anyhoo

Morehead, KY

#1 Jul 30, 2011
anyone know the bum
Yep

Morehead, KY

#2 Jul 31, 2011
Yeah, why? He is still around here. And if you know him as a "bum" then you must know him and know where he lives. So dont go starting stuff on here. He is trying to do better for himself and his family.
what

Morehead, KY

#3 Aug 1, 2011
Yep wrote:
Yeah, why? He is still around here. And if you know him as a "bum" then you must know him and know where he lives. So dont go starting stuff on here. He is trying to do better for himself and his family.
the charlie i know and went to school with lived out on cranston rd. is a great person! always kind and good hearted! haven't seen him in years! leave him alone and mind your own business! don't worry about these idiots charlie they dont have a life and are jealous of yours! tasha
lol

Morehead, KY

#4 Aug 2, 2011
Yea, he is trying to do better for his family...supporting his wife's pill habit!
Hmmm

Morehead, KY

#5 Aug 2, 2011
I hoped that after having 2 kids they would both clean their act up and get their lives on the right path for the kids sake. Do they still live with her parents? It's sad to see all these people going downhill because of drugs. I have 3 kids and they are my #1 priority I couldn't imagine putting some drug before my children.
anyhoo

Morehead, KY

#6 Aug 10, 2011
YOU MEAN SUPPORTING HIS PILL HABIT.BLAMING IT ON HIS WIFE

Since: Mar 11

Location hidden

#7 Aug 11, 2011
so, that's the game? you start a thread asking about someone and then respond as if you already know? jerk
Domino

Dahlonega, GA

#8 Aug 11, 2011
the charlie i know would steal pennies off a dead mans eyes for a pill, he dosnt take care of his wife or his kids
who cares

Dahlonega, GA

#9 Aug 13, 2011
Well Well I was wondering how long it would take 4 some of her family to start things judge yourself and your family before others After all they R the ones supplying half of Morehead and all of cranston
Have a great one and enjoy topix.
county inmate

Dahlonega, GA

#10 Aug 14, 2011
From what I hear His wifes sister cant keep her mouth or legs closed.

Since: Oct 12

Williamson, WV

#11 Nov 29, 2012
are yall talking about the charlie from matewan wv?

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Morehead Discussions

Title Updated Last By Comments
does anyone know??? 3 min Debbie_da_dude 5
Wanting Australian Shepherd Puppy 11 min Hummm 2
reality is for people who can't handle drugs 13 min Nope 2
Lovena Stamper Caudill Basford (Jun '09) 13 min noneofmybizz 30
Whitney Bradley, B&B tool rental (May '13) 3 hr maryjaneprincton 2
Bible study rules for public schools proposed (Feb '10) 5 hr Sss 131,384
Sarah Smith 10 hr curious 2
Morehead Dating
Find my Match

Morehead Jobs

Morehead People Search

Addresses and phone numbers for FREE

Morehead News, Events & Info

Click for news, events and info in Morehead

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]