mencari kenalan orang brunei

Posted in the Brunei Forum

First Prev
of 12
Next Last
Yanglarra

Malaysia

#1 Jan 16, 2010
salam
Saya ingin mencari kenalan Brunei. Harap dapat meramaikan lagi kenalan sambil bertukar2 pendapat.Terima kasih.
Yanglarra

Malaysia

#2 Jan 16, 2010
my email
yangputri@yahoo.com
Bina Kejayaan Bersama

Skudai, Malaysia

#3 Feb 15, 2010
Daftar percuma di http://www.aleacorp.com/...
ctbaizura

Malaysia

#4 Feb 15, 2010
saya ingin berkenalan dgn lelaki brunei berumur 47 hingga 55 tahun.
acu leen

Kuala Lumpur, Malaysia

#5 Mar 1, 2010
salam perkenalan wat yg sudi..
Rahmatina

Selangor, Malaysia

#6 Mar 5, 2010
I pun nak cari kenalan
FIR

Neubiberg, Germany

#7 Mar 5, 2010
ORG MALAYSIA XNAK KE....raziman_FIRDAUS@yahoo.co m
gemuru

Jakarta, Indonesia

#8 Mar 6, 2010
bolehlah... awak pun nak kenalan ne sama orang brunei karena dulu zamannya chating awak punya kenalan namanya putri, tapi sekarang tak tak ada khabar.
pon pon

Puchong, Malaysia

#10 Mar 7, 2010
sayer org malaysia
Brunei Tulin

Kota Bharu, Malaysia

#11 Mar 16, 2010
ctbaizura wrote:
saya ingin berkenalan dgn lelaki brunei berumur 47 hingga 55 tahun.
Salam,
Ia saya...sayang...
wan

Shah Alam, Malaysia

#12 Mar 23, 2010
notelefon0122049248 sy lelaki ingin cari teman wanita,
sida

Shah Alam, Malaysia

#13 Mar 23, 2010
syperempuan ingin cari teman lelaki no telefon 0175902820,sy dh tak tahan...
Amyza

Malaysia

#16 Apr 24, 2010
Saya perempuan,ingin berkenalan dengan orang Brunei. Tidak kira samada lelaki atau perempuan.Dulu saya pernah bekerja di Brunai tapi dah lama balik ke Melaysia.Adik saya terus tinggal Brunei kerana telah berkahwin dengan orang sana.Saya seorang ibu tunggal.Saya berharap ada orang yang ingin berkenalan dengan saya.
Mail form Brunei

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#18 Apr 30, 2010
acu leen wrote:
salam perkenalan wat yg sudi..
Diambil maklum, sila berikan keterangan profile
Mail form Brunei

Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam

#19 Apr 30, 2010
tidak menjadi keberatan, boleh, saya orang Brunei
Pakcik Din

Selangor, Malaysia

#20 May 3, 2010
Nak dapatkan kekayaan rakyat brunei dan kerakyatan brunai le tu..bukannya ikhlas nak berkenalan..cuma nak hidup mewah..tak kisah asal janji kawin dgn org brunai..betui tak betina2 semua??? betui betui betui!!!!

Perempuan sekarang memang mata duitan..nak hidup senang je..kdg2 dgn budak negro pun diaorang ni layan..

Kepada rakyat brunai..jgn terpedaya dgn betina betina materialistik ni...kdg2 malu juga dgn kawan dari brunai yg kawin dgn perempuan dari malaysia..bila sampai hujung bulan terus nak minta beli itu beli ini, minta duit gaji suami nak balik kl dan shopping..smpai sekarang menyesal dia kawin dgn perempuan tu..
Pakcik Din

Selangor, Malaysia

#21 May 3, 2010
Ingat nasihat pakcik ni ye org brunai...

betina2 ni hanya nak dapatkan kerakyatan brunei dan hidup mewah...pakcik kenal sangat dgn perempuan dari malaysia ni..
kalau nak kawan dgn permpuan malaysia memang pakcik alu alukan..tapi kalau nak kawin dgn betina mata duitan ni...lu pikir lah 3000 x sendiri!!!

sampai hujung bulan terus nak balik kL shopping pakai duit hasil titik peluh suami di brunei..dah tu nak tunjuk2 kat famili kat seremban dia dah kaya sebab kahwin dgn org brunai..

Ni kisah betul ni dari pengalamn kawan pakcik sendiri..
TemanIkhlas

Kuala Lumpur, Malaysia

#25 Jun 12, 2010
Akm..jgn cpt menilai seseorg Pakcik Din.X semua pompuan cam2..rmbt sm itm,hti lain2..Pakcik Din xde mak ke?mak pakcik Din laki2 ke?xde adik @ kakak ke?thnk Positv k..
Pakcik Din wrote:
Ingat nasihat pakcik ni ye org brunai...
betina2 ni hanya nak dapatkan kerakyatan brunei dan hidup mewah...pakcik kenal sangat dgn perempuan dari malaysia ni..
kalau nak kawan dgn permpuan malaysia memang pakcik alu alukan..tapi kalau nak kawin dgn betina mata duitan ni...lu pikir lah 3000 x sendiri!!!
sampai hujung bulan terus nak balik kL shopping pakai duit hasil titik peluh suami di brunei..dah tu nak tunjuk2 kat famili kat seremban dia dah kaya sebab kahwin dgn org brunai..
Ni kisah betul ni dari pengalamn kawan pakcik sendiri..
TemanIkhlas

Kuala Lumpur, Malaysia

#26 Jun 12, 2010
semoga slps hr ini, Pakcik Din xkn berdndm dgn `betina2` lg.jantan2 pun ape krgnya,tp x smua jntan2 tu jaht kan?muhasabah dri slalu n beristghfar sepanjang msa yee..smoga dkurniakan isteri (bukan betina) dan ank2 yang solehah!aaamiiiin..
Half Malaysian

Santa Clara, CA

#27 Jun 16, 2010
Saya orang Brunei half Malaysian. Tapi saya pompuan. Kiki. ^^

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 12
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Brunei Discussions

Title Updated Last By Comments
Asean summit begins 1 hr BEADY BUM AUTORIF... 28
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 6 hr joe 812
cari kenalan lelaki/perempuan (Jul '07) 6 hr joe 19,012
Siapa sudah kenal dengan tuhan..??? (Feb '10) 11 hr hj sharif 76,411
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 13 hr Anuar J 128,099
Kenapa Ppoan Melayu suka Mat Africa... (Nov '09) 17 hr syiah imamiyyah 49
Motosikal modenas GT128 vs Yamaha LC135 (Nov '10) Sun din_gt 31

Brunei People Search

Addresses and phone numbers for FREE