First Prev
of 2
Next Last
IMPORTANT INFORMATION

United States

#1 Aug 7, 2011
i worked with this nasty bitch at bpi and she was always tryin to fuck any thing that would look her way when she lucked up n got a piece from my best friend he found out she gave him herpies and i wanna warn all men of this std spreadin whore she knew she had it all along when he called her n told her to get checked she gave him herpies she had nothing to say this is the ugliest bitch ive EVER seen she looks like an alien! now shes runnin her mouth because he told everyone where he got the std and shes embarrassed well i think im gonna call nesco n tell them she needs a drug test worry a little less about the drugs,dick n spreadin ur std's and a little more on ur kids
Rainbow Brite Bitch

Crab Orchard, KY

#2 Aug 7, 2011
Maybe if your whoremonger friend wouldn't lay with whores without covering his junk up he wouldn't have got the herpies. This just proves my point to myself about that dump of a factory. That sh*t is why I have never gotten a job there well that and the fact it's in Lincoln County. Bunch of nasty disgusting trash that work at hellhole. What part of the people who aren't whoring around the other part are going to church talking about everyone thinking they are going to get in the pearly gates when all you're going to get is put in the middle part of hell. All you BPI people think you're better than everyone else when you're far worse off and act 10 times as bad as any stripper without morals could ever dream of acting. You all walk around with your nose in the air but you have to do that because you've had it shoved in everyone elses ass all damn long gossiping about what the other whores and Fornicaters have done and are doing. You can fool some of the people some of the time but you can't all of the time and sure as hell can't fool the only one who counts. God knows what each and every one of you are.
IMPORTANT INFORMATION wrote:
i worked with this nasty bitch at bpi and she was always tryin to fuck any thing that would look her way when she lucked up n got a piece from my best friend he found out she gave him herpies and i wanna warn all men of this std spreadin whore she knew she had it all along when he called her n told her to get checked she gave him herpies she had nothing to say this is the ugliest bitch ive EVER seen she looks like an alien! now shes runnin her mouth because he told everyone where he got the std and shes embarrassed well i think im gonna call nesco n tell them she needs a drug test worry a little less about the drugs,dick n spreadin ur std's and a little more on ur kids
vision

Clay City, KY

#4 Aug 8, 2011
dont know bout her, but definitely Penny Himes
Ooooookkkkkk

Manchester, KY

#5 Aug 8, 2011
We know u won't be walking through those pearly gates with a mouth and attitude of yours! And if you want to talk trash about all of Lincoln County.. Stay out of the forum :)
Rainbow Brite Bitch wrote:
Maybe if your whoremonger friend wouldn't lay with whores without covering his junk up he wouldn't have got the herpies. This just proves my point to myself about that dump of a factory. That sh*t is why I have never gotten a job there well that and the fact it's in Lincoln County. Bunch of nasty disgusting trash that work at hellhole. What part of the people who aren't whoring around the other part are going to church talking about everyone thinking they are going to get in the pearly gates when all you're going to get is put in the middle part of hell. All you BPI people think you're better than everyone else when you're far worse off and act 10 times as bad as any stripper without morals could ever dream of acting. You all walk around with your nose in the air but you have to do that because you've had it shoved in everyone elses ass all damn long gossiping about what the other whores and Fornicaters have done and are doing. You can fool some of the people some of the time but you can't all of the time and sure as hell can't fool the only one who counts. God knows what each and every one of you are.
<quoted text>
LC Sucks

Crab Orchard, KY

#6 Aug 8, 2011
I can say whatever I want about you stupid rednecks. I happen to live right here in Lincoln County and if you don't like what I say then you don't have to read it. What's wrong? Don't like hearing the truth? Most of you all are embarrassments to the county. The county has running water but a lot of you don't use it you just take whore baths. Rusty ass, ass smelling cow f*cking inbreds.
Ooooookkkkkk wrote:
We know u won't be walking through those
pearly gates with a mouth and attitude of yours! And if you want to talk trash about all of Lincoln County.. Stay out of the forum :)<quoted text>
Glad Im Out

Clay City, KY

#7 Aug 8, 2011
Yea I lived in Stanford for 6 months. it was the most awful 6 months of my entire life. mean stuck up people thinking they better than everybody else dam inbreds. And dont get me started about The Stars (LOL) on Starr Ave. Glad Im the hell outta there and I wouldnt recommend anyone moving there.
lincoln bitch

Chicago, IL

#9 Aug 8, 2011
Y'all doging Lincoln county saying we r rednecks what the heck does that make u. U just can't handle that we r better than u. By the way penny homes is from Garrard county.
vision

Clay City, KY

#10 Aug 8, 2011
lincoln bitch wrote:
Y'all doging Lincoln county saying we r rednecks what the heck does that make u. U just can't handle that we r better than u. By the way penny homes is from Garrard county.
I didnt see any rednecks all I saw was a bunch of wannabes. anyway eoo many ignorant people in stanford. an yea penny himes is from garrad county but lived in lincoln county
LC Sucks Bitch

Crab Orchard, KY

#11 Aug 9, 2011
What does she have to do with LC being stupid? All these people in LC want to do is fight and talk sh*t about everyone even the church people do it. Any person with the means and the brains to get out of this hellhole should.
vision wrote:
<quoted text> I didnt see any rednecks all I saw was a bunch of wannabes. anyway eoo many ignorant people in stanford. an yea penny himes is from garrad county but lived in lincoln county
LC Sucks Bitch

Crab Orchard, KY

#12 Aug 9, 2011
You aren't better than me b*tch. Thanks for proving my point. You should really put your nose down before you drown you stuck up skank.
lincoln bitch wrote:
Y'all doging Lincoln county saying we r rednecks what the heck does that make u. U just can't handle that we r better than u. By the way penny homes is from Garrard county.
vision

Clay City, KY

#13 Aug 9, 2011
dumpster living=stanford living.... not much difference....I got out as quick as I could had I known before I ever moved there I would never have moved there... should have known when I heard yall have a judge executive (retired now) named Buckwheat... WTF???
Haha

United States

#14 Aug 9, 2011
U must be obsessed wit LC cuz ur reading and writing on the STANFORD posts. Lmfao!
so true

Richmond, KY

#16 Aug 10, 2011
True true so da*n true..! I have been here all my life and omg I can't believe the two faced people here..! Back stabbers! Also 95 percent of the people here do not have a lick of common sense! Grow up! Get a life! Oh and did I mention A JOB???
Uh huh

Elgin, TX

#18 Aug 10, 2011
Well lets look at the big picture. Whoever is posting all this shit is either from a county near by or lives in Lincoln. The way I see it is u all are a bunch of retarded factory workers. I mean get a grip this whole central part of this state is a joke. Not only is there no decent jobs but everyone here is kin to each other. Hey did u hear about ohios new zoo?? Yup they are fencing Ky off and charging admission to check out all the stupid ass people it holds lmao!!!!!!
Lincoln Co SucksBitch

Crab Orchard, KY

#20 Aug 10, 2011
Ohhhhhhhhhhh guess you just told me huh? bahahaha Lincoln County Trash! The day you're better than me I'll be pissing on the devils grave and that's never going to happen so I guess you'll never be better than me. Well unless it's at sucking a d*ck and then you'll be better than me at that cause I don't suck d*ck. Pucker up and suck d*ck lips.
Hahahahahahahaha wrote:
Ok guys, I finally get it.. You have absolutely no self esteem, and no life so it makes you feel better to sit behind a screen and talk about others to make yourself feel better. It's not gonna help! And BTW Miss LC Sucks B*****, I am better than you. Since you talk about stuck up ppl, seems to me someone hurt your feelings because you were ignored when u tried to talk to someone BETTER than you.. Advice=Stick with your own kind and leave us alone that are obviously better than you! Have a wonderful day ;)
country BOY

Jackson, KY

#21 Aug 10, 2011
Uh huh wrote:
Well lets look at the big picture. Whoever is posting all this shit is either from a county near by or lives in Lincoln. The way I see it is u all are a bunch of retarded factory workers. I mean get a grip this whole central part of this state is a joke. Not only is there no decent jobs but everyone here is kin to each other. Hey did u hear about ohios new zoo?? Yup they are fencing Ky off and charging admission to check out all the stupid ass people it holds lmao!!!!!!
You must be from Ohio, you say there is no decent jobs around,why dont find something,anything at least make enough money so you can go back to where you came from.WE dont care much for people on that side of the river anyways,or maybe you can get a job at this new zoo you are talking about. You sound like a real JACK A$$!
Forest Gump

Jackson, KY

#22 Aug 10, 2011
LC Sucks Bitch wrote:
What does she have to do with LC being stupid? All these people in LC want to do is fight and talk sh*t about everyone even the church people do it. Any person with the means and the brains to get out of this hellhole should.
<quoted text>
Does this mean you dont have brains or means.You say get out of this hellhole like you live in Lincoln.I guess that means you need to get a job or go to school so you can go back to where you came from.Or are you to stu, stu, stu, stu, Stupid!
Lincoln Co SucksBitch

Crab Orchard, KY

#23 Aug 10, 2011
I live here. I have a job. I bet you can't say that.
Forest Gump wrote:
<quoted text> Does this mean you dont have brains or means.You say get out of this hellhole like you live in Lincoln.I guess that means you need to get a job or go to school so you can go back to where you came from.Or are you to stu, stu, stu, stu, Stupid!
Heeeeeeeee

United States

#24 Aug 10, 2011
country BOY wrote:
<quoted text> You must be from Ohio, you say there is no decent jobs around,why dont find something,anything at least make enough money so you can go back to where you came from.WE dont care much for people on that side of the river anyways,or maybe you can get a job at this new zoo you are talking about. You sound like a real JACK A$$!
well cummie boy I'm not from Ohio but right here in this shit hole county and I got the offer from the zoo to keep the inbreeding down so that's why I go around puttin my seed in ur women so u guys don't get all six fingered and toed lmao so there ya go fart sniffer.
citizen

United States

#25 Aug 15, 2011
To those who don't like lincoln county, why don't you leave?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker
First Prev
of 2
Next Last

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Stanford Discussions

Title Updated Last By Comments
Love my job but... 1 hr shut up cry baby 10
Mma fights kings mt 18 hr Chris Hansford 6
Who's number is this Mon Slick 1
Stephanie Elliott Dec 15 Wondering 2
patriot gas station Dec 13 Pot hole 2
Golf carts Dec 12 Citizen 6
Earl treadway Dec 11 tookie 6
Stanford Dating
Find my Match
More from around the web

Stanford People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Stanford News, Events & Info

Click for news, events and info in Stanford

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 7:18 am PST

Bleacher Report 7:18AM
Tennessee Titans vs. Jacksonville Jaguars: Complete Week 16 Preview for Tennesse
NBC Sports12:38 PM
Dexter McCluster out Thursday, likely out Week 17 as well
NBC Sports 2:30 PM
Manziel looking for better showing in second start - NBC Sports
NBC Sports 2:48 PM
Titans RB McCluster ruled out of game vs. Jaguars - NBC Sports
Bleacher Report 5:47 PM
Denver Broncos vs. Cincinnati Bengals Betting Odds, Analysis, NFL Pick