Brunei Negara Miskin

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 38)

Showing posts 741 - 760 of916
|
Go to last page| Jump to page:
Sultan Hassanal Bolkiah

Ipoh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#782
Jun 11, 2012
 
negara brunei mmg miskin tapi kaya dgn burit betina murahan...
chi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#783
Jun 11, 2012
 
i guess wht?? hasil dari pemerhatian ku...setiap posting2
yg negatif ni pasti dr tangan2 orang yang sama!!! cuma nicname ja yg di ubah
hmm i wonder why???
jgn hina negri org laaa...
tgk negri sndri tu perfect ka tidak!!
apa kamu dpt???
chi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#784
Jun 11, 2012
 
[QUOTE who=negara brunei mmg miskin tapi kaya dgn burit betina murahan...[/QUOTE]
silalah datang!!! cariklah betina murah kalau dpt!!!
Sultan Hassanal Bolkiah

Taiping, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#785
Jun 12, 2012
 
aku sebagai sultan mengadakan pesta seks terbuka hanya pada warga afrika shj..kerna betina2 brunei gemar pelir yg panjang dan besar..

aku akan beri visa secara percuma kpd warga negro ini..

ank dara,isteri2 kpd jantan brunei digalakkan tinggalkan rumah utk dtg ke pesta ini..mereka akan diberi bayaran us dollar 25,000.00 untuk sekali seks dgn negro ini..

jantan2 brunei di tegah keluar rumah....mereka hanya boleh melancap di rumah sahaja..
Parkour Brunei

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#786
Jun 25, 2012
 
nanti tah ada tu ku suruh urg2 ku mengattack klcc kamu atu mcm Qaeda attack US. p kali bukan pkai kpl trbng,, pkai nuclear. HAHAHAHAHA..... jap2 calling dulu.
Parkour Brunei

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#787
Jun 25, 2012
 
nantitah ada tu ku suruh urg2 ku mengattack klcc kamu a2 mcm Al Qaeda attack US. p X ani bukan pkai kpl trabang. pkai nuclear. HAHAHAHAHA....... jap calling dulu
nasionalisme

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#788
Jun 25, 2012
 
hahahahaha brunei negara kaya yang ada tuh malaysia negara miskin!!!!
chillax man

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#789
Aug 1, 2012
 
urg malaysia?bunyi sja satu malaysia,hrmat mnghormatilah~ pui.. klau urg brunei ni miskin apa masalahnya sma kau?!! ada kau mbgi harta? penyibuk hal urg.. penjelouss mati!! bnyk lgi negeri yg susah dripada brunei,knpa ngri kmi yg msti dsabut?!!! telampau suka? brunei ni kaya? mntri nya jujur? bukan mcm kamu bnyk kna tipu hahaha mntri makan duit, ada yg beSex ew!! inda tah ko malu tu.
Laskar Petrus

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#790
Aug 17, 2012
 
Orang semacam kaya gini harus di musnahkan..
yang cuma bisa menghina negara lain.. tidak mengaca mukanya bikin orang geli..
anti malaysia..
FUNNY PONZl

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#791
Aug 17, 2012
 
mana pi sembunyi ninpow?
malaysia nak dihormati di forum Brunei konon
Laskar Petrus
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#792
Aug 17, 2012
 
sudah jangan saling menghina negara lain.. kita semua sama saudara seiman.. tak usah lah saling ejek dan menghina..
tak ada gunanya.. mendingan kita perangi kaum kafir.. anda pasti tau saya dari mana.. dari bahasa saya
KOJAK3
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#793
Aug 17, 2012
 
Sultan Hassanal Bolkiah wrote:
aku sebagai sultan mengadakan pesta seks terbuka hanya pada warga afrika shj..kerna betina2 brunei gemar pelir yg panjang dan besar..
aku akan beri visa secara percuma kpd warga negro ini..
ank dara,isteri2 kpd jantan brunei digalakkan tinggalkan rumah utk dtg ke pesta ini..mereka akan diberi bayaran us dollar 25,000.00 untuk sekali seks dgn negro ini..
jantan2 brunei di tegah keluar rumah....mereka hanya boleh melancap di rumah sahaja..
SAYA TIDAK MAHU TINGAL DI RUMAH DAN MELANCAP !!! Paloi malaysia sial ini membuat cerita fantasy dia saja!!!
kerajaan Jiran Indonesia

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#794
Aug 17, 2012
 
KOJAK3 wrote:
<quoted text>
SAYA TIDAK MAHU TINGAL DI RUMAH DAN MELANCAP !!! Paloi malaysia sial ini membuat cerita fantasy dia saja!!!
Malaysia memang negara babi , negara gua apa kena mengena slalu kna maki weh , nak kaki nampak malaysian ni , boley mmg ekonomi negara ko klaim kaya konfim , tapi maling budaya negara , maling pulau negara jahanam . Kutuk negara jiran mcm mcm
Malingsia

Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#796
Aug 18, 2012
 
Malaysia, rakyatnya yang terkenal sebagai pencuri harta negara jiran, suka caci maki, cari gaduh dengan negara jiran disekeliling. Itu tidak termasuk menteri skandal, peliwat, pengusaha kelab gay KL dan paling banyak video porno 3gp di internet. Sejak dari budak sekolah lagi dah gian nak main saja. Orang suruh belajar dia pegi beramput pula. Pasal tu semua bahlol. Ada hati nak mengata orang pulak.
Kerajaan Jiran Indonesia

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#797
Aug 18, 2012
 
Malingsia wrote:
Malaysia, rakyatnya yang terkenal sebagai pencuri harta negara jiran, suka caci maki, cari gaduh dengan negara jiran disekeliling. Itu tidak termasuk menteri skandal, peliwat, pengusaha kelab gay KL dan paling banyak video porno 3gp di internet. Sejak dari budak sekolah lagi dah gian nak main saja. Orang suruh belajar dia pegi beramput pula. Pasal tu semua bahlol. Ada hati nak mengata orang pulak.
Sokong lah Bro malaysia memang jahat biadap mengata negara kita miskin , dia orang ga tau , kalau negara kota lagi Membangun percepatan , liat tahun dpan lah malaysia kalah babi
FUNNY PONZl

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#798
Aug 18, 2012
 
2020 malaysia jadi negara miskin
Neyman

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#799
Sep 4, 2012
 
Kalau bukan Brunei,inda ada KLCC,nada ada ekonomi kamu naik dan maju...jadi kamu diam saja sana jgn kan menghina Brunei...mun Brunei menarik balik pelaburanya di Malaysia awuu...kapisan kali ekonomi kamu ah...harapkan apa...kelapa sawit??sampai bila...
Lin Dan

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#800
Oct 2, 2012
 
beruknei muka mcm beruk memang layak pun tinggal dalam hutan...
chi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#801
Oct 2, 2012
 
puiih
provokator murahan
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#802
Oct 2, 2012
 
FUNNY PONZl wrote:
2020 malaysia jadi negara miskin
I tink 2020 indonesia jadi negara miskin!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 741 - 760 of916
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

27 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 34 min org PERLIS 3,673
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 1 hr ejio 529
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 3 hr tiada 76,315
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 7 hr Home Team Academy 26,441
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 13 hr Arvinboy 18,947
UN criticises Brunei over tough new... 18 hr KOJAK3 MARAH Banar2 4
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 19 hr akudtgdrnonok 127,731
•••
•••
•••
•••