All will be fines in 2014 if you do not have Health Insurance!

Posted in the Newport Forum

Comments

Showing posts 1 - 8 of8
pissed

Morristown, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Jan 24, 2013
 
I am one of those people who would
Love to have health insurance, but cannot afford it! My income is too much to receive government assistance, which is fine with me, but health insurance cost a pretty penny!! Not to mention what that will and will not cover. The health coverage offered at work ain't insurance either...it's only a discount plan!! And it don't pay for crap! So I just found out that starting in 2014, when you file your taxes, you will be fined over $200 for not having insurance an they take it straight out your taxes. If you don't get any insurance by the next tax year, you will be paying over $900 on taxes as a penalty! So guess we will all have to get insurance!! I just hope the insurance companies make it affordable for everyone! Some have said they would just pay the penalty because its cheaper! Love to hear everyone's thoughts...or read them rather!
wtf

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Jan 25, 2013
 
lies
pissed

Morristown, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Jan 25, 2013
 
It ain't lies. Call H&R Block... They tell you this after they do your taxes! I read it myself on their computer screen!!! They are warning people this tax season! Don't start callin people liars unless you can back it up!
pissed

Morristown, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jan 25, 2013
 
DeadHooker wrote:
You JUST found this out? Just now? Were you paying attention when the bill was proposed? This has been common knowledge for a while.
Yeah I just found out! I don't watch the news often cause its too damn depressing! Haha! Guess I am behind! Lol. That's still crazy huh!!
ergg

Charlotte, NC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Jan 25, 2013
 
Yeah notice during the election,this was mentioned at all.obama kept it on the dl:-(
Crikey

Clover, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Jan 25, 2013
 
Obama is the worst dang president to go down in history. N everyone thought Obama was soooo dang wonderful. Now all you uneducated political liberals can sit back and say dang I wished I voted Mitt Romney. But I can sit here and say I TOLD YOU SO. and I'm pretty sure ill be saying it a lot more often in the next 4 ( Obama. Will rape your a** yrs! You all who voted this ba*tard back in have nobody to blame but your dang self!
pissed

Morristown, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jan 25, 2013
 
I sure in the hell didn't vote him back in!! Everything's so f@$!ed up!
namenamename

Morristown, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Jan 27, 2013
 
I wouldn't even know WHERE to begin on how to educate you on this, but I would probably have to start with kindergarten and work my way up.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 8 of8
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

60 Users are viewing the Newport Forum right now

Search the Newport Forum:
Topic Updated Last By Comments
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 14 min Bayless 124,307
Marvin Green Sir 52 min OMG 2
City of Newport is broke give N.G.S. to county ... 1 hr your so wrong 59
Just anyone can be a preacher I guess 1 hr agree 34
TN Pay-to-Spray Firefighters Watch as Home Burns (Oct '10) 1 hr REO 58,285
Buddy ball bar (Dec '11) 2 hr no way 71
Truancy court only 6 unexcused days (May '10) 5 hr angel 47
•••
•••
•••
•••

Newport Jobs

•••
•••
•••

Newport People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••