Comments
121 - 140 of 475 Comments Last updated Nov 4, 2013
chia

Tianjin, China

#125 Jul 4, 2010
melayu cipet langsut! 1 malaysia cipet kamu punya mama.. sekarang juga suruh najib buang ada bumiputra dan bukan bumiputra, berani tidak? adil tidak? 1 malaysia hak sama rata, kala mahu harap melayu saja memang semua hancur, melayu pandai apa? songthiaw sama anjing saja!
chia

Tianjin, China

#126 Jul 4, 2010
orang sabah sarawak cepat sedar! jangan kawan dengan melayu babi, mereka curi hasil bumi kamu dan tidak bangunkan negeri kamu, bodohlah kamu kalau undi BN. bagi kenyang menteri BN saja. tapi tidak apa, DAP akan majukan sarawak, tempat yang DAP pegang semua maju, kalau sarawak DAP yang jaga, MElayu anjing tadak dapat buli orang sarawak dan sabah lagi
chia

Tianjin, China

#127 Jul 7, 2010
celaka punya bangsa babi!
cawat sakti

Malaysia

#128 Jul 7, 2010
Hahahaha.

Ada gak dayak bangsa belasahan tak mau ngaku negeri mereka dah dikuasai melayu.

Kalau hanya boleh maki hamun pasal melayu yang zina ,rogol, buang anak saja buat apa ?
Bukannya mereka jadi kuli batak sesiapa.

Bangsa pelacur korang tuh bukan setakat rogol anak & buang anak saja. Tapi sama hina dengan jawa & bugis indonesia. Lahir untuk jadi babu, kuli, hamba seks.
cawat sakti

Malaysia

#129 Jul 7, 2010
Monday May 10, 2010
Maid claims rape by police officer employer for six years

SIBU: A 25-year-old maid is claiming that she was made a sex slave by her police officer employer for the past six years — but the man has countered by saying that they had had an affair.

The woman’s father claimed she had lodged a police report last year but it was covered up because her attacker was an assistant superintendant.

However, Sarawak police chief deputy Comm Datuk Mohd Salleh said the woman only lodged a report on May 3 in Kapit and that his men were already investigating the case.

DCP Mohd said initial police investigations showed there was no rape as the woman and the senior officer were having an affair.

”As a result of the affair, the woman got pregnant and gave birth.

”Since her father lodged another report in Sibu on Saturday we will re-investigate and have classified the case as rape for investigation purposes,” he said adding that police started their investigations following a report lodged by the woman with the Kapit police on May 3.

DCP Mohd also claimed that the incident happened two years ago and police had to find out why it took the complainant that long to lodge the report.

He said the officer was being quizzed by both the investigating officer as well as the disciplinary division.

He assured the woman and her family that investigations would be transparent, fair and thorough.

He urged the family and those helping the family not to politicise the matter and to allow police to investigate without any distractions.

She claimed she had also given birth to a baby girl in January and had not seen the baby since her discharge from a private hospital as she was forcefully taken away by a woman.

At a press conference held at PKR Lanang Division Centre in Sibu, the victim’s 48-year-old father said they wanted to expose this incident in order to seek justice. He said they had travelled from his longhouse in Kapit to lodge the report here.

The woman started working with the police officer in 2004 and stayed with the employer at the police quarters.

She claimed the man raped her from the start of her employment but she did not tell anyone, including her own parents, because he had threatened her.

She claimed she was later sent to stay with the policeman’s parents here in October and underwent a Caesarian section in January this year.
anak jawa n bugis jb

Malaysia

#130 Jul 7, 2010
cawat sakti wrote:
Hahahaha.
Ada gak dayak bangsa belasahan tak mau ngaku negeri mereka dah dikuasai melayu.
Kalau hanya boleh maki hamun pasal melayu yang zina ,rogol, buang anak saja buat apa ?
Bukannya mereka jadi kuli batak sesiapa.
Bangsa pelacur korang tuh bukan setakat rogol anak & buang anak saja. Tapi sama hina dengan jawa & bugis indonesia. Lahir untuk jadi babu, kuli, hamba seks.
aiseh man, kalau nak gado dan hina menghina dgn dyk n cina skalipun jgnlah ko nak maki bangsa aku plak,
cawat sakti

Malaysia

#131 Jul 7, 2010
anak jawa n bugis jb wrote:
<quoted text>aiseh man, kalau nak gado dan hina menghina dgn dyk n cina skalipun jgnlah ko nak maki bangsa aku plak,
Okay la. Sorry
cawat sakti

Malaysia

#132 Jul 7, 2010
kalah mati wrote:
melayu bangsa taik! hehehe
Woi bangkai. Lu bangsa apa ?
Yeehaa

Malaysia

#133 Jul 28, 2010
Dari pengamatan aku, Chia seorang india.. bukan cina..
cina makan babi

Malaysia

#134 Jul 28, 2010
Chia bahasa awak sungguh kurang ajar. Baru tadi aku sudah kongkek satu amoi. Dia cakap sedap nak lagi. Cina punya pelir takk bagus Sungguh lembik pasal banyak makan babi....
Budak Bulat

Klang, Malaysia

#135 Jul 29, 2010
cina makan babi wrote:
Chia bahasa awak sungguh kurang ajar. Baru tadi aku sudah kongkek satu amoi. Dia cakap sedap nak lagi. Cina punya pelir takk bagus Sungguh lembik pasal banyak makan babi....
dan x sunat, itu kuman banyak dalam kulit lancau
lala

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#136 Jul 29, 2010
diam la melayu
Air Lungkang

Malaysia

#137 Jul 29, 2010
Chia, Jangan cakap itu punya macam tidak bagus sama orang lain. Kalau 1 orang saja di dunia ini mau hidup itu tak boleh jadi. Duit 1 juta tak guna.. sama siapa lu kasi belanja. Kita mau baik-baik maa..bukan cakap orang lain babi.. itu orang melayu tidak makan babi. Orng cina mau duit saja ma..datang sini tumpang hidup ma..
wak

Malaysia

#138 Jul 29, 2010
Chia cina makan babi tumpang negara melayu..
melayu babi

Malaysia

#139 Jul 29, 2010
asal tengok babi, mesti ingat kat melayu.
Tan Kong Kek

Melaka, Malaysia

#140 Jul 30, 2010
Haiya! gadutx apasaai pi join keling parialah
Sarib BuLabu

Alor Setar, Malaysia

#141 Jul 30, 2010
Yeehaa wrote:
Dari pengamatan aku, Chia seorang india.. bukan cina..
chia ni mat monggollah! dia punya monggeng sudah disontok sama babun, langsung jadi iseng tak renti2.
Air Lungkang

Malaysia

#142 Jul 30, 2010
Nah chia...itu lah kau manyak cakap bohong.. olang tiada baik sama lu cakap macam-macam kau kena sumpah jadi babun sulah. Bagus kau pigi tapikung minta ampun supaya mulut magus..
melayu

Petaling Jaya, Malaysia

#143 Jul 30, 2010
woi cina gila..... mau gaduh ka??? klu cina kaya pun... bukan perangai mcm lu... bodoh x sedar diri.... lu pegi mampus la..... dulu melayu tolong cina ... skang cina sudah kaya.... sudah lupe diri ka.... sekali melayu mengamuk... semua cina mampus.... semua bisnes lingkup.... mana lu mau sombong lagi.... takde otak punyer cina... kasi cina malu aje....

Since: Jul 10

Malaysia

#144 Jul 30, 2010
chia wrote:
mahu masuk syurga tetapi kuat konkek apa pasai? melayu punya agama kuat konkek masuk syurgakah? macam itu melayu suka konkek
itu yg konkek kuat org melayu la bukan agama yg suruh buat..lu jgn mau hina agama pulak..mana ada agama suruh buat jahat..lu punya agama pn suruh buat baik2 saja kn..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
don't pray for mh370 9 min Rudy 243
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 1 hr Halim Asnawi 1,668
Malaysia & Brunei adalah 2 negara kaya raya, In... 2 hr Tuan Karim Junjungan 3
^^ SABAH & SARAWAK sah milik BRUNEI (Jul '12) 2 hr Tuan Karim Junjungan 421
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 6 hr Tuan Karim Junjungan 3,265
pesugihan ghoib tanpa tumbal 8 hr - LokaJaya - 3
Malaysia sells Petronas assets to Brunei nation... (Dec '13) 18 hr Tuan Karim Junjungan 37
•••
Enter and win $5000
•••

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••