Comments
21 - 40 of 46 Comments Last updated Oct 18, 2011
paparazzi

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Mar 12, 2010
 
teknik urut Jelq ciptaan arab
ame

Kajang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Mar 14, 2010
 
kalau nak nampak beso..tengok guna kanta....syok oo
budk ipoh

Sungai Siput, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Mar 14, 2010
 
ko tgk ni.....monster....www.slutload .com
sitn

Klang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Sep 2, 2010
 
rjin la melancapo
plyboy mamat

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Sep 3, 2010
 
btol2! 100 kli seari mlncap hak9!'bru bso kote ko..haha

“jgn permainkan perasaanku”

Since: Oct 09

keliru

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Sep 3, 2010
 
seme tu mengarut jee....aku ade tip nk beso kan benda tu...memang berkesan,barang pun baik beb.....senang je,cam ne esk kalu boleh cari sekor lembau atau kambing isap kote lembu tu atau kambing pas tu suruh lembu atau kambing tu isap lik kote kite....betul x tipu...x caye cuba try....
cik midah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Sep 3, 2010
 
kalau dah besar tu jangan lupa cari i ye....
amier

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#30
Sep 5, 2010
 
cik midah wrote:
kalau dah besar tu jangan lupa cari i ye....
cik midah bg n0..
lacou

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Oct 4, 2010
 
YOB wrote:
Senang jer...ko makan susu gained plus, nanti dia beso siap gemuk lagi!
pe susah soh je burung gagak patok kompom bsar..xpon mkn ulat sampah wakaka
echoy

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#33
Oct 6, 2010
 
Wak Kormen wrote:
ketuk kote tu guna hammer.. nanti dia besor sendiri..
wak..kawan saye dh try..memang beso..wak.tapi sekarang ni dia lepak sepital..plak kt i.c.u.tak tau ape.pekembangan nye.tadi setengah koma dah.
echoy

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Oct 6, 2010
 
cik midah wrote:
kalau dah besar tu jangan lupa cari i ye....
ok..i... follow...
brabus

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#35
Jan 10, 2011
 
komen mcm org xde pelajaran. Bongok!
simpati

Puchong, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#36
Jan 20, 2011
 
nampaknya rakan kita belum dapat jawapan yg sebenarnya.

“"Pulvis et umbra sumus"”

Since: Jan 11

Downtown JB

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#37
Jan 23, 2011
 
Cik Galau wrote:
malulah diejek anak dara,koteku kecik...yang besa cam ap?
Harap Cik Galau masih memantau posting ini.

Seorang sahabat saya telah diberikan ilham, berdasarkan wafak & ramuan asli yg mana:
Di kalangan rakan2 lebih dari 10 lelaki dewasa berumur 18-45 tahun mengesahkan berlaku perubahan fizikal pada batang zakar.
- saiz
- panjang

Beri aku masa sehari utk dapatkan maklumat produk tersebut yg buat masa ini dipasarkan oleh rakan2 beliau sahaja secara kecil.

Produk berasaskan minyak yg digunakan dgn urutan berterusan, teknik diberikan tunjuk ajar.

Tunggu...!
MG
tok batin

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#38
Jan 24, 2011
 
nk tahu teknik membesarkan..sms@call 0129704648 sudi memberitahu
panglima

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Mar 10, 2011
 
relax sudahh....janji leh pancut sudah
xxx

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#40
Mar 10, 2011
 
macam ni la bro,,,lu kalau nak tgk konek lu besar,lu tengok gune kanra pembesar...nampak la besar nnti
kitab melayu lama

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#41
Mar 10, 2011
 
cara mustajab ialah..biarkan butuh anda sekeras-kerasnya kemudian tenyeh lah kat sarang tebuan sampai terpancut air mani...gerenti membesar 200% punya..tak perlu tunggu lama, tak perlu urut-urut, tak perlu makan apa-apa, dan tak perlu bayar apa-apa...
abang mat piah

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Mar 11, 2011
 
kalo x berani jolok sarang tebuan, nko lumur je kote nko ngan cili api yg blanded...........
Bobby Pandan

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#43
Mar 11, 2011
 
Apala korang ni, kwn tu mintak nasihat yg korang merapu meraban ni pehal ? senang je caranya...ko ciluk botol org buat bekam pas tu kau buat sendiri bekam kat anu kau tu..ulang 100x sehari...gerenti beso, wa cakap luuuuuu

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 6 hr PANGLIMA PINK 128,008
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 11 hr rakyat indonesia 3,253
don't pray for mh370 11 hr Cina Lanciau 214
MALAYSIA PALING BANYAK PELIHARA BABI...kenapa?? (Mar '12) 13 hr KOJAK 3 25
Stars boycott hotels over Brunei Islamic law 13 hr Ravenclaw 256
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 20 hr BODYGUARD TUAN KARIM 26,460
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) Tue GuaTempurung telanKS 39,310

Search the Brunei Forum:
•••