Swingers

Posted in the La Follette Forum

Comments

Showing posts 1 - 17 of17
RED ALERT

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Jun 27, 2013
 

Judged:

5

4

4

>>> PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT!! <<<

This "todd s"/"Lisa" NORMAN BATES/SYBIL scary pervy freak is the same "Anonymous Proxy" freak of the Sheila whoever thread = LauraB/Tammy/JohnN/ ET AL of "Anonymous Proxy". Obsessed as all hell with whoever the Sheila chick 'in court' is and the He/She freak just bumped this thread up that He/She started to PROVE AGAIN how tripped out he/she is. he/she some scary shit people, so watch over home n kids folks BIGTIME!

>> FAIR WARNING! <<
Awful

Kodak, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Jun 28, 2013
 

Judged:

3

No you won't. Liar.
Sammy

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

Tammy wrote:
I see she was on Facebook at 5:52 today. now im going to work on her stuff to see what I can find out. LMAO You are just mad because she screwed up at the courthouse. You are a lame brain just like her.
Tammy oh Tammy you gonna let Little Sammy Bammmie that Butt;hehehehe
Scratch

Kodak, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Jun 28, 2013
 

Judged:

4

4

2

No one has contacted you, you won't and can't do jack squat. You made these same claims months ago and nothing happened. Your so called influence is only enough to annoy everyone else. Seriously, I can't wait to revisit this time and time again to remind you how inept and ineffective you are. Now go put some cream on your sore genitals for that std.
ew ew ew ew ew

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Jun 28, 2013
 

Judged:

1

1

1

todd s wrote:
I was at the same party as Kent. There was 3 single women and 22 single men there and 4 couples there. She was bombed out of her head Like Kent said. Kent tried to warn me about her and he was right. she was in the orgy room I know for 4 hrs and her Bf was watching her with all the men. She was in pitiful shape by the time it was over with and she was doing them without protection.
I believe she was the Biggest crack Hoe Ive ever seen and believe me I have seen a lot Im in the Military and single myself.
whoever you are freak, all this comment from you means is that you're every bit the nasty skank trash that 'she' is otherwise you wouldn't have been there partying right along with the rest of them getting your freak on with her and them. can smell your genital rotting disease thru the screen just reading your pride in the filth that you are skank trash. you got nothin but the diseases u paid to get and no one cares ur pissed about it awww LOL @ you gutter trash
ew ew ew ew ew

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

2

1

RED ALERT wrote:
>>> PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT!! <<<
This "todd s"/"Lisa" NORMAN BATES/SYBIL scary pervy freak is the same "Anonymous Proxy" freak of the Sheila whoever thread = LauraB/Tammy/JohnN/ ET AL of "Anonymous Proxy". Obsessed as all hell with whoever the Sheila chick 'in court' is and the He/She freak just bumped this thread up that He/She started to PROVE AGAIN how tripped out he/she is. he/she some scary shit people, so watch over home n kids folks BIGTIME!
>> FAIR WARNING! <<
OBVIOUSLY LOL thanks anyway
where are these Parties

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Jun 28, 2013
 
Where do they have these Parties at? Motel 6 or at Tn. Swingers.org
warning heeded

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
Jun 28, 2013
 
RED ALERT wrote:
>>> PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT!! <<<
This "todd s"/"Lisa" NORMAN BATES/SYBIL scary pervy freak is the same "Anonymous Proxy" freak of the Sheila whoever thread = LauraB/Tammy/JohnN/ ET AL of "Anonymous Proxy". Obsessed as all hell with whoever the Sheila chick 'in court' is and the He/She freak just bumped this thread up that He/She started to PROVE AGAIN how tripped out he/she is. he/she some scary shit people, so watch over home n kids folks BIGTIME!
>> FAIR WARNING! <<
Yep just now reading that thread - the tripper was up ALL night on here freaking out ... must be from all the burning, oozing, scratching from all their 'party' fun with the chick....
Hahaha

Kodak, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#19
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

2

1

This dumb troll continues to get it wrong. No one is here by that name.
Awful

Powell, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

2

1

You don't know your ass from a hole in the ground.
jonzer

UK

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#23
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

2

1

Add this bbm pin, he's an experineced swinger and can answer all ur quieres 2889C71D
lordy

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#27
Jun 28, 2013
 

Judged:

3

3

2

all that's left to wonder is if Tammy and Laura B wear the same clothes or is he/she just cross dressers JohnN and todd s, saving time what with all the change outs between posts by all he/shes SYBIL personalities. sybil knows something about mental illnesses don't she now Tammy/LauraB/JohnN/todd s/Kent ET AL just how many straight jackets need to be ordered for your tripped out selves eh?? LMFAO
lordy

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#28
Jun 28, 2013
 

Judged:

4

4

4

Laura B wrote:
<quoted text> Sounds like you all are going to find out if he does, that's all im going to say.
"that's all I'm going to say" means FOR NOW as really he/she is taking a break and rushing back to their padded cell for a WARDROBE CHANGE on the 7th floor of the INSANE ASYLUM's computer room all stealth mode. f*ckng hilarious freak LMAO!
really

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#31
Jun 28, 2013
 

Judged:

3

3

1

judging by your compulsive insanity stalking and talking with yourself 24/7 on here, IRL she's perfectly fine with having to lose everything if it's the only way to finally get away from you. possibly even praying every day of her life that just forfeiting everything in order to get you away from her her prayers will be answered and you will finally go away and stay gone. your so scared of your identity getting exposed that you use anonymous proxies to post on here. u admit to stalking her fb page and her appearances in court. wouldn't be the least surprise if soon LaF press runs a story on a homicide/suicide incident involving you and these sheila/mike people
last attempt

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#34
Jun 28, 2013
 

Judged:

2

2

2

NObody is worried about you, or his lawyer .. well except the public reading your insanity, and that you come out of your basement from time to time to stalk the courthouse, bars. We have families and property to protect.

Other then that, deal with and get over the fact that no one gives the slightest damn what you do, think, feel, say or anything else about you. You already know it otherwise you wouldn't be on here 24/7 all obsessed about them. You stalk him and her, obsessed actually, so getting pissed they couldn't care less about you is YOUR prob. Get counseling or something..
you know... some kind of help cuz the drugs and drinking aren't working for ya. LOL Don't mean to LOL but.. just can't help it. Last time tho cuz you're just sadly boring in your mental spiraling anymore.

Bummer. SNORE

Next thread...
hahahaha

La Follette, TN

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#39
Jul 1, 2013
 

Judged:

1

1

1

dropped the thread because your drug induced delusional rantings are booorrriiinnnggg. said that already, but what's to expect of trash that has a reading comprehension issue the level that your brain fried idiot self does then add the paranoia obsessions stalking etc etc etc. exactly. amanda whitney ALL y'all same ol same ol SNORE. nobody cares and nobody ever will just boring boring boring. go take a bath that'll be new and exciting for you. could very well be for those around you too LOL

eh... snore. step it up and maybe i won't wait so long between drive bys to see what your insane ass is up to on here rofl til then YAWN cya
porky pork chop

Clover, SC

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#42
Jul 25, 2013
 
I like to go to parks and swing. Ladies lets push each other. We can say weeee, see it's fun..

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 17 of17
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

19 Users are viewing the La Follette Forum right now

Search the La Follette Forum:
Topic Updated Last By Comments
The Car Doctor's mechanical advise (Jan '11) 15 min mike 2
SSI ChEcK 53 min haha 5
Husband chased wife with ball bat 1 hr clown 3
sno ball place 1 hr clown 7
The Real Sheirff Robbie Goins 1 hr Vote Goins 20
TN Pay-to-Spray Firefighters Watch as Home Burns (Oct '10) 2 hr C Clark 58,235
TN Should state mandate immunizations? New require... (May '11) 3 hr C Clark 8,463
•••
•••
•••
La Follette Dating

more search filters

less search filters

•••

La Follette Jobs

•••
•••
•••

La Follette People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••