Comments
1 - 20 of 225 Comments Last updated May 5, 2014
First Prev
of 12
Next Last
Yanglarra

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 16, 2010
 
salam
Saya ingin mencari kenalan Brunei. Harap dapat meramaikan lagi kenalan sambil bertukar2 pendapat.Terima kasih.
Yanglarra

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 16, 2010
 
my email
yangputri@yahoo.com
Bina Kejayaan Bersama

Johor Bahru, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Feb 15, 2010
 
Daftar percuma di http://www.aleacorp.com/...
ctbaizura

Butterworth, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Feb 15, 2010
 

Judged:

1

1

1

saya ingin berkenalan dgn lelaki brunei berumur 47 hingga 55 tahun.
acu leen

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 1, 2010
 
salam perkenalan wat yg sudi..
Rahmatina

Kajang, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 5, 2010
 
I pun nak cari kenalan
FIR

Neubiberg, Germany

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 5, 2010
 

Judged:

1

ORG MALAYSIA XNAK KE....raziman_FIRDAUS@yahoo.co m
gemuru

Jakarta, Indonesia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 6, 2010
 
bolehlah... awak pun nak kenalan ne sama orang brunei karena dulu zamannya chating awak punya kenalan namanya putri, tapi sekarang tak tak ada khabar.
pon pon

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 7, 2010
 
sayer org malaysia
Brunei Tulin

Pasir Puteh, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 16, 2010
 
ctbaizura wrote:
saya ingin berkenalan dgn lelaki brunei berumur 47 hingga 55 tahun.
Salam,
Ia saya...sayang...
wan

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 23, 2010
 
notelefon0122049248 sy lelaki ingin cari teman wanita,
sida

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 23, 2010
 

Judged:

1

syperempuan ingin cari teman lelaki no telefon 0175902820,sy dh tak tahan...
Amyza

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Apr 24, 2010
 
Saya perempuan,ingin berkenalan dengan orang Brunei. Tidak kira samada lelaki atau perempuan.Dulu saya pernah bekerja di Brunai tapi dah lama balik ke Melaysia.Adik saya terus tinggal Brunei kerana telah berkahwin dengan orang sana.Saya seorang ibu tunggal.Saya berharap ada orang yang ingin berkenalan dengan saya.
Mail form Brunei

Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Apr 30, 2010
 
acu leen wrote:
salam perkenalan wat yg sudi..
Diambil maklum, sila berikan keterangan profile
Mail form Brunei

Brunei Darussalam

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Apr 30, 2010
 
tidak menjadi keberatan, boleh, saya orang Brunei
Pakcik Din

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
May 3, 2010
 

Judged:

1

1

1

Nak dapatkan kekayaan rakyat brunei dan kerakyatan brunai le tu..bukannya ikhlas nak berkenalan..cuma nak hidup mewah..tak kisah asal janji kawin dgn org brunai..betui tak betina2 semua??? betui betui betui!!!!

Perempuan sekarang memang mata duitan..nak hidup senang je..kdg2 dgn budak negro pun diaorang ni layan..

Kepada rakyat brunai..jgn terpedaya dgn betina betina materialistik ni...kdg2 malu juga dgn kawan dari brunai yg kawin dgn perempuan dari malaysia..bila sampai hujung bulan terus nak minta beli itu beli ini, minta duit gaji suami nak balik kl dan shopping..smpai sekarang menyesal dia kawin dgn perempuan tu..
Pakcik Din

Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
May 3, 2010
 

Judged:

1

1

1

Ingat nasihat pakcik ni ye org brunai...

betina2 ni hanya nak dapatkan kerakyatan brunei dan hidup mewah...pakcik kenal sangat dgn perempuan dari malaysia ni..
kalau nak kawan dgn permpuan malaysia memang pakcik alu alukan..tapi kalau nak kawin dgn betina mata duitan ni...lu pikir lah 3000 x sendiri!!!

sampai hujung bulan terus nak balik kL shopping pakai duit hasil titik peluh suami di brunei..dah tu nak tunjuk2 kat famili kat seremban dia dah kaya sebab kahwin dgn org brunai..

Ni kisah betul ni dari pengalamn kawan pakcik sendiri..
TemanIkhlas

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Jun 12, 2010
 
Akm..jgn cpt menilai seseorg Pakcik Din.X semua pompuan cam2..rmbt sm itm,hti lain2..Pakcik Din xde mak ke?mak pakcik Din laki2 ke?xde adik @ kakak ke?thnk Positv k..
Pakcik Din wrote:
Ingat nasihat pakcik ni ye org brunai...
betina2 ni hanya nak dapatkan kerakyatan brunei dan hidup mewah...pakcik kenal sangat dgn perempuan dari malaysia ni..
kalau nak kawan dgn permpuan malaysia memang pakcik alu alukan..tapi kalau nak kawin dgn betina mata duitan ni...lu pikir lah 3000 x sendiri!!!
sampai hujung bulan terus nak balik kL shopping pakai duit hasil titik peluh suami di brunei..dah tu nak tunjuk2 kat famili kat seremban dia dah kaya sebab kahwin dgn org brunai..
Ni kisah betul ni dari pengalamn kawan pakcik sendiri..
TemanIkhlas

Kuala Lumpur, Malaysia

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#26
Jun 12, 2010
 
semoga slps hr ini, Pakcik Din xkn berdndm dgn `betina2` lg.jantan2 pun ape krgnya,tp x smua jntan2 tu jaht kan?muhasabah dri slalu n beristghfar sepanjang msa yee..smoga dkurniakan isteri (bukan betina) dan ank2 yang solehah!aaamiiiin..
Half Malaysian

Santa Clara, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Jun 16, 2010
 
Saya orang Brunei half Malaysian. Tapi saya pompuan. Kiki. ^^

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 12
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

10 Users are viewing the Brunei Forum right now

Search the Brunei Forum:
Title Updated Last By Comments
PAKATAN RAKYAT tak layak mentadbir negara (Feb '10) 1 hr GuaTempurung telanKS 39,266
don't pray for mh370 2 hr anonim 188
Bond itu benar, somoga dapat tak lama lagi (May '10) 12 hr Kiki 127,986
nak cari mak datin gersang (Sep '10) 12 hr kamal 679
KARIM MENANG LOTTERY buka investment untuk basu... (Dec '11) 15 hr Karim Penipu 26,448
Bandar Seri Begawan: Brunei oil production to f... (Nov '13) Wed Malaysian the Best 12
WHY KoRaNG BeNCi KOJAK3? (Mar '12) Wed BRUNEI SOMBONG kpd INDON 697
•••
•••