Comments
58,301 - 58,320 of 66,408 Comments Last updated Saturday Aug 9
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60094
Apr 30, 2012
 
DCar97 wrote:
<quoted text>O that works
dou you have more legendairy pokemon?
chill

Cincinnati, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60095
Apr 30, 2012
 
bartje u up for a battle
GIR-I luv Arceus

Plano, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60096
Apr 30, 2012
 
This is what i look like:I have long brunette hair w red and blond highlights and layers (natural highlights ) its really shiny and have grey eyes w a gold star shape patteren in the middle but when I go into the sun it turns every Color mostly blue though....and I have pale skin w pink blushy/rosey cheeks and I'm thin and a typical bight 4 a teen my age and have straight wits teeth....the guys at school r annoying when they make lovey-dovey eyes though...:/
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60097
Apr 30, 2012
 
chill wrote:
bartje u up for a battle
just started a new game don't have strong pokemon
chill

Cincinnati, OH

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60098
Apr 30, 2012
 
ill be in the wifi room
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60099
Apr 30, 2012
 
GIR-I luv Arceus wrote:
This is what i look like:I have long brunette hair w red and blond highlights and layers (natural highlights ) its really shiny and have grey eyes w a gold star shape patteren in the middle but when I go into the sun it turns every Color mostly blue though....and I have pale skin w pink blushy/rosey cheeks and I'm thin and a typical bight 4 a teen my age and have straight wits teeth....the guys at school r annoying when they make lovey-dovey eyes though...:/
you look pretty how can i find you on fb i want to see a picture xp
GIR-I luv Arceus

Plano, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60100
Apr 30, 2012
 
:P ur too kind :D well my fb doesn't have a picture of me it has a picture of GIR lol
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60101
Apr 30, 2012
 
GIR-I luv Arceus wrote:
:P ur too kind :D well my fb doesn't have a picture of me it has a picture of GIR lol
can i have the link to your fb and can you upload one on fb?
DCar97

Troy, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60102
Apr 30, 2012
 
bartje wrote:
<quoted text>
dou you have more legendairy pokemon?
Jirachi, latias Latios, regirock registeel regice rayquaza groudon kyogre mewtwo, moltres articuno zapdos entei suicoon, ho oh lugia and I think that's it idk that's what i know off the top of my head
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60103
Apr 30, 2012
 
DCar97 wrote:
<quoted text>Jirachi, latias Latios, regirock registeel regice rayquaza groudon kyogre mewtwo, moltres articuno zapdos entei suicoon, ho oh lugia and I think that's it idk that's what i know off the top of my head
do you have shaymin?
GIR-I luv Arceus

Plano, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60104
Apr 30, 2012
 
Uh idr what it was cuz mom changed my password so I cant get in which suks
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60105
Apr 30, 2012
 
GIR-I luv Arceus wrote:
Uh idr what it was cuz mom changed my password so I cant get in which suks
k no problem unfortunately
GIR-I luv Arceus

Plano, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60106
Apr 30, 2012
 
Yeah I'm srry :c but maybe if I get an e-mail soon ill sign up here & upload a picture of myself
DCar97

Troy, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60107
Apr 30, 2012
 
bartje wrote:
<quoted text>
do you have shaymin?
Nope
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60108
Apr 30, 2012
 
DCar97 wrote:
<quoted text>Nope
do you want to trade your jirachi for my shaymin?
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60109
Apr 30, 2012
 
GIR-I luv Arceus wrote:
Yeah I'm srry :c but maybe if I get an e-mail soon ill sign up here & upload a picture of myself
that would be nice
GIR-I luv Arceus

Plano, TX

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60110
Apr 30, 2012
 
I luv jirachi :D
DCar97

Troy, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60111
Apr 30, 2012
 
bartje wrote:
<quoted text>
do you want to trade your jirachi for my shaymin?
Sure... Why you want Jirachi? Lol
DCar97

Troy, NY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60112
Apr 30, 2012
 
GIR-I luv Arceus wrote:
I luv jirachi :D
Lol you want one too?:D
bartje

Mechelen, Belgium

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#60113
Apr 30, 2012
 
DCar97 wrote:
<quoted text>Sure... Why you want Jirachi? Lol
i don't know

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Video Games Discussions

Title Updated Last By Comments
It's really empty now. 3 hr Anonix Mercer 1
Animal Crossing: New Leaf Friend Code Exchange (Aug '13) 3 hr Robert 62
Why don't people lecture trolls? 3 hr Anonix Mercer 28
Ask Kiki Anything and she will answer 7 hr Nathan 172
Amy Rose has HUGE BOOBS! 7 hr Nathan 8
Kiki's online truth! 7 hr Nathan 6
Kiki's Old Friends (Jan '14) 7 hr Nathan 320

Search the Video Games Forum:
•••