Comments
721 - 740 of 921 Comments Last updated Monday
Pulang

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#759
Apr 16, 2012
 
Ceh x guna betol indon ni ingat dkt forum malaysia sja diorg ada buat kecoh hina org. dkt forum brunei pn ada jg. cube nk mlaga2 kn pl org mlysi dgn brunei. mmg indon ni bangsa terhina di dunia.
MalaysiaL

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#760
Apr 21, 2012
 
chi wrote:
jangan merempit.!!!
bahaya lah!!
Merempit itu sebenarnya aktiviti yang menyehatkan tubuh badan terutamanya jika menggunakan motor kelas 250cc keatas. Kalau pakai motor cabuk 100cc memang tak menyehatkan langsung.
Anonymous

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#761
Apr 21, 2012
 
brunei akan sentiasa bersahabat dgn Malaysia...
tanpa brunei sapalah malaysia.!!!
indun itu lain hal yaa...
walau apa pun di mana saja ada rempit..
kami d sini rempit pakai speed boat!! haha
wild

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#763
May 3, 2012
 
kalw brunei miskin knpa malaysia selalu meminjam duit brunei?? Masa malaysia membuat klcc knapa malaysia meminjm duit brunei?? Kalw nda ada brunei blum pasti klcc siap d bangun kn. seharus nya malaysia malu krna harus meminjm duit brunei. Ahahaha malaysia tak tau malu. Eshx3
wild

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#764
May 3, 2012
 
ketok wrote:
Nak tau kenapa dasar kewangan brunei ditentukan oleh singapura ?
Sebab orang brunei bodoh nak mampos.
Itu sebab warga brunei miskin walau pun negara sendiri banyak sumber bahanapi.
ketok oh ketok jgn lh kamu nak mengumpat brunei liat lh dulu negara kmu adakh negara kmu kaya? Kalw kaya knapa malaysia selalu meminjam duit brunei? Cuba kamu jawab ketok. Kalw tak brunei yg meminjam kn duit sudh tentu klcc tidak terbangun seharus nya malaysia malu selalu meminjm duit brunei wahahaha. Sebelum megumpat liat dulu negara sendiri okey? Asalammualaikum
Org Brunei Kali NI ah

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#766
May 7, 2012
 
oi Kojak3 knapa kau ni kan lain tah pulang kau cakapkan yg bukan2 pulang pelacur lah apa lah inda kan bini mu beulah kau pun kan beulah pikir lah jgn tah puji pelacur atu cantik lah apa lah kau yg inda berakal memberi malu rakyatsaja kau ani baik tah kau tukar kerayataan mu atu jdi rakyat sebelah semadan atu jgn mcm atu inda baik tu cakap mua atu baik tah kau tarik balik yg kau ucap pelacur atu jiwa nya luhur kau yg tuhur tu
Indonesia is best

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#767
May 7, 2012
 
Kroni wrote:
miskin kerana kalau ingin membeli belah akan datang ke miri, sarawak..
malaysia kebanyakan bacot
OMG

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#768
May 8, 2012
 
Laporan Keadaan cuaca

cuaca pagi ini sangat bersahabat, tidak ada unsur unsur awan gelap kelihatan , semoga keadaan sebegini akan beransur cerah dan cahaya matahari akan menyinar.....
(Bagi keterangan lanjut sila dongak ka langit selama 15 saat..kihihih...)

Sekian keadaan Cuaca dilaporkan Karamjitsingh dari TVkojak3
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#769
May 13, 2012
 
Org Brunei Kali NI ah wrote:
oi Kojak3 knapa kau ni kan lain tah pulang kau cakapkan yg bukan2 pulang pelacur lah apa lah inda kan bini mu beulah kau pun kan beulah pikir lah jgn tah puji pelacur atu cantik lah apa lah kau yg inda berakal memberi malu rakyatsaja kau ani baik tah kau tukar kerayataan mu atu jdi rakyat sebelah semadan atu jgn mcm atu inda baik tu cakap mua atu baik tah kau tarik balik yg kau ucap pelacur atu jiwa nya luhur kau yg tuhur tu
aku tidak terima cakap mu ok!!!! ketara kau ani si Aiman ni atau si sapanah junjungan gila!!!
INDONESIAL

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#770
May 18, 2012
 
INDONESIAL SMA MCM KOJAK3! patut mama ny indun isk2
slick

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#771
May 21, 2012
 
Kojak... Aku pun urg brunei. Tpi aku malu ko plg yg heboh2kn diri mu dsni. Diam saja. Ko yg malukn dri sndri.
slick

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#772
May 21, 2012
 
Kojak tu kambang tu. Kn mnta puji x ya.

Since: Mar 12

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#773
May 21, 2012
 
ckojak3 bkn kn mnta puji p kn mnta jubur!!! pundan x aaah mna nda pengambang...pucung blipat kbwah biji Woooo kojak3 peon pundan bida nda beusul ah...mcm staie!!!
Tambi

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#775
May 28, 2012
 
org beruknei manja2.. pondan2..
chi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#776
May 29, 2012
 
tambi macha!!! yg jealous!!!! pundek!!
Tambi

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#777
May 29, 2012
 
org beruknei kena buli sikit lalulah menangis & mengadu kepada sultan.. huhuhuhuhu..
chi

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#778
May 29, 2012
 
tekanan mental si tambi nih!!! akibat minum todi berlebihan
lela manja

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#779
Jun 2, 2012
 
Tambi buruknye name takde nama lain ke
hmmmm

Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#780
Jun 5, 2012
 
awal2 baca ga ngerti,, eeh ujung2nya malaysia anggap ini kesalahan indonesia. syirik dan prasangka buruk itu dilarang agama.. lagipula syirik tanda tak mampu.
udahlah kita semua negara ASEAN. Jangan mencuri/ maling.
badar

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#781
Jun 10, 2012
 
kesian ku tengok budak penang ne bagi komen macam tak sekolah,.....kata itu dah cukup memcerminkan keperbadian kita jgn lah cemburu apa yg kami miliki,....itu adalah kurnia allah jua,.....

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
ORANG BRUNEI BANGSA PALiNG PEMALAS!! (Aug '10) 1 hr Gondol 3,259
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 8 hr onar 128,014
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 8 hr Halim Asnawi 1,660
pesugihan ghoib tanpa tumbal 9 hr unknown 2
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 13 hr zxl 732
don't pray for mh370 14 hr rudi 228
TERASA GIAN pada KAKAK BILA melihat TV bersama ... (Sep '12) 18 hr KOJAK3 best 23
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Mon suka_coli 3,745

Search the Brunei Forum:
•••