Comments
321 - 340 of 466 Comments Last updated Dec 20, 2013

Since: Jan 11

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#360
Mar 29, 2011
 
sandra wrote:
eee.. dah takde bende lain ke nak minum??
nak kecantikkan pun bermacam2 produk dijual dipasaran, berbagai makanan dan minuman tuhan jadikan boleh membuat kecantikkan kulit dan wajah!
ada ke patut air M ???
bau macam clorox!!!
tu dia org punya yg bau clorox..abg punya bau durian..sbb pakai kondom durian..hehehe
zaky

Seri Kembangan, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#361
Mar 29, 2011
 
mengarut betul lah...aku yang lelaki pun rasa macam nak muntah bila baca tread nie..
jimak itu best

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#362
Mar 30, 2011
 
scandals wrote:
<quoted text>
tu dia org punya yg bau clorox..abg punya bau durian..sbb pakai kondom durian..hehehe
itu baunya belum btgnya.hahaha..
parah

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#363
Mar 30, 2011
 
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis

Since: Feb 11

Location hidden

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#364
Mar 30, 2011
 
pada yang islam, sendiri mau ingatlah. kalau kuar kot lubang najis tu, apa status dia. tapi kan, manusia pun kuar kot lubang najis gak kan? hmm~
21years

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#366
Apr 2, 2011
 
macam2 jawapan dr korang...ada yg bangang,ada yg bgus..tp mmg btul la kalo air mani disapu kat muka dpt licinkan kulit muka..tp ape kesan kalau minum..?
mafia yakuza

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#368
Apr 3, 2011
 
elok korg minum air mandi mayat 2 lgi bgus...bkan stakat lembut kulit muke korg..mmg putih pucat cam mayat jdinye
guru_pedalaman

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#369
Apr 3, 2011
 
ada huga dengar mcm 2 tp pakai la krim2 kat kdi melambak
foreplayman

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#370
Apr 3, 2011
 
air mani air yang suci. Sembahyang anda sah wlu kain sembahyang ada kesan air mani. Air mani kaya dgn protein dan vitamin E. Mmg bgs utk kulit. Ini adalah fakta. X salah anda minum atau sapu d muka air mani itu. Tp bia la dr suami y d nikahi secara sah ye..hehe...
MAFIA

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#371
Apr 3, 2011
 
foreplayman wrote:
air mani air yang suci. Sembahyang anda sah wlu kain sembahyang ada kesan air mani. Air mani kaya dgn protein dan vitamin E. Mmg bgs utk kulit. Ini adalah fakta. X salah anda minum atau sapu d muka air mani itu. Tp bia la dr suami y d nikahi secara sah ye..hehe...
Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
foreplayman

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#372
Apr 3, 2011
 
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
Haaa..ko tu y jahil dan bangang haha.. Ms haji mn bole b'jimak. Xtau la kalo atuk ngn nenek ko ke, mak ngn ayah ko ke y buat projek kt mekah sana. Ko tanya sendiri ustaz pasal statement aku ni klu ko btl sgt. Jgn nk tuduh xtentu pasal ye hehehe...
captain jack sparrow

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#373
Apr 3, 2011
 
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
air mani bukan najisla... Rasulullah pernah solat dengan kesan air mani di jubah baginda...jika pakaian terkena air mani disunatkan basuh dengan air je, tapi kalau tak basuh pun takpe...air mazi baru najis... air mani memang elok untuk kulit, tapi dengan cara persetubuhan bukannya dengan meminum...haram hukum meminum air mani... air mani juga jika disapu pada payudara isteri akan menegangkan payudara... orang tua2 dulu dah lama tahula, budak2 sekarang yang batak sampai nak telan... kalau nak tahu rahsia2 camni kena banyak bergaul dengan orang tua2..diorang banyak pengalaman...
captain jack sparrow

Shah Alam, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#374
Apr 3, 2011
 
dr amir wrote:
ada juga kajian membuktikan ianya berkesan..tetapi belum ada testimonial yg pasti. sperma lelaki mengandungi vitamin A yg sama dgn susu kambing. jadi ada kemungkinan ianya dapat melembutkan kulit serta menghilangkan parut jika disapu pada kulit muka. tetapi dgn meminum air mani lelaki blh membawa kesan yg negatif. kerana jika lelaki tersebut mempunyai penyakit pada pundi kencing atau buah pinggangnya..ianya berkemungkinan air maninya berkuman.
kalau sapu pada parut jerawat berlubang boleh hilang ke parut???
foreplayman

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#375
Apr 4, 2011
 
captain jack sparrow wrote:
<quoted text>air mani bukan najisla... Rasulullah pernah solat dengan kesan air mani di jubah baginda...jika pakaian terkena air mani disunatkan basuh dengan air je, tapi kalau tak basuh pun takpe...air mazi baru najis... air mani memang elok untuk kulit, tapi dengan cara persetubuhan bukannya dengan meminum...haram hukum meminum air mani... air mani juga jika disapu pada payudara isteri ak
menegangkan payudara...
orang tua2 dulu dah lama
tahula, budak2 sekarang
yang batak sampai nak
telan... kalau nak tahu
rahsia2 camni kena banyak
bergaul dengan orang tua2..diorang banyak pengalaman...
Yup..aku setuju.. Kita b'cakap dgn ada bukti. Klu nama tu MAFIA, biala mafia y ada ilmu. Ni mafia bangang saje je.. Ko dl g skolah x mafia?
MAFIA

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#376
Apr 4, 2011
 
foreplayman wrote:
<quoted text>
Yup..aku setuju.. Kita b'cakap dgn ada bukti. Klu nama tu MAFIA, biala mafia y ada ilmu. Ni mafia bangang saje je.. Ko dl g skolah x mafia?
Bckap dgn org bodoh mcm kau.Makin BODOH mcm MAkBApak kau.Kau tu yg TAk SekOlah.SekolaH 1tingkat BODOH BETINgKat..KaHkaHkaHKAH..MEman g kAu BaHlul!!
foreplayman

Cheras, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#377
Apr 4, 2011
 
MAFIA wrote:
<quoted text>Bckap dgn org bodoh mcm kau.Makin BODOH mcm MAkBApak kau.Kau tu yg TAk SekOlah.SekolaH 1tingkat BODOH BETINgKat..KaHkaHkaHKAH..MEman g kAu BaHlul!!
Hehehehe..marah nampak.. Hehehe.. Rilex, org bangang mcm ko ni mmg cpt melenting. Aku phm perasaan ko..
air wuduk

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#378
Apr 5, 2011
 
parah wrote:
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis
air mani tidak najis... air mani suci... Rasulullah pernah bersolat dengan kesan air mani pada jubah baginda.. pernah satu ketika Rasulullah baru selesai bersetubuh dengan isteri baginda lalu azan solat berkumandang(tidak pasti waktu solat apa)...ketika azan berkumandang Rasulullah segera mandi junub dan memakai jubah yang ada kesan air mani...setelah selesai solat para sahabat tersipu sipu malu di hadapan Rasulullah...Sayyididna Umar memberanikan diri bersuara kepada Rasulullah bahawa di jubah baginda ada kesan air mani...lalu Rasulullah tersenyum dan bersabda air mani tidak najis, jika terkena air mani pada pakain disunatkan basuh dengan air, tetapi jika tidak basuh pun tidak mengapa kerana ia suci... Saidatina Aisyah juga pernah berkata bahawa dia pernah mengikis air mani kering pada jubah baginda ketika membasuh pakaian baginda... tetappi jika untuk diminum hukumnnya haram kerana para ualam telah bersepakat memfatwakan walaupun air mani suci tetapi ia keluar dari kemaluan, maka agak kurang elok meminum benda yang keluar dari kemaluan kerana ia tempat keluarnya najis kencing dan berkemungkinan bercampur dengan kuman... air mani memang berkhasiat dan elok untuk kulit isteri, tetapi denagn cara berjimak bukannya minum... air mani juga boleh menegangkan payudara isteri... berhati hati ketika memberi kenyataan kerana khuatir kenyataan kita mungkin berlawanan dengan amalan Rasulullah dan ia akan mempengaruhi orang lain yang tidak tahu...
hantu seks

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#379
Apr 5, 2011
 
parah wrote:
apalah. bukan air mani dikatakan mmg ada zat dia tersendiri ini sebab air mani dijadikan sbgai perlindung kepada sperma ttp sbgai umat islam air mani dianggap najis so pham2 la xkn nk mkn najis
mengong...ngajilah lagi..mmg parah pengetahuan macam nama ko jugak..Ustaz mana lah ajar ko air mani tu najis...bongok..bukaklah lagi kitab injil tu...mmg banyak hukum hakam dier...
hantu seks

Petaling Jaya, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#380
Apr 5, 2011
 
MAFIA wrote:
<quoted text>Bodoh punya statement.kau pegi haji nti,ko jgn basuh ihram ko.Batal atau tak,ko jwbla sndri.
ni lagi satu bodoh bing tongong...x sekolah nak jadi ustaz...inilah jadinya...rase nak ku kepit batang ko ni guna penyepit keropok lekor....

Since: Jan 11

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#381
Apr 7, 2011
 
apa la nak gadoh2..pasal air mani pon nak gado2..ngok ngek tul..bagi statement just 4 fun sudah..apa la...

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

13 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
kenapa MELAYU BRUNEI TIDAK SUKA ORANG IBAN ....... (Apr '13) 57 min Brunei Teacher HURTZ 1,656
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 1 hr balak teguh 674
Indonesia + Brunei VS Malaysia + Timor leste. W... (Aug '12) 1 hr gregorian 87
pantun kasih sayang (Sep '10) 22 hr Biatch 21
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) Mon Manusia Keparat 127,984
toto magnum 4d 5d 6d malaysia Mon muhamad nasir 1
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) Mon lisa 18,973
•••
•••