Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 4,290)

Showing posts 85,781 - 85,800 of127,758
|
Go to last page| Jump to page:
peluru tk bermata

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91378
Aug 3, 2011
 
jazman jasman jaziman jas wrote:
mlm ni dapek...tp pm dulu ler
bro jgn bikin kecoh la bro..

rahsia, amanah dan sabar
sABor

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91379
Aug 3, 2011
 
KADIRLER wrote:
Salam mesra.My friend told if mau jual kereta masok ini forum.So take a look bro;
TOYOTA Price List
Car Model
Selling Price
TOYOTA AVANZA 1.3E (M)
RM 62,000.00
TOYOTA AVANZA 1.5E (A)
RM 69,900.00
TOYOTA AVANZA 1.5G (A)
RM 74,990.00
TOYOTA AVANZA 1.5S (A)
RM 77,490.00
TOYOTA CAMRY 2.0E
RM 144,990.00
TOYOTA CAMRY 2.0G
RM 154,990.00
TOYOTA CAMRY 2.4V
RM 174,990.00
TOYOTA COROLLA ALTIS 1.6E (A)
RM 105,990.00
TOYOTA COROLLA ALTIS 1.8E (A)
RM 112,990.00
TOYOTA COROLLA ALTIS 1.8G (A)
RM 122,990.00
TOYOTA COROLLA ALTIS 2.0V (A)
RM 131,990.00
TOYOTA FORTUNER 2.5G (A)
RM 167,620.90
TOYOTA FORTUNER 2.7V (A)
RM 177,500.00
TOYOTA HILUX DOUBLE CAB 2.5 STD TURBO (M)
RM 82,910.90
TOYOTA HILUX DOUBLE CAB 2.5G TURBO (A)
RM 95,720.90
TOYOTA HILUX DOUBLE CAB 2.5G TURBO (M)
RM 90,720.90
TOYOTA HILUX SINGLE CAB 2.5 (M)
RM 72,733.65
TOYOTA INNOVA 2.0E (A)
RM 101,800.00
TOYOTA INNOVA 2.0E (M)
RM 96,800.00
TOYOTA INNOVA 2.0G (A)
RM 109,800.00
TOYOTA PRIUS 1.8 (A) HYBRID
RM 139,900.00
TOYOTA RUSH 1.5G (A)
RM 88,888.00
TOYOTA RUSH 1.5G (M)
RM 85,888.00
TOYOTA RUSH 1.5S (A)
RM 94,888.00
TOYOTA VIOS 1.5 TRD SPORTIVO (A)
RM 92,000.00
TOYOTA VIOS 1.5E (A)
RM 81,500.00
TOYOTA VIOS 1.5G (A)
RM 87,300.00
TOYOTA VIOS 1.5J (A)
RM 76,090.00
TOYOTA VIOS 1.5J (M)
RM 71,990.00
TOYOTA WISH 2.0S (A)
RM 156,894.65
TOYOTA YARIS 1.5 (A)
RM 107,591.00
TOYOTA YARIS 1.5G (A)
RM 92,790.30
TOYOTA YARIS 1.5S (A)
RM 98,790.40
Kalu x silap Tuan prnh nak jual kete kat cni gak dulukan Tuan.... KADIRLER
mat bon

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91380
Aug 3, 2011
 
jazman jasman jaziman jas wrote:
beriter baru...panas dan hangat...
beriter dr kb...hj jasman telah selesai segala proses dokumentasi dgn cimb...bayaran bermula tgh mlm ni
nenek kau bau taik hj jasman
sinar

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91381
Aug 3, 2011
 
MOSCOW - Perdana Menteri Rusia, Vladimir Putin mengkritik Amerika Syarikat (AS) yang berbelanja di luar kemampuan dan kemudian menjadi parasit kepada ekonomi global, kelmarin.

Menurutnya, penguasaan mata wang dolar AS juga menjadi ancaman kepada pasaran kewangan dunia.

“Washington mengalihkan sebahagian daripada masalah hutang mereka kepada ekonomi dunia,” katanya kepada belia semasa melawat kem musim panas di Moscow, kelmarin.

Putin mengakui Rusia memegang sejumlah besar bon dan simpanan di AS yang akan memberi kesan buruk kepada Moscow jika masalah ekonomi AS semakin meruncing.

Kongres AS kelmarin meluluskan perjanjian saat akhir untuk meningkatkan had hutang negara dan mengurangkan perbelanjaan bagi mengelakkan Washington diisytihar muflis kerana gagal melunaskan hutang kerajaan.
info x loogik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91382
Aug 3, 2011
 
jazman jasman jaziman jas wrote:
beriter baru...panas dan hangat...
beriter dr kb...hj jasman telah selesai segala proses dokumentasi dgn cimb...bayaran bermula tgh mlm ni
da dekat 1000 kali la dgr info cam ni...ke nak kene tgu 24 hour malam x ada siang bru dapat duit
MOTOR Trader

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91383
Aug 3, 2011
 
salam semua.. apa info terbaru... sape2 boleh huraikan....?
tumpang tanya

Lebanon

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91384
Aug 3, 2011
 
sabar aje ya bapak, bapak semua & ibu
info x loogik

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91385
Aug 3, 2011
 
MOTOR Trader wrote:
salam semua.. apa info terbaru... sape2 boleh huraikan....?
delay la...alasan yg x masuk akal........sbb amerika byk hutang....
tuan haji jasman nak tolong obama settle kan utang...maka sh kene tgu obama byr semula duit haji jasman,bru la haji jasman blh agihan kan kan sume sh...arap maklum
jubur hang pecah

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91386
Aug 3, 2011
 
Pengeluaran Bon akan dibuat pada 17 Sept 2089...harap sabar menunggu dengan tabah...kalau korang dah mati time tu kira burn je la ok..
SELAdang RIMba

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91387
Aug 3, 2011
 
KADIRLER wrote:
<quoted text>
Ada,noted:
VOLKSWAGEN Price List
Car Model
Selling Price
VOLKSWAGEN BEETLE 1.6
RM 139,888.00
VOLKSWAGEN BEETLE 2.0 (A)
RM 156,888.00
VOLKSWAGEN Cross Polo 1.6L (A)
RM 108,888.00
VOLKSWAGEN EOS 2.0L TURBO FSI
RM 248,888.00
VOLKSWAGEN GOLF R32
RM 302,618.50
VOLKSWAGEN GOLF MK6 1.4 TSI (DSG)
RM 148,888.00
VOLKSWAGEN GOLF GTI 2.0 MK6 TFSI
RM 209,888.00
VOLKSWAGEN PASSAT CC 2.0 Turbo FSI
RM 239,888.00
VOLKSWAGEN POLO 1.2 TSI (DSG)
RM 108,888.00
VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.4 TSI (DSG)
RM 188,888.00
VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI
RM 243,888.00
VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 (A) 4MOTION
RM 249,888.00
VOLKSWAGEN TOUAREG 3.6L V6 FSI
RM 433,888.00
Ada bon ada kereta.
takda bon berangan aje tapi kalau ada yg mampu.
dipersilakan.
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91388
Aug 3, 2011
 
kepada sh2 yang setia nak mampos dgn bon ni..raya nanti makan daun ketupat je la korang..
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91389
Aug 3, 2011
 
silentra wrote:
<quoted text>
wah..ni dah berunsur ugutan dah ni. apalah bond ni. nak report takut kena terminate. nak fwd kat media takut kerajaan tapis. apa semua ni. kalau bon ni betul sekalipun kenapa SH ayik didelaykan. yerlah...urusan susah kan. tu jer jawapannya.bila tanya rahsia. kalau bon ni tipu memang diorang powerlah. bleh delaykan dan relaxkan SH dengan janji padahal info tu jer yang berulang. bon ni takkan benar selagi duit belum masuk ke akaun SH. kepada sesiapa yang mengenali haji J sampaikan salam dan tabik hormat aku kat dia. katakan padanya dia memang hebat. untuk semua pm juga. tabik hormat yang penuh takzim. thanks for nothing. die for something
tu zazz lom cerita pasal ISA lg bro..ha3..
mjp

Kuantan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91390
Aug 3, 2011
 
Mie Janggut penang wrote:
Dari Zubair bin Awwam r.a, dari nabi s.a.w sabdanya:”Apabila kamu menyiapkan seutas tali, lalu pergi mencari kayu api, kemudian dibawanya seikat kayu di punggungnya lalu dijualnya dan Allah memberi kecukupan bagi keinginannya, itulah yang lebih baik baginya daripada ia meminta-minta kepada orang ramai diberi ataupun tidak.”
hoh hoh hoh...ustaz lah pulok..hoh hoh hoh....macam nak kayuhan berbogel jer...hoh hoh hoh...baiknyer...hoh hoh hoh...bulan lain takde lagu ni pun..ho h hoh hoh.....bulan ramadhan katakan..hoh hoh hoh....macam bulan lain Allah tak cipta pulak..hoh hoh hoh....bergandakan pahala...hoh hoh hoh....bulan lain takyah jaga mulut....hoh hoh hoh....bulan puas kena jaga mulut kononnyer..hoh hoh hoh...nak suruh forumer tengok betapa tahunye agama..hoh hoh hoh......puiiii
wak jali

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91391
Aug 3, 2011
 
jasmaniam wrote:
kepada sh2 yang setia nak mampos dgn bon ni..raya nanti makan daun ketupat je la korang..
ye ke?- macam lah rezeki tu tuhan wakil kat ko. wak tak masak ketupat raya ni wak makan spegetti keh keh keh. nak makan spegetti jawa datang kg wak keh keh keh
KADIRLER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91392
Aug 3, 2011
 
sABor wrote:
<quoted text>
Kalu x silap Tuan prnh nak jual kete kat cni gak dulukan Tuan.... KADIRLER
Iyer tuan.Nanti tiba masa yg sesuai nti saya paste saya punya phone number.
Jemput2 tgk catalogue dulu yer.ok noted !

AUDI Price List
Car Model
Selling Price
AUDI A3 2.0 FSI MULTITRONIC
RM 225,000.00
AUDI A3 2.0T FSI S-TRONIC
RM 225,000.00
AUDI A4 1.8T MULTITRONIC
RM 228,000.00
AUDI A4 1.8 TFSI MULTITRONIC
RM 235,000.00
AUDI A4 2.0 AVANT
RM 228,000.00
AUDI A4 2.0 MULTITRONIC
RM 210,000.00
AUDI A4 2.0T FSI MULTITRONIC
RM 265,000.00
AUDI A4 2.0T FSI TIPTRONIC QUATTRO
RM 280,000.00
AUDI A4 2.0T FSI S-TRONIC QUATTRO S LINE
RM 309,800.00
AUDI A5 2.0 TFSI S-TRONIC QUATTRO S LINE
RM 399,900.00
AUDI A6 2.0T MULTITRONIC
RM 295,000.00
AUDI A6 2.0 TFSI MULTITRONIC
RM 335,000.00
AUDI A6 2.4 MULTITRONIC
RM 368,000.00
AUDI A6 3.0 MULTITRONIC
RM 500,000.00
AUDI A6 3.0 TFSI TIPTRONIC QUATTRO S LINE
RM 468,000.00
AUDI A8 L 3.0 MULTITRONIC
RM 670,000.00
AUDI A8 L 3.2 FSI MULTITRONIC
RM 599,900.00
AUDI A8 L 4.2 TIPTRONIC QUATTRO
RM 860,000.00
AUDI Q5 2.0 TFSI S-TRONIC QUATTRO
RM 325,000.00
AUDI Q7 3.0 TDI TIPTRONIC QUATTRO
RM 575,000.00
Audi Q7 4.2 TDI Tiptronic Quattro
RM 690,000.00
AUDI Q7 4.2 FSI TIPTRONIC
RM 750,000.00
AUDI R8 V10 5.2 FSI QUATTRO
RM 1,388,888.00
AUDI TT COUPE 1.8T TIPTRONIC
RM 315,000.00
AUDI TT COUPE 2.0 TFSI S-TRONIC
RM 378,000.00
KADIRLER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91393
Aug 3, 2011
 
peluru tk bermata wrote:
<quoted text>
bro jgn bikin kecoh la bro..
rahsia, amanah dan sabar
Jemput window shopping.ok noted!

PORSCHE Price List
Car Model
Selling Price
PORSCHE 911 CARRERA
RM 820,000.00
PORSCHE 911 CARRERA 4
RM 880,000.00
PORSCHE 911 CARRERA 4S
RM 990,000.00
PORSCHE 911 CARRERA S
RM 850,000.00
PORSCHE 911 GT3 RS
RM 1,130,000.00
PORSCHE 911 TURBO
RM 1,135,000.00
PORSCHE BOXSTER
RM 460,000.00
PORSCHE BOXSTER S
RM 550,000.00
PORSCHE 987 BOXSTER
RM 520,000.00
PORSCHE 987 BOXSTER S
RM 600,000.00
PORSCHE 997 CARRERA
RM 860,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4
RM 910,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4 CABRIOLET
RM 988,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4S
RM 1,200,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4S CABRIOLET
RM 1,070,000.00
PORSCHE 997 CARRERA CABRIOLET
RM 935,000.00
PORSCHE 997 CARRERA S
RM 945,000.00
PORSCHE 997 CARRERA S CABRIOLET
RM 1,016,000.00
PORSCHE 997 GT3
RM 1,100,000.00
PORSCHE 997 GT3 RS
RM 1,162,000.00
PORSCHE 997 TURBO
RM 1,350,000.00
PORSCHE CARRERA TARGA 4
RM 963,000.00
PORSCHE CARRERA TARGA 4S
RM 1,058,000.00
PORSCHE CAYENNE FL
RM 550,000.00
PORSCHE CAYENNE DIESEL
RM 560,000.00
PORSCHE CAYENNE S
RM 680,000.00
PORSCHE CAYENNE S HYBRID
RM 720,000.00
PORSCHE CAYENNE S FL
RM 765,000.00
PORSCHE CAYENNE TURBO FL
RM 940,000.00
PORSCHE CAYMAN
RM 490,000.00
PORSCHE CAYMAN S
RM 590,000.00
PORSCHE PANAMERA
RM 730,000.00
PORSCHE PANAMERA 4
RM 760,000.00
PORSCHE PANAMERA 4S
RM 940,000.00
PORSCHE PANAMERA S
RM 880,000.00
PORSCHE PANAMERA
RM 730,000.00
PORSCHE PANAMERA TURBO
RM 1,190,000.00
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91394
Aug 3, 2011
 
wak jali wrote:
<quoted text>
ye ke?- macam lah rezeki tu tuhan wakil kat ko. wak tak masak ketupat raya ni wak makan spegetti keh keh keh. nak makan spegetti jawa datang kg wak keh keh keh
betul tu wak,macam individu2 yang percaya nak mampos kt bon ni,macam la tuhan wakilkan jasman tu bagi rezeki juta2 kt dia..taksub tak ingat!wak bagi alamat,nanti aku datang bawak ketupat..ha3
Bani Jawi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91395
Aug 3, 2011
 
ada ke tak de bon ni, gaya tak lama lagi ooooiiiiii
KADIRLER

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91396
Aug 3, 2011
 
Bani Jawi wrote:
ada ke tak de bon ni, gaya tak lama lagi ooooiiiiii
Jemput bang,survey2 dulu continental cars.ok noted !

CITROEN Price List
Car Model
Selling Price
CITROEN C2 VTR 1.6 SENSODRIVE
RM 134,446.00
CITROEN C4 1.6I (A) 3-DOOR
RM 134,320.80
CITROEN C4 1.6I (A) 5-DOOR
RM 129,190.80
CITROEN C5 2.0
RM 199,028.50
CITROEN C5 2.0I (A) 16V)
RM 175,655.90
CITROEN C6 3.0 V6
RM 400,645.00
CITROEN C8 2.0I (A) 16V
RM 179,829.90
CITROEN XSARA PICASSO 2.0I 16V
RM 133,063.90
CITROEN GRAND C4 PICASSO 1.6 TURBO
RM 158,740.00
wak jali

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91397
Aug 3, 2011
 

Judged:

1

jasmaniam wrote:
<quoted text>betul tu wak,macam individu2 yang percaya nak mampos kt bon ni,macam la tuhan wakilkan jasman tu bagi rezeki juta2 kt dia..taksub tak ingat!wak bagi alamat,nanti aku datang bawak ketupat..ha3
itu silap dioranglah wak tak mengharapkan kat duit bon ni yang belum tentu menjamin hidup bahagia ke anak cucu. tapi wak kesian orang kampong wak banyak tanah dah tergadai dgn bank bukan sebab jebon jasman tapi sebab nak sekolahkan anak anak - ade banyak nak kena lelong. nak tebus dah masuk line juta juta - orang kampong dah tua tua mana nak cari. apa salah ke kalau ini saja jalan nak mencari. ade jutawan jutawan melayu pun tahu nak kerat leher orang melayu aje - kat mana lagi nak harap dari apa yang tuhan bagi jalan ni. nama pun usaha. kita sangka baiklah.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 85,781 - 85,800 of127,758
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

31 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
Brunei maling bahasa Indonesia (Sep '13) 1 hr mama KOJAK3 41
BERAPA KERAPKAH ANDA (gadis Brunei) pakai COLI ... 1 hr mama KOJAK3 36
62% tanah2 di brunei sudah di miliki cina... (Mar '12) 2 hr mama KOJAK3 85
Hukum hudud?? What the hell.. 3 hr Nina adik kojak3 44
don't pray for mh370 5 hr mr x 16
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 10 hr macha al perumal 76,337
KOJAK3 bodoh (Nov '11) 11 hr mama KOJAK3 368
•••
•••
•••
•••