minum air mani lelaki

Posted in the Brunei Forum

Comments (Page 5)

Showing posts 81 - 100 of469
|
Go to last page| Jump to page:
PoSeRZ

Jenjarom, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#86
Jun 13, 2010
 
adoh2...sudah lh tu...jgan nak pndai2 buat cerita dongeng korang...hahaha....air tu lebih baek buat sup kepala ayam je...hehehe
air batu campur

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#87
Jun 13, 2010
 
anis suraya wrote:
<quoted text>air apa tu?
manw adow,,semuo karut
Aq suke balon awek indon

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#88
Jun 14, 2010
 
Pinky wrote:
Tak payah minum. Bknnya sedap dan berkhasiat pun. Mitos je sume tu..
ni msti dpt yg da kulup pye tu yg xsedap tu hahaha
Pedang plastic

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#89
Jul 17, 2010
 
Cantik ada di dalam mata.....

“ALLAH HAFIZ”

Since: Jun 10

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#90
Jul 17, 2010
 
GADIS INGIN TAHU wrote:
betul ke minum air mani bagus untuk kulit kita
Aiyoo dear sis...
mana ada baca itu medical punya research reports?
Kalau ada sure sudah banyak jual di kedai ubat pharmacies....
Dont be so sick & crazy lah dear sis..
syed azwan

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#91
Jul 17, 2010
 
menurut prof madya kassim ahmad,air mani mengandungi protein yg tinggi...bila terlalu kerap minum air mani,secara tak lansung pengambilan protein dlm badan akan jadi tinggi...bila protein bnyk dlm badan ia akan bertukar menjadi urik asid sekaligus boleh kena ghout....hahahahahahaha
apex saja

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#92
Jul 19, 2010
 
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???

Since: Jul 10

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#93
Jul 20, 2010
 
apex saja wrote:
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???
abg2..semua..kenapa topik camni selalu suka cakap.itukan rahsia kan..
Tok Wan

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#94
Jul 20, 2010
 
apex saja wrote:
kalau si isteri terminum air mani si suami....boleh kah si isteri mengandung???
Sedara..... sedara ni sekolah tak?....... dah sunat ke belum?
Hahaha

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#95
Jul 20, 2010
 
niza wrote:
<quoted text>abg2..semua..kenapa topik camni selalu suka cakap.itukan rahsia kan..
huiii..muka hang ni kena sembur best gak ni...

Since: Jul 10

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#96
Jul 20, 2010
 
Hahaha wrote:
<quoted text>
huiii..muka hang ni kena sembur best gak ni...
pe ckp cam tu..niza tak usik pun awak tau.
antifc

Putrajaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#97
Jul 20, 2010
 
perg..larat ke nak minum?

Since: Jul 10

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#98
Jul 20, 2010
 
dah la abg2 semua..ckap la benda lain.banyak lagi topik2 abg2 leh kongsi ngan niza.abg2 ni semua dah rosak tau tak?
Mahu bertanya Tapi Malu

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#99
Jul 20, 2010
 
Hukum menghisap kemaluan suami adalah HARUS kerana ia adalah mempelbagaikan kaedah kepuasan seksual begitu juga dengan suami menghisap kemaluan isteri.

Maka dengan itu harus diingatkan bahawa Seks Oral perlu menepati beberapa syarat iaitu:
1) Kedua2 pasangan redha dan faham batas2 kepuasan masing2
2) Kemaluan kedua2 pasangan bersih dari penyakit berjangkit yang memberi kesan kepada diri sendiri dan zuriat

Haram meliwat isteri dengan kerelaan atau tanpa kerelaan isteri.

Tertelan Air Mani tidak salah kerana ia bukan Najis. Harus diingatkan disini air mani yang pertama kemungkinan besar mengandungi najis, dan jika menggunakan ia untuk tujuan minum/telan/sapu di mana2 anggota luar badan kecuali didalam faraj adalah Haram.

selamat bersetubuh dengan cara yang halal.
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#100
Jul 21, 2010
 
ya memang betul..tu saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat. ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hongkong seperti Andylau menjaul air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timul jerawat..selamat cuba. dari jejakatampan_38@yahoo.com
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#101
Jul 21, 2010
 
ya memang betul..tu
saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat.
Ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hong kong seperti Andy lau menjual air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timbul jerawat..selamat cuba.mesej jejakatampan_38@yahoo.com
GADIS INGIN TAHU wrote:
betul ke minum air mani bagus untuk kulit kita
Jejakatampan

Kota Kinabalu, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#103
Jul 21, 2010
 
ya memang betul..tu
saya ada dengar petua dari org tua2. air mani tu sapu ke muka...ia akan jadi bersih dan putih.. sama juga mcm putih telur ayam..tapi yg lebih khasiat air mani sbb ia banyak miniral berbanding telur ayam.. telur ayam kalau menetas akan jadi ayam.. sedangkan air mani kalau jadi, ia akan jadi manusia yg hebat.
Ramai yg guna putih telur ayam untuk putih kan muka begitu juga air mani.. artis2 hong kong seperti Andy lau menjual air maninya dgn harga ribuaan dollar. persoalannya di mana nak cari air mani yg berkualiti. mengikut saintis untuk melihat air mani yg berkualiti tgk pada wajah dan kesihatan empunya air mani tersebut. air mani itu kalau di amalkan selalu boleh mencerahkan wajah dan mengelakkan timbul jerawat..selamat cuba.mesej jejakatampan_38@yahoo.com
anis suraya wrote:
<quoted text>anis pun nk tahu jge bole? tp tngok kt dvd mcm sedap je

“PSG.com”

Since: Aug 09

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#104
Jul 21, 2010
 
mana la korang sumer belaja ni... nak muka gebu bukan sapu ari mani... sapu la losyen muka... idiot tul la...

Since: Jul 10

Kuching, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#105
Jul 21, 2010
 
HubbyNakal wrote:
mana la korang sumer belaja ni... nak muka gebu bukan sapu ari mani... sapu la losyen muka... idiot tul la...
abg hubby marahkan niza jgnlah semua org abg marah.niza nak gambar abg hubby.niza tak tipu itu memang niza.tapi mana gambar abg hubby.kita kena sama2 jujur kan?
hihihi

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#107
Jul 21, 2010
 
niza wrote:
dah la abg2 semua..ckap la benda lain.banyak lagi topik2 abg2 leh kongsi ngan niza.abg2 ni semua dah rosak tau tak?
niza kau bru ke pat sini??dieorang ni mmg ....pat topik cm ni laju jer,pastu merapu2..kekadang aku sendirik pon tebahak2 ketawa baca komen dieorang ni....saja2 menyakat...hahaha

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 81 - 100 of469
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

12 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Topic Updated Last By Comments
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 3 hr khai 533
Video Nurse RIPAS d hamba abdikan olih sebuah k... 5 hr Pengampas taie 10
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) 7 hr gijon 3,681
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 8 hr tok ayah 76,325
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 9 hr akudtgdrpuki 127,742
KOJAK3 aDaLaH FoRuMeR PeMBeRaNi (Feb '12) 16 hr Kojak3 asli 489
kesedapan jubur adikku, nina 16 hr Kojak3 Kedayan Mihir 10
•••
•••
•••
•••