did you hear kenny from ny is a player

Posted in the Winchester Forum

Comments

Showing posts 1 - 18 of18
sosos89

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jun 18, 2012
 
from what ive heard kenny keeps going back to childs mother. so all you ladies out dont think your the one for him. He uses you for the moment then stops being mad at her, and goes right back. trust me i knw. he did it to me..
well

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jun 18, 2012
 

Judged:

1

I know Kenny who was a player for the NY Jets.
sosos89

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Jun 19, 2012
 
no im talking about the one that moved down from ny not too long ago. he chills with whiteboy and the twins who used to have dreads
shut-up123

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jul 17, 2012
 
Lmao, that sounds like Tiffany ^.
Yeah, I know exactly who ur talking about..so what? Thatzz his child's mom. What do you expect? For him to love you? The boy is still young.
Peeople go through shit.
Quit talkin' shit.
Kenny's cool as hell.
maybe...

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jul 17, 2012
 
Then maybe he should stop tryin to holla at females while hes in a 'relationship' wit his bby mama. He told me he was single amd tried to get me to come chill and then said he couldnt cuz his baby mama home. Wow wtf!!!! Cool ?.... Hell naw total reject
shut-up123

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 15, 2012
 
so maybe they r not 2gether. maybe she has him on a short leash so he can see his kid. I heard she wasa b***** anyway
bt who knos
new

Bellevue, WA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 16, 2012
 

Judged:

2

2

1

know kenny the teacher is!
shut-up123
|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Aug 17, 2012
 
Ya'll need to quit medlin anyways. Medlin is when you be all up in somebody elses business and you start nosing around and startin stuff and you aint even know what you talkin bout. Kinda like me tellin billy goats to eat more chicken. I got no business doin that and ya'll got no business MEDLIN! Trifflin fools!
funny

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Aug 20, 2012
 
shut-up123 wrote:
Ya'll need to quit medlin anyways. Medlin is when you be all up in somebody elses business and you start nosing around and startin stuff and you aint even know what you talkin bout. Kinda like me tellin billy goats to eat more chicken. I got no business doin that and ya'll got no business MEDLIN! Trifflin fools!
sounds like you are one of Kenny's little tramps....lol
dunno

Richmond, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Aug 20, 2012
 
is kenny akini
Petey

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 20, 2012
 

Judged:

1

Kenny shaved his pubies????
Bxtchqotswaq

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Aug 28, 2012
 
Yall just mad cause he don't want none of y'all nasty Winchester bitches. But I'm sure that both brittney more mad she ain't have his baby;)
curious

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jan 6, 2013
 
Who is he with now a days. I seen him a few days ago. He kinda disappeared.
uhmm

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jan 6, 2013
 
Why u wanna kno he is still wit his baby momz
curious

Dowagiac, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jan 7, 2013
 
I want know. Why does it matter? He was cool just miss him.
kenny

Lexington, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jan 7, 2013
 
baby mama drama gives kenny gas.
curious

Dowagiac, MI

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Jan 7, 2013
 
So they are together? Is he seeing anyone else? Because I know he doesn't really care about her.
hahaha7

Winchester, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jan 8, 2013
 
Why does everyone wanna know about akini and if we are still together.. nd for the people who say I'm a bitch and all this. Not one of y'all really knows what is going down.. sorry he may talk to y'all and say all kinds of sweet stuff but honestly I don't know about any one of y'all. Even when he moves out he won't tell me about y'all. And I don't keep his son from him
He chooses drugs and friends first. Word to the wise hell just use you, its not really love you can't get out of a 4 year relationship and hop in a new one and expect him to fall in love. And half of y'all is underage.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 18 of18
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

62 Users are viewing the Winchester Forum right now

Search the Winchester Forum:
Topic Updated Last By Comments
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 8 min Le Jimbo 138,504
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 10 min curious 122,626
Goodmorning Miss Font 12 min Amber Two 189
The Saddist Story 17 min tea tea 2
Rabies Alert 20 min Amber Two 2
Homeschool ? 26 min concerned parent 9
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 1 hr LIbEralS 25,963
Calvary Christian Church Pastor Affair Mon Shame 65
•••
•••
•••
•••

Winchester Jobs

•••
•••
•••

Winchester People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••