Does anyone know anything about Jeremy Fulton?

Posted in the Marianna Forum

Comments
1 - 20 of 64 Comments Last updated Oct 22, 2009
First Prev
of 4
Next Last
crunkman

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Aug 28, 2008
 
Does anyone know anything about Jeremy Fulton?
brittany

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Aug 28, 2008
 
what do you wanna know about him?
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Aug 28, 2008
 
P I M P......LMAO love ya jeremy!!
brittany

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Aug 28, 2008
 
yeah, hes pretty much the biggest pimp in marianna, ever.
moonwalker

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Aug 28, 2008
 
I KNOW HE IS YOUR COUSIN. BUT WHY YOU GOING TO COMMENT ON HIM WHEN YOU GET SO PISSED WHEN SOMEBODY TALKS ABOUT YOU ON HERE. JUST A QUESTION?
lmao

Alexander, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Aug 28, 2008
 
crunkman wrote:
Does anyone know anything about Jeremy Fulton?
jemery is a mexican tht will stab u lmao no for real he a pimp
brittany

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Aug 28, 2008
 
maybe because they are talking about stuff they dont know about & saying bad stuff about her? why does it really matter to you?
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Aug 28, 2008
 
well prolly cuz i dont get on her a talk crap about people that i dont know nothin about!! and if you can see this is about jeremy not anyone else.....
lmao

Alexander, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Aug 28, 2008
 
brittany wrote:
maybe because they are talking about stuff they dont know about & saying bad stuff about her? why does it really matter to you?
just like marianna people wanting to be in every one business
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Aug 28, 2008
 
my bad..correction... its suppose to be on here and...!! lol
moonwalker

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Aug 28, 2008
 
ALL ALRIGHT THEN. LIKE I SAID IT WAS JUST A QUESTION. CALM DOWN THE BOTH OF YOU.
Trey

Maumelle, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Aug 28, 2008
 
He's a Fulton, that should tell ya something lol
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Aug 28, 2008
 
yea ur right trey..aint no denyin that!! lol
moonwalker

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Aug 28, 2008
 
HEATHER DID YOU MISS GOING OUT AND DOING STUFF WHEN YOU WERE MARRIED?
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Aug 28, 2008
 
who is this??
moonwalker

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Aug 28, 2008
 
I AINT TELLING.
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Aug 28, 2008
 
well then....
moonwalker

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Aug 28, 2008
 
just put it this way you know me from way back.
heather

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Aug 28, 2008
 
well that could be a bunch of people!
listen

Little Rock, AR

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Aug 28, 2008
 
lol that could be taken in a very bad way. better be careful you might be setting yourself up to get talked about.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 4
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

•••
•••
•••
Marianna Dating

more search filters

less search filters

•••

Marianna Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Marianna People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Marianna News, Events & Info

Click for news, events and info in Marianna
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••