sexy guy

Brecon, UK

#23459 Sep 6, 2012
Add me on bbm girls and u can sho me what your wearing ;) 29FD61F6 <3

Since: Sep 10

Location hidden

#23460 Sep 6, 2012
black today!
horny guy suffolk

March, UK

#23462 Sep 6, 2012
Katie78 wrote:
black today!
matching bra?

Since: Jul 12

Location hidden

#23463 Sep 6, 2012
Katie78 wrote:
black today!
Hey Katie, how are you?
Im wearing the same today!
Not really the same but the color is, lol.

Since: Jan 12

Location hidden

#23464 Sep 6, 2012
still red

“Are you picturing me naked?”

Since: Aug 11

Location hidden

#23465 Sep 6, 2012
Delilah7 wrote:
<quoted text> Lol
It only takes an average sized man to fill me. Too bad for you, an average man is a giant compared to you.:)
A bag? What for?
the bag is to put over your head, you talk too much

“Are you picturing me naked?”

Since: Aug 11

Location hidden

#23466 Sep 6, 2012
Delilah7 wrote:
<quoted text> Not really. At least with them, they aren't trying to make fun of my vagina.:)
ooohhh cry me a river :(
Turn about is fair play.
You call that a vagina? Neil Armstrong landed in a crater smaller than that.:-)
Florida

United States

#23467 Sep 6, 2012
Let me just say I am just discovering my fetish for panties and this thread is great!
Join Free

“Life is short. Play naked.”

Since: Mar 10

collegedood.topix@gmail.com

#23468 Sep 6, 2012
iamabamafan wrote:
<quoted text> you're forgiven. Now here's $20 the next call goes in my favor.
Sounds fair! haha

“Life is short. Play naked.”

Since: Mar 10

collegedood.topix@gmail.com

#23469 Sep 6, 2012
iamabamafan wrote:
<quoted text> I'm calling " mama foul" on that one.
TOTALLY AND COMPLETELY AGREE!!!!!!!!!!

BAMA IS RIGHT!!!!!!!!!!

lol
sexyave

Philadelphia, PA

#23470 Sep 6, 2012
Baby send me pics of those panties im so horny!4843245285

“@ live. com”

Since: Aug 12

Location hidden

#23471 Sep 6, 2012
It was a green bikini day today as I predicted. lol ;-) Hmm, what to wear tomorrow... not sure. Guess I'll just have to decide in the morning.

“16 is NOT my age. ”

Since: Mar 11

KC MO

#23472 Sep 6, 2012
just me alone wrote:
<quoted text>
LOL That's my girl. You know what it takes to win.:)
I'm not gonna quit thats for sure.

“16 is NOT my age. ”

Since: Mar 11

KC MO

#23473 Sep 6, 2012
White

Since: Jan 12

Modesto, CA

#23475 Sep 6, 2012
iamabamafan wrote:
<quoted text> the bag is to put over your head, you talk too much
k.
Anonymous

UK

#23477 Sep 6, 2012
Anyone still up im in my tight boxers n my nice big piece looks rather good lets chat x 2869C12F
Jessica

Australia

#23478 Sep 6, 2012
Pale blue lace

“Not For Sale.”

Since: Nov 11

Doc Adams Office

#23480 Sep 6, 2012
Ellie16 wrote:
White
How innocent.
Pinkpanty

Worthing, UK

#23482 Sep 6, 2012
Katie78 wrote:
black today!
Something about black get me going hope thet are nylon lace or silk
Pirate-girl

UK

#23483 Sep 6, 2012
Black with white dots and lace trim

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Human Sexuality Discussions

Title Updated Last By Comments
gay snapchat!!! (Dec '12) 3 min Jake_lorent 696,736
girls; do you like guys with shaved pubes? (Apr '07) 3 min Chris Toal 1,911
Bi/Gay Skype sex (Oct '11) 4 min John26 705,564
Girls nude snapchat usernames (Apr '14) 4 min HookUpHub 93,300
we want milfs (May '12) 4 min randyandy1968 331
Gay/bi K....k (Nov '13) 4 min roxy_bottom 328,604
sexy girls whatsapp numbers here (Aug '13) 4 min male 11,444
Dirty ki...k 4 min OMG 39,491
More from around the web