Comments
85,781 - 85,800 of 128,008 Comments Last updated 3 hrs ago
SELAdang RIMba

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91387
Aug 3, 2011
 
KADIRLER wrote:
<quoted text>
Ada,noted:
VOLKSWAGEN Price List
Car Model
Selling Price
VOLKSWAGEN BEETLE 1.6
RM 139,888.00
VOLKSWAGEN BEETLE 2.0 (A)
RM 156,888.00
VOLKSWAGEN Cross Polo 1.6L (A)
RM 108,888.00
VOLKSWAGEN EOS 2.0L TURBO FSI
RM 248,888.00
VOLKSWAGEN GOLF R32
RM 302,618.50
VOLKSWAGEN GOLF MK6 1.4 TSI (DSG)
RM 148,888.00
VOLKSWAGEN GOLF GTI 2.0 MK6 TFSI
RM 209,888.00
VOLKSWAGEN PASSAT CC 2.0 Turbo FSI
RM 239,888.00
VOLKSWAGEN POLO 1.2 TSI (DSG)
RM 108,888.00
VOLKSWAGEN SCIROCCO 1.4 TSI (DSG)
RM 188,888.00
VOLKSWAGEN SCIROCCO 2.0 TFSI
RM 243,888.00
VOLKSWAGEN TIGUAN 2.0 (A) 4MOTION
RM 249,888.00
VOLKSWAGEN TOUAREG 3.6L V6 FSI
RM 433,888.00
Ada bon ada kereta.
takda bon berangan aje tapi kalau ada yg mampu.
dipersilakan.
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91388
Aug 3, 2011
 
kepada sh2 yang setia nak mampos dgn bon ni..raya nanti makan daun ketupat je la korang..
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91389
Aug 3, 2011
 
silentra wrote:
<quoted text>
wah..ni dah berunsur ugutan dah ni. apalah bond ni. nak report takut kena terminate. nak fwd kat media takut kerajaan tapis. apa semua ni. kalau bon ni betul sekalipun kenapa SH ayik didelaykan. yerlah...urusan susah kan. tu jer jawapannya.bila tanya rahsia. kalau bon ni tipu memang diorang powerlah. bleh delaykan dan relaxkan SH dengan janji padahal info tu jer yang berulang. bon ni takkan benar selagi duit belum masuk ke akaun SH. kepada sesiapa yang mengenali haji J sampaikan salam dan tabik hormat aku kat dia. katakan padanya dia memang hebat. untuk semua pm juga. tabik hormat yang penuh takzim. thanks for nothing. die for something
tu zazz lom cerita pasal ISA lg bro..ha3..
mjp

Puchong, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91390
Aug 3, 2011
 
Mie Janggut penang wrote:
Dari Zubair bin Awwam r.a, dari nabi s.a.w sabdanya:”Apabila kamu menyiapkan seutas tali, lalu pergi mencari kayu api, kemudian dibawanya seikat kayu di punggungnya lalu dijualnya dan Allah memberi kecukupan bagi keinginannya, itulah yang lebih baik baginya daripada ia meminta-minta kepada orang ramai diberi ataupun tidak.”
hoh hoh hoh...ustaz lah pulok..hoh hoh hoh....macam nak kayuhan berbogel jer...hoh hoh hoh...baiknyer...hoh hoh hoh...bulan lain takde lagu ni pun..ho h hoh hoh.....bulan ramadhan katakan..hoh hoh hoh....macam bulan lain Allah tak cipta pulak..hoh hoh hoh....bergandakan pahala...hoh hoh hoh....bulan lain takyah jaga mulut....hoh hoh hoh....bulan puas kena jaga mulut kononnyer..hoh hoh hoh...nak suruh forumer tengok betapa tahunye agama..hoh hoh hoh......puiiii
wak jali

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91391
Aug 3, 2011
 
jasmaniam wrote:
kepada sh2 yang setia nak mampos dgn bon ni..raya nanti makan daun ketupat je la korang..
ye ke?- macam lah rezeki tu tuhan wakil kat ko. wak tak masak ketupat raya ni wak makan spegetti keh keh keh. nak makan spegetti jawa datang kg wak keh keh keh
KADIRLER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91392
Aug 3, 2011
 
sABor wrote:
<quoted text>
Kalu x silap Tuan prnh nak jual kete kat cni gak dulukan Tuan.... KADIRLER
Iyer tuan.Nanti tiba masa yg sesuai nti saya paste saya punya phone number.
Jemput2 tgk catalogue dulu yer.ok noted !

AUDI Price List
Car Model
Selling Price
AUDI A3 2.0 FSI MULTITRONIC
RM 225,000.00
AUDI A3 2.0T FSI S-TRONIC
RM 225,000.00
AUDI A4 1.8T MULTITRONIC
RM 228,000.00
AUDI A4 1.8 TFSI MULTITRONIC
RM 235,000.00
AUDI A4 2.0 AVANT
RM 228,000.00
AUDI A4 2.0 MULTITRONIC
RM 210,000.00
AUDI A4 2.0T FSI MULTITRONIC
RM 265,000.00
AUDI A4 2.0T FSI TIPTRONIC QUATTRO
RM 280,000.00
AUDI A4 2.0T FSI S-TRONIC QUATTRO S LINE
RM 309,800.00
AUDI A5 2.0 TFSI S-TRONIC QUATTRO S LINE
RM 399,900.00
AUDI A6 2.0T MULTITRONIC
RM 295,000.00
AUDI A6 2.0 TFSI MULTITRONIC
RM 335,000.00
AUDI A6 2.4 MULTITRONIC
RM 368,000.00
AUDI A6 3.0 MULTITRONIC
RM 500,000.00
AUDI A6 3.0 TFSI TIPTRONIC QUATTRO S LINE
RM 468,000.00
AUDI A8 L 3.0 MULTITRONIC
RM 670,000.00
AUDI A8 L 3.2 FSI MULTITRONIC
RM 599,900.00
AUDI A8 L 4.2 TIPTRONIC QUATTRO
RM 860,000.00
AUDI Q5 2.0 TFSI S-TRONIC QUATTRO
RM 325,000.00
AUDI Q7 3.0 TDI TIPTRONIC QUATTRO
RM 575,000.00
Audi Q7 4.2 TDI Tiptronic Quattro
RM 690,000.00
AUDI Q7 4.2 FSI TIPTRONIC
RM 750,000.00
AUDI R8 V10 5.2 FSI QUATTRO
RM 1,388,888.00
AUDI TT COUPE 1.8T TIPTRONIC
RM 315,000.00
AUDI TT COUPE 2.0 TFSI S-TRONIC
RM 378,000.00
KADIRLER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91393
Aug 3, 2011
 
peluru tk bermata wrote:
<quoted text>
bro jgn bikin kecoh la bro..
rahsia, amanah dan sabar
Jemput window shopping.ok noted!

PORSCHE Price List
Car Model
Selling Price
PORSCHE 911 CARRERA
RM 820,000.00
PORSCHE 911 CARRERA 4
RM 880,000.00
PORSCHE 911 CARRERA 4S
RM 990,000.00
PORSCHE 911 CARRERA S
RM 850,000.00
PORSCHE 911 GT3 RS
RM 1,130,000.00
PORSCHE 911 TURBO
RM 1,135,000.00
PORSCHE BOXSTER
RM 460,000.00
PORSCHE BOXSTER S
RM 550,000.00
PORSCHE 987 BOXSTER
RM 520,000.00
PORSCHE 987 BOXSTER S
RM 600,000.00
PORSCHE 997 CARRERA
RM 860,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4
RM 910,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4 CABRIOLET
RM 988,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4S
RM 1,200,000.00
PORSCHE 997 CARRERA 4S CABRIOLET
RM 1,070,000.00
PORSCHE 997 CARRERA CABRIOLET
RM 935,000.00
PORSCHE 997 CARRERA S
RM 945,000.00
PORSCHE 997 CARRERA S CABRIOLET
RM 1,016,000.00
PORSCHE 997 GT3
RM 1,100,000.00
PORSCHE 997 GT3 RS
RM 1,162,000.00
PORSCHE 997 TURBO
RM 1,350,000.00
PORSCHE CARRERA TARGA 4
RM 963,000.00
PORSCHE CARRERA TARGA 4S
RM 1,058,000.00
PORSCHE CAYENNE FL
RM 550,000.00
PORSCHE CAYENNE DIESEL
RM 560,000.00
PORSCHE CAYENNE S
RM 680,000.00
PORSCHE CAYENNE S HYBRID
RM 720,000.00
PORSCHE CAYENNE S FL
RM 765,000.00
PORSCHE CAYENNE TURBO FL
RM 940,000.00
PORSCHE CAYMAN
RM 490,000.00
PORSCHE CAYMAN S
RM 590,000.00
PORSCHE PANAMERA
RM 730,000.00
PORSCHE PANAMERA 4
RM 760,000.00
PORSCHE PANAMERA 4S
RM 940,000.00
PORSCHE PANAMERA S
RM 880,000.00
PORSCHE PANAMERA
RM 730,000.00
PORSCHE PANAMERA TURBO
RM 1,190,000.00
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91394
Aug 3, 2011
 
wak jali wrote:
<quoted text>
ye ke?- macam lah rezeki tu tuhan wakil kat ko. wak tak masak ketupat raya ni wak makan spegetti keh keh keh. nak makan spegetti jawa datang kg wak keh keh keh
betul tu wak,macam individu2 yang percaya nak mampos kt bon ni,macam la tuhan wakilkan jasman tu bagi rezeki juta2 kt dia..taksub tak ingat!wak bagi alamat,nanti aku datang bawak ketupat..ha3
Bani Jawi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91395
Aug 3, 2011
 
ada ke tak de bon ni, gaya tak lama lagi ooooiiiiii
KADIRLER

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91396
Aug 3, 2011
 
Bani Jawi wrote:
ada ke tak de bon ni, gaya tak lama lagi ooooiiiiii
Jemput bang,survey2 dulu continental cars.ok noted !

CITROEN Price List
Car Model
Selling Price
CITROEN C2 VTR 1.6 SENSODRIVE
RM 134,446.00
CITROEN C4 1.6I (A) 3-DOOR
RM 134,320.80
CITROEN C4 1.6I (A) 5-DOOR
RM 129,190.80
CITROEN C5 2.0
RM 199,028.50
CITROEN C5 2.0I (A) 16V)
RM 175,655.90
CITROEN C6 3.0 V6
RM 400,645.00
CITROEN C8 2.0I (A) 16V
RM 179,829.90
CITROEN XSARA PICASSO 2.0I 16V
RM 133,063.90
CITROEN GRAND C4 PICASSO 1.6 TURBO
RM 158,740.00
wak jali

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91397
Aug 3, 2011
 

Judged:

1

jasmaniam wrote:
<quoted text>betul tu wak,macam individu2 yang percaya nak mampos kt bon ni,macam la tuhan wakilkan jasman tu bagi rezeki juta2 kt dia..taksub tak ingat!wak bagi alamat,nanti aku datang bawak ketupat..ha3
itu silap dioranglah wak tak mengharapkan kat duit bon ni yang belum tentu menjamin hidup bahagia ke anak cucu. tapi wak kesian orang kampong wak banyak tanah dah tergadai dgn bank bukan sebab jebon jasman tapi sebab nak sekolahkan anak anak - ade banyak nak kena lelong. nak tebus dah masuk line juta juta - orang kampong dah tua tua mana nak cari. apa salah ke kalau ini saja jalan nak mencari. ade jutawan jutawan melayu pun tahu nak kerat leher orang melayu aje - kat mana lagi nak harap dari apa yang tuhan bagi jalan ni. nama pun usaha. kita sangka baiklah.
Zazzz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91398
Aug 3, 2011
 
geram wrote:
<quoted text>
kau ni nk sedapkan hati je sebenarnya kan?... barua jasman ke? orang2 suruhan jasman?
2 2 bukan..
Hehe..hehe..hehe..
Zazzz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91399
Aug 3, 2011
 
HAMID wrote:
<quoted text>
boria jasman.....atau bohsia jasman?
hehe..
Yg ni p0n bukan.. Cuba lg..
Hehe..hehe..
Zazzz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91400
Aug 3, 2011
 
HAMID wrote:
<quoted text>
sampai bilaaaaa/?????
hehe..
Nak tau ke??? Hehe...
UFO

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91401
Aug 3, 2011
 
horey esok kita kaya........
UFO

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91402
Aug 3, 2011
 
utk makluman sume .... nabiru telah memasuki orbit bumi....bakal brlaku tsunami yg maha dasyat ....harap sume bersedia dgn bekalan memasing....Allahhuakbar...
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91403
Aug 3, 2011
 
Zazzz wrote:
<quoted text>
hehe..
Nak tau ke??? Hehe...
sampai mampos la...tu pun tak tau lagi ke?he3
jasmaniam

Ampang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91404
Aug 3, 2011
 
wak jali wrote:
<quoted text>
itu silap dioranglah wak tak mengharapkan kat duit bon ni yang belum tentu menjamin hidup bahagia ke anak cucu. tapi wak kesian orang kampong wak banyak tanah dah tergadai dgn bank bukan sebab jebon jasman tapi sebab nak sekolahkan anak anak - ade banyak nak kena lelong. nak tebus dah masuk line juta juta - orang kampong dah tua tua mana nak cari. apa salah ke kalau ini saja jalan nak mencari. ade jutawan jutawan melayu pun tahu nak kerat leher orang melayu aje - kat mana lagi nak harap dari apa yang tuhan bagi jalan ni. nama pun usaha. kita sangka baiklah.
main nombor pun usaha gak wak..sampai bila nak sangka baik wak,wak rela ke tengok orang2 melayu kena kencing dgn bangsa sendiri,bangsa asing pun pening kepala la wak tengok melayu kencing melayu..mcm mane nak respek.
Zazzz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91405
Aug 3, 2011
 
labIkurApenyU wrote:
<quoted text>UNDILAH BRO MJP,,,,,,1 atau 2,,,semua forumer kat dalam thread ni tak meminta2 pun cuma kerap kali didusta jerrr
hehe..
Paksa nampak.!!!
Hehe..
Cuba lg..
Hehe..
Zazzz

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91406
Aug 3, 2011
 
silentra wrote:
<quoted text>
wah..ni dah berunsur ugutan dah ni. apalah bond ni. nak report takut kena terminate. nak fwd kat media takut kerajaan tapis. apa semua ni. kalau bon ni betul sekalipun kenapa SH ayik didelaykan. yerlah...urusan susah kan. tu jer jawapannya.bila tanya rahsia. kalau bon ni tipu memang diorang powerlah. bleh delaykan dan relaxkan SH dengan janji padahal info tu jer yang berulang. bon ni takkan benar selagi duit belum masuk ke akaun SH. kepada sesiapa yang mengenali haji J sampaikan salam dan tabik hormat aku kat dia. katakan padanya dia memang hebat. untuk semua pm juga. tabik hormat yang penuh takzim. thanks for nothing. die for something
hehe..
Delay tu ada sbb. Sbbny org mcm ko bro, x pnah bsyukur dgn ape yg ada.
Hehe..
Nauzubillah...
Sm0ga ko tabah dgn trdelay ni.. Sabar yek!
Hehe..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 8 hr rakyat indonesia 3,253
don't pray for mh370 9 hr Cina Lanciau 214
MALAYSIA PALING BANYAK PELIHARA BABI...kenapa?? (Mar '12) 11 hr KOJAK 3 25
Stars boycott hotels over Brunei Islamic law 11 hr Ravenclaw 256
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 17 hr BODYGUARD TUAN KARIM 26,460
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 22 hr GuaTempurung telanKS 39,310
Salam Perkenalan dgn Janda (Aug '09) Mon Lonelyman_always 168

Search the Brunei Forum:
•••