wanting to get in touch with billy flannery

Posted in the Kimper Forum

Comments

Showing posts 1 - 20 of30
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
old friend

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#1
Apr 12, 2012
 
i use to be a friend billy's and i have not seen him in a while. so far i heard him and his girlfriend split and that's all i know. is he still working? where is he living now? someone please help me find him. i think he needs my help!
missy

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#2
Apr 15, 2012
 
billy and i seperated a few months ago. as far as i know he is mostly staying with his mom and his brother john's sometimes. he stops by sometimes to see the kids for a while and then he leaves again. apparently he has been a very busy man getting his old buddes back together , and runnin the roads! i guess i could be there too excrpt i take care of my kids. he should be worried about his family instead of running around dealing dope and all that stupid shit. he needs some help/
hello baby

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#3
Apr 15, 2012
 
did you ever tell him about us missy...for a one night stand i gotta say you have some good stuff on you
Jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#4
Apr 18, 2012
 
hello baby wrote:
did you ever tell him about us missy...for a one night stand i gotta say you have some good stuff on you
I guess you've came to the right place to start and stir up shit.. However, if your intentions are trying to piss Missy off, its not gonna work. If she wanted to be with Billy she could have him but she doesn't.. And I'm pretty sure she really doesn't give a damn and can care less whether you and he had a one night stand.. He is a single man so look him up...
hello baby

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#5
Apr 19, 2012
 
no you got it all wrong jessica,i was not going to mention you on this thread but the night me missy and you got togeather was great,one i will never forget.you both can lie all you want but we three know the truth and so doe's god,deny all you want it still won't change the fact's of what happened....you girl's are wild..
missy and jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#6
Apr 22, 2012
 
hello baby wrote:
no you got it all wrong jessica,i was not going to mention you on this thread but the night me missy and you got togeather was great,one i will never forget.you both can lie all you want but we three know the truth and so doe's god,deny all you want it still won't change the fact's of what happened....you girl's are wild..
hahahaha....that is the funniest thing i ever heard. i have no clue what u r talking about but it does sound like a funny story. so lol...just try to come up with something a little more believeable next time!
Jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#7
Apr 23, 2012
 
hello baby wrote:
no you got it all wrong jessica,i was not going to mention you on this thread but the night me missy and you got togeather was great,one i will never forget.you both can lie all you want but we three know the truth and so doe's god,deny all you want it still won't change the fact's of what happened....you girl's are wild..
I have nothing to deny, this is the first I've heard of something like that!!! Thanks for giving me a good laugh though!!!
the britt-ster

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#8
Apr 23, 2012
 

Judged:

1

1

i dont know who u r hello baby but all i do know is if nelson an ron wont let me get these sexy b*tches for a night i know u aint getting it...lmao missy an jessica u know who i am an this cracks me up i have never laughed so hard love u all
Jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#9
Apr 26, 2012
 
the britt-ster wrote:
i dont know who u r hello baby but all i do know is if nelson an ron wont let me get these sexy b*tches for a night i know u aint getting it...lmao missy an jessica u know who i am an this cracks me up i have never laughed so hard love u all
Your not right!!! But gotta love ya..
brittney

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#10
Apr 26, 2012
 

Judged:

1

1

i know but i gotta take up for my women!
you both will go to

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#11
Apr 26, 2012
 
Jessica wrote:
<quoted text> I have nothing to deny, this is the first I've heard of something like that!!! Thanks for giving me a good laugh though!!!
hell is a bad place and everybody no you to girls put all this shit on here about ppl you are not even smarte enoughe to turn the other cheek instead of takeing your chid to kimper elementary both of you need to go back and learn how to treat others you both can learn and do better
Jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#12
Apr 26, 2012
 
you both will go to wrote:
<quoted text> hell is a bad place and everybody no you to girls put all this shit on here about ppl you are not even smarte enoughe to turn the other cheek instead of takeing your chid to kimper elementary both of you need to go back and learn how to treat others you both can learn and do better
And who exactly are you talking about and what are you talking about????
you both will go to

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#13
Apr 26, 2012
 
someone in your famley
brittney

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#14
Apr 26, 2012
 
wow...lmao an what buisness is it of urs so called you both will go to....an u have a right to talk lmao an further more why bring kids into it yep...ur going to hell urself see ya there
Jessica

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#15
Apr 26, 2012
 
you both will go to wrote:
someone in your famley
For starters, I never understood half of what you were trying to say.. Can u please tell me again with the correct spelling what you are trying to say???? Better yet, if you have anything to say please give me a call since however you know who the hell I am... Stop hiding behind a damn computer or give your name!!
the britt-ster

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#16
Apr 26, 2012
 

Judged:

1

an they talk about going to school hell they dont even know how to spell lmao
bumpmaster

Hurley, VA

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#17
May 2, 2012
 

Judged:

1

bawhahahahahahahahahaha
rumpranger

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#20
May 13, 2012
 

Judged:

1

1

u know we tore that cherry a*s up,it was so tight,shredded my c*ck,it needs to heal,looks like a fist full of red rope licorice,but oooo was it worth puttin a load in there.
you know who

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#21
May 14, 2012
 
rumpranger wrote:
u know we tore that cherry a*s up,it was so tight,shredded my c*ck,it needs to heal,looks like a fist full of red rope licorice,but oooo was it worth puttin a load in there.
Ewwwwwwwwwww!!! poor lil billy. I thought when i seen him walking yesteriday that he was walking funny;; next time try taking it easier on him. u might have scared him away now after all the rough stuff.
missy

Pikeville, KY

|
Report Abuse
|
Judge it!
|
#22
May 14, 2012
 
hahahha....LMAO!

Tell me when this thread is updated: (Registration is not required)

Add to my Tracker Send me an email

Showing posts 1 - 20 of30
< prev page
|
Go to last page| Jump to page:
Type in your comments below
Name
(appears on your post)
Comments
Characters left: 4000
Type the numbers you see in the image on the right:

Please note by clicking on "Post Comment" you acknowledge that you have read the Terms of Service and the comment you are posting is in compliance with such terms. Be polite. Inappropriate posts may be removed by the moderator. Send us your feedback.

Other Recent Kimper Discussions

Search the Kimper Forum:
Topic Updated Last By Comments
KY Hundreds of birds die in western Ky. (Jan '11) 2 hr Ancient Wolf 81,262
KY 'Fox News Sunday' to Host Kentucky Senate Debate (Oct '10) 3 hr Jay 139,100
KY Woman's head stepped on by Rand Paul supporters (Oct '10) 6 hr LIbEralS 25,969
Best female athlete from belfry high school? 7 hr Mike 6
KY Paul vs Conway: The Nastiest Debate Of 2010 | T... (Oct '10) 15 hr From Boston 16,031
teddy anderson (Aug '09) 23 hr Mindblower 27
Who do you support for Sheriff in Kentucky (Pik... (Oct '10) Apr 21 DAREBEAR 410
•••
•••
•••
•••

Kimper Jobs

•••
•••
•••

Kimper People Search

Addresses and phone numbers for FREE

•••

Personal Finance

Mortgages [ See current mortgage rates ]
•••