Comments
1 - 20 of 60 Comments Last updated Sep 24, 2012
First Prev
of 3
Next Last
Ginger

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Mar 29, 2012
 
Who is this guy?
Hailey

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Mar 29, 2012
 
is this katie baker?
KatieKAT

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Mar 29, 2012
 
wtf does it matter
Hailey

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Mar 29, 2012
 
well if it is he said u aint got no room to talk
KatieKAT

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Mar 29, 2012
 
WTF is that suppose to mean? wit his crooked dick
hailey

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Mar 29, 2012
 
ok?
hailey

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Mar 29, 2012
 
from what i heard u left this husband for that crooked dick!!!!
staci maness

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Mar 30, 2012
 
He is the dad of all three of my kids, plus he just had another he is taken and he don't need anymore drama our family's been thru enough we ent need shady skanky ads whores starting shit this comin from a hitch who will knock u down 8 levels and Mark the grave!
staci maness

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Mar 30, 2012
 
And damn you *ucked around left ur hubby for my baby daddy, he's no saint , but u can't even spell his name, Johnathan Blackberry if ya sleek the name get it right !!! Fake ads!!!
staci maness

Savannah, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Mar 30, 2012
 
**Blackburn.....AND IF IT WAS SOOOOOI BAD A YEAR LATER WHY U STILL STUNNING HIM, if anyone has right to talk shit its me!!!
wow

Chatsworth, GA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Apr 5, 2012
 
Lol shut up staci. Boomed gives a f''k.
Georgia gal

Lexington, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Apr 10, 2012
 
He is a player! About a month ago we met, he was all sweet and them we won.d up hooking up! Big mistake after the fact he just left we texted a couple of times and that easy it!!! And now I see he had had a kid by some ugly chic! Wow all I can say is he's worthless! And I will post my name ain't afraid just using my yahoo e-mail is easier.
Sunflower

Lancaster, PA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#18
Apr 17, 2012
 
I happen to b his new baby's moms best friend so yea I would love it if u post ur real name! He is a good guy he loves his girl and there daughter so all u haters keep on hating cuz he is happy n dont want ur skanky ass don't mean that he b *ucking u get a life and grow the *uck up!
HAHAYEAOK

Jackson, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Apr 20, 2012
 
once a cheater always a cheater.. bet u he is still hung up on taci. he always will be
staci maness

Lexington, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
Apr 20, 2012
 
Now someone's just stiring up shit, grow up ain't nobody here hung up or stutting nobody you lozers got issues ;) just saying ha this is some funny crap really u guys ha! Lmao no life!
ish

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
Apr 20, 2012
 

Judged:

4

2

2

Um who cares? He is ugly as hell trashy looking and has less brain cells than a sheep... Get some standards you dusty bitches
Johnathan Blackburn

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Apr 21, 2012
 
For someone that is ugly I have no problem pulling women and for someone that has no brains I dropped out with a 3.8 and took a advanced ged test and passed with advanced in that so get it right and if you have things to say about me say them to my face or at least have the balls to say them with your name
ish

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Apr 21, 2012
 
You pull trashy worthless women who carry disease and have been passed around the trailer park and you dropped out... You made my point for me little buddy go back to the bar with the scuzzy women and drunks where you belong! Oh yeah I forgot to add thief to the list!
Sunflower

United States

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#24
Apr 22, 2012
 
Ok hold up! Idk who the hell u r talking bout but u really need to get all ur facts straight before u post on here n make ur self look stupid his baby momma is not n never has been passed around the trailer park my guess is ur just a jelous ex girl friend that wasn't good enough for him to stay with like I said before grow up n get a life they r happy! We ain't in highschool any more we ain't got time for ur childish wanna be highschool bs drama!
smash

Lexington, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#25
Apr 22, 2012
 
I don't know exactly who your talking about, but if its staci you better pray she don't find out who you are. She has those days where if she's in a mood you better run and hide. Ha, this I got to see.

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

First Prev
of 3
Next Last
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

18 Users are viewing the Lexington Forum right now

Search the Lexington Forum:
Title Updated Last By Comments
TN Who do you support for Governor in Tennessee in... (Oct '10) 4 min WTSenior 141,495
Dusty Russell is gon be a daddy? 1 hr Haha 3
my step son is a monster (Mar '13) 1 hr the devil 48
Megan peppers 2 hr Lol 5
Tyler Flanagan? 2 hr mixed up 4
Alesha Brasher 2 hr wowser 4
TN Tennessee Hunting Rights Amendment (Oct '10) 5 hr jarda 8,594
•••
•••
•••
Lexington Dating

more search filters

less search filters

•••

Lexington Jobs

•••
Enter and win $5000
•••
•••

Lexington People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Lexington News, Events & Info

Click for news, events and info in Lexington
•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••