Comments
1 - 20 of 23 Comments Last updated Apr 11, 2010
First Prev
of 2
Next Last
hot Hell

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 22, 2010
 
I think its time 4 them to sit down they cant do nuthing wit nobody. They all ways jump up 2 go get Chris Jones like he big bad wolf but got whooped by Carl Wilbourn. All Chris want to do is fight lil kids and females. I dont think he will be comeing out the house anytime soon. Cuz Carl is a grown ass man thats was way out of Chris league.
looking

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Mar 22, 2010
 
hot Hell wrote:
I think its time 4 them to sit down they cant do nuthing wit nobody. They all ways jump up 2 go get Chris Jones like he big bad wolf but got whooped by Carl Wilbourn. All Chris want to do is fight lil kids and females. I dont think he will be comeing out the house anytime soon. Cuz Carl is a grown ass man thats was way out of Chris league.
SHO NUFF!!
haha

Jonesboro, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 22, 2010
 
When did that happen?
gesst

Maumelle, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 22, 2010
 
Eye tink it bees yetterday. Not fo sho butt dat`s wat eye heered.You dont mess wit us bad fokes.ya here mee.
for real

Coudersport, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 22, 2010
 
anyways we all know better chris prolly whooped carl and this is lachelle on here trying to take up for her man but we all know thats what topix is about so whomever started this bs makes us all know that chris didnt get whooped and it was all whatcha heard not whatcha saw so get it right next time chris is bad as hell he aint met his match yet and prolly aint gonna meet them but im sure as hell he beat the shit outa carl wilburn
your momma

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 23, 2010
 
carl wilbourn come on now he aint about shit
looking

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 23, 2010
 
gesst wrote:
Eye tink it bees yetterday. Not fo sho butt dat`s wat eye heered.You dont mess wit us bad fokes.ya here mee.
WOW,HOME TRained in the hood!!!
for real

Coudersport, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 23, 2010
 
we all know that carl got smashed get it right lmao rolling on the floor
looking

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Mar 24, 2010
 
mindy u is dumb as hell u live in kennet stay up there were u belong
for real

Coudersport, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Mar 24, 2010
 
yeah keep on thinking cuz i aint no damn mindy so jokes on u looking dumbas hell bitch we know carl got smashed lol
lol

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 25, 2010
 
bahabahabaha u guys suckit it up and grow up cuz u no beast ha
for real

Paragould, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Mar 29, 2010
 
first of all i dont think biting is whooping somebody thats all chris was doing was biting lol and i carl was putting hands on him and when he got him down his hoe came and kicked carl in he face so talk what yu know bitches when u talk shit anyways cuz had to go get shots and shit from your boy biting his fsce and hands lol aint nobody woried bout u muthafuckas i bet yall aint to quick to run up on him and thats real talk and any ways if u got something to say yall see him tell him he got whoop and see what happens i dare u and everybody know whats up for real tell your boy to fight next time not bite hoes bite lol anywho cuz better than this bullshit he aint got time to be fucked up wut u punk pussy ass muthafuckas think of him becuz when yall get done aint nobody up in his face for real so stop stuntin like yall got big nuts and get a life u loser ass bitches Holla!!!!!
for real

Coudersport, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Mar 29, 2010
 
it aint go down like that bitch but yeah his girl did kick him in the face hope she broke his damn jaw but anyways we know chris throws the blows to break jaws so get ya shit str8
Yea Rite

Eldon, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Apr 3, 2010
 
First of all Chris throws blows like a windmill. If u get caught with one then you really cant fight anyways. Let me break it down for you. 1. He screams and flashes dem teeth at ya. 2. He runs up and goes to tackle u. 3. He bites like a bitc*. 4. His brothas cuzins or hos come kikn or hitn wth smthn. then its all over. If ya call dat fightn then ur weak anyways. He will run into smone tht actually knows how to bang sooner or later or someone who knows his weak as* routine then hes done. So get off his dik n talk bout smthn else
facts

Kennett, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Apr 3, 2010
 
what eva u get off his dik and tell the truth bi*** and let him hit ur ass one time bet he breaks ur jaw lol
hmmm

Chesterfield, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Apr 3, 2010
 
I thought a great portion of you people left highschool at least 2 years ago. Why don't you PLEASE go do something productive with your life!!!!
Heather

Farmington, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Apr 5, 2010
 
What happened to education and English? These people sound like they have never been inside a school. Dumb and trashy. By the way, no one cares about this silly crap on here anyway.
for real

Coudersport, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Apr 5, 2010
 
Heather wrote:
What happened to education and English? These people sound like they have never been inside a school. Dumb and trashy. By the way, no one cares about this silly crap on here anyway.
evidentually u do bitch u responded lol
mountains

Chesterfield, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Apr 6, 2010
 
Heather if you dont like it you dont have to comment on it bitch plus no one did not ask you to come to this topixs right . Get a life loser
Heather

Farmington, MO

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Apr 6, 2010
 
mountains wrote:
Heather if you dont like it you dont have to comment on it bitch plus no one did not ask you to come to this topixs right . Get a life loser
Anyone can come on here if they want too, that includes me, none of you own topix. I just can't believe that you are all so damn dumb and uneducated. Trashy ass folks, sure can't spell or punctuate worth a damn. You need to go back to school. lmao at you idiot's.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••

Steele Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Steele People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Steele News, Events & Info

Click for news, events and info in Steele
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••