perah tetek siti sampai keluar susu

Posted in the Siti Nurhaliza Forum

First Prev
of 2
Next Last
blue

Kulai, Malaysia

#1 Nov 30, 2008
ini impian smue lelaki tp dk dpt hmmm
blue

Kulai, Malaysia

#2 Nov 30, 2008
sedappp plak
blue

Kulai, Malaysia

#3 Nov 30, 2008
di suatu malam smasa siti sedang mengemas blik datuk k pon balik dari kerja .setelah penat bekerja datuk k pon terus menangkat siti n letakkannye d atas meja so dk pon mencium mulut siti n tangannye terus meraba tetek siti dngan ganas beliau terus menangal kan pakain siti n terlihat lah tubuh siti yg licin n putih datuk k pon terus menjilat tubuh siti dari vagina hingga ke teteknye smpaidi teteknye beliau pon terus mengigit buah siti .datuk k pon memeluk tubuh siti then die memaksa siti menjilat koteknye datuk k menjolok koteknye pula ke vagina nye plak dgn posisi yg menyergakan .siti berkata 'bang siti ahahahahahah siti x tahan bang ahahahahah sakit bang ahahahah dah bnyk dah ni bang dah cukup klo nak wat ank ni bang'.datuk k berkata 'ape abang x dngar 'siti pon terpaksa reda dgn keadaannye.datuk k menyuruh siti menghentakkan teteknye diatas meja ct pon menhentakkan teteknye d atas meja .di dalam bilik plak datuk k meletakkan siti d atas katil kemudian beliau menjolok jari nye ke lobang ct n ct menjerit datuk k menutup mulut ct dk terus menjolok mengunakan jarinye kemudian datuk k mengigit bontot ct n tetek ct smpailah keluar susu time ni mlm ke 20 kut.so paginye plak ct penat n x larat nak bangun n datuk k menghimpap badan siti n mengesel2 badan siti .kesudahanye siti x dapat anak hahaha ade cerite lg best ceritalah.....
raper

Kuala Lumpur, Malaysia

#4 Sep 27, 2009
aku teringin nak isap tetek siti, nak isap susu dia. aku ingat, bila dia dah ada baby n datuk k gi kerja, aku nak p umah siti then isap tetek dia. sedapnya
K BOXER

Singapore, Singapore

#5 Oct 4, 2009
ISLAM TAK LAMA LAGI AKAN HILANG DI MALAYSIA..TAK PERCAYA TENGOK LAH...KALAU LAH MACM GINI KORANG PUNYA GAYA PAKAI NAMPAK TERLUNGKOP JUGAK NEGERI KORANG...NASEB BAIK AKU TINGGAL KAT RUSSIA
hantu

Segamat, Malaysia

#7 Mar 20, 2010
besa sgt ke tetek die 2..
tetek aweX aQ ag besa ko..
hahahahhaa
ucu

Malaysia

#8 Apr 18, 2010
bodo
ucu

Malaysia

#9 Apr 18, 2010
sape yg wat cite mcm tu memang xde otak. pg jahanam lg bgus. ct tetap yg terbaik.
nana

Mount Morris, MI

#10 Jun 30, 2010
k0 isap jew tetek aku niw.cmfrm bnyk susu t
hamba allah

Kuala Lumpur, Malaysia

#11 Jul 9, 2010
bodonye rrrr... nak isap tetek pmpn cr r bni cpt2 pastu isap r tetek bni 2 puas2
Taeghj

Kuala Lumpur, Malaysia

#12 Jul 18, 2010
Ada akai kaa
l0la

Ampang, Malaysia

#13 Jul 26, 2010
beng0ng btol..ftnah org dose beso l0l!
kaka

Kuala Lumpur, Malaysia

#14 Jul 30, 2010
bawak bertaubat...
i love haliza

Pontian, Malaysia

#15 Sep 13, 2010
tetek nya yg membesar membuta aku smakin syahwat
datuk k

Ipoh, Malaysia

#16 Sep 13, 2010
klauaq jadi datuk k dh lama aq raba tetek siti yg besara tu
Azizan Othman

Kuala Lumpur, Malaysia

#17 Sep 14, 2010
K BOXER wrote:
ISLAM TAK LAMA LAGI AKAN HILANG DI MALAYSIA..TAK PERCAYA TENGOK LAH...KALAU LAH MACM GINI KORANG PUNYA GAYA PAKAI NAMPAK TERLUNGKOP JUGAK NEGERI KORANG...NASEB BAIK AKU TINGGAL KAT RUSSIA
Mujur aku tinggal kat planet marikh !
nina

Mount Morris, MI

#18 Sep 23, 2010
Haha . Cm b0d0 la k0rang
Nif

Santa Clara, CA

#19 Sep 26, 2010
nana wrote:
k0 isap jew tetek aku niw.cmfrm bnyk susu t
seyes r, aq nk isap sngt ni
ida

Kuala Lumpur, Malaysia

#20 Nov 13, 2010
meh isap tetek aku...bru beranak ni..susu pn ade lebih
Btgkeras

Europe

#21 Nov 25, 2010
Btl ke owg atas bg la numbr phne

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Siti Nurhaliza Discussions

Title Updated Last By Comments
Betul ke Siti merokok? (Aug '06) Jun '14 Kora_kora 173
Noreen Noor adalah isteri kedua Datuk K/ CT ... (Aug '06) Oct '13 Sexy Lady 173
Jom, sapa2 nak tulis lirik lagu kegemaran, sila... (Dec '06) Aug '13 aye-niel 988
Benarkah ramai org Islam Murtad? (Apr '07) Jun '13 Aisah 90
Diva Siti Nurhaliza Saddened by Indonesia-Malay... (Sep '10) Feb '13 mazid muchandes 198
Mak Mertua vs Menantu Perempuan - Wajarkah Ting... (Mar '07) Jul '12 Shanina 159
siapa orang kaya melayu????? (Sep '06) Mar '12 Bibik 90

Siti Nurhaliza People Search

Addresses and phone numbers for FREE