Since: Jan 11

Petaling Jaya, Malaysia

#360 Mar 29, 2011
sandra wrote:
eee.. dah takde bende lain ke nak minum??
nak kecantikkan pun bermacam2 produk dijual dipasaran, berbagai makanan dan minuman tuhan jadikan boleh membuat kecantikkan kulit dan wajah!
ada ke patut air M ???
bau macam clorox!!!
tu dia org punya yg bau clorox..abg punya bau durian..sbb pakai kondom durian..hehehe
zaky

Puchong, Malaysia

#361 Mar 29, 2011
mengarut betul lah...aku yang lelaki pun rasa macam nak muntah bila baca tread nie..
jimak itu best

Mount Morris, MI

#362 Mar 30, 2011
scandals wrote:
<quoted text>
tu dia org punya yg bau clorox..abg punya bau durian..sbb pakai kondom durian..hehehe
itu baunya belum btgnya.hahaha..
parah

Shah Alam, Malaysia

#363 Mar 30, 2011
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis

Since: Feb 11

Location hidden

#364 Mar 30, 2011
pada yang islam, sendiri mau ingatlah. kalau kuar kot lubang najis tu, apa status dia. tapi kan, manusia pun kuar kot lubang najis gak kan? hmm~
21years

Kuala Lumpur, Malaysia

#366 Apr 2, 2011
macam2 jawapan dr korang...ada yg bangang,ada yg bgus..tp mmg btul la kalo air mani disapu kat muka dpt licinkan kulit muka..tp ape kesan kalau minum..?
mafia yakuza

Seri Kembangan, Malaysia

#368 Apr 3, 2011
elok korg minum air mandi mayat 2 lgi bgus...bkan stakat lembut kulit muke korg..mmg putih pucat cam mayat jdinye
guru_pedalaman

Kuala Lumpur, Malaysia

#369 Apr 3, 2011
ada huga dengar mcm 2 tp pakai la krim2 kat kdi melambak
foreplayman

Cheras, Malaysia

#370 Apr 3, 2011
air mani air yang suci. Sembahyang anda sah wlu kain sembahyang ada kesan air mani. Air mani kaya dgn protein dan vitamin E. Mmg bgs utk kulit. Ini adalah fakta. X salah anda minum atau sapu d muka air mani itu. Tp bia la dr suami y d nikahi secara sah ye..hehe...
MAFIA

Santa Clara, CA

#371 Apr 3, 2011
foreplayman wrote:
air mani air yang suci. Sembahyang anda sah wlu kain sembahyang ada kesan air mani. Air mani kaya dgn protein dan vitamin E. Mmg bgs utk kulit. Ini adalah fakta. X salah anda minum atau sapu d muka air mani itu. Tp bia la dr suami y d nikahi secara sah ye..hehe...
Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
foreplayman

Cheras, Malaysia

#372 Apr 3, 2011
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
Haaa..ko tu y jahil dan bangang haha.. Ms haji mn bole b'jimak. Xtau la kalo atuk ngn nenek ko ke, mak ngn ayah ko ke y buat projek kt mekah sana. Ko tanya sendiri ustaz pasal statement aku ni klu ko btl sgt. Jgn nk tuduh xtentu pasal ye hehehe...
captain jack sparrow

Shah Alam, Malaysia

#373 Apr 3, 2011
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
air mani bukan najisla... Rasulullah pernah solat dengan kesan air mani di jubah baginda...jika pakaian terkena air mani disunatkan basuh dengan air je, tapi kalau tak basuh pun takpe...air mazi baru najis... air mani memang elok untuk kulit, tapi dengan cara persetubuhan bukannya dengan meminum...haram hukum meminum air mani... air mani juga jika disapu pada payudara isteri akan menegangkan payudara... orang tua2 dulu dah lama tahula, budak2 sekarang yang batak sampai nak telan... kalau nak tahu rahsia2 camni kena banyak bergaul dengan orang tua2..diorang banyak pengalaman...
captain jack sparrow

Shah Alam, Malaysia

#374 Apr 3, 2011
dr amir wrote:
ada juga kajian membuktikan ianya berkesan..tetapi belum ada testimonial yg pasti. sperma lelaki mengandungi vitamin A yg sama dgn susu kambing. jadi ada kemungkinan ianya dapat melembutkan kulit serta menghilangkan parut jika disapu pada kulit muka. tetapi dgn meminum air mani lelaki blh membawa kesan yg negatif. kerana jika lelaki tersebut mempunyai penyakit pada pundi kencing atau buah pinggangnya..ianya berkemungkinan air maninya berkuman.
kalau sapu pada parut jerawat berlubang boleh hilang ke parut???
foreplayman

Cheras, Malaysia

#375 Apr 4, 2011
captain jack sparrow wrote:
<quoted text>air mani bukan najisla... Rasulullah pernah solat dengan kesan air mani di jubah baginda...jika pakaian terkena air mani disunatkan basuh dengan air je, tapi kalau tak basuh pun takpe...air mazi baru najis... air mani memang elok untuk kulit, tapi dengan cara persetubuhan bukannya dengan meminum...haram hukum meminum air mani... air mani juga jika disapu pada payudara isteri ak
menegangkan payudara...
orang tua2 dulu dah lama
tahula, budak2 sekarang
yang batak sampai nak
telan... kalau nak tahu
rahsia2 camni kena banyak
bergaul dengan orang tua2..diorang banyak pengalaman...
Yup..aku setuju.. Kita b'cakap dgn ada bukti. Klu nama tu MAFIA, biala mafia y ada ilmu. Ni mafia bangang saje je.. Ko dl g skolah x mafia?
MAFIA

Mount Morris, MI

#376 Apr 4, 2011
foreplayman wrote:
<quoted text>
Yup..aku setuju.. Kita b'cakap dgn ada bukti. Klu nama tu MAFIA, biala mafia y ada ilmu. Ni mafia bangang saje je.. Ko dl g skolah x mafia?
Bckap dgn org bodoh mcm kau.Makin BODOH mcm MAkBApak kau.Kau tu yg TAk SekOlah.SekolaH 1tingkat BODOH BETINgKat..KaHkaHkaHKAH..MEman g kAu BaHlul!!
foreplayman

Cheras, Malaysia

#377 Apr 4, 2011
MAFIA wrote:
<quoted text>Bckap dgn org bodoh mcm kau.Makin BODOH mcm MAkBApak kau.Kau tu yg TAk SekOlah.SekolaH 1tingkat BODOH BETINgKat..KaHkaHkaHKAH..MEman g kAu BaHlul!!
Hehehehe..marah nampak.. Hehehe.. Rilex, org bangang mcm ko ni mmg cpt melenting. Aku phm perasaan ko..
air wuduk

Shah Alam, Malaysia

#378 Apr 5, 2011
parah wrote:
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis
air mani tidak najis... air mani suci... Rasulullah pernah bersolat dengan kesan air mani pada jubah baginda.. pernah satu ketika Rasulullah baru selesai bersetubuh dengan isteri baginda lalu azan solat berkumandang(tidak pasti waktu solat apa)...ketika azan berkumandang Rasulullah segera mandi junub dan memakai jubah yang ada kesan air mani...setelah selesai solat para sahabat tersipu sipu malu di hadapan Rasulullah...Sayyididna Umar memberanikan diri bersuara kepada Rasulullah bahawa di jubah baginda ada kesan air mani...lalu Rasulullah tersenyum dan bersabda air mani tidak najis, jika terkena air mani pada pakain disunatkan basuh dengan air, tetapi jika tidak basuh pun tidak mengapa kerana ia suci... Saidatina Aisyah juga pernah berkata bahawa dia pernah mengikis air mani kering pada jubah baginda ketika membasuh pakaian baginda... tetappi jika untuk diminum hukumnnya haram kerana para ualam telah bersepakat memfatwakan walaupun air mani suci tetapi ia keluar dari kemaluan, maka agak kurang elok meminum benda yang keluar dari kemaluan kerana ia tempat keluarnya najis kencing dan berkemungkinan bercampur dengan kuman... air mani memang berkhasiat dan elok untuk kulit isteri, tetapi denagn cara berjimak bukannya minum... air mani juga boleh menegangkan payudara isteri... berhati hati ketika memberi kenyataan kerana khuatir kenyataan kita mungkin berlawanan dengan amalan Rasulullah dan ia akan mempengaruhi orang lain yang tidak tahu...
hantu seks

Kuala Lumpur, Malaysia

#379 Apr 5, 2011
parah wrote:
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis
mengong...ngajilah lagi..mmg parah pengetahuan macam nama ko jugak..Ustaz mana lah ajar ko air mani tu najis...bongok..bukaklah lagi kitab injil tu...mmg banyak hukum hakam dier...
hantu seks

Kuala Lumpur, Malaysia

#380 Apr 5, 2011
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
ni lagi satu bodoh bing tongong...x sekolah nak jadi ustaz...inilah jadinya...rase nak ku kepit batang ko ni guna penyepit keropok lekor....

Since: Jan 11

Petaling Jaya, Malaysia

#381 Apr 7, 2011
apa la nak gadoh2..pasal air mani pon nak gado2..ngok ngek tul..bagi statement just 4 fun sudah..apa la...

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
don't pray for mh370 (Mar '14) 1 hr Tidak ada nama 456
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 2 hr Jagindas 26,437
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 6 hr snowvel 1,652
loan kereta lulus walau blacklist (Apr '08) 22 hr din 1,278
nama melayu asli (Nov '10) Mon Kapalasing 18
pantun kasih sayang (Sep '10) Mon pengait 22
siapa suka cium seluar dalam anak dara mengapa? (Dec '07) Mon anan06 3,769

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE