pinky

Irving, TX

#21 Dec 4, 2010
Free kirk white who love to fite
wannawatch

Huntington, WV

#22 Dec 11, 2010
Mel wrote:
I watched that movie. Kirk out of her mind drunk at the bowling alley showing her tits.. ROCK ON! Why can't more WV girls be that open about showing their tits?
where can you get the movie?
Duh

Wharton, WV

#23 Dec 11, 2010
Get it from Mamie 2455750
james

Hurricane, WV

#24 Dec 12, 2010
mamie sells poor quality copys for 45 dollars you can buy the movie from amazon for 12 dollars
curious

Huntington, WV

#25 Dec 23, 2010
netflix has it
good documentary

Wolfcreek, WV

#26 Dec 25, 2010
james wrote:
mamie sells poor quality copys for 45 dollars you can buy the movie from amazon for 12 dollars
If you buy it from Amazon or Netflix, the White's don't get a damn dime of the profits!! Buy it from Mamie.:)
good documentary

Wolfcreek, WV

#27 Dec 25, 2010
maybe she will autograph it for you too. That's worth $45!
who cares

Franklin, TN

#28 Dec 25, 2010
that b#$@h got what she deserved when they took her baby i hope she don't get it back but, the state of WV will see that she does no help for our chilren....
K from NYC

Danbury, CT

#29 Jan 11, 2011
I too, want to grab hold on those titties. I'd give her another kid and actually support it.
Nick

Sebewaing, MI

#30 Jan 30, 2011
FTW wrote:
Anyone know how Kirk is doing and if she is still clean and sober?
Kirk was clean for a couple of months and got her daughter back but one of her family gave her a pill when she was stressed out and she took it. She then felt so guilty that she called her parole officer and was sent back to prison. Her daughter is now in foster care and her son is with Mamie. This is according to the director of the film who still keeps in close contact with the family.
adkins

Wharton, WV

#31 Jan 30, 2011
i just got outta swrj n kirk wasn't there she went to prison in the beginning of sept. did she make parole then mess up damn i hate it if she did id like to see her
james

Huntington, WV

#32 Jan 31, 2011
if you buy the movie from jesco dont get or any other whites gets any money neither.
what

Belfry, KY

#33 Jan 31, 2011
james wrote:
if you buy the movie from jesco dont get or any other whites gets any money neither.
what??
great

Partlow, VA

#34 Feb 1, 2011
james wrote:
if you buy the movie from jesco dont get or any other whites gets any money neither.
looks like they should have had a better lawyer' when they made the movies ,or should get one and sue for some of that royalty money.god bless
and good luck
Turtle

United States

#35 Feb 7, 2011
Did Kirk get the little girl back??

Since: Jun 10

Location hidden

#36 Feb 8, 2011
Just watched their movie....God d@mn thats a wild bunch! LMAO!!!!!
Kimosabe

Dunbar, WV

#37 Feb 8, 2011
WOWBOW wrote:
Just watched their movie....God d@mn thats a wild bunch! LMAO!!!!!
Yep, My heart is near bursting with pride for the community.

Since: Jun 10

Location hidden

#38 Feb 9, 2011
Kimosabe wrote:
<quoted text>Yep, My heart is near bursting with pride for the community.
LOL!!!! I dont even know what to say...I even wondered if some of that stuff didnt have a script...its just hard believe that people are really like that...
IloveJesco

United States

#39 Feb 9, 2011
WOWBOW wrote:
<quoted text>
LOL!!!! I dont even know what to say...I even wondered if some of that stuff didnt have a script...its just hard believe that people are really like that...
Totally unscripted-100% REAL! It's hard to believe allot of things, doesn't mean they aren't true....
just me

Milton, WV

#40 Feb 9, 2011
IloveJesco wrote:
<quoted text>Totally unscripted-100% REAL! It's hard to believe allot of things, doesn't mean they aren't true....
For this crazy crap to be scripted they would have to learn to read. The main one to profit from this is Johnny Knoxville.

Tell me when this thread is updated:

Subscribe Now Add to my Tracker

Add your comments below

Characters left: 4000

Please note by submitting this form you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Madison Discussions

Title Updated Last By Comments
Mother arrest for growing pot, letting child us... 23 min never understand 3
WV Who do you support for U.S. Senate in West Virg... (Oct '10) 29 min Nikki1999 58,137
WV How To Open A Beer With A Banana 1 hr peter flinch 231
name the narcs, informants and rats (Apr '12) Wed Great white hunter 47
Bonne Co. Law Enforcement Wed Samantha Grace 25
New Basketball Player Sep 16 Capt Jack 2
Lesbians dont suck good tube steak Sep 15 lol 2
•••
Madison Dating

more search filters

less search filters

•••

Madison Jobs

•••
•••
•••

Madison People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Madison News, Events & Info

Click for news, events and info in Madison
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••