mana boleh campur dengan sistem perbankan negara??? adela cara dier tu
Kenapa bond besar tak boleh nak bagi semua macam yang dijanjikan...?
Sebab... susah nak cakap... bagi semua, ekonomi makro malaysia camaner??? so cadangan nyer, boleh kuar cash... tapi ada limit harian, mingguan, bulanan...
Abih yang balance banyak banyak tu camana??
Buat la kertas kerja skit,, proposal ker... 1 nak settle hutang rumah... 2 nak settle hutang kereta 3 nak settel hutang belajor... 4 nak bukak restoran ke, bengkel kereta ke, buat masjid kat dalam taman ker,nak buat hotel ke, nak take over business orang cha ya nun alif ke, nak bukak tadika ker.. pikir ler sendiri..
Ape jadi kalau tak abis menjelang 2020
Burn....
Lagi 30% nak tolong muslim tu camaner?
Kan aku dah bilang, join aku.... Insya Allah kalau diizinkan Yayasan aku antara yang terbesar dalam johor... nanti kita urus samer samer... Aha yang ni pengurusan kasi keluar semua... tapi terus masuk foundation la... so ente tak payah pikir pikir nah agih ke... ada masa ker???
Kenapa asyik delay jer...
sabar... cobaan... nak info sebetul-betulnya tak??? BOLEH BLAHHHH...(pinjam ayat orang)... kita tak tau??? meroyan lebih buat panas hati orang jer.. yang dah amik modal, pukul pukul orang.. udah la jangan bising bising... yang dah kena terminate kononnya... pegi la jumpa carik balik orang berkenaan... kan dah cakap dulu... banyak pengkhianat.... Yang genuine.. kononnyer... Insya Allah dah dekat dah... ada rezeki aderlah tu... kalau takder... doa banyak banyak mintak ampun kat tuhan.. rahmatnya besor... boleh dapat yang lebih baik...
Kenapa aku citer panjang panjang ni... orang tak nyampah ker... Apa ader kisah... suka hati akulah.. Apabila datang kebenaran hapuslah kebatilan.... kalau benda ni batil dah lama dah.. dulu lagi hancosss... Hibah ker HPA ker A3 Union ker.. ntah apa apa lagi tah... yang ni aku tak tau..
Assalamualaikom... jangan marah hoh
nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak
sup bontot babi jb

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101275
Oct 12, 2011
 
sup bontot babi jb wrote:
<quoted text> nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak
nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101276
Oct 13, 2011
 

Judged:

3

Mengharapa pada sesuatu yg tak ada. Mana ada org jd kaya sekelip mata tanpa ada usaha gigih. jgn jd mat jenin la. Kwn ku dh 5thn tunggu kata nk dpt berjuta2, siap gi tgk kete mewah lg, konon nk bli bila dpt jutaan ringgit tu. Tak logik la bond ni..bontot ada la
sup bontot babi jb

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101277
Oct 13, 2011
 
sup bontot babi jb wrote:
<quoted text>nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
Kah Kah Kah

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101278
Oct 13, 2011
 
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101279
Oct 13, 2011
 
ayu insaff wrote:
penipu
di tipu
tertipu
menipu
kalau x de ckp je jahhhh
jgn main kan impian orang...bg balik duit modal mereka..
kt sini dh menipu..pndai pulak tengok forex...x guna punya orang...harap terima balasan yg setimpal...
bkn mintk dia sakit ..
cukup lah dgn mimpi ngeri hingga x boleh nan lelapkn mata...termimpikan insan2 yg derita di tipu hidup2..amin
Betul2..nape la nk menipu..kesian kt org yg melabur tu. akan ada balasan nye nnti pd yg menipu tu...
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101280
Oct 13, 2011
 
Kah Kah Kah wrote:
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
Dh kena kencing pun percaya gak lagiii..hahaha
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101282
Oct 13, 2011
 
Jamal Pak Tongkol wrote:
Toyota vellfire 3.5v,l edition,unreg,7 seaters mpv
Make :Toyota
Model :Alphard
Year :2010
Transmission :Auto
Price :RM423,800.00
hahahaha..ini la vellfire yg kwn ku tgk2..angan nye nk bli bila dpt duit tu...leh tumpang sekaki ni...hehe tp dh 5thn tunggu..habuk pun tadak..tayar vellfire pun tak dpt bli..tak dapek den nk nolong de
kih kih kih

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101283
Oct 13, 2011
 

Judged:

1

bon tipu wrote:
AHLI Parlimen Padang Serai yang juga bekas pemimpin setia PKR serta penyokong tegar Anwar Ibrahim, Gobalakrishnan telah mendedahkan pelbagai rahsia dan penyelewengan Ketua Umum PKR dalam satu ceramah di Port Kelang pada Sabtu malam, minggu lalu.
Ceramah yang disampaikannya dalam majlis ‘siri ceramah SSDE’ itu menambahkan lagi kefahaman rakyat mengenai siapa sebenarnya pemimpin ‘gila talak’ bernama Anwar Ibrahim yang jadi sasau kerana mengimpikan kedudukan di Putrajaya selepas PRU-13 nanti.
Rakaman video ucapan Gobala seperti yang termuat di blog Darul Ehsan Today itu menimbulkan dua isu yang agak menarik untuk dikongsi bersama oleh seluruh rakyat Malaysia.
Dua isu yang SM maksudkan ialah mengenai dakwaan bahawa Anwar telah melarikan wang kertas RM500 dan 1000 ke luar negara serta kisah perut buncit Anwar yang dilindungi bengkung.
Pada ceramah itu Gobala mencabar Anwar Ibrahim supaya menyaman beliau di mahkamah kerana menuduh Ketua Pembangkang itu melarikan wang kertas RM500 dan 1000 berjumlah lebih 13 bilion ke luar negara ketika Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Kewangan Malaysia dahulu.
Jelas Gobala, selepas Tun Dr. Mahathir memecat Anwar daripada kabinet, Dr. Mahathir juga telah menarik-balik penggunaan wang kertas Malaysia bernilai RM500 dan RM1000.
“Cuba tuan-tuan dan puan-puan ingat balik peristiwa pada tahun 1998 itu. Kenapa Dr. Mahathir batalkan penggunaan wang 500 dan 1000? Saya katakan bahawa sebelum itu Anwar Ibrahim telah melarikan wang berkenaan ke luar negara, mungkin ke Indonesia dengan menggunakan kapal terbang persendirian dengan jumlah tidak kurang daripada 13 bilion.
“Saya cabar Anwar saman saya kerana kenyataan ini,” katanya sambil disambut tepukan gemuruh para hadirin di majlis berkenaan.
Tak tahulah sama ada dakwaan bekas pemimpin PKR ini benar atau tidak, tetapi dia sanggup disaman oleh Anwar sekiranya dakwaannya itu tidak benar.
Kalau begitu, patutlah Anwar jadi sasau dan gila meroyan kerana nak sangat jadi Perdana Menteri. Rupanya apabila Anwar berjaya jadi PM sudah tentu kebenaran menggunakan wang kertas RM500 dan 1000 akan dibenarkan semula.
Maka terselamatlah wang yang dilarikan itu untuk digunapakai! Begitu kisahnya!
dia orang kena bukak buku balik ni .. bukan anwar yg bawak lagi .. tapi Daim yg bawak .. ko rujuk kes mahkamah ttg kes Daim bawah lari 3 beg penuh duit note 500 and 1000 .. so study dlu b4 post news ni .. kes lama ni beb .. sbb tu la mahathir haramkan duit note tu ..
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101284
Oct 13, 2011
 
bile dana nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101285
Oct 13, 2011
 
bile dana bond nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101286
Oct 13, 2011
 
bile dana bond nk bayar nie....
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101287
Oct 13, 2011
 
Bond Johor wrote:
bile dana bond nk bayar nie....
Klu betul bond ni wujud, dh lama dh kwn ku kayaraya...ni kayap ada la
Abg dalam forum

Vancouver, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101288
Oct 13, 2011
 

Judged:

1

1

Zura85 wrote:
Bile la nk dapat. Kesian abg2 dalam forum ni.
Nak kenal denagn zura85 leh?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 95,141 - 95,160 of127,749
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

19 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 5 hr tok ayah 76,327
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 9 hr fendi 18,950
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 9 hr KOJAK3 13
UN criticises Brunei over tough new... Fri Lancau 6
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Fri khai 533
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Fri gijon 3,681
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) Fri Kojak3 asli 489
•••
•••
•••
•••