suka tak isteri anda memakai stokin?

Posted in the Brunei Forum

First Prev
of 27
Next Last
ehonda

Johor Bahru, Malaysia

#1 May 3, 2009
Dulu lepas kahwin saya selalu tegur isteri saya supaya menyarungkan stokin walaupun diluar ataupun dalam rumah. Dia enggan pula lepastu saya mengatur satu strategi saya memakai kemas kenakan stokin dalam masa sebulan isteri saya pun terikut-ikut pula dia dah rasa malu kat saya. Kata isteri kat saya selesa sangatkah setiap hari memakai kemas termasuk stokin, saya memakai semua ni khas untuk awak dan awak pun tak puji pun suruh memakai stokin pun segan pada mula esok sahaja dia memakai stokin tak kira kat luar ataupun dalam rumah.

ps: tutup aurat ikut sunnah.
ttbixt

Sungai Petani, Malaysia

#2 May 3, 2009
memakai stokin adalah salah satu penutupan aurat untuk kakinya, jangan pandang remeh terhadap kaki ataupun jari-jari kaki. Ada seorang suami setiap hari lihat jari kaki isteri akan naik syahwat dan buat perhubungan intim dengannya kira ketagihan seks pada satu hari badan dia jadi lemah dan suami dia berjumpa dengan saya dan terang segala-galanya saya pun suruh dia menasihatkan isteri dia supaya memakai stokin tak kira stokin saiz apa pun janji kenakan stokin.

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: Dec 08

I Me Mine

#3 May 3, 2009
tengok kaki pun naik syahwat? kau orang PKR ke?

Muehehehe
7inci jee

Shah Alam, Malaysia

#4 May 3, 2009
SukarnotoJow0 wrote:
tengok kaki pun naik syahwat? kau orang PKR ke?
Muehehehe
bodoh nak mampos tp tak gak kojol....selagi nama manusia selagi tu lah ada nafsu lainlah kalu ko taraf babun yg mati pucuk...muaahhhh...haaaa
pablo

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 May 3, 2009
hmm.. camni pun ada gak. tapi takpela, tak salah pon, yang penting hepi. muehehehe

jangan suruh bini minum air stokin dah la ye.

muehehehe

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: Dec 08

I Me Mine

#6 May 3, 2009
7inci jee wrote:
<quoted text>
bodoh nak mampos tp tak gak kojol....selagi nama manusia selagi tu lah ada nafsu lainlah kalu ko taraf babun yg mati pucuk...muaahhhh...haaaa
kalau tengok jari kaki orang pun bernafsu.. memang pelir kontot nafsu cam babi la korang ni..

hai orang orang PKR...

bawak bawak la tobat.. Foot Fetish punya kaum le ni

Muehehehe
umno biol

Kuala Lumpur, Malaysia

#7 May 3, 2009
SukarnotoJow0 wrote:
<quoted text>
kalau tengok jari kaki orang pun bernafsu.. memang pelir kontot nafsu cam babi la korang ni..
hai orang orang PKR...
bawak bawak la tobat.. Foot Fetish punya kaum le ni
Muehehehe
wahh..org umno pakar jenis2 seks ni..aku sendiri pon tak tau..patutler ramai pemimpin org umno kantoi main anak dara melayu sendiri..hahaha

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: Dec 08

I Me Mine

#8 May 3, 2009
umno biol wrote:
<quoted text>
wahh..org umno pakar jenis2 seks ni..aku sendiri pon tak tau..patutler ramai pemimpin org umno kantoi main anak dara melayu sendiri..hahaha
patut le orang PKR yang handal agama terima sedekah dalam bentuk seks.. nak cium kaki le tu..

Muehehehe
umno perogol

Kuala Lumpur, Malaysia

#9 May 3, 2009
SukarnotoJow0 wrote:
<quoted text>
patut le orang PKR yang handal agama terima sedekah dalam bentuk seks.. nak cium kaki le tu..
Muehehehe
tak sehebat ketua menteri umno rogol anak melayu bawah umur sampai beranak pinak..hahaha
UMNO BabuN

Shah Alam, Malaysia

#10 May 3, 2009
selagi nama UMNO selagi tu rogol,PanCutLuar,bosia,bojan dan maksiat maharaja lela....tak caya.p masjid/surau ko ceta bab agama terutama rasuah o hukum halal haram pasti depa cop ko org PAS...so kat situ kita tahu yg UMNO ni bab agama hanya nikah/mati aje boleh

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: Dec 08

I Me Mine

#11 May 3, 2009
umno perogol wrote:
<quoted text>
tak sehebat ketua menteri umno rogol anak melayu bawah umur sampai beranak pinak..hahaha


takde le terima sedekah betina..

keh keh keh

PKR LAN.. CIOWW

Muehehehehe
umno perogol

Kuala Lumpur, Malaysia

#12 May 3, 2009
SukarnotoJow0 wrote:
<quoted text>
takde le terima sedekah betina..
keh keh keh
PKR LAN.. CIOWW
Muehehehehe
pelacur mana mana bleh dapat..ni ketua menteri umno..anak melayu sendiri,bawah umur masih skolah lagi di rogolnya sampai beranak..lagi ler teruk..mungkin kau tak kisah kot kalau anak kau kena rogol ngan ketua menteri ameno..wakakaka..bodoh punya puak umno..otak tarak..letak kat bontot..hahaha

“Headless Freaks Don't Scare Me”

Since: Dec 08

I Me Mine

#13 May 3, 2009
umno perogol wrote:
<quoted text>
pelacur mana mana bleh dapat..ni ketua menteri umno..anak melayu sendiri,bawah umur masih skolah lagi di rogolnya sampai beranak..lagi ler teruk..mungkin kau tak kisah kot kalau anak kau kena rogol ngan ketua menteri ameno..wakakaka..bodoh punya puak umno..otak tarak..letak kat bontot..hahaha
yang tak merogol orang bukak kandang babi air cond..
takke lagi sial namenye tu..
PKR SUCKS!!

Muehehehe

“Bebas bagai Burung”

Since: Feb 09

Kuala Lumpur, Malaysia

#14 May 3, 2009
Hoi..hoi...hoi....ni thread PKR lawan Umno ke ????

Baca le tajuk dulu...

Duda politik tak campur....semua sama aja...

“Bebas bagai Burung”

Since: Feb 09

Kuala Lumpur, Malaysia

#15 May 3, 2009
ehonda wrote:
Dulu lepas kahwin saya selalu tegur isteri saya supaya menyarungkan stokin walaupun diluar ataupun dalam rumah. Dia enggan pula lepastu saya mengatur satu strategi saya memakai kemas kenakan stokin dalam masa sebulan isteri saya pun terikut-ikut pula dia dah rasa malu kat saya. Kata isteri kat saya selesa sangatkah setiap hari memakai kemas termasuk stokin, saya memakai semua ni khas untuk awak dan awak pun tak puji pun suruh memakai stokin pun segan pada mula esok sahaja dia memakai stokin tak kira kat luar ataupun dalam rumah.
ps: tutup aurat ikut sunnah.
Pakai stokin tapi tudung tak pakai apa hal...

Orang jarang tengok jari kaki.....tengok muka dan badan aja...

ni mesti kaki busuk ni...

“Mencari jalan pulang”

Since: Apr 09

Shah Alam

#16 May 3, 2009
Pom pang Pom pang!!, bukak thread PKR vs UMNO la wey.. Baru kool! ekeke

---

isteri saya tak pakai stokin dalam rumah. Maknanya dia tak suka la tu. Tapi takde la plak aku rasa stim kalo setakat tengok kaki beliau. Kiranya Stim bertempat la ni. Kalo tengok kaki pun dah stim, Ni kalo main mesti seks ganas sampai bini pun leh pengsan kot.

muehehehe
bidadari--neraka

Petaling Jaya, Malaysia

#17 May 3, 2009
tapi haqu takde kaki la..camne?

mueheheheeeeeeeeeeeeeeee
Elina

Kulai, Malaysia

#18 May 4, 2009
Duda wrote:
<quoted text>
Pakai stokin tapi tudung tak pakai apa hal...
Orang jarang tengok jari kaki.....tengok muka dan badan aja...
ni mesti kaki busuk ni...
dulu saya ni suami tegur hanya tinggal teguran jer lepastu lupa plak hehehe...tetapi hairannyer dia tak letih setiap hari menegur saya hampir empat bulan barulah saya menyalah kalah akhir juga saya pakai tudung saya pakai baju kemeja T berlengan panjang tetapi seluar jenis besar dan pakai stokin setiap hari didalam rumah lihat keadaan suami saya tenang dan hatinya dah jadi sejuk. Kalau saya tak pakai dia asyik pandang kaki saya bukannya kaki saya kena penyakit kulit atau apakah last-last dengar seorang ustaz kata bukan semua lelaki memandang perempuan bogel dah naik syahwat ada sesetengah lelaki memandang kaki perempuan pun boleh naik syahwat maka kenalah pakai stokin...sampai harini saya masih pakai stokin kekadang masuk waktu malam pun pakai stokin memanaskan kaki pun salah satu kaedah rawatan juga.

Sayang kat suami saya kerana menasihatkan saya memakai stokin....
amirhamzah

Klang, Malaysia

#19 May 4, 2009
dlm umah xpakai stokin xpa..dpt pahala (utk suami la)..tp bila kuar umah wajib la...AURAT..dah hukum langit kata wajib tutup..tutup la..Allah Maha Pencipta..diciptakan setiap makhluk dgn setepat-setepat ukuran..tidak ada cacat celanya..byk sbbnya kenapa aurat hawa dikecualikan muka n tapak tgn ja...xpayah nk berdebat lg...
ehonda

Kulai, Malaysia

#20 May 4, 2009
Alhamdulillah sekarang ada dua orang adik ipar perempuan mula memakai stokin comel betullah...isteri saya mengucap terima kasih kepada saya kerana ikut tauladan kakaknya memakai stokin. Ini adalah satu dakwah juga untuk mereka mempelihara aurat kaum perempuan.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 27
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
ramalan prediksi togel brunei 4d.5d.6d 1 hr Wilma 2
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 15 hr faraj basah 19,016
Kelab bolasepak di brunei 23 hr Teraju 3
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 23 hr Pankreas 3,790
Pakaian mandi kolam renang lelaki? (Oct '09) Thu skinsuitman 738
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Wed A Aziz E 76,431
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Wed aku_kaya 128,107
More from around the web