Mario Kart (DS)Chatroom

Posted in the Video Games Forum

Comments (Page 9)

Showing posts 161 - 179 of179
|
next page >
Go to last page| Jump to page:

“3DS: 4339-3224-8054”

Since: Mar 10

¢haos² Leader Chris

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#164
Nov 30, 2010
 
Nice.

“WILL BE GROVE 4 LIFE”

Since: Oct 10

screw the traitors

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#165
Dec 1, 2010
 
low nintendo wrote:
ugh, im bored :() LoL frog face.
hey Blake i cant play MKDS because it wont let me connect but my WII IS FINE? how is that possible
low nintendo

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#166
Dec 4, 2010
 
i dont know. hmmm..........well, it could be that u installed a firewall on ur router that wont let ur ds through.

“WILL BE GROVE 4 LIFE”

Since: Oct 10

screw the traitors

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#167
Dec 5, 2010
 
low nintendo wrote:
i dont know. hmmm..........well, it could be that u installed a firewall on ur router that wont let ur ds through.
between you and me ive been using someone elses router and they dont know it
low nintrndo

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#168
Dec 5, 2010
 
i think they do. they problably blocked u from using it. are they ur neighbor?

“WILL BE GROVE 4 LIFE”

Since: Oct 10

screw the traitors

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#169
Dec 5, 2010
 
low nintrndo wrote:
i think they do. they problably blocked u from using it. are they ur neighbor?
YES and they obviously dont because it works 100% fine now
low nintrndo

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#170
Dec 5, 2010
 
now it works? mkds works?

“WILL BE GROVE 4 LIFE”

Since: Oct 10

screw the traitors

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#171
Dec 5, 2010
 
low nintrndo wrote:
now it works? mkds works?
yeah but DS is currently on charge
low nintendo

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#172
Dec 5, 2010
 
oh, good. sh**, i spelled meh name wrong.
(o_o)
legacy rookie

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#174
Dec 5, 2010
 
so you guys play MKDS too 0_o. sorry, its just that i always see pokemon forums active and thats it. add me mine is 3953- 5515-1348.
low nintendo

Tucson, AZ

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#175
Dec 5, 2010
 
add me, legacy. i added u
legacy rookie

Mount Morris, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#176
Dec 5, 2010
 
kk i added you ;). sorry for my post being so late.
Ichigo-_-

Hopewell, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#177
Feb 7, 2011
 
Anyone wanna Race? i need friends! The ones i added havent PM yet on youtube to see if they can race or not so if u can Comment ASAP!:D
Joshua

Santa Monica, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#178
Jul 7, 2011
 
can I race someone
my FC is 154967 761936

please anybody
whats yours
Joshua

Santa Monica, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#179
Jul 7, 2011
 
I got the game 2 days ago
ive got evry character
remember add me people
I wanna race
I am pretty good
Joshua

Santa Monica, CA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#180
Jul 7, 2011
 
Add me people

“3DS: 4339-3224-8054”

Since: Mar 10

¢haos² Leader Chris

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#181
Jul 29, 2011
 
Hmm i'll be able to race on christmas whem i get my 3ds
TOASTER

Jupiter, FL

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#182
Jan 22, 2012
 
sup anbody there

“3DS: 4339-3224-8054”

Since: Mar 10

¢haos² Leader Chris

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#183
May 2, 2012
 
Who's got Mario Kart 7? I will so race you if ya do. My 3DS FC is on my profile.. Anyway, ya might already seen my on the community leaderboards, I'm currently ranked 4th in PA G+T all items and 1st in destructiod, so yeah.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 161 - 179 of179
|
next page >
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

30 Users are viewing the Video Games Forum right now

Search the Video Games Forum:
Topic Updated Last By Comments
Rumors circulate around Euharlee shooting 1 hr Truth 851
The place of boredom and conversation 2 hr Torune4 2
Kiki's Old Friends 3 hr Kiki Violet 66
Sonic the Hedgehog role play chat (Jun '12) 3 hr Shinyman4000 8,311
supersonic2010's party (Jun '10) 3 hr azure flame god destin 760
Azure flame god destin 3 hr azure flame god destin 16
SSB4 confired characters 5 hr Starkiller 17
The Official Pokmon X and Y Chat Room and Frie... (Oct '13) 7 hr Shay 1,982
•••
•••
•••
•••