created by: plair | Nov 10, 2009

Brunei

711 votes

burit melayu memang best

Click on an option to vote

  • kemutannya memang sendat
  • ipoh mali bole kalah maa

Comments (Page 8)

Showing posts 141 - 160 of182
|
Go to last page| Jump to page:
sunan

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#155
Oct 6, 2010
 
kalau burit sunda mcm mana pulak
arjuna69

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#156
Oct 8, 2010
 
mmg bestle burit mlyu..pehhh
Beras nasional

Kuala Kangsar, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#157
Oct 8, 2010
 
Uda wrote:
Ada 2 perkara kat dunia ni yang tak boleh dipercayai dan buat orang jadi gila iaitu:-
1-Duit
2-Burit.
Jadi hati2lah ya!!!!!!
hahahahha....yg perempuan perlukan pulak ada 2 iaitu :
1. KERASSSSSS
2. BERASSSSSS....

ada keduanya gerenti mereka suka...
Ady

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#158
Oct 9, 2010
 
Tp sodap sendat
aku pun dah bosan

Puchong, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#159
Oct 9, 2010
 
gi golok wrote:
Tiga juta rakyat Malaysia membelanjakan kira-kira RM15 juta sehari bagi membeli rokok, kata Setiausaha Parlimen Kementerian Kesihatan, Datuk Lee Kah Choon. Beliau berkata, angka yang dibelanjakan itu dijangka terus meningkat berikutan semakin ramai remaja mula merokok.Mengikut statistik Bahagian Kawalan Penyakit kementerian itu, jumlah perokok di Malaysia diramal meningkat kepada 3.8 juta orang pada tahun 2015 dan lebih empat juta menjelang 2020.
Menurutnya, peningkatan jumlah perokok itu menyebabkan lebih 10,000 kes kematian di kalangan perokok direkodkan setiap tahun.
‘‘Mereka yang meninggal dunia menyebabkan keluarga kehilangan punca pendapatan sementara yang berpenyakit kronik seperti strok akan terus melibatkan kos rawatan yang tinggi,’’ katanya.
Banyak perkara boleh dilaksanakan dengan RM 15 juta yang dihanguskan oleh 3 juta perokok Malaysia di dalam masa sehari. Itu adalah RM 450 juta sebulan dan 5.4 billion setahun.
Apa yang boleh dilakukan dengan RM 450 juta sebulan atau 5.4 billion setahun?
Kos untuk menghantar Angkasawan Negara kita ialah hampir RM 100 juta. Maknanya kita boleh menghantar 4 orang Angkasawan Negara di dalam masa sebulan atau 48 orang Angkasawan setahun! Lebih hebat daripada orang Russia dan Amerika.
Sekiranya harga sebuah rumah kos rendah adalah sebanyak RM 42,000 sekarang, bermakna kita boleh menyediakan 10,000 buah rumah kos rendah untuk pembangunan rakyat termiskin dalam masa sebulan dan 120,000 buah rumah setahun secara PERCUMA!
Sekiranya kita memberi bantuan kemiskinan sebanyak RM 800.00 sekeluarga, kita boleh membantu 5000 warga miskin tegar selama 10 tahun akan datang tanpa gagal! Mungkin menghapuskan status miskin tegar yang dihajat-hajatkan selama-lamanya.
Sekiranya sebuah hospital canggih di bina dan di uruskan dengan nilai RM 220 juta sebuah, ini bermakna kita boleh membina lebih daripada 24 buah hospital setahun di seluruh Malaysia!
Dengan 5.4 bilion setahun...
Subsidi minyak boleh diteruskan...
Kos rawatan di Hospital diberikan percuma...
Kemiskinan dapat dikurangkan...
Semua tol boleh dihapuskan...
HUKUM MEROKOK ADALAH HARAM
rokok haram kenapa ,,gula plak mcam mana lagi banyak penyakit kalau mkam gula daripada merokok,kadang2 aku naik rimas dgn gomen malaysia
balak

Miri, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#160
Oct 20, 2010
 
jangan cakap jee
balak

Miri, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#161
Oct 20, 2010
 
janda resah wrote:
kalau tau best ke tidak jom la kita sama2 rasa
jangan cakap je
wahahaha

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#162
Oct 20, 2010
 
burit lean tak sunat,ito pasal lh burit melayu best giler mcm nak kojol sekali kamut
Indonesia

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#164
Dec 9, 2010
 
Malay emg org munafik semua..,
Ngakunya agama islam tpi pd pinter mengejek..,
Kalau kami dah mau kamu malay dah kami bom dri pesawat tempur ..,
Kami lebih mementingkan perdamaian .,
Kalian kami ibaratkan:
''biarlah anjing menggonggong tapi lah berlalu''
Anda paham??
batang keras

Kota Bharu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#166
Dec 10, 2010
 
ni kalau pancut,..ma keluar biji mato..lamo dah tak meraso burit daro..
amy

Machang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#168
Dec 13, 2010
 
nonie wrote:
aabangg 1kote1m'sia....nonie naakk laaa..
cpt la kangkang syg..
mamat

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#169
Dec 26, 2010
 
hahaha
mamat

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#170
Dec 26, 2010
 
gilosex
kakiburit

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#171
Mar 9, 2011
 
citer burit patutlaa ayat semua macam burit jer
Kamarul

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#172
Mar 10, 2011
 
Mung sumer bodo kene tipu di setan belake!!
burit

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#173
May 1, 2012
 
dah memang burit namenya

Since: Aug 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#176
Dec 27, 2012
 
Ai pd awek2
Nita

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#177
Jan 7, 2013
 
Tumpang lalu rm200 semalam 0126279199 melaka
Pensioner

Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#178
Jan 8, 2013
 
Memang la best punya.
Members

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#179
Jan 13, 2013
 
Daripada wat mksiat baik wat duit..

blockbuzzing.com/members

Sistem matrix 3x12, 3x15,2x30
income berulang.
dpt kad debit(incme kuar kt sini la)
worldwide.
bru lancar xsmpai 2buln pnyertaan dh 60ribu org..
Malaysia ranking top 3 dlm dunia
Nk tau lanjut add fb zhaahir@gmail.com
risiko aku akn tanggung 100% dijamin

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 141 - 160 of182
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

27 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
KOJAK3 bodoh (Nov '11) 1 hr unforseen elite 372
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 3 hr hj baik 127,762
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 3 hr hanTu_hanTuhanTu 76,342
don't pray for mh370 6 hr xvq 19
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 14 hr putra 01126209759 18,953
Hukum hudud?? What the hell.. 16 hr The Death 51
Brunei Lawmakers Postpone Violent Anti-Gay Measure 16 hr The Death 9
•••
•••
•••
•••