Pulang

United States

#759 Apr 16, 2012
Ceh x guna betol indon ni ingat dkt forum malaysia sja diorg ada buat kecoh hina org. dkt forum brunei pn ada jg. cube nk mlaga2 kn pl org mlysi dgn brunei. mmg indon ni bangsa terhina di dunia.
MalaysiaL

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#760 Apr 21, 2012
chi wrote:
jangan merempit.!!!
bahaya lah!!
Merempit itu sebenarnya aktiviti yang menyehatkan tubuh badan terutamanya jika menggunakan motor kelas 250cc keatas. Kalau pakai motor cabuk 100cc memang tak menyehatkan langsung.
Anonymous

United States

#761 Apr 21, 2012
brunei akan sentiasa bersahabat dgn Malaysia...
tanpa brunei sapalah malaysia.!!!
indun itu lain hal yaa...
walau apa pun di mana saja ada rempit..
kami d sini rempit pakai speed boat!! haha
wild

United States

#763 May 3, 2012
kalw brunei miskin knpa malaysia selalu meminjam duit brunei?? Masa malaysia membuat klcc knapa malaysia meminjm duit brunei?? Kalw nda ada brunei blum pasti klcc siap d bangun kn. seharus nya malaysia malu krna harus meminjm duit brunei. Ahahaha malaysia tak tau malu. Eshx3
wild

United States

#764 May 3, 2012
ketok wrote:
Nak tau kenapa dasar kewangan brunei ditentukan oleh singapura ?
Sebab orang brunei bodoh nak mampos.
Itu sebab warga brunei miskin walau pun negara sendiri banyak sumber bahanapi.
ketok oh ketok jgn lh kamu nak mengumpat brunei liat lh dulu negara kmu adakh negara kmu kaya? Kalw kaya knapa malaysia selalu meminjam duit brunei? Cuba kamu jawab ketok. Kalw tak brunei yg meminjam kn duit sudh tentu klcc tidak terbangun seharus nya malaysia malu selalu meminjm duit brunei wahahaha. Sebelum megumpat liat dulu negara sendiri okey? Asalammualaikum
Org Brunei Kali NI ah

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#766 May 7, 2012
oi Kojak3 knapa kau ni kan lain tah pulang kau cakapkan yg bukan2 pulang pelacur lah apa lah inda kan bini mu beulah kau pun kan beulah pikir lah jgn tah puji pelacur atu cantik lah apa lah kau yg inda berakal memberi malu rakyatsaja kau ani baik tah kau tukar kerayataan mu atu jdi rakyat sebelah semadan atu jgn mcm atu inda baik tu cakap mua atu baik tah kau tarik balik yg kau ucap pelacur atu jiwa nya luhur kau yg tuhur tu
Indonesia is best

Indonesia

#767 May 7, 2012
Kroni wrote:
miskin kerana kalau ingin membeli belah akan datang ke miri, sarawak..
malaysia kebanyakan bacot
OMG

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#768 May 8, 2012
Laporan Keadaan cuaca

cuaca pagi ini sangat bersahabat, tidak ada unsur unsur awan gelap kelihatan , semoga keadaan sebegini akan beransur cerah dan cahaya matahari akan menyinar.....
(Bagi keterangan lanjut sila dongak ka langit selama 15 saat..kihihih...)

Sekian keadaan Cuaca dilaporkan Karamjitsingh dari TVkojak3
KOJAK3

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#769 May 13, 2012
Org Brunei Kali NI ah wrote:
oi Kojak3 knapa kau ni kan lain tah pulang kau cakapkan yg bukan2 pulang pelacur lah apa lah inda kan bini mu beulah kau pun kan beulah pikir lah jgn tah puji pelacur atu cantik lah apa lah kau yg inda berakal memberi malu rakyatsaja kau ani baik tah kau tukar kerayataan mu atu jdi rakyat sebelah semadan atu jgn mcm atu inda baik tu cakap mua atu baik tah kau tarik balik yg kau ucap pelacur atu jiwa nya luhur kau yg tuhur tu
aku tidak terima cakap mu ok!!!! ketara kau ani si Aiman ni atau si sapanah junjungan gila!!!
INDONESIAL

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#770 May 18, 2012
INDONESIAL SMA MCM KOJAK3! patut mama ny indun isk2
slick

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#771 May 21, 2012
Kojak... Aku pun urg brunei. Tpi aku malu ko plg yg heboh2kn diri mu dsni. Diam saja. Ko yg malukn dri sndri.
slick

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#772 May 21, 2012
Kojak tu kambang tu. Kn mnta puji x ya.

Since: Mar 12

United States

#773 May 21, 2012
ckojak3 bkn kn mnta puji p kn mnta jubur!!! pundan x aaah mna nda pengambang...pucung blipat kbwah biji Woooo kojak3 peon pundan bida nda beusul ah...mcm staie!!!
Tambi

Malaysia

#775 May 28, 2012
org beruknei manja2.. pondan2..
chi

United States

#776 May 29, 2012
tambi macha!!! yg jealous!!!! pundek!!
Tambi

Malaysia

#777 May 29, 2012
org beruknei kena buli sikit lalulah menangis & mengadu kepada sultan.. huhuhuhuhu..
chi

United States

#778 May 29, 2012
tekanan mental si tambi nih!!! akibat minum todi berlebihan
lela manja

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#779 Jun 2, 2012
Tambi buruknye name takde nama lain ke
hmmmm

Indonesia

#780 Jun 5, 2012
awal2 baca ga ngerti,, eeh ujung2nya malaysia anggap ini kesalahan indonesia. syirik dan prasangka buruk itu dilarang agama.. lagipula syirik tanda tak mampu.
udahlah kita semua negara ASEAN. Jangan mencuri/ maling.
badar

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#781 Jun 10, 2012
kesian ku tengok budak penang ne bagi komen macam tak sekolah,.....kata itu dah cukup memcerminkan keperbadian kita jgn lah cemburu apa yg kami miliki,....itu adalah kurnia allah jua,.....

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 4 min lanciau 537
minum air mani lelaki (Apr '10) 16 hr Budak Tempus 467
Brunei to build high rise apartment? Tue Zul kampung mentiri 11
Edinen Membuat Skim Penipuan Saham Amas Tipu Du... (Jul '12) Tue Gamen 953
ingin menjual syiling lama (Dec '07) Tue mizan 2,400
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Tue wan seman pan asian 76,413
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Mon mak datin 813

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE