what can u tell me bout tavis parrish

Posted in the Morristown Forum

cunninglycute

Winnsboro, SC

#1 Jun 20, 2011
I rember back in the day he was fine as hell. But it's like he dropped off the face of the earth..just wondering?
really

United States

#2 Jun 21, 2011
He is fine,doing great.
yea baby

United States

#3 Jun 21, 2011
Yea he is fine. Extra fine when he's up in this.
old friend

Dexter, MO

#4 Mar 19, 2012
speaking of i went to school with travis and would like to look him up, Anyone know where he lived now?
one hot mamma

Mount Holly, NC

#5 Mar 26, 2012
old friend wrote:
speaking of i went to school with travis and would like to look him up, Anyone know where he lived now?
He lives with crystal is kids Momma...has been with her on and off for 15 or so years....
Boo

United States

#6 Jul 20, 2012
Yeah about her....if you like short and dumpy......lol
crystal

Rock Hill, SC

#7 Jul 26, 2012
boo...I am 5'8 and he obviously likes it. And has for years...]
Boo

Hollywood, FL

#8 Aug 4, 2012
Obviously he dont......LOL!!!!! NOW WHAT!!!!
mom of 2

New Buffalo, MI

#9 Aug 8, 2012
Leave that poor man outta this mess. U don't hear his name cause he keeps to himself and doesn't bother anybody! great guy and doesn't deserve to have his name all out here on a place like topix!!
really

Morristown, TN

#10 Aug 8, 2012
mom of 2 wrote:
Leave that poor man outta this mess. U don't hear his name cause he keeps to himself and doesn't bother anybody! great guy and doesn't deserve to have his name all out here on a place like topix!!
I so agree with you, Tavis is a nice person and minds his own business.
crystal

Julian, NC

#11 Aug 13, 2012
I can not believe people in this town..always trying to start trouble. I know where he calls home. I am not gonna entertain this childish behavior.
mom of 2

United States

#12 Aug 14, 2012
crystal wrote:
I can not believe people in this town..always trying to start trouble. I know where he calls home. I am not gonna entertain this childish behavior.
As long as you and Tavis know the deal, that's all that matters. This mess is just plain ridiculous.
Hannah

United States

#13 Aug 16, 2012
Sorry but I work with that nice girl he is with. He has been with her for a long time. Pretty girl who never says nothing bad about anybody
Hannah

United States

#14 Sep 20, 2012
And no offense....lol....YOU couldnt hold a light to her. She takes really good care of herself. She doesnt have three chins to trip over....LMAO
His Cuz

United States

#15 Sep 27, 2012
You still a fat, funky bitch....Tavis needs to take yo fat ass back to the trough....fo real. Been wit him to dat girls place....he done went from Dimepiece to a Doughnut....open yo eyes, cuz....damn you makin us all look bad
Wtf

United States

#16 Oct 11, 2012
Hahahaha
One Bad Bitch

Brooklyn, NY

#17 Oct 15, 2012
And we all agree.....
HA HA HA

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morristown Discussions

Title Updated Last By Comments
Rusty Wallace Toyota 12 min mechanically incl... 5
What is going beside Dunkin Donuts? 47 min hello 16
Smoking weed in parking lot @mall 2 hr haters 7
Heat Pump Repair (Sep '08) 2 hr smart guy 15
Violation of probation 4 hr Over It 38
Hot Spot Pizza 5 hr Craving 86
Anybody ate at Popeyes 5 hr REPORT 54
Morristown Dating
Find my Match
More from around the web

Morristown People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Morristown News, Events & Info

Click for news, events and info in Morristown

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]

NFL Latest News

Updated 9:56 am PST

NFL 9:56AM
Cam Newton (back) probable for Panthers vs. Browns
NBC Sports 9:56 AM
Panthers list Cam Newton as probable for Sunday
NBC Sports10:31 AM
Coach: 'Very confident' Newton starts vs. Browns - NBC Sports
ESPN11:21 AM
Rivera 'confident' Newton will start Sunday
NBC Sports 3:14 PM
Losers of 13 of 14, Titans set for top draft pick - NBC Sports