Comments
95,141 - 95,160 of 127,978 Comments Last updated 16 hrs ago
sup bontot babi jb

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101277
Oct 13, 2011
 
sup bontot babi jb wrote:
<quoted text>nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
nah ambik 2 mangkok...kering air liur tu byk sgt bercakap, basah tekak tu kejak tuk mak ko
Kah Kah Kah

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101278
Oct 13, 2011
 
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101279
Oct 13, 2011
 
ayu insaff wrote:
penipu
di tipu
tertipu
menipu
kalau x de ckp je jahhhh
jgn main kan impian orang...bg balik duit modal mereka..
kt sini dh menipu..pndai pulak tengok forex...x guna punya orang...harap terima balasan yg setimpal...
bkn mintk dia sakit ..
cukup lah dgn mimpi ngeri hingga x boleh nan lelapkn mata...termimpikan insan2 yg derita di tipu hidup2..amin
Betul2..nape la nk menipu..kesian kt org yg melabur tu. akan ada balasan nye nnti pd yg menipu tu...
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101280
Oct 13, 2011
 
Kah Kah Kah wrote:
10 budak hitam
Kena kencing Jebon
Kah Kah Kah
Dh kena kencing pun percaya gak lagiii..hahaha
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101282
Oct 13, 2011
 
Jamal Pak Tongkol wrote:
Toyota vellfire 3.5v,l edition,unreg,7 seaters mpv
Make :Toyota
Model :Alphard
Year :2010
Transmission :Auto
Price :RM423,800.00
hahahaha..ini la vellfire yg kwn ku tgk2..angan nye nk bli bila dpt duit tu...leh tumpang sekaki ni...hehe tp dh 5thn tunggu..habuk pun tadak..tayar vellfire pun tak dpt bli..tak dapek den nk nolong de
kih kih kih

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101283
Oct 13, 2011
 

Judged:

1

bon tipu wrote:
AHLI Parlimen Padang Serai yang juga bekas pemimpin setia PKR serta penyokong tegar Anwar Ibrahim, Gobalakrishnan telah mendedahkan pelbagai rahsia dan penyelewengan Ketua Umum PKR dalam satu ceramah di Port Kelang pada Sabtu malam, minggu lalu.
Ceramah yang disampaikannya dalam majlis ‘siri ceramah SSDE’ itu menambahkan lagi kefahaman rakyat mengenai siapa sebenarnya pemimpin ‘gila talak’ bernama Anwar Ibrahim yang jadi sasau kerana mengimpikan kedudukan di Putrajaya selepas PRU-13 nanti.
Rakaman video ucapan Gobala seperti yang termuat di blog Darul Ehsan Today itu menimbulkan dua isu yang agak menarik untuk dikongsi bersama oleh seluruh rakyat Malaysia.
Dua isu yang SM maksudkan ialah mengenai dakwaan bahawa Anwar telah melarikan wang kertas RM500 dan 1000 ke luar negara serta kisah perut buncit Anwar yang dilindungi bengkung.
Pada ceramah itu Gobala mencabar Anwar Ibrahim supaya menyaman beliau di mahkamah kerana menuduh Ketua Pembangkang itu melarikan wang kertas RM500 dan 1000 berjumlah lebih 13 bilion ke luar negara ketika Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Kewangan Malaysia dahulu.
Jelas Gobala, selepas Tun Dr. Mahathir memecat Anwar daripada kabinet, Dr. Mahathir juga telah menarik-balik penggunaan wang kertas Malaysia bernilai RM500 dan RM1000.
“Cuba tuan-tuan dan puan-puan ingat balik peristiwa pada tahun 1998 itu. Kenapa Dr. Mahathir batalkan penggunaan wang 500 dan 1000? Saya katakan bahawa sebelum itu Anwar Ibrahim telah melarikan wang berkenaan ke luar negara, mungkin ke Indonesia dengan menggunakan kapal terbang persendirian dengan jumlah tidak kurang daripada 13 bilion.
“Saya cabar Anwar saman saya kerana kenyataan ini,” katanya sambil disambut tepukan gemuruh para hadirin di majlis berkenaan.
Tak tahulah sama ada dakwaan bekas pemimpin PKR ini benar atau tidak, tetapi dia sanggup disaman oleh Anwar sekiranya dakwaannya itu tidak benar.
Kalau begitu, patutlah Anwar jadi sasau dan gila meroyan kerana nak sangat jadi Perdana Menteri. Rupanya apabila Anwar berjaya jadi PM sudah tentu kebenaran menggunakan wang kertas RM500 dan 1000 akan dibenarkan semula.
Maka terselamatlah wang yang dilarikan itu untuk digunapakai! Begitu kisahnya!
dia orang kena bukak buku balik ni .. bukan anwar yg bawak lagi .. tapi Daim yg bawak .. ko rujuk kes mahkamah ttg kes Daim bawah lari 3 beg penuh duit note 500 and 1000 .. so study dlu b4 post news ni .. kes lama ni beb .. sbb tu la mahathir haramkan duit note tu ..
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101284
Oct 13, 2011
 
bile dana nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101285
Oct 13, 2011
 
bile dana bond nk bayar nie.....
Bond Johor

Melaka, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101286
Oct 13, 2011
 
bile dana bond nk bayar nie....
JE BON

Pasir Gudang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101287
Oct 13, 2011
 
Bond Johor wrote:
bile dana bond nk bayar nie....
Klu betul bond ni wujud, dh lama dh kwn ku kayaraya...ni kayap ada la
Abg dalam forum

Vancouver, Canada

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101288
Oct 13, 2011
 

Judged:

1

1

Zura85 wrote:
Bile la nk dapat. Kesian abg2 dalam forum ni.
Nak kenal denagn zura85 leh?
upin ipin

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101289
Oct 13, 2011
 
Abg dalam forum wrote:
<quoted text>Nak kenal denagn zura85 leh?
GATAI NYE ABG NIII
bond to 50-50

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101291
Oct 13, 2011
 
Abg dalam forum wrote:
<quoted text>Nak kenal denagn zura85 leh?
ahahahaha... tergelak aku ko nak kenal dgn zura dia ada belalai la bro..eheheheeekkkee
albab

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101292
Oct 13, 2011
 
kih kih kih wrote:
<quoted text>
dia orang kena bukak buku balik ni .. bukan anwar yg bawak lagi .. tapi Daim yg bawak .. ko rujuk kes mahkamah ttg kes Daim bawah lari 3 beg penuh duit note 500 and 1000 .. so study dlu b4 post news ni .. kes lama ni beb .. sbb tu la mahathir haramkan duit note tu ..
Orang kalau buta sejarah macamnilah jadinya, salah penyampaian generasi tertipu.. tipu.. tipu.. lagi.
tokseydoh

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101293
Oct 13, 2011
 
tokseyceritodoh mendaniwahid

Since: Oct 11

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101294
Oct 13, 2011
 
Bile dana bond nie nak bayar..............

Since: Oct 11

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101295
Oct 13, 2011
 
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
Bile dana bond nie nak bayar..........
adik

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101296
Oct 13, 2011
 
awal muharram
sabar menanti

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101297
Oct 13, 2011
 
sabo je la......
sh tegang

Europe

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101299
Oct 13, 2011
 
surat dah sampai ke belum...? Itu ari kata owner dah terima pastu nak tunggu pengesahan pihak tertentu! Alih alih timbul plak citer tunggu surat x sampai lagi...nampak sgt main wayang pekji ni. Mana satu yg x betul ni?

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 2 hr Pemecah Dara 3,738
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 10 hr aunty 18,968
don't pray for mh370 13 hr Rudi 179
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 15 hr GuaTempurung telanKS 39,235
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Wed janda resah 667
HOW TO LIVE IN BRUNEI Advice for Expat by KOJAK3 Wed PAULA MALAI ALI 33
Bandar Seri Begawan: Robust growth recorded in ... (Jan '14) Wed ridhawati 6
•••
•••