PoSeRZ

Malaysia

#86 Jun 13, 2010
adoh2...sudah lh tu...jgan nak pndai2 buat cerita dongeng korang...hahaha....air tu lebih baek buat sup kepala ayam je...hehehe
air batu campur

Johor Bahru, Malaysia

#87 Jun 13, 2010
anis suraya wrote:
<quoted text>air apa tu?
manw adow,,semuo karut
Aq suke balon awek indon

Mount Morris, MI

#88 Jun 14, 2010
Pinky wrote:
Tak payah minum. Bknnya sedap dan berkhasiat pun. Mitos je sume tu..
ni msti dpt yg da kulup pye tu yg xsedap tu hahaha
Pedang plastic

Malaysia

#89 Jul 17, 2010
Cantik ada di dalam mata.....

“ALLAH HAFIZ”

Since: Jun 10

Kuala Lumpur, Malaysia

#90 Jul 17, 2010
GADIS INGIN TAHU wrote:
betul ke minum air mani bagus untuk kulit kita
Aiyoo dear sis...
mana ada baca itu medical punya research reports?
Kalau ada sure sudah banyak jual di kedai ubat pharmacies....
Dont be so sick & crazy lah dear sis..
syed azwan

Malaysia

#91 Jul 17, 2010
menurut prof madya kassim ahmad,air mani mengandungi protein yg tinggi...bila terlalu kerap minum air mani,secara tak lansung pengambilan protein dlm badan akan jadi tinggi...bila protein bnyk dlm badan ia akan bertukar menjadi urik asid sekaligus boleh kena ghout....hahahahahahaha
apex saja

Batu Pahat, Malaysia

#92 Jul 19, 2010
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???

Since: Jul 10

Selangor, Malaysia

#93 Jul 20, 2010
apex saja wrote:
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???
abg2..semua..kenapa topik camni selalu suka cakap.itukan rahsia kan..
Tok Wan

Petaling Jaya, Malaysia

#94 Jul 20, 2010
apex saja wrote:
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???
Sedara..... sedara ni sekolah tak?....... dah sunat ke belum?
Hahaha

Shah Alam, Malaysia

#95 Jul 20, 2010
niza wrote:
<quoted text>abg2..semua..kenapa topik camni selalu suka cakap.itukan rahsia kan..
huiii..muka hang ni kena sembur best gak ni...

Since: Jul 10

Selangor, Malaysia

#96 Jul 20, 2010
Hahaha wrote:
<quoted text>
huiii..muka hang ni kena sembur best gak ni...
pe ckp cam tu..niza tak usik pun awak tau.
antifc

Putrajaya, Malaysia

#97 Jul 20, 2010
perg..larat ke nak minum?

Since: Jul 10

Selangor, Malaysia

#98 Jul 20, 2010
dah la abg2 semua..ckap la benda lain.banyak lagi topik2 abg2 leh kongsi ngan niza.abg2 ni semua dah rosak tau tak?
Mahu bertanya Tapi Malu

Klang, Malaysia

#99 Jul 20, 2010
Hukum menghisap kemaluan suami adalah HARUS kerana ia adalah mempelbagaikan kaedah kepuasan seksual begitu juga dengan suami menghisap kemaluan isteri.

Maka dengan itu harus diingatkan bahawa Seks Oral perlu menepati beberapa syarat iaitu:
1) Kedua2 pasangan redha dan faham batas2 kepuasan masing2
2) Kemaluan kedua2 pasangan bersih dari penyakit berjangkit yang memberi kesan kepada diri sendiri dan zuriat

Haram meliwat isteri dengan kerelaan atau tanpa kerelaan isteri.

Tertelan Air Mani tidak salah kerana ia bukan Najis. Harus diingatkan disini air mani yang pertama kemungkinan besar mengandungi najis, dan jika menggunakan ia untuk tujuan minum/telan/sapu di mana2 anggota luar badan kecuali didalam faraj adalah Haram.

selamat bersetubuh dengan cara yang halal.
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

#100 Jul 21, 2010
ya memang betul..tu saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat. ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hongkong seperti Andylau menjaul air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timul jerawat..selamat cuba. dari jejakatampan_38@yahoo.com
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

#101 Jul 21, 2010
ya memang betul..tu
saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat.
Ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hong kong seperti Andy lau menjual air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timbul jerawat..selamat cuba.mesej jejakatampan_38@yahoo.com
GADIS INGIN TAHU wrote:
betul ke minum air mani bagus untuk kulit kita
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

#103 Jul 21, 2010
ya memang betul..tu
saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat.
Ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hong kong seperti Andy lau menjual air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timbul jerawat..selamat cuba.mesej jejakatampan_38@yahoo.com
anis suraya wrote:
<quoted text>anis pun nk tahu jge bole? tp tngok kt dvd mcm sedap je

“PSG.com”

Since: Aug 09

Kuala Lumpur

#104 Jul 21, 2010
mana la korang sumer belaja ni... nak muka gebu bukan sapu ari mani... sapu la losyen muka... idiot tul la...

Since: Jul 10

Selangor, Malaysia

#105 Jul 21, 2010
HubbyNakal wrote:
mana la korang sumer belaja ni... nak muka gebu bukan sapu ari mani... sapu la losyen muka... idiot tul la...
abg hubby marahkan niza jgnlah semua org abg marah.niza nak gambar abg hubby.niza tak tipu itu memang niza.tapi mana gambar abg hubby.kita kena sama2 jujur kan?
hihihi

Batu Caves, Malaysia

#107 Jul 21, 2010
niza wrote:
dah la abg2 semua..ckap la benda lain.banyak lagi topik2 abg2 leh kongsi ngan niza.abg2 ni semua dah rosak tau tak?
niza kau bru ke pat sini??dieorang ni mmg ....pat topik cm ni laju jer,pastu merapu2..kekadang aku sendirik pon tebahak2 ketawa baca komen dieorang ni....saja2 menyakat...hahaha

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
suka tak isteri anda memakai stokin? (May '09) 9 hr nora 535
Brunei to build high rise apartment? 21 hr Zul kampung mentiri 11
Edinen Membuat Skim Penipuan Saham Amas Tipu Du... (Jul '12) Tue Gamen 953
ingin menjual syiling lama (Dec '07) Tue mizan 2,400
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) Tue wan seman pan asian 76,413
nak cari mak datin gersang (Sep '10) Mon mak datin 813
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Mon Con Man 128,100

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE